Farmers hideout.


Kauf
 Share

Recommended Posts

Du bliver heller ikle træt af det.Man sover bare bedre. Du skal gå i seng og sove og lade være med at udsætte dine øjne for al det skærmlys. Det ødelægger din melatonin produktipn. Sluk så! Al lys! Godnat blev der sagt!

Ok. Det kan jeg bedre genkende . Når jeg først falder i søvn sover jeg bedre. Men Nuuj hvor er det svært at falde i søvn

Link to comment
Share on other sites

Hvordan går det med jeres projekt? Jeg har hørt ude i byen at i er blevet Amish veganere, og i derfor ikke længere er at finde på internet eller telefon. Jeg sendte en Brev Solsort (duer er møg svære at fange ude i haven) i Lørdags, men måske den gik tabt i stormen.......

Link to comment
Share on other sites

Træningsprojektet går rigtigt godt for Cathrine - det er kanon!

I mit tilfælde er det håbløst! Jeg kan ikke prioritere at træne hver dag for tiden. Jeg kører sur i hvad jeg skal lave, jeg skal lave mit årsregnskab færdigt, jeg skal skrabe penge ind, vores bil er gået i stykker... jeg har mange gode historier og overspringshandlinger. Ikke desto mindre er det svært for mig, at lave noget hver dag. Især når jeg ikke har et program, ikke har et mål, ikke har så meget tid (osteopateksamen i starten af Januar - det kort glemte jeg at spille). Derfor er jeg netop startet på et program, som kan laves i homegym 3 ud af 4 dage. Jeg er ikke meget for at dødløfte indenfor i homegym, så enten bliver det udenfor, eller også er det den ene dag om ugen, jeg FORHÅBENTLIG kan få fingeren ud og komme afsted, ellers bliver det en anden øvelse. Til sommer skal jeg på 2 Ido Portal workshops og jeg glæder mig! Jeg ville gerne træne op til dette. Det bliver stille og roligt implementeret efterhånden som skulderen kommer mere og mere op at køre. Lige nu skal kroppen have styrke og det andet vil langsomt snige sig mere og mere ind.

Derfor skrev jeg til Krigsministeren Martin Bahrs, som sendte mig et Wendler template. Ind med max, adde'r lidt øvelser og vips, et program der er nemt, bekvemt og kun tager 1 time. Sådan - ud og i gang.

Link to comment
Share on other sites

Hvordan går det med jeres projekt? Jeg har hørt ude i byen at i er blevet Amish veganere, og i derfor ikke længere er at finde på internet eller telefon. Jeg sendte en Brev Solsort (duer er møg svære at fange ude i haven) i Lørdags, men måske den gik tabt i stormen.......

Jeg skylder dig penge! Send mig lige dit kontonr. igen på en sms, min bitcoinpusher har robbet mig.

Link to comment
Share on other sites

Wendler uge 1, dag 1:

Opvarmning: Fronts, Et ben stiv død snatch grip, Ab wheel,

Frontsquats – 5’ere

5x70

5x90 – sko på.

5x100

10x110 - bælte

- Teknik Off….

Snatch grip stiv DL

10x70

10x70

10x70

- Weakpoint!!!!!!! Lower back, upperback wide position og greb! Når grebet slipper ryger ryggen I flection. Weak in lower back!!!

Boring But BIG!

Fronts:

5x10x77,5 – sko på.

90 sek. Mellem hvert sæt.

  • På 3. sæt tændte mavemuskulaturen – BOOOM!!! JATAK!!! TAK for supporten ABS!!!

Stående læg, Forfod eleveret på bræt, bar på skuldrene, tempo: 3,3,3,1

3x10x70

SS

KB Row, knæ og hånd på bænk – god kontakt til midten.

3x10x32

L-sit hangs – fokus på trap 3.

3x5 sek. – ordentligt opspænd, strakte ben, tæer pegende ligefrem.

- Skal være obs på disse, da skulderen stadig ikke er helt på 80% endnu. Stille og roligt. Lyt til kroppen!

Hurtig bonus: AB Wheel, 10 kg. Vægtvest, 10 stk. knæsiddende.

Tid: 1 time.

Link to comment
Share on other sites

Do this:

A few years ago, I discovered the simple combo called “The Eagle.” Our school mascot was the Soaring Eagle, so the name was a natural. It combined the simplest of the Loaded Carries, the patterning movement “Farmer Walks,” with the basic grinding Squat, the Double Kettlebell Front Squat. I am going to say “simply” here, but the workload is incredible. Simply, we had the athlete do eight Double Kettlebell Front Squats, then drop the weight to his sides and Farmer Walk for twenty meters, then another eight squats and repeat until you complete eight circuits. That goal is often not met.
Link to comment
Share on other sites

Wendler uge 1, dag 2. Bænk.

Først 1 times move stuff. Shit, det sad godt i kroppens bevægelighedsmuskelopbygningsmuskulatur i dag! Smidig som en gammel hankat!

Bænk, medium grip:

20xstang

10x60

5x65

5x75

7x85

- meeeeeehhhhhhhhh!!!!!

BBB

Smal bænk:

5x10x60

Så sagde min skulder lige goddag igen. De 85 hamrede lige ind i supraspinatus på 3. rep. og gav ikke slip, selvom jeg bridgede, spændte og gjorde alt hvad jeg kunne for at ændre vinkel.

Jeg ville prøve dips i ringe, men kunne ikke bøje armene 5 cm. uden den gik instant i skulderen. Jaja... jeg må sætte max lavere endnu og komme langsomt på banen igen.

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Wendler uge 1, dag 3. Dødløft.

Opvarmning gik ok, men kunne godt være længere.

Trænede i homegym, hvor gulvet ikke er til dødløft, så jeg slæbte stang og skiver ud på fliserne i baghaven. Her løftede jeg i mørke, 0 grader og på bare tæer. Det var ca. en milliard gange federe end med spejl, plastikskiver og fitnesswhatever...

Dødløft, 5'ere.

10x70 kg. + 10xstiv død.

5x110 kg.

5x130

5x140

5x160

8x180 - gik fint.

BBB

5x10x130

2 min. Pause mellem hver.

- Hvem fanden har fundet på, at dødløftreppe over 5 gange. Jamenaltsåforhælvæda...

Fritstående bend over one arm KB row.:

3x3x10/10

Log curls:

3x10x32 kg. - nice and slow, gode for min lidt slidte hø. underarm.

DB fat bar curls:

3x10/10 x17 kg. - nice and slow.

- gode for skulder og underarme - OG PÅMP!!!

Det løse:

Goblet squat:

2x10x32 kg.

2x10x40 kg.

Skulle have lavet lunges, men da Catten joinede i homegym, blev det til en masse kæbe i stedet. Hold da kæft, det var en god aften :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share