Guarden's Træningsmanual


Guarden
 Share

Recommended Posts

You EVIL EVIL EVIL you.... :devil: :devil: Mit gæt er der tænkes mindre rare tanker om dig i morgen tidlig :laugh: :laugh:
Hahahaha - I Soooo Agree on that one :laugh: :laugh: Du er en ond mand, mr. Grrrrruarden - men det er det de unge vil ha'... En ond og stærk mand - GRRRRR!!!!! :superman::showoff:

hahahahahahah.. Yeeeees guys :tongue: De kører den ca. hver måned, og er som udgangspunkt toast et par dage efter. Den trækker de ondeste pløkker ud af kjæwen på selv den største ork :superman: :4thumbup: :banana3: :shutup3::partytime2::yahoo:

Så er der update i El Guardo BLOG

Edited by Guarden
Link to comment
Share on other sites

Tirsdag

Øvede håndstand 30 min inden jeg skulle undervise i HardCore. En fra det danske landshold i redskabsgymnastik Spiderman kom forbi og gav mig nogle tips. MEeeeeeeega fedt :4thumbup: Derefter nåede jeg lige at jerne lidt OAPU af:

OAPU: 10/10 B2B, 2 sæt

Pistols: BW + 12 kg, 1/1 x 5

Herefter 1 times håndstandstræning. Havde dælme nogle gode forsøg :smile: Rodede også lidt med den der armstrækker hvor man kun rører med hænderne. Jeg kom op og stå, hvor kroppen nok har en hældning på 30 grader i forhold til gulvet. Pænt hårdt :devil:

Nu skal der koges inden morgentræning med da månkiiii creeeeeeuuuuuuw :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Hey Guarden!

Hyggeligt at hilse på dig og tak for en fin time, det var sQ skægt! I'll definitely be back - er ved at være sulten efter mere funktionel træning og BW-øvelser :smile:

Dem her?

Hey Simon :bigsmile:

Selv tak for besøget. Du fik da godt styr på den Turkish Getup :superman: Du kommer bare igen, så kan du få snatchet noget mere igennem uden den store intro.

hehehe... Lidt a la den video du viser. Jeg er så bare kun nået dertil hvor bundstillingen med mere hældning holdes. Derfra går det så kun i een retning :crazy: Men han er dælme ond :devil:

Link to comment
Share on other sites

SimonHP -> Vilde pushups, men mon ikke det er planche pushups guarden leger med? Pushups hvor kroppen forbliver vandret, men det er stadig kun hænderne der rører gulvet.

Vist til sidste i dette lækre klip:

Guarden -> Troede du havde lært hvad der sker, når du laver 1+ times håndstand? :tongue: Men det var måske kun da du gjorde deet 3-4 gange om ugen det gav problemer?

Link to comment
Share on other sites

SimonHP -> Vilde pushups, men mon ikke det er planche pushups guarden leger med? Pushups hvor kroppen forbliver vandret, men det er stadig kun hænderne der rører gulvet.

Vist til sidste i dette lækre klip:

Guarden -> Troede du havde lært hvad der sker, når du laver 1+ times håndstand? :tongue: Men det var måske kun da du gjorde deet 3-4 gange om ugen det gav problemer?

Er den video helt legit? Nogle af de stunts han laver virker sku helt uvirkelige!

Link to comment
Share on other sites

Er den video helt legit? Nogle af de stunts han laver virker sku helt uvirkelige!

Det skulle jeg mene. Har efterhånden set en del videoer hvor Junior trodser tyngdekraften.

Der findes da en håndfuld breakdancere, der kan tricks af samme sværhedsgrad, selvom meget få kan lave/laver helt det samme.

krazy kujo laver også seje ting i den stil.

