Farmers hideout.


Kauf
 Share

Recommended Posts

Fredag:

En hurtig træning inden jeg skulle afsted til osteopati weekend.

KB 24 kg.:

Snatch:

4 sæt af 2x10/10

Windmills:

4 sæt af 2x8/8

- min venstre side er godt spændt op. Teres minor og major spiller godt sammen med latten i venstre side, som spænder videre over i Q-Lumb. og videre henover hø. balle - damn de fascier er tight! Det hele munder ud i skulder instabilitet i venstre skulder og dårlig bevægelse i hele ryggen. I must do the yoga soon :innocent:

Pulldowns: -lightweigth baby!

10x100 kg.

2x15x90 kg.

20x75 kg.

DB Incline Flies - for bevægeligheden

25x15 kg.

Stræææk af ovennævnte kæder...

Og så afsted og opleve at blive kørt over af anatomien omkring diaphragma - daumn, der er noget at læse på :crazy::w00t:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

I weekenden har jeg så bla.:

Blevet satans klog på en masse ting, jeg ikke vidste i forvejen! :4jumpy:

Fået udspændt mit diaphragma :crazy: Det gør HERRE NAS!

Fået dræneret min lever :blink:

Fået udspændt fascier fra hals til midtsektion :4thumbup:

Fået mobiliseret ribben på alle leder og kanter :smile:

Fået konstateret et funktionelt hjerteproblem :crazy: :crazy: - OG fået det bedret :w00t:

Dertil en masse andet selvfølgelig - og derudover har jeg selvfølgelig lært teknikkerne til ovenstående - det er godt nok fedt!!!!!! :w00t::4jumpy::banana: :banana3: :shades:

TIRSDAGSTRÆNING:

En times motherfucking HARD ASS HARDCORE!!!

Den var rigtig hård idag! Alle 9 deltagere var ellevilde og fuldstændig knuste bagefter - de glæder sig allerede til næste gang :bigsmile:

Derefter ca. 30 min. leg i ringe i selskab med Catten :flowers: i det første kvarter.

Lidt Iron-cross wanna-be - ca. 35 cm. ud i hver arm... der var "desværre" ikke plads til mere, da jeg havde sat ringene op i squat stativet, kørt som 5'ere.

Ring Dips

Ring Chins

Skin the Cat

Lidt wannabe et-benet svane

En arms pushups med anden arm strakt lige frem

Ring Flies

Ring Roll Outs - som AB Wheel, bare med ringene - huaaahhh!!!

Og flere andre sjove sager blandet med pistols af 5'er set og one legged stifflegged deadlifts.

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Så er Catten :wub: og jeg hjemme efter en lækker langrendstur i Norge!

Her kommer den korte version:

Vi havde fuldstændig skyfrit alle dage, ml.6 og -9 grader (sidste dag -13), ml. 1-2 meter sne og det hele var pragtfuldt!

Dag 0: ca. 1 time på ski, for lige at prøve at have dem under fødderne. Jeg har aldrig prøvet at stå på langrend før, så jeg havde lidt bøvl i starten.

Dag 1: ca. 26 km. jeg stod konsekvent i ægget hver gang jeg kunne køre ned af bakke - og tog konsekvent en snedrive for enden af bakken hver gang :innocent: Det blev til ca. 12-13 fald :laugh: :laugh:

Dag 2: ca. 22 km. superlækker tur.

Dag 3: Valentines dag: ca. 32 km. med Catten i roligt tempo over en smuk bjergkam, hvor man kunne se ud over bjerge og dale - fantastisk :bigsmile: Derefter 10 km. spurt alene, startende let bakket, derefter langt lige stykke afsluttende med bakker opad - tid for 10 km. sprint: 1 time og 5 min. Jeg afsluttede med at udtale "Det er sgu' da meget nemt, det her"

Dag 4: Ca. 26 km. med Catten alene igen :wub: Cat mente at jeg efter min udtalelse på dag 3, mente at jeg gerne ville have flere udfordringer. Dette gav mig en 3 km. tur op af et bjerg i løs sne :devil: Det var ULTRA hårdt!! Jeg fandt mig selv stående og høvle den ene skistav ned i sneen, efter jeg igen og igen gled baglæns!!! En dyb vejrtrækning og fokus på hvor lækkert alt var omkring mig, fik mig back on trak :hippy: Efter den gode tur snuppede jeg samme 10 km. distance som dagen før - tid 50 min. OH YEAH!!! :devil: :devil:

Lækker, lækker sweet skitur :shades:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Efter et fantastisk Anthony Robbins kursus i London med Catten, Musashi og 19 andre krigere og Amazoner er tiden blevet omprioriteret en del.

