Guarden's Træningsmanual


Guarden
 Share

Recommended Posts

:crazy: wtf, sker der lige i den video du har postet i din blog? De er jo helt sindsyge. Ja, ok, pigerne er nogle små nips, men det er stadig imponerende så vild kropskontrol de har. :superman: :4thumbup:

og hvordan kommer man lige på ideen om at rive sit ben op ved siden af høret. den anden holderfast i det og slynger sig derfra op og står på hænder : laugh: Nasty shit

heehehhe.. Ja, den er ret crazy. Var Sina der havde fundet den. De mennesker er ikke rigtigt raske :laugh:

God bedring med armen, høvding! Når nu du ikke kan finde ud af at besvare min sms spørger jeg dig her: Skal vi ha' ticket til alle 3 dage? Eller kun søndag?? Seeeeeeees dude!

Hey man. Sorry, den sms havde sneget sig i skjul i min tlf :blush: Jeg er kun game søndag til CM. Kan du bestille 2 ekstra billetter?

Bare smid mig dit kontonummer, så laver jeg en transfer :smile:

Link to comment
Share on other sites

Mandag

WT 45 min Chi-sao med begyndende clinch/infight :4boxing:

Underviste 1 times HardCore og 1 times Boksning :superman:

Tirsdag

WT 45 min Chi-sao. Masser af albuer, knæ og lowkics fra clinch :superman: Mega fedt at være igang med WT igen. Klart forbedret flow i armene. Benarbejdet er ligeledes begyndt at køre bedre. grrrrrrrrrrrrr.

Workout 2

Dødløft (sumo)

70 kg, 5 rep, 2 sæt

110 kg, 5 rep, 2 sæt

120 kg, 7 rep, 4 sæt

SUPERSÆTTET

Dips

10 rep, 8 sæt

Kører stille og roligt mere og mere ROM på. Kan mærke at der er bedring i armen, dvs. den føles ikke halv-lam længere :crazy: efter en given aktivitet. Gør dog stadig lidt naller når jeg laver pullups. Prøvede idag for at se hvordan situationen var, men holder mig fra dem i en uge endnu, ihvertfald. Dødløften giver god DOMS i glutterne, så det er jo herligt :superman:

Underviste 1 times HardCore, med selskab af Sina og Simon :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Onsdag

Kettlebell High-Pulls

24 kg, 10/10 B2B, 10 sæt

SUPERSÆT

Decline Floor Press

2 x 24 kg, 10 rep, 10 sæt

Turkish Getup

24 kg, 2/2 B2B, 8 sæt = 32 reps (ingen pause mellem sæt)

Klar forbedring i armens tilstand. Er blevet istand til at lave fleksion i albuen imod modstand, så det spiller. :4thumbup: Helt på toppen er den desværre ikke endnu, så går nok en uges tid før rebene skal mishandles.

//G

Edited by Guarden
Link to comment
Share on other sites

Torsdag

WT, 1,5 timer.

Super fed time med en masse angreb udefra, chi-sao og sparring mod bokseangreb, primært jab og jab-kryds :4boxing:

Virkeligt godt flow i arme og ben, grrrrrrrrr.

Har fået fat i kabel fra kamera til puter, så nu jeg kan smide lidt video op.

Tjek video af Turkish Getup med 48 kg :devil:TGU 48 kg

Link to comment
Share on other sites

Ser tung ud.... :superman:

Godt udført

Thanks, var faktisk ikke så slemt, men nok alligevel tæt på failure :innocent:

Synes der mangler de fem første, og meget vigtige, sekunder. :sneaky2:

Men sejt :devil:

I know. Det er Musashi-krigeren der skal punkes :nonono: Godt han ikke skulle være kameramand i en krigszone :laugh: :laugh:

Men de kørte som de normalt ser ud. Synes ikke så meget det er der udfordringen ligger. Klart sværest fra mellemzonen inden man står i lunge..

Link to comment
Share on other sites

Hej Guarden, tak for sidst, det var sjovt!

Jeg er kommet i tanke om, jeg lige ville vise dig en video, så du kan få lidt inspiration til din reb-klatring. Det er ret dårlig kvalitet, men anyways...

Hvis du ser det hele igennem, kommer du også forbi et lille klip med mig, hvor jeg er en kludedukke med grønt hår...!

http://www.leopole.net/Site/Freaks.html

Link to comment
Share on other sites

Hej Guarden, tak for sidst, det var sjovt!

Jeg er kommet i tanke om, jeg lige ville vise dig en video, så du kan få lidt inspiration til din reb-klatring. Det er ret dårlig kvalitet, men anyways...