Link to comment
Share on other sites

Max: hehehehehe... Jeg lider af en alzheimer-light, såååååå :innocent: :innocent: , og ja, det er planche uden presset op -det meste af tiden.

thor: Ja, det lyder meget sandsynligt. Hvis det var dig der løb forbi så var det mig :superman:

Link to comment
Share on other sites

Max: hehehehehe... Jeg lider af en alzheimer-light, såååååå :innocent: :innocent: , og ja, det er planche uden presset op -det meste af tiden.

thor: Ja, det lyder meget sandsynligt. Hvis det var dig der løb forbi så var det mig :superman:

Yes yes, det var mig der sprintede forbi i overlegen stil cirka 08.05 med Emil halsende bagefter! :superman:

Link to comment
Share on other sites

Onsdag

Igår var jeg ude og skyde med Heckler & Koch inklusiv lyddæmper, Glock 19 og en magnum 357. Hooooold da op hvor var det da bare ufattelig liret. Bøffede af i vildskab, og ham der stod for det mente at jeg vist var til hurtigskydning... damn right. Var næsten ligeglad med at ramme plet, syntes det var federe at tømme magasinet så hurtigt som muligt :laugh:

Kørte GTG med COC #1

Torsdag

1,5 timers WT, 10 minutter BJJ

Link to comment
Share on other sites

Hey!

Tak for en fed HardCore time i tirsdag, og de gode tips :smile:

(og har fået min 16kg i dag. kan presse den 2-3x uden problemer!!)

Har læst her på MOL de sidste par uger siden jeg besluttede mig for at arbejde på at blive "funktionel styrke nørd" ovenpå "grappling nørd", så må jeg hellere også begynde at poste lidt.

Det var skægt at lege med handstands efter timen, jeg havde glemt hvor sjovt det egentlig var! Jeg har et par tricks du skal prøve, så du må sig til hvis du får lyst til at finde en græsplan en dag.

:4thumbup:

(ja jeg er hende fra Brasa som stod med jer ved receptionen)

Torsdag

1,5 timers WT, 10 minutter BJJ

:laugh:

Det var ikke meget grappling du fik presset ind der?? hehe.

Link to comment
Share on other sites

Hey!

Tak for en fed HardCore time i tirsdag, og de gode tips :smile:

(og har fået min 16kg i dag. kan presse den 2-3x uden problemer!!)

Har læst her på MOL de sidste par uger siden jeg besluttede mig for at arbejde på at blive "funktionel styrke nørd" ovenpå "grappling nørd", så må jeg hellere også begynde at poste lidt.

Det var skægt at lege med handstands efter timen, jeg havde glemt hvor sjovt det egentlig var! Jeg har et par tricks du skal prøve, så du må sig til hvis du får lyst til at finde en græsplan en dag.

:4thumbup:

(ja jeg er hende fra Brasa som stod med jer ved receptionen)

:laugh:

Det var ikke meget grappling du fik presset ind der?? hehe.

Nej, Jacob træner jo det der dødsensfarlige WT i stedet!! :w00t::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Hey!

Tak for en fed HardCore time i tirsdag, og de gode tips :smile:

(og har fået min 16kg i dag. kan presse den 2-3x uden problemer!!)

Har læst her på MOL de sidste par uger siden jeg besluttede mig for at arbejde på at blive "funktionel styrke nørd" ovenpå "grappling nørd", så må jeg hellere også begynde at poste lidt.

Det var skægt at lege med handstands efter timen, jeg havde glemt hvor sjovt det egentlig var! Jeg har et par tricks du skal prøve, så du må sig til hvis du får lyst til at finde en græsplan en dag.

:4thumbup:

(ja jeg er hende fra Brasa som stod med jer ved receptionen)

:laugh:

Det var ikke meget grappling du fik presset ind der?? hehe.

Heysa :bigsmile:

Super fedt at du kom forbi til HardCore. Du er meget velkommen igen når du har tid.

var også fedt med alt det gøgl vi lavede bagefter :4thumbup:, og jeps, lad os da træne lidt en dag, så kan du evt. krølle mig sammen til en BJJ-sommerhat :tongue::crazy::laugh: Så kan jeg spotte din kettlebell technique :smile:

Jeg tog lige et par runder med Ajuri på 155 kg :crazy: :crazy: Damn han er tung at danse med :w00t:

Nej, Jacob træner jo det der dødsensfarlige WT i stedet!! :w00t::tongue:

Yes sir :devil: U got it!!!!!! Verdens bedste angreb Grrrrrrrrrr :wink:

Edited by Guarden
Link to comment
Share on other sites

Du siger bare til med det vl, ikke? :wink::tongue: Bare hvis du havde glemt det eller lignende...

