Nygren - Frodig ung mand


Nygren
 Share

Recommended Posts

  • Replies 437
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

Tirsdag 7/2

Efter en uge med noget virus hvor der blev spist minimalt, var det på tide at træne igen. Træningen startede ok, men kræfterne slap hurtigt op

Benchpress:

3 x 8 @ 90 kg

Military Press:

4 x 5 @ 50 kg

Dumbell Chest Press:

1 x 4 @ 43,9 kg

2 x 5 @ 38,8 kg

Close Grip Benchpress:

4 x 5 @ 60 kg

Link to comment
Share on other sites

Søndag 26/2

Benchpress:

5 x 1 @ 110 kg

1 x 3 @ 100 kg

1 x 2 @ 102,5

3 x 2 @ 105 kg

Dips:

3 x 8 @ BW

DB Incline Chestpress:

3 x 5 @ 34 kg

Smith Shoulder Press:

3 x 6 @ 40 kg

Cable Standing Fly:

2 x 8 @ 30 kg

1 x 10 @ 30 kg

Go' energi i dag

Det var sku en god omgang disko du fik lavet der :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Mandag 27/2

Deadlift:

1 x 1 @ 155 kg

3 x 1 @ 165 kg

Legpress:

1 x 5 @ 150 kg

1 x 5 @ 200 kg

Er for fed til denne øvelse. Har svært ved at få luft når jeg skal presse vægten fremad :blink:

Chins:

3 x 6 @ BW

Lat WideGrip Pulldowns:

3 x 8 @ 125 pund

Biceps Curls:

3 x 8 @ 40 kg

Preacher Hammer Curls:

2 x 6 @ 16,2 kg

Link to comment
Share on other sites

Legpress:

1 x 5 @ 150 kg

1 x 5 @ 200 kg

Er for fed til denne øvelse. Har svært ved at få luft når jeg skal presse vægten fremad :blink:

Hey nygren, long time no see :wink:

Når du laver legpress, trækker du så luft ind i toppen eller når vægten kører nedaf?

Det er jo ikke meningen du skal trække vejret ind under den koncentriske del :4smartass:

Link to comment
Share on other sites

Torsdag 2/3

Benchpress:

3 x 8 @ 90 kg

Military:

3 x 5 @ 55 kg

DB Chest Press:

3 x 6 @ 42 kg

Incline cable cross:

2 x 8 @ 25 kg

1 x 8 @ 30 kg

Close Grip Bench Press:

3 x 5 @ 70 kg

Lateral Raises:

3 x 8 @ 11 kg

Hey nygren, long time no see :wink:

Når du laver legpress, trækker du så luft ind i toppen eller når vægten kører nedaf?

Det er jo ikke meningen du skal trække vejret ind under den koncentriske del :4smartass:

Ja længe siden man har set dig i centeret... Men jeg kan se at det skyldes dine nye træningsinteresser.

Kan være min formulering der var forkert, men jo jeg trækker vejret ind i toppen. Jeg synes bare at vægten presser min mave op i lungerne så jeg bliver helt rød i hovedet inden jeg får lov til at puste ud i forbindelse med "løftet" !!!

Link to comment
Share on other sites

Torsdag 2/3

DB Chest Press:

3 x 6 @ 42 kg

Nice :devil:

Ja længe siden man har set dig i centeret... Men jeg kan se at det skyldes dine nye træningsinteresser.

Kan være min formulering der var forkert, men jo jeg trækker vejret ind i toppen. Jeg synes bare at vægten presser min mave op i lungerne så jeg bliver helt rød i hovedet inden jeg får lov til at puste ud i forbindelse med "løftet" !!!

Løfter skam stadig vægte, også på DTU - bare meget meget tidligt om morgenen :laugh:

Sådan et par hundrede kg kan da ikke være det store :tongue: Nu er legpress jo ikke noget jeg gør mig i for tiden, men jeg tror ikke man skal puste for meget ud på den koncentriske del heller. Så vidt jeg husker fik jeg også godt tryk på krydderen og blev sikkert temmelig rød i hovedet hovedet, men jeg mener nu ikke jeg decideret fik vejrtrækningsproblemer. Jeg er nok nødt til at prøve det selv og se dig udføre det, for at kunne komme med bedre råd.

PS: Vi har fået nyt legetøj idag :yahoo: Jeg siger ikke hvad det er, men det rimer på slæder :w00t:

Link to comment
Share on other sites

PS: Vi har fået nyt legetøj idag :yahoo: Jeg siger ikke hvad det er, men det rimer på slæder :w00t:

:4thumbup: Ja var oppe og se det. Godt initiativ :4thumbup: .

Glæder mig meget til at prøve kæderne i morgen søndag. Så er det lige at finde ud af hvordan forholdet mellem kæderne og ens normale løft er !!

Link to comment
Share on other sites

MANDAG 6/3

Benchpress with Chains:

6 x 2 @ 100 kg + (~10 kg kæder)

De første sæt var lidt hårde. Skulle lige vænne mig til kæderne. Efterfølgende sæt var ret lette !

Smith Shoulder:

3 x 6 @ 40 kg

Dips:

3 x 8 @ BW

Edited by Nygren
Link to comment
Share on other sites

Ja, det er det jeg mener. Det giver bare ingen mening for nygren at sætte så lidt på :smile:

hehe nej det er rigtig nok. Men nu er det også første gang han prøver det, så lur mig om han ikke presser citronen lidt mere næste gang :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share