Farmers hideout.


Kauf
 Share

Recommended Posts

Min venstre skulder har været af led tre gange og det glenohumerale ligament er revet over. Den højre har været impinget to gange, claviclen har været fået nogle grimme tæv og jeg mistænker selv en,, måske to gange delvist ruptur af supraspinatus. Der er ingen alfaer i hverken skulder eller patværk, kun haltende oldinge.

Link to comment
Share on other sites

Wendler, cyklus 2, uge 1, dag 3, Dødsensfrahelvedeløft 5+.

I dag ville jeg have været i das fedtnæsvelt og kødløftet med strapzoReRs!! Det ville jeg, da vores gulv i homegym ikke er så glad for tunge bump. Nuvel, det gik ikke. Så jeg måtte smække mine dæk på stangen, for at tage stødene i gulvet. Det gør at skiverne lige bliver hævet 5 cm. fra gulvet, hvorfor løftet selvfølgelig bliver en del lettere. Lave Rackpulls aka lidt høje kødløft.

Da vi skal have gilde i Rødvinsbyen i morgen, havde jeg ikke tid til rigtig at opvarme eller at lave en rigtig workout, så det forløb således.

Før aftensmad:

Gå med hunden, 20 kg. vægtvest på kroppen og 40 kg. sandsæk på den ene eller den anden skulder. 1,5 km.

Ammenam, spise, nammenam!

Efter aftensmad:

Kødsensløftorz supersettet med oprydning, støvsugning og gulvvask.

Jeg må indrømme, at min lille gåtur havde taget lidt mere i ballerne og midtersektionen end først beregnet. OK, så er det ikke så idiotisk alligevel. Eller, jo det er det, men idiotisk er godt. Denne form for Idioti er ikke mindre end Dan John approved!

10x50 kg. - stang + dæk.

10x70 kg.

5x110

5x110

5x110

5x130

5x150

13x180

- Her blev jeg fandenme ramt af Ralle syndromet! Jeg kunne have hevet et par flere hjem, men min kondi stoppede mig - WTF?!?!? Jeg er så mega dekonditioneret, at vejrtrækningen satte begrænsningen. Det er fandenme skidt! C2 bliver herved genindført til jeg brækker mig and beyond!

BBB

5x10x110 - med masser af gulvvask osv. indimellem.

Ekstra:

2x180

1x200

1x200

1x200

1x200

- Stangen lå der og jeg gad ikke lave andet, da det alligevel blev lidt gokket med al det andet, der skulle ordnes. Fanfucking tastisk med homegym. Ikke jordens bedste træning, men alternativet var, at det ikke var blevet gjort!

Link to comment
Share on other sites

Wendler, Cyklus 2, Uge 1, dag 4, skulder 5+

Opvarmning:

Kosteskaft og elastik.

BB complex: 2x15x Clean, Pres, Snatch, BU Row

Pres:

5x40

5x40

5x45

5x50

10x57,5

OK :smile:

Pushpress Ladder, inkl. Håndbind:

1,2,3,4,5,5,4,3,2,1 x75 kg.

På vej ned at stigen snuppede jeg mellem hvert sæt:

Hipups

15 stk. – hold i rack, så de blev lavet flot og kontrolleret (Knæene bøjede, pegende lige op mod loftet på linie med overkroppen og kun skuldrene i jorden).

- Fint og nemt.

Incl. Smal DB bænk m. stop:

8x60 kg.

5x60 kg. – fik ikke tvunget albuerne ordentligt ind og der gik lidt ged I settet. Ok.

8x60 kg.

SS

Fat DB curl:

3x10/10x17 kg. – 3 sek. Konc, 3 sek. Exc.

- Ohhhh, mine underarme…. Ooooohhhhhhhh…..

Incl. Bænk er på prøvestadiet for at ramme patten lidt forskelligt og se hvad skulderen siger til den, så stille og roligt, no rush.

BBB Pres:

5x10x40 kg.

- For kort pause i 4. sæt, så den fik et lille push fra benene på sidste rep. Lidt længere pause og bonus curls inden sidste sæt og der var ingen problemer.

SS

Russian Twist på måsen m. løftede ben.

-Counterbevægelse af ben og overkrop – 10 kg. I hænderne.

20

20

30

30

50

Ekstra:

BB Curl: 15x40 kg.

AB Rollout fra knæ: 30 – stoppede, da det blev kedeligt. Må enten bygge en rampe og lære det fra knæstående eller bare tage vægtvest på hver gang.

