Farmers hideout.


Kauf
 Share

Recommended Posts

Læsning - hjerte - hoved fyldt.

Stå op, sige tillykke med bryllupsdagen, sende Cat og Lara afsted, sende Elva afsted til morfar, gå tur med hund, læse, træne, læse imellem sæt, gå med hund, læse.

- Ingen opvarmning.

Squat:

5x60 kg. front, 5x60 kg. back.

3x80 kg. front - 3x80 kg. back.

1x110 front - 3x110 back.

- kun squat herfra.

1x130

1x140

1x150

1x160

1x170

1x175

- tid: 20 min. Jeg er stadig ikke i nærheden af at være opvarmet.

- Det har aldrig nogensinde føltes nemmere. Mine nyankomne Thor dobbelt ply fra Strengthshop er fandme lækre. Jeg tør slet ikke tænke på hvor meget støtte tripple giver. Jeg stoppede på 175, da jeg var lidt for sløv i hullet. Jeg gætter på et opvarmet max, den rigtige dag og spotter giver 185-ish. De 175 var forholdsvis nemme. Jeg har kun et lortebælte til en 50'er og ingen tvivl om at et godt bælte i midten vil give meget mere støtte. Det havde jeg lyst til at have på i dag, kunne jeg mærke. Nuvel, det køber jeg, når det kommer på tilbud på Strengthshop, eller når jeg er blevet rig... dvs. jeg satser på option 1.

Tøj: Afghaninam T-shirt, lange flotte strømper, VL sko, American Flag boxere og Bumblebee kogere. Jeg elsker mit homegym!

Link to comment
Share on other sites

Kan man have kogere udenpå tights? Jeg forestiller mig, at det er lort?!

Og: Hvor køber jeg tights, som ville få hele den homoerotiske del af the gym til at vende sig om og pifte (eller bare få Famze til at give ros)?

Link to comment
Share on other sites

Kan du hjælpe mig? Jeg er ved at dø over dette spørgsmål:

Er torque på albuen større i en one arm chin end almindelig chins med to arme og med tilsvarende større vægt?

Min hjerne kan ikke lige greje det: Altså umiddelbart udlignes den skæve belastning jo, når man hænger i to arme. Men i selve skulder+albue-fleksionensbevægelsen ligger vel en tilsvarende rotation i albuen, hvis den "relative" vægt er den samme.

Link to comment
Share on other sites

I dag ville jeg prøve at træne. I morges kom der ganske vist stadig vand ud af min numse, men nu må kroppen i gang.

Wendler, cyklus 2, uge 1, dag 1, Fronts 5+.

Opvarmning:

Lidt ring rows, lunges m. sandsæk, ab-wheel rollout og lidt leg med noget norsk ham-curl m. 70 kg. Sandsæk på benene som modvægt - gjorde nas i knæene, men kan spille med lidt forbedringer hist og her.

Fronts:

5x60

5x80

5x87, 5

5x102, 5

8x115

- kroppen spillede overhovedet ikke... jeg tumlede rundt. Selvom planen var ikke at bruge sleeves tog jeg dem på i sidste sæt. Det virkede slet ikke.. fint sproing og alt det der, men min forræderiske krop kunne intet.

BBB

2x80... stop.

Done... bliv nu rask for helvede...

Det er første gang, jeg har savnet en kondicykel, hvor jeg bare kunne sidde og tulle afsted, viklet ind i vita wrap, mens jeg småklynkende kunne fortære en King size Snickers eller to.

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Kan du hjælpe mig? Jeg er ved at dø over dette spørgsmål:

Er torque på albuen større i en one arm chin end almindelig chins med to arme og med tilsvarende større vægt?

Min hjerne kan ikke lige greje det: Altså umiddelbart udlignes den skæve belastning jo, når man hænger i to arme. Men i selve skulder+albue-fleksionensbevægelsen ligger vel en tilsvarende rotation i albuen, hvis den "relative" vægt er den samme.

Jeg har ikke tænkt så meget over det, men i min optik må det være indlysende, at der er mere torque i albuen på en enarms, ligegyldigt vægten. Vinklen er anderledes og stabiliseringen ligeså. Umiddelbart ville jeg ikke tænke så meget over albuen. Det er primært din scapula stabilisering, der virkelig kommer på arbejde og her vil presset være væsentligt større i enarms arbejde, end i to-arms arbejde, også selvom den relative vægt er den samme.

Link to comment
Share on other sites

Wendler, cyklus 2, uge 1, dag 2, Bænk 5'ere.

Før aftensmaden:
Hurtig opvarmning...

Logpres:
Pres: 1-2-3-4-5-5-4-3-2-1 x 42 kg.

Smal bænk:
5x60
5x60
5x67,5
5x77,5
10x87,5

Efter aftensmaden:

BBB:

Smal bænk:
5x10x67,5 kg.

SS

Toes to bar
5x10

One arm fatbar DB pres:
3x6/6x32 kg.

Kneeling BU press:
10/10x16 kg.
5/5x24 kg.
4/4x24 kg.
5/5x24 kg.
5/5x24 kg.
3/3x24 kg.

SS:

Fat DB curl
5x5/5x22 kg.

- JEEESUS et pump in der untergånzorss!!!!!!


LIdt leg med dragonflags - ouch....

BW skullcrushers - Hannibal for King style.
SS
Smal BW pres - Streetstyle - yeah!

Pullups og transition til hver side... eller hvad det nu hedder...

Afsluttende med deadhangs

+ noget andet, som jeg har glemt.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share