Yes sire :smile:

Har ikke glemt det, har bare været optaget de sidste par dage med vildt mange dårlige undskyldninger, heheh..

We will find a day Master.

Fredag

Morgenboksning med Taninja :bigsmile: hos De Lima. Vildt flink fyr, kan klart anbefales hvis man er interesseret i seriøs hård træning med et højt teknisk element :superman: :4boxing: Rigtig godt at se den lille krigerpige igen. Hun er blevet super-fit :devil: Min højre arm er dog lidt medtaget efter armwrestling til RKC'en.. When will I learn :laugh: Har vedtaget at jeg ALDRIG mere lægger arm. Selvom jeg synes det er vildt underholdende når det står på, så synes jeg altid der opstår en irriterende overbelastning efterfølgende. grrrrrrrrrr

Link to comment
Share on other sites

og jeps, lad os da træne lidt en dag, så kan du evt. krølle mig sammen til en BJJ-sommerhat :tongue::crazy::laugh: Så kan jeg spotte din kettlebell technique :smile:

Jeg tog lige et par runder med Ajuri på 155 kg :crazy: :crazy: Damn han er tung at danse med :w00t:

Det lyder som en god plan!!! :4thumbup:

Tvivler dog på at jeg kan krølle dig fuldstændig sammen. Men du vejer da i det mindst ikke så meget som Ajuricaba. :crazy: Kan så bedre forstå hvorfor du kun rullede i 10 min, længere kan man vist ikke holde til at blive krøllet af ham (har prøvet). Har kun set en person køre ham over, det var ret imponerende.

Håber du nyder weekenden! :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Det lyder som en god plan!!! :4thumbup:

Tvivler dog på at jeg kan krølle dig fuldstændig sammen. Men du vejer da i det mindst ikke så meget som Ajuricaba. :crazy: Kan så bedre forstå hvorfor du kun rullede i 10 min, længere kan man vist ikke holde til at blive krøllet af ham (har prøvet). Har kun set en person køre ham over, det var ret imponerende.

Håber du nyder weekenden! :bigsmile:

Heysa Queen :bigsmile:

Takker for sjov og hyggelig træning :4boxing: :4thumbup:

Vi ses, og fortsat god weekend til dig :smile:

Link to comment
Share on other sites

Lørdag

45 min WT Chi-sao.

Søndag

Har dælme ondt i min højre brachialis og venstre skulder. :sneaky2: Prøvede igår med nogle TGU, men det gør naller.

Var ved at gå ud af mit gode skind idag fordi jeg ikke rigtig kunne træne. Driblede ned i centret og prøvede med noget Dødsløft og dips. Sjovt nok ingen problemer med det. :smile:

Dødløft (sumo):

60 kg, 10 rep, 2 sæt

100 kg, 5 rep, 2 sæt

110 kg, 5 rep, 2 sæt

120 kg, 5 rep, 4 sæt

Supersæt

Dips (BW)

10 rep, 10 sæt

Er nok over et halvt år siden jeg sidst kørte dødløft, men er nu en fantastisk øvelse. More of that, nu hvor jeg ikke kan klatre i reb som den abekat jeg er.

Link to comment
Share on other sites

Søndag

Har dælme ondt i min højre brachialis og venstre skulder. :sneaky2: Prøvede igår med nogle TGU, men det gør naller.

Var ved at gå ud af mit gode skind idag fordi jeg ikke rigtig kunne træne. Driblede ned i centret og prøvede med noget Dødsløft og dips. Sjovt nok ingen problemer med det. :smile:

...

Er nok over et halvt år siden jeg sidst kørte dødløft, men er nu en fantastisk øvelse. More of that, nu hvor jeg ikke kan klatre i reb som den abekat jeg er.