Rent træningsmæssigt laver jeg en del KB for tiden, da det er det der tænder mig mest.

Der er sket ufatteligt meget, siden vi kom hjem i mandags og tingene flasker sig rigtigt godt for mig for tiden.

Af samme årsag er MOL også blevet nedprioriteret en del, da tiden bliver brugt effektivt på andre ting istedet.

Kosten spiller, næsten, og kommer til at spille MAX så snart alt er kørt i stilling - hvilket det bliver i den kommende uge.

Jeg er stadig i Hillerød som fys. og fys. for Nordsjælland håndbold.

Jeg har nu fået lokale hver onsdag i en osteopatisk klinik på Vester Voldgade, tlf. 29726330.

Der er en masse spændende projekter igang og vi har nu fundet ud af at vi får en lille datter til sommer.

Livet er fantastisk!

Find your goal, focus and execute!

- "NOW" is better than "Today"!

//Nikolaj

Link to comment
Share on other sites

Skulle lige koble af mellem arbejde og eksamenslæsning:

træning i stuen med 24'eren og 32'eren.

Swings

2x15x24 kg.

2x15x32 kg.

Snatch:

1x10x24 kg.

1x10x32 kg.

Komplex 1:

5 Swing, 5 Highpulls, 5 Snatch

1x24 kg.

2x32 kg.

TGU

1'ere kørt skiftesvis fra hånd til hånd uden pause i sæt af 3

1x24 kg.

2x32 kg.

Windmills

5x24 kg.

2x2x32 kg.

Bentpress

2x2x24 kg.

3x1x32 kg.

Komplex 2:

Deadclean direkte til Bentpress direkte til TGU direkte til Windmill

3x24 kg.

3x32 kg.

Uhaaaa, det er længe siden at jeg har leget med 32'eren.. venstre skulder er voldsomt instabil, desværre.. der er noget at arbejde på :smile:

Link to comment
Share on other sites

Mange tak, drenge! :bigsmile:

Jeg regner med at være et rigt nok menneske til både at have plads og råd til baby og Kettlebell samtidig.

To så elskede ting, må aldrig konkurrere med hinanden, kun gøre hinanden stærkere :wink:

Link to comment
Share on other sites

Søndagsgøgl:

Fredag tog jeg næsten direkte fra arbejde til 4 timers osteopati kursus.

Lørdag stod den på skriftlig eksamen fra 8-12 (Vi har ikke fået svar endnu) og undervisning fra 13-19

Søndag skulle jeg op til mundtlig eksamen, men var nødt til at lave lidt bevægelsestræning først...

Squat: (Sidste gang er for ca. tusinde år siden.. sådan føltes det ihvertfald :unhappy:

1x20x60

2x12x80

3x10x100

Etbenspres i seated Hammerstrenght:

3x10/10 150 kg. pr. ben.

Bænk:

1x15x50

1x15x60

3x10x80

DB Incline Bænk

1x10x28

1x10x32

1x3x34.. avs i skulderen.. skidtpyt..

Triceps kickbacks:

1x15x13 kg.

Triceps pushdowns:

2x10x???

Chins smalt greb:

2x5

Flies gjorde også naller i skulderen.. og ide'en var at lave bevægelighedstræning.. der skulle ikke være nogen spændinger i kroppen bagefter.

"Chek" Unilateralt Kabelpress stående:

2x15x28 kg.

Løbebånd:

5 min. KORS HVOR ER DET DOG KEDELIGT!!!! :tongue:

Så til eksamen - den gik fantastisk godt :bigsmile: :bigsmile: :bigsmile:

Derefter ned at træne igen:

Dødløft:

1x10x60

2x10x100

2x10x120

3x5x140

2x5x160

1x3x180

2x1x180 - teknikken fejlede, da min røv var lidt træt fra morgentræningen og jeg gik lidt ned i vægt igen.

2x3x160 kg.

3x5x140 kg.

En arms rotationspres på bold

3x10x21 kg.

Skulder udadrotation, stående

En helvedes masse med 6 og 7 kg.

I kabel ligeledes en helvedes masse.

"Chek" Unilateralt Kabelpres stående:

3x15x28 kg.

Pushups på Swissball

En del

Serratus ant. unilateralt pres:

en del m. 7 kg.

Chins:

3x5

Triceps pushdown:

3x10x???

Det var vist nogenlunde det.

