Guarden's Træningsmanual


Guarden
 Share

Recommended Posts

Guest Slettet bruger
.

Skal en tur ud og danse på torsdag i hendes dansestudie :superman:

Hvad sker der :crazy: ? som jeg skrev til Rune den anden dag troede jeg ikke mænd gjorde den slags frivillige.

Dans Guarden for helvedepost-15167-1189976333.gif, har du overvejet lyserøde handsker til at styrketræne i, :hehe: når du nu er ved at kaste alt respekt over bord? :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Hvad sker der :crazy: ? som jeg skrev til Rune den anden dag troede jeg ikke mænd gjorde den slags frivillige.

Dans Guarden for helvedepost-15167-1189976333.gif, har du overvejet lyserøde handsker til at styrketræne i, :hehe: når du nu er ved at kaste alt respekt over bord? :tongue:

Jeg bliver nød at give SNF ret - og jeg som ikke troede det kunne blive mere dark side :freaked:

Men, med tanke på at du er verdensmester i Tactical Strength Challenge, har jeg ikke mistet al respekt :wink:

Tillykke med det, BTW!!

Link to comment
Share on other sites

Hvad sker der :crazy: ? som jeg skrev til Rune den anden dag troede jeg ikke mænd gjorde den slags frivillige.

Godt at se, at Guarden også er blevet forfalden til den slags - så er jeg ikke den eneste. Det er sjovt og der er søde singlepiger galore - what's not to like? :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Virkelig fed oplevelse, vi dansede cha-cha-cha :4thumbup: Havde aldrig troet at jeg ville synes det var fedt, men damn hvor bliver man dog bare glad af at danse.

Skal en tur ud og danse på torsdag i hendes dansestudie :superman: Fedt at få nogle eye-openers engang imellem :w00t:

He he.. Guarden..

Fed blanding af kampsport og cha-cha-cha.. :laugh:

Dog vil jeg gi dig ret i, at det er fedt med en mand der kan hive en rundt på gulvet på den "rigtige" måde... plus du bliver et hit til familie tam tam, hos alle dine mostre og bedstemødre.. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Maskulint :w00t: .. Så ska det være salsa, damerne bliver helt vilde :wink: ...

:cheer:

Hvad sker der :crazy: ? som jeg skrev til Rune den anden dag troede jeg ikke mænd gjorde den slags frivillige.

Dans Guarden for helvedepost-15167-1189976333.gif, har du overvejet lyserøde handsker til at styrketræne i, :hehe: når du nu er ved at kaste alt respekt over bord? :tongue:

Hahahah... Hmmm, lyserøde handsker. Jeg plejer altid at bruge mine lilla velourhandsker og er rigtig glad for dem. Har ikke overvejet at skifte dem ud foreløbig :tongue:

Jeg bliver nød at give SNF ret - og jeg som ikke troede det kunne blive mere dark side :freaked:

Men, med tanke på at du er verdensmester i Tactical Strength Challenge, har jeg ikke mistet al respekt :wink:

Tillykke med det, BTW!!

Hehe, ja, the Dark Side surprises all the time :wink:

Og tak for det. Der kommer forhåbentlig snart noget hvor man kan få lov til at battle mod andre galakser eller lignende :hands:

Godt at se, at Guarden også er blevet forfalden til den slags - så er jeg ikke den eneste. Det er sjovt og der er søde singlepiger galore - what's not to like? :laugh:

:yo: brother :yo:

Jeg kan godt li din melding; short, sweet and straight to the point :laugh:

Edited by Guarden
Link to comment
Share on other sites

He he.. Guarden..