Hvis du ser det hele igennem, kommer du også forbi et lille klip med mig, hvor jeg er en kludedukke med grønt hår...!

http://www.leopole.net/Site/Freaks.html

Sejt nok :superman:

Ja, jeg har nu lidt at lære endnu, heldigvis :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Fredag

Hurtig styrkeomgang med Baronen:

Dødløft:

70 kg, 5 rep, 2 sæt

110 kg, 5 rep, 1 sæt

130 kg, 5 rep, 1 sæt

Dødsboksning med Ninjafrøen :4boxing:

50 min. sparring med Ninjaen. That ninja is fast - when she is not tired :laugh:

Fed træning.

Idag skal jeg foldes sammen til en BJJ sommerhat af Queenpearl :gal::4crutches::cry: :cry: :cry::tongue:

//G

Link to comment
Share on other sites

Lørdag

2,25 timers BJJ med Queenpearl :bigsmile: Auch, technique does matter, hehe :laugh:. Skal dælme have noget mere af det gulvgøgl ind i repertoiret. Virkelig mange fede moves, og fantastisk måde at bruge kroppen på. Cool at få lært nogle tekniske detaljer under kompetent :4whip: , da mit game nok primært primært er baseret på :4flex: :laugh::innocent:

Her er lige et videoklip af Guardens 2 x 32 kg TGU /no-hand

-Og max, jeg ved godt at de første og mest spændende sekunder mangler. Gæt hvis skyld det er :laugh: :laugh:

//G

Edited by Guarden
Link to comment
Share on other sites

Ja, du har jo skrevet indholdet, men for en god ordens skyld må jeg hellere lave indlægget selv alligevel.

:nonono:

:tongue:

:4thumbup:.... Jeg burde nok have omskolet dennis til mit kamera. 2 gange i streg under RM attempt :sneaky2::cry3::tongue:

Edited by Guarden
Link to comment
Share on other sites

Jacob, her er videoen af hvad der sker, når hvidbælte BJJ deltager i sortbælte judotunering:

Hvad sker der så når man sætter Guarden op mod dansk judo (sortbælte?) OL håb og VM-deltager til Copenhagen Active??? Guarden winner by submission (jydekrogen!! :laugh: ) Taaaaaaaap ouuuuut :superman::devil: Tør slet ikke tænkte på, når du dropper WT til fordel for BJJ...GRRRRRRR!

Klart dagens højdepunkt!! Som altid SUPER at være i selskab med dig og Dennis! :4thumbup:

Edited by DBM
Link to comment
Share on other sites

Jacob, her er videoen af hvad der sker, når hvidbælte BJJ deltager i sortbælte judotunering:

Hvad sker der så når man sætter Guarden op mod dansk judo (sortbælte?) OL håb og VM-deltager til Copenhagen Active??? Guarden winner by submission (jydekrogen!! :laugh: ) Taaaaaaaap ouuuuut :superman::devil: Tør slet ikke tænkte på, når du dropper WT til fordel for BJJ...GRRRRRRR!

Klart dagens højdepunkt!! Som altid SUPER at være i selskab med dig og Dennis! :4thumbup:

Whaaaaat???? :crazy::crazy::crazy:

Fortæl historien, fortæl historien :superman::superman:

He's going to tell, he's going to tell!!!!

Fortæl nu historien onkel Guard!!! :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Jacob, her er videoen af hvad der sker, når hvidbælte BJJ deltager i sortbælte judotunering:

Hvad sker der så når man sætter Guarden op mod dansk judo (sortbælte?) OL håb og VM-deltager til Copenhagen Active??? Guarden winner by submission (jydekrogen!! :laugh: ) Taaaaaaaap ouuuuut :superman::devil: Tør slet ikke tænkte på, når du dropper WT til fordel for BJJ...GRRRRRRR!

Klart dagens højdepunkt!! Som altid SUPER at være i selskab med dig og Dennis! :4thumbup:

Grrrrrrrrrrrrrrrrrr :superman:

Selv tak for super daw.

Damn ham BJ er sej nok :devil:

Jeg skal helt klart have noget BJJ ind i mit game :superman:

Whaaaaat???? :crazy::crazy::crazy:

Fortæl historien, fortæl historien :superman::superman:

He's going to tell, he's going to tell!!!!

Fortæl nu historien onkel Guard!!! :4thumbup:

heheheh.. var som DA BRUTAL MACHINE skriver. Vi var til Active CPH, og så var der en judo-stand med nogle kæmpere, og så spurgte de om vi ville prøve, og det kunne tåbelige Onkel Guarden jo ikke modstå :tongue: God griner :laugh: Til gengæld pådrog jeg mig en skade til samlingen. Viiiiiiiiildt ondt i lysken nu, så sidder med is på banditten :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Lyder cool Guarden :superman:

Men her er det sku lige før, at jeg mangler lidt fagtermer :crazy:

Og hvad sagde ham gutten bagefter?

