Guarden's Træningsmanual


Guarden
 Share

Recommended Posts

Heheheheh.. Ja, det var sygt skægt :laugh: Man kan helt sikkert komme langt med noget styrke, men er ikke meget bevendt så snart modstanderen har god teknik og et forholdsvis hæderligt styrkeniveau.

Har ikke noget specielt teknisk højt niveau eftersom min primære submission er jydekrogen og så mine hjemmestrikkede neck-cranks som man desværre ikke må bruge :laugh::nonono: Tror dog jeg vinder på at holde et godt tryk ind i modstanderen når jeg grappler. But I need some more submissions :cooldance: Det må komme når jeg kan gå igen :sneaky2:

Det mest åndsvage er at jeg lærte igår at scarfhold er noget af det dummeste man kan gøre, ihvertfald i submission fordi den er for let at komme ud af. Jeg havde dog også lidt fat i hans pyjamas så han ikke kunne stikke af :innocent:

Vild sejt du fik tappet en judogut. :4thumbup:

Det er i det hele taget tit sjovt at kæmpe mod judo-folk. Jeg har i hvertfald fået smag for det. Hmm gad vide hvad jeg kunne have gjort mod din judo-fyr.. :tongue:

Scarfhold er også som regel dumt i BJJ - du så jo min Adrenaline kamp, resultatet er det samme, man giver ryggen. :nonono:

Tja, submission er cool - men der er også en motto der ville være meget god for dig:

"Position before submission"

:wink:

Og tak for sidst, rart at mærke at min teknik kan trods alt modstå det meste af din styrke (hvis vi ser lige bortset fra neck cranks og skull-crushes...)

Link to comment
Share on other sites

Vild sejt du fik tappet en judogut. :4thumbup:

Det er i det hele taget tit sjovt at kæmpe mod judo-folk. Jeg har i hvertfald fået smag for det. Hmm gad vide hvad jeg kunne have gjort mod din judo-fyr.. :tongue:

Scarfhold er også som regel dumt i BJJ - du så jo min Adrenaline kamp, resultatet er det samme, man giver ryggen. :nonono:

Tja, submission er cool - men der er også en motto der ville være meget god for dig:

"Position before submission"

:wink:

Og tak for sidst, rart at mærke at min teknik kan trods alt modstå det meste af din styrke (hvis vi ser lige bortset fra neck cranks og skull-crushes...)

Hehehehe.. meget godt motto :nonono::innocent::tongue: Ja, det var vildt fedt at battle med dig. Your technique is stroooong :4thumbup: :crazy: Vi snakkede også om at det ville være fedt at stille op til Danish Open, og så flå igennem. Men den scarfhold må jeg nok hellere ligge på hylden. :laugh::unhappy:

Link to comment
Share on other sites

:laugh: hahaha, det er god griner. Har aldrig hørt at det hed jydekrog, men det er også mit foretrukne og eneste "våben". For fed historie :superman: :4thumbup:

:cooldance: Hehehe.. vidste det heller ikke, og jeg er trods alt oprindeligt en bonderøv fra jylland :4pooh:

Link to comment
Share on other sites

Hey du, malplaceret smiley, for det er nu ikke noget at kimse ad :wink:

Men cool, at du lige fik rykket sådan en judomand rundt :4thumbup:

:innocent: :innocent: Sorry skipper :laugh:

Dagens skadestatus: Håber ikke at civilizationen bryder sammen, i så fald kommer jeg ikke til at høre under det mobile kavaleri :alright: Lysken er rimelig stiv, føles dog ikke så slemt som igår :crazy: Kan ikke lige greje om det er adduktorerne eller hoftebøjeren der brokker sig :unhappy: GRRRRRRRRRRR

Link to comment
Share on other sites

Hmm, så ER du altså af kød og blod siden du går hen og blir skadet :nonono: ... Ser ellers lækkert ud med træningen, var også selv til BJJ i Ålborg og det er alt alt for blæret :4thumbup: .. Btw, hvordan var foredraget med Mørch ??

Link to comment
Share on other sites

Hmm, så ER du altså af kød og blod siden du går hen og blir skadet :nonono: ... Ser ellers lækkert ud med træningen, var også selv til BJJ i Ålborg og det er alt alt for blæret :4thumbup: .. Btw, hvordan var foredraget med Mørch ??

Hvem siger jeg er kød og blod :wink: Jeg skal bare en tur til mekanikeren og have fat i nogle reservedele, shortcircuits osv :w00t:

Foredraget var average. Ikke noget fantastisk, men også begrænset hvad man kan nå at sige på 60 min. Men hans personlige energi og engagement er fænomenal..

Link to comment
Share on other sites

Mandag

Toasted i hoftebøjeren. Til gengæld lader det til at overarmen er back in buiness. Tror jeg har en parasit der kravler rundt i kroppen og finder et område der skal irriteres. Når den har været et sted i noget tid søger den nye græsgange, og dribler derefter videre. Gotta hunt it down :dry:

Fik revet lidt jern med Baronen.