Fed blanding af kampsport og cha-cha-cha.. :laugh:

Dog vil jeg gi dig ret i, at det er fedt med en mand der kan hive en rundt på gulvet på den "rigtige" måde... plus du bliver et hit til familie tam tam, hos alle dine mostre og bedstemødre.. :tongue:

Godmorgen Nillepige :bigsmile:

Hehe, ja så snakker vi modsætninge mødes :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Sweeeeet mr. GRRRRUARDEN!!! :4jumpy: :4jumpy:

Det er det jeg har prøvet at banke ind i hovedet på dig hele vejen - Dans holder MAXXX :4thumbup:

Hvis du tør, danser Catten og jeg 3 timers salsa hver fredag - it's a dare :wink:

Heheheh.. .Ja, det er sku meget fedt :4thumbup:

Tør, LOL. Jeg er jo ikke bange for noget :tongue:

Mandagstræning

Fik banket lidt kødløft af:

Kødløft:

140 kg, 3 rep, 10 sæt

Starttid: 80 sekunder :w00t: Guarden træt :devil:

Underviste 1 times boksning, hvor jeg deltog på det hele. En masse plyogejl med medicinbolde, plet, og komplicerede armstrækkere.

Sluttede af med lidt pullups og dips:

Pullups: 10 rep, 3 sæt

Dips: 15 rep, 3 sæt

Das ist das :superman:

Link to comment
Share on other sites

Solid træning, Hans HakketHee' :devil:

Men hvad fanden sker der med de dans der :laugh: Du kan ligeså godt finde dit burberry halstørklæde, din falske diamant øreringe, ankelstramme hvide hængerøvsbukser og Cardigan frem med det samme, mens du tripper rundt på indkøb efter en god foundation og nogle spændende nye dufte på Strøget :hippy: :laugh:

For at gøre det godt igen, skal du udfører en Murfh som består af:

1mile Running

100pullups

200Pushups

300Squats

1mile Running

På tid og fordelt som du selv lyster. :devil:

Man kan jo ikke Cha cha cha Orkerne ihjel. Og en sulten Sabeltiger venter næppe på at man har fået snørret sine dansesko..

:superman:

Link to comment
Share on other sites

Man kan jo ikke Cha cha cha Orkerne ihjel. Og en sulten Sabeltiger venter næppe på at man har fået snørret sine dansesko..

Bah.. hvis der er noget, der virkelig kan forvirre og distrahere et vrissent kattedyr, så er det da salsa-moves!

Edit: Hmm - omend jeg medgiver, at det muligvis kan blive problematisk at frembringe den tilhørende salsamusik, når civilisationen er brudt sammen..

Edited by RuneN
Link to comment
Share on other sites

Solid træning, Hans HakketHee' :devil:

Men hvad fanden sker der med de dans der :laugh: Du kan ligeså godt finde dit burberry halstørklæde, din falske diamant øreringe, ankelstramme hvide hængerøvsbukser og Cardigan frem med det samme, mens du tripper rundt på indkøb efter en god foundation og nogle spændende nye dufte på Strøget :hippy: :laugh:

For at gøre det godt igen, skal du udfører en Murfh som består af:

1mile Running

100pullups

200Pushups

300Squats

1mile Running

På tid og fordelt som du selv lyster. :devil:

Man kan jo ikke Cha cha cha Orkerne ihjel. Og en sulten Sabeltiger venter næppe på at man har fået snørret sine dansesko..

:superman:

:4thumbup: :laugh: :4thumbup:

Hehe.. hvad kan jeg sige, LOL..

Det var sku rigtig fedt, Tra la leeeej :innocent:

Den der Murph er da helt klart en sammensætning der er hård, men jeg er ikke tilhænger af tåbelig træning :wink:

Synes netop at Murph er et eksempel på en latterlig sammensætning af ligegyldige øvelser, med undtagelse af pullups.

Air-squats er helt til grin. Armstrækkere smadrer skuldrene.

Men ingen tvivl om at man er smadret flere dage efter, hvilket gør det helt umuligt at danse tango, vals, cha cha cha :laugh:

Så vil jeg sku hellere køre en omgang NWSC eller Guarden's Clash of Titans af :devil:

Link to comment
Share on other sites

Yo!!