Hvad har du lavet? Bare træningsømhed eller hvad? :unhappy:

Lyder ellers som nogle rimeligt habile løft, i betragtning af at det ikke er noget du decideret træner :wink:

Abekat siger du - want a banana?! bannana2.gif

Jeg prøver altså, at være stueren, men det er Kaufs skyld... :tongue: Han var doven og i min smileys jagt, fandt jeg nye og ubrugte smileys og denne her var jo oplagt at bruge, ikke?! :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Hvad har du lavet? Bare træningsømhed eller hvad? :unhappy:

Lyder ellers som nogle rimeligt habile løft, i betragtning af at det ikke er noget du decideret træner :wink:

Abekat siger du - want a banana?! bannana2.gif

Jeg prøver altså, at være stueren, men det er Kaufs skyld... :tongue: Han var doven og i min smileys jagt, fandt jeg nye og ubrugte smileys og denne her var jo oplagt at bruge, ikke?! :innocent:

heysa Candy.

Velkommen tilbage :bigsmile:

Den er lidt smadret efter armlægning med grizzlyen og så kørte jeg nok lidt for hårdt på med tovklatring efter rkcén, samtidig med at jeg brydede for nogle dage siden hvor den fik lidt hug... :unhappy: Men satser på at skidtet går væk hvis jeg lige giver den lidt rooo :nonono:

Tak for det, kørte faktisk super let. Men nu var det jo heller ikke super tungt. :smile:

Yes, jeg eeeeelsker bananer :tongue:

Link to comment
Share on other sites

heysa Candy.

Velkommen tilbage :bigsmile:

Den er lidt smadret efter armlægning med grizzlyen og så kørte jeg nok lidt for hårdt på med tovklatring efter rkcén, samtidig med at jeg brydede for nogle dage siden hvor den fik lidt hug... :unhappy: Men satser på at skidtet går væk hvis jeg lige giver den lidt rooo :nonono:

Tak for det, kørte faktisk super let. Men nu var det jo heller ikke super tungt. :smile:

Yes, jeg eeeeelsker bananer :tongue:

Var det ikke også dig der smadrede din arm under armlægning til mol julefrokost? :laugh:

When will you learn!? :tongue:

Link to comment
Share on other sites

heysa Candy.

Velkommen tilbage :bigsmile:

Den er lidt smadret efter armlægning med grizzlyen og så kørte jeg nok lidt for hårdt på med tovklatring efter rkcén, samtidig med at jeg brydede for nogle dage siden hvor den fik lidt hug... :unhappy: Men satser på at skidtet går væk hvis jeg lige giver den lidt rooo :nonono:

Tak for det, kørte faktisk super let. Men nu var det jo heller ikke super tungt. :smile:

Yes, jeg eeeeelsker bananer :tongue:

Takker :bigsmile:

Ja ro er en god medicin - bare ærgerligt den ikke kan købes på apoteket :crazy:

Jeg syntes også det er lidt kritisk, at jeg ikke engang kan gå normalt... tør ikke tænke på, hvornår jeg så kan træne igennem :unhappy: Kan jo ikke engang lave hardfreestyle, når jeg har betændelse i tæerne...

Link to comment
Share on other sites

Var det ikke også dig der smadrede din arm under armlægning til mol julefrokost? :laugh:

When will you learn!? :tongue:

:innocent: Hvem, miiiiiiiig???? :tongue:

tror at det er kommet af at armlægningen var rimelig hård ved armen, men havde ingen smerter før jeg begyndte at klatre i reb ugen efter..

f*ck det. I will heal :devil:

Link to comment
Share on other sites

:crazy: wtf, sker der lige i den video du har postet i din blog? De er jo helt sindsyge. Ja, ok, pigerne er nogle små nips, men det er stadig imponerende så vild kropskontrol de har. :superman: :4thumbup:

og hvordan kommer man lige på ideen om at rive sit ben op ved siden af høret. den anden holderfast i det og slynger sig derfra op og står på hænder : laugh: Nasty shit

Edited by Waits
Link to comment
Share on other sites

God bedring med armen, høvding! Når nu du ikke kan finde ud af at besvare min sms spørger jeg dig her: Skal vi ha' ticket til alle 3 dage? Eller kun søndag?? Seeeeeeees dude!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share