Pullups:

BW, 10 rep, 4 sæt

Dips:

BW, 10 rep, 8 sæt

Incline DB press:

2 x 30 kg, 6 rep, 4 sæt

Pull-push i kabeltårn med reb:

45 $$(!), 8/8 rep, 5 sæt -Feee øvelse :bigsmile:

Er en lille bedring i lysken, men varer nok lidt inden der bliver lavet lunges, pistols etc :unhappy:

Edited by Guarden
Link to comment
Share on other sites

Tirsdag

Skadestatus

Lysken har det væsentligt bedre idag, hvilket betyder at nu gør det kun sindsygt nas ved hoftefleksion med strakt knæ :laugh: Kan mærke der er klar bedring, bare så længe jeg ikke laver nogle hurtige bevægelser der stiller krav til psoas. :nonono:

Kunne selvfølgelig ikke dy mig for at træne, så driblede rundt i hytten for at finde noget at træne med. Valget faldt på min dørkarm, så fik banket nogle pullups af i fingerspidserne :4thumbup:

Pullups (fingerspidser på dørkarm):

10 rep, 4 sæt

Herefter stod mine kettlebells og gjorde nar ad mig, hvilket jeg naturligvis ikke fandt mig i. Prøvede lige at se om jeg ikke kunne køre lidt swings, hvilket ikke gjorde nas, og så prøvede jeg dælme også med lidt snatch, juhuuuu - det kunne lade sig gøre :yahoo:

Snatch

24 kg, 10/10 B2B, 6 sæt

Holdte en anstændig pause mellem sæt for ikke at over-do-it :innocent:

Sluttede af med en bunke Cleans, 24 kg.

Godt at få lavet lidt som afveksling til at sidde begravet i artikler op over begge ører :partytime2:

EDIT: Har undret mig lidt over hvorfor lysken tog sig en tur, eftersom jeg aldrig har haft problemer der før. Muligvis hænger det sammen med at jeg har kørt sumo kødløft. Har ikke kørt den variation før, så er måske det?? Nogle kloge læsere der kan nikke genkendende til den problemstilling?

Edited by Guarden
Link to comment
Share on other sites

Jacob, nu ved jeg godt, at det er dig med :4smartass: uddannelse inden for idrætsfysiologi mm.....men for h***** synes du virkelig, at du behøver lede efter forklaringer på, hvorfor du bliver skadet, når du uden opvarmning (og med hovedet under armen) hopper på måtten og gi'r den fuld skrald mod en top judokæmper! :laugh: 2+2 = ??

Link to comment
Share on other sites

Jacob, nu ved jeg godt, at det er dig med :4smartass: uddannelse inden for idrætsfysiologi mm.....men for h***** synes du virkelig, at du behøver lede efter forklaringer på, hvorfor du bliver skadet, når du uden opvarmning (og med hovedet under armen) hopper på måtten og gi'r den fuld skrald mod en top judokæmper! :laugh: 2+2 = ??

Godt du kan finde ud af at bruge din hjerne - kan du ikke låne den til Guarden en gang i mellem, så kunne det være vi blev sparet for så mange skadesrapporter på loggen?

:tongue:

:laugh: :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Godt du kan finde ud af at bruge din hjerne - kan du ikke låne den til Guarden en gang i mellem, så kunne det være vi blev sparet for så mange skadesrapporter på loggen?

:tongue:

:laugh: :4thumbup:

:laugh:

Nu er evolutionen jo heldigvis skruet så snedigt sammen, at når Guarden får sine små 'tekniske udfald' overlever han på sin mutant styrke.... :superman:

(og jeg skal vist ikke være for kæk med skadesrapporter).

Link to comment
Share on other sites

Jacob, nu ved jeg godt, at det er dig med :4smartass: uddannelse inden for idrætsfysiologi mm.....men for h***** synes du virkelig, at du behøver lede efter forklaringer på, hvorfor du bliver skadet, når du uden opvarmning (og med hovedet under armen) hopper på måtten og gi'r den fuld skrald mod en top judokæmper! :laugh: 2+2 = ??
:crybaby::cry3::laugh: :laugh:
Godt du kan finde ud af at bruge din hjerne - kan du ikke låne den til Guarden en gang i mellem, så kunne det være vi blev sparet for så mange skadesrapporter på loggen?

:tongue:

:laugh: :4thumbup:

:4ranting: :lolabove:

Man siger jo, at det man ikke dør af bliver man stærkere af, ergo jo flere gange man har været skadet, jo stærkere bliver man :devil:

Link to comment
Share on other sites

:crybaby::cry3::laugh: :laugh:

:4ranting: :lolabove:

Man siger jo, at det man ikke dør af bliver man stærkere af, ergo jo flere gange man har været skadet, jo stærkere bliver man :devil:

Dvs. du skal reelt gå efter at blive skadet vild mange gange så mange steder som muligt, fordi en eller anden dag så vågner du op som 50-årig og kan slet ikke blive skadet!!!!