Fedt nok du er blevet trukket lidt væk fra The Dark Side. :wink: :4thumbup:

Dans er sgu da sejt, og danske mænd undervurdere fuldstændig dens effekt på damerne!! :laugh: :laugh:

Skal du bruge en at svinge lidt rundt med, så sig til - jeg er ikke fuldstændig tabt på et dansegulv, og det er jo manden der fører - jeg skal bare have rytmen i kroppen og følg med :bigsmile:

Og så lige et totalt OT spørgsmål (ja, din log er efterhånden blevet alt andet end funktionel styrke :tongue: :tongue:):

Hvorfor får jeg mere ond i hænderne med min egen KB, end ved dem til HC????

Det gik lige op for mig efter sidste tirsdag at tingene forholdt sig sådan...

Link to comment
Share on other sites

Yo!!

Fedt nok du er blevet trukket lidt væk fra The Dark Side. :wink: :4thumbup:

Dans er sgu da sejt, og danske mænd undervurdere fuldstændig dens effekt på damerne!! :laugh: :laugh:

Skal du bruge en at svinge lidt rundt med, så sig til - jeg er ikke fuldstændig tabt på et dansegulv, og det er jo manden der fører - jeg skal bare have rytmen i kroppen og følg med :bigsmile:

Og så lige et totalt OT spørgsmål (ja, din log er efterhånden blevet alt andet end funktionel styrke :tongue: :tongue:):

Hvorfor får jeg mere ond i hænderne med min egen KB, end ved dem til HC????

Det gik lige op for mig efter sidste tirsdag at tingene forholdt sig sådan...

Haha..

Tak : :wink:

Det er jo totalt funktionelt i forhold til :boobs:, så helt af vejen er det jo ikke :tongue:

Grunden tl at du får mere ondt i hånden af din egen kanonkugle skyldes at du ikke er til HardCore.

Jeg har sagt til alle kuglerne, at de skal opføre sig ordentligt overfor alle dødelige jordboere. De kan godt have tendens til at prøve jordboeres grænser af, og jeg har seriøst haft mit hyr med at få dem tøjlet. :smile:

Håber det var svar nok :bigsmile:

.....massive doms i skroget efter kødløft igår :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Maskulint :w00t: .. Så ska det være salsa, damerne bliver helt vilde :wink: ...

Ja, men hvad for nogle damer? Pop-tøser, måske, som godt kan lide drenge der dufter af my little ponies...

Maskulint er en mand som bevæger sig halv som en "cave man" og kan holde sin arm strakt ud til siden, så hans kæreste kan lave pull ups i den :devil:

:tongue:

Tror at jeg som yngste pige fra landet, opvokset med 7 brøder er lidt skadet...

Link to comment
Share on other sites

Ja, men hvad for nogle damer? Pop-tøser, måske, som godt kan lide drenge der dufter af my little ponies...

Maskulint er en mand som bevæger sig halv som en "cave man" og kan holde sin arm strakt ud til siden, så hans kæreste kan lave pull ups i den :devil:

:tongue:

Tror at jeg som yngste pige fra landet, opvokset med 7 brøder er lidt skadet...

Jamen jeg kan jo godt holde armen ud i strakt arm, what's the challenge :wink:

:nahnah: :4boxing: :bruce::unsure::tease:

Link to comment
Share on other sites

Bah.. hvis der er noget, der virkelig kan forvirre og distrahere et vrissent kattedyr, så er det da salsa-moves!

Edit: Hmm - omend jeg medgiver, at det muligvis kan blive problematisk at frembringe den tilhørende salsamusik, når civilisationen er brudt sammen..

:4thumbup:

Hold da op.

Her er da snart basis for et MOL-danse-træf :laugh:

:banana3: :banana3: :banana3: :banana3: :banana3:

:cheer: :walking: :4band: :smilerock:

Link to comment
Share on other sites

Underviste 2 timers HardCore.