Detaljer, please! :bigsmile:

Heheheh.. Tap out = at give op. Hmmmm.. Jeg burde have tvunget ham til at sige matei :bruce:

Jydekrogen er skolegårdsfinten med at tage en arm rundt om hovedet og så klemme indtil dommedag :ninja:

Han sagde ikke så meget. De spurgte bare om jeg havde trænet noget før, og at jeg kunne prøve at komme op i deres klub eller sådan noget. Var i sejrsrus, så husker ikke så meget :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Heheheh.. Tap out = at give op. Hmmmm.. Jeg burde have tvunget ham til at sige matei :bruce:

Jydekrogen er skolegårdsfinten med at tage en arm rundt om hovedet og så klemme indtil dommedag :ninja:

Han sagde ikke så meget. De spurgte bare om jeg havde trænet noget før, og at jeg kunne prøve at komme op i deres klub eller sådan noget. Var i sejrsrus, så husker ikke så meget :laugh:

Det opklarede lidt, men du er er altså ikke den bedste historiefortæller : :tongue: Du skal vist øve dig lidt inden du bliver onkel :wink:(hvis du da ikke allerede er det)

Men med andre ord, det var ikke et kønt syn eller hva? Og hvor lang tid tog det?

Link to comment
Share on other sites

Det opklarede lidt, men du er er altså ikke den bedste historiefortæller : :tongue: Du skal vist øve dig lidt inden du bliver onkel :wink:(hvis du da ikke allerede er det)

Men med andre ord, det var ikke et kønt syn eller hva? Og hvor lang tid tog det?

hehehe.. Jeg er såmænd onkel Jacob, og søs kigger da jævnligt med herinde :banana:

Det gik forholdsvis hurtigt, 30 sekunder vil jeg tro. Vi havde lidt travlt fordi vi skulle hen og høre et foredrag af Carsten Mørch, så havde ikke tid til at kæmpe længere tid med ham :smile:

Link to comment
Share on other sites

hehehe.. Jeg er såmænd onkel Jacob, og søs kigger da jævnligt med herinde :banana:

Det gik forholdsvis hurtigt, 30 sekunder vil jeg tro. Vi havde lidt travlt fordi vi skulle hen og høre et foredrag af Carsten Mørch, så havde ikke tid til at kæmpe længere tid med ham :smile:

:laugh: Og derfor var du nødt til at gøre det hurtigt færdigt. :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Men stakkels judo-fyr.... han stod jo for pokker og blev kastet rundt af småbørn og pludselig får han udfordret Jacob.. :nonono:

For griner, da du så tager fast i hans gi, siger han: Ok, er det sådan du kæmpe?!?! Hvorefter han slammer dig i måtten - derefter gik det så ned ad bakke for ham! :laugh:

Link to comment
Share on other sites

:laugh: Og derfor var du nødt til at gøre det hurtigt færdigt. :4thumbup:

:superman:

Men stakkels judo-fyr.... han stod jo for pokker og blev kastet rundt af småbørn og pludselig får han udfordret Jacob.. :nonono:

For griner, da du så tager fast i hans gi, siger han: Ok, er det sådan du kæmpe?!?! Hvorefter han slammer dig i måtten - derefter gik det så ned ad bakke for ham! :laugh:

Hehehe... ja, banditten fik mig ned, hvorefter jeg måtte slå over på war-mode :ilovemuscle::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Men stakkels judo-fyr.... han stod jo for pokker og blev kastet rundt af småbørn og pludselig får han udfordret Jacob.. :nonono:

For griner, da du så tager fast i hans gi, siger han: Ok, er det sådan du kæmpe?!?! Hvorefter han slammer dig i måtten - derefter gik det så ned ad bakke for ham! :laugh:

Det var lige dagens grin :laugh:

Men godt gået - du er det typiske eksempel på at man kan komme langt i gulvkamp med tilstrækkelig styrke og hovedet under armen :superman: Men du må lige få lært at få lavet jydekrogen om til en rear naked choke i stedet for :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Det var lige dagens grin :laugh:

Men godt gået - du er det typiske eksempel på at man kan komme langt i gulvkamp med tilstrækkelig styrke og hovedet under armen :superman: Men du må lige få lært at få lavet jydekrogen om til en rear naked choke i stedet for :tongue:

Heheheheh.. Ja, det var sygt skægt :laugh: Man kan helt sikkert komme langt med noget styrke, men er ikke meget bevendt så snart modstanderen har god teknik og et forholdsvis hæderligt styrkeniveau.

Har ikke noget specielt teknisk højt niveau eftersom min primære submission er jydekrogen og så mine hjemmestrikkede neck-cranks som man desværre ikke må bruge :laugh::nonono: Tror dog jeg vinder på at holde et godt tryk ind i modstanderen når jeg grappler. But I need some more submissions :cooldance: Det må komme når jeg kan gå igen :sneaky2:

Det mest åndsvage er at jeg lærte igår at scarfhold er noget af det dummeste man kan gøre, ihvertfald i submission fordi den er for let at komme ud af. Jeg havde dog også lidt fat i hans pyjamas så han ikke kunne stikke af :innocent:

Edited by Guarden
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share