De' jo logik for burhøns!!!!

:tongue: :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Dvs. du skal reelt gå efter at blive skadet vild mange gange så mange steder som muligt, fordi en eller anden dag så vågner du op som 50-årig og kan slet ikke blive skadet!!!!

De' jo logik for burhøns!!!!

:tongue: :tongue:

LOL... :cooldance: Hmmmm.. :raisebrow: Lyder nu rent faktisk ikke så dårligt :nahnah: :pimp: :firebounce::laugh:

Må se at finde nogen jeg kan udfordre til noget. Har altid drømt om en karriere i amerikansk fodbold. Der burde der også være basis for nogle gode knubs :gal::tongue:

Edited by Guarden
Link to comment
Share on other sites

LOL... :cooldance: Hmmmm.. :raisebrow: Lyder nu rent faktisk ikke så dårligt :nahnah: :pimp: :firebounce::laugh:

Må se at finde nogen jeg kan udfordre til noget. Har altid drømt om en karriere i amerikansk fodbold. Der burde der også være basis for nogle gode knubs :gal::tongue:

Eller ishockey?

Måske rugby - der har de jo mindre padding på end i amerikansk fodbold!

:laugh::superman:

Link to comment
Share on other sites

Eller ishockey?

Måske rugby - der har de jo mindre padding på end i amerikansk fodbold!

:laugh::superman:

Ja, ishockey er den sejeste holdsport man kan lave :devil: Er der nogen der vil sponsorere mine fritidsinteresser? :please::tongue:

Jeg stemmer for at Jacob Betterøv skal til at gå til dværgkast. Der burde være basis for lidt knubs i landingerne... :tongue::laugh::tongue:

....jeg vil da med glæde kaste lidt rundt med dig, hvis du tør :wink::w00t:

Link to comment
Share on other sites

Onsdag

Skadestatus Klar fremgang, hiphoppede ud af sengen imorges, og havde glemt der var problemer, men ingen hurlumhej endnu. Kan ligge rygliggende med strakt knæ og flektere let i hoften, så det går den rigtige vej :smile:

Dagens workout

KB High-pulls:

24 kg, 10/10 B2B, 10 sæt

SUPERSÆT

KB Floorpress:

2 x 24 kg, 5 reps, 3 sæt

2 x 32 kg, 6 reps, 5 sæt

2 x 24 kg, 5 reps, 1 sæt

Renegade Rows:

2 x 32 kg, 10 reps, 5 sæt

Overskud i alle øvelserne, måske lige pånær floorpress. Kører forsigtigt uden den vilde anstrengelse, da jeg æder NSAID'er :4pizza:

Edited by Guarden
Link to comment
Share on other sites

Cool at du lige tog ham Judofyren med en jydekrog :4thumbup: :4thumbup:

Var også sådan jeg overlevede de første gang til Shootfightning, ved bare at hoppe ud i det og se om man kunne få fat i hovedet at så klemme til :4thumbup:

Jo mere jeg begyndte at tænke jo mere tabte jeg :laugh:

Ellers må skaderne da lige til at hele lidt op. Men sådan er det jo at være kriger. Man har altid lidt battlescars...Og en rigtig kriger kan jo heller ikke lige nå at varme op først, så kroppen skal tilpasse sig til barsk træning uden opvarmning :superman:

Link to comment
Share on other sites

Cool at du lige tog ham Judofyren med en jydekrog :4thumbup: :4thumbup:

Var også sådan jeg overlevede de første gang til Shootfightning, ved bare at hoppe ud i det og se om man kunne få fat i hovedet at så klemme til :4thumbup:

Jo mere jeg begyndte at tænke jo mere tabte jeg :laugh:

Ellers må skaderne da lige til at hele lidt op. Men sådan er det jo at være kriger. Man har altid lidt battlescars...Og en rigtig kriger kan jo heller ikke lige nå at varme op først, så kroppen skal tilpasse sig til barsk træning uden opvarmning :superman:

Heheh.. Tak :bigsmile:

Det er skægt at bruge muscleforce og mærke hvordan folks struktur krakkelerer - lige indtil man løber tør for krudt, så er det hærværk med alt det teknik :laugh:

....og som du er inde på: Smerte er midlertidig, stolthed varer evigt, og kvinder elsker ar :tongue:

Hils Betterøv Rambo. Han er stort set umulig at få fat på---

Link to comment
Share on other sites

LOL... :cooldance: Hmmmm.. :raisebrow: Lyder nu rent faktisk ikke så dårligt :nahnah: :pimp: :firebounce::laugh:

Må se at finde nogen jeg kan udfordre til noget. Har altid drømt om en karriere i amerikansk fodbold. Der burde der også være basis for nogle gode knubs :gal::tongue:

Jeg tror blind-parkour må være noget for dig.. blind base jumping kunne så være en passende progression. :superman:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share