Bankede lidt pullups af bagefter:

Pullups (direkte i forlængelse af hinanden):

- bredt greb: 15

- smalt greb: 7

- omvendt greb: 3

2 min pause

Pullups (direkte i forlængelse af hinanden):

- bredt greb: 12

- smalt greb: 5

- omvendt greb: 2

2 min pause

Pullups (direkte i forlængelse af hinanden):

- bredt greb: 10

- smalt greb: 4

- omvendt greb: 2

Link to comment
Share on other sites

:4thumbup: :laugh: :4thumbup:

Hehe.. hvad kan jeg sige, LOL..

Det var sku rigtig fedt, Tra la leeeej :innocent:

Den der Murph er da helt klart en sammensætning der er hård, men jeg er ikke tilhænger af tåbelig træning :wink:

Synes netop at Murph er et eksempel på en latterlig sammensætning af ligegyldige øvelser, med undtagelse af pullups.

Air-squats er helt til grin. Armstrækkere smadrer skuldrene.

Men ingen tvivl om at man er smadret flere dage efter, hvilket gør det helt umuligt at danse tango, vals, cha cha cha :laugh:

Så vil jeg sku hellere køre en omgang NWSC eller Guarden's Clash of Titans af :devil:

Hvorfor skulle armstrækkere smadre skulderne. Det har jeg sgu aldrig hørt? :smile: Har aldrig hørt om nogle der havde skulderproblemer i forbindelse med armstrækkere, og har set den flere gange som en utroligt vigtig øvelse i forhold til skuldersundheden pga. den fri bevægelse af scapula og træningen af bla. Serratus Ant.

Kan dog godt følge dig angående air squats. :smile: Men alligevel var det den der gas mest DOMS af de 3 øvelser. Men du du vil sikkert foreslå Pistols istedet, og vil da også betegne det som en bedre øvelse :devil:

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor skulle armstrækkere smadre skulderne. Det har jeg sgu aldrig hørt? :smile: Har aldrig hørt om nogle der havde skulderproblemer i forbindelse med armstrækkere, og har set den flere gange som en utroligt vigtig øvelse i forhold til skuldersundheden pga. den fri bevægelse af scapula og træningen af bla. Serratus Ant.

Kan dog godt følge dig angående air squats. :smile: Men alligevel var det den der gas mest DOMS af de 3 øvelser. Men du du vil sikkert foreslå Pistols istedet, og vil da også betegne det som en bedre øvelse :devil:

Var nok også lidt en overdrivelse med smadrer skuldrene. Hvis man virkelig kører den high-rep (+3-400) synes jeg nu godt den kan mærkes i forskulderen. I den gode gamle mili tid lavede jeg absurd mange armstrækkere, så har fået min lyst styret :wink: Har flere kammerater der er aktive i specialstyrkerne eller har været, og de fleste af dem har problemer med skuldrene efter endeløse armstrækkere..

Når jeg underviste i FUT tog jeg hele kompagniet (140 mand) og kørte dem i knæ i "stærke" :devil:

Jeg synes ikke der er nogen udfordring i at lave almindelige armstrækkere, så gider ikke bruge tiden på dem.

Men helt klart en relevant øvelse for folk der ikke er stærke nok.

Jeg foretrækker til hver en tid at køre dem på en arm eller lave dem mere komplekse med den ene arm fremme/tilbage/til siden etc.

Generelt sætter jeg først folk til at køre bænkpres når de kan lave 20 hæderlige armstrækkere, så er skal stor tilhænger af øvelsen. :smile: Den skal dog tilpasses målgruppen.

Og ja, vil selvfølgelig lave pistols istedet for unævnelige airsquats :laugh:

Prøv Naked Warrior Strength Challenge istedet for det der pop.

20 min med så mange pullups, one-arm pushups og pistols som muligt.

Full body doms garanti :king:, og så bliver du stærk som en bjørn samtidig :cool:

Edited by Guarden
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share