Lidt aktive og lidt passive hæng.

Tid inkl. Opvarmning: Halvanden time - liiige i overkanten.

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes du skal slappe lidt af med alt den træning. Det siger jeg som din ven, der vil dig det bedste.

Du har kone og børn, og hus, og en lovende karriere, og en uddannelse. Det kan umuligt være godt for dig med alle de tunge løft

Jeg tænker at det vil være godt for krop og sjæl at du måske løfter vægte 1, max 2 gange om ugen, og så eventuelt tager en dag om ugen hvor du spiller dart eller pool i stedet. Øvrigt sparet trænings tid kan bruges på at spille sorte per med ungerne.

Just saying

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes du skal slappe lidt af med alt den træning. Det siger jeg som din ven, der vil dig det bedste.

Du har kone og børn, og hus, og en lovende karriere, og en uddannelse. Det kan umuligt være godt for dig med alle de tunge løft

Jeg tænker at det vil være godt for krop og sjæl at du måske løfter vægte 1, max 2 gange om ugen, og så eventuelt tager en dag om ugen hvor du spiller dart eller pool i stedet. Øvrigt sparet trænings tid kan bruges på at spille sorte per med ungerne.

Just saying

Hej Zøde Vense :wub::flowers:

Hvor er det dejligt, at du sådan tænker på mit liv, min krop og min psyke.

Til alle dine dejligt tanker omkring min træning og min balance i hverdagen vil jeg gerne svare dig fra det dybeste af mit hjerte og min sjæl:

Hmmm.. hmm...

Mimimimiimiiiii

Lalalalalalaaaa

Lååålååålåååå

*host* *kremt*

DU FÅR IKKE ET FUCKING BEN TIL JORDEN TIL SOMMER!!!! MUHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAHAAAAAA!!!!!! :strat::gun2::gun2: :4flex: :rocketwhore::chopper::firebounce::devil::firebounce::devil::smilerock:

Edit: Jeg har spillet klodsmajor med ungerne i dag - og sendte dem så tidligt i seng, så de kan vokse sig store og stærke... og jeg kunne komme i Homegym, mens Catten var ude at ride. Zen - I is it.

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Wendler, Cyklus 2, Uge 2, dag 1, Frontsquat 3+

Opvarmning: ikke i dag...

Squat:

10x60

10x60

10x60

Frontsquat:

5x60

5x80

5x80

5x95

3x97,5

3x107,5

8x122,5 – mine underarm drillede og gjorde lidt nas i håndleddene. Jeg havde vist sat håndledsbindende for stramt. Ellers ok pop og spænding.

BBB

5x8x95 kg.

SS

Standing calfraises, elevated:

12,12,15,20x95 kg.

Edit: Alle frontsquats med 5 mm. neopren på knæene. Jeg gemmer dobbelt ply til lidt tungere tider.

Gåtur med hunden, 1,5 km. med 32 kg. KB. på slæb. Ca. 400 m. farmerwalk skiftende fra hånd til hånd, så en lille tur op på skulderen, så 400 m. farmerwalk – skiftende fra hånd til hånd… etc.

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Alltime i frontsquat er 150. Den burde jeg kunne klare nu. Backsquat er 175, Ol style. Med de nye wraps og nuværende tilstand gætter jeg den til 180-185-ish. Mine frontsquat har virkelig hjulpet til overskud på den alm. Squat.

Link to comment
Share on other sites

Beskidt.... Specielt frontsquatten. Jeg taber altid stangen fremover når jeg failer i front squat. Har store problemer med at kunne holde upper back ekstenderet. Er fuld af imponade over din frontsquat....Dit squat er dog også godt :bowdown:

Har tænkt over at det også må være ganske funktionelt i forhold til at slæbe sten og træstammer.

Den må med som hjælpeøvelse når der er kommet lidt flere kg på backsquatten.

Link to comment
Share on other sites

Mange tak, mange tak.

Min midte har altid været min hæmsko i alm. squat. De sidste par gange, jeg har loaded lidt på alm. squat, har det føltes temmelig let og jeg har ikke haft tendens til at krølle sammen under stangen. Det kunne være sjovt at lege med LB position, men nu går det lige så fint med fuld bevægelighed, så.det.ville næsten være at ødelægge den gode progression.

I forhold til sten, stammer og sandsække, har det vist sig nyttigt, selv med flotte fyre som Blackice og Fame på besøg.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share