Planen er at fokusere mere på sundhed og stabilitet omkring skulderbæltet. Jeg må indrømme at jeg er røvtræt af at have ondt i min skulder eller i min teres major og minor pga. min gamle 'nam skade. Derfor bliver alle segl sat til at den kommer til at fungere.

Min kampvægt er på de sidste par uger gået fra 92 kg. til 88 kg. og det er jeg godt tilfreds med. Mit sheikolook er lagt på hylden, da min skulder bliver forværret - desværre.

Nu står den på en super stabil skulder, noget good old lean, mean machine træning af og til og så glæder jeg mig som et lille barn, til det igen bliver udesæson med forhammer, slæde og Hinderbahn :devil:

Link to comment
Share on other sites

Onsdags morgentræning feat. MUSASHIII!!!!

Løb til IFI - ca. 2 km. på 10-15 min.

Teamede op med Mr. Made Of Steel Musashi kl. 0700!

af træning blev det i samlet pakke over 45 min. for mig:

Lunges: 2x5x20 kg.

Curls: 1x8x12,5 kg., 1x8x15 kg.

Og resten gik op i :blahblah: :blahblah: :laugh:

über dårlig træning, men fantastisk :blahblah::laugh: :laugh:

Mr. Made Of Steel Musashi smuttede til undervisning og jeg nåede 5 cirkler bestående af:

Benpres i slæde: (Damn jeg elsker den maskine) :wub: :wub:

1x10x180 kg.

1x10x190 kg.

2x10x200 kg.

2x8x210 kg.

Skullcrushers:

5x12x???

Chins:

4x8

1x4+1x4 m. underhåndsgreb, da det gjorde naller i latissen.

Derefter løb/gik jeg 2 km. til Fitnessdk og tog lidt ekstra:

Etbens pres i Hammerstrength

5x10x120 kg. pr. ben

Stående brystpres i kabel:

5x10x24,5 kg.

Udadrotationer for skulder:

5x12x5 kg.

Unilateralt højt kabeltræk m. rotation,siddende på knæ

5x12x forskellige kg.

Triceps pushdown:

1x12x28 kg.

1x12xehm.. lidt mere..

1x12x38 kg.

Da jeg kom hjem lå der en besked på min mobil, om jeg havde lyst til at trille en tur på raceren i eftermiddag.. den invitation venter jeg lige med at benytte mig af til næste uge :smile:

Have a grrrrrreat day, champions!! :bigsmile:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Tirsdag:

Efter 12 timers arbejdsdag er der ikke noget bedre end at fyre den af til en god gang asswhopping HARDCORE!!!!!!

Derefter røg jeg hjem til en jawdropper!!!!!

HOT DAMN!!!!! - ENJOY!!!

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

I dag er Cathrine gået ind i sin 26.ende uge - dvs. at der nu er ca. 3,5 mdr. til jeg bliver far - HOT DAMN!!!

Det medfører visse tanker, som bla. disse citater fra "De unge mødre", som jeg lurede på en af mine venners facebook: Enjoy!

Citater fra TV-udsendelsen: "De unge mødre"

Christina fra Amager: "Jeg køber aldrig økologisk mad, ved egentlig ikke hvad økologi står for. Det smager sikkert også dårligt!"

Peter fra Amager: "Vi fik at vide, at Lukas fik forkert ernæring, så nu får han bare kylletter ligesom os. Der er jo ingen der har sagt, at det vi spiser er forkert"

Christina fra Amager: "Det ikk' rigtigt, at Lucas ikke får sine grøntsager. Vi får da pomfritter"

Christina fra Randers: "Det er jo ikke vores skyld, at jeg er blevet gravid igen. Der har bare været så mange problemer med kommunen, at jeg har glemt at tage mine p-piller!"

Ann Beths mor pustende og stønnende udbryder: "Du skylder mig en flaske vodka" - lige da hendes barnebarn ser dagens lys..

Bentes David: "Bare fordi man er på kontanthjælp, så kan man ikke låne 1 mio i banken..."

Bentes David: "Tyrkiet ligger et sted mellem Danmark og Sahara."

Bentes David på vej ind i en tyrkisk restaurant kun med danske penge: "you take danish money?" Så siger tykeren: "Yes Euros right?" Så svarer David: "Yes Yes". Når de så skulle betale måtte venneparet hoster op med kontanterne, da David ikke kunne betale med danske penge.

June: "Jeg kan godt mærke nu, at Nutella fik jeg ikke som barn, så det spiser jeg nu - til morgenmad, også cocopops og sådan noget fik jeg ikke dengang så det får jeg nu....og det er det samme får Hans Christian"

June (da hun var gravid): "Nu må den også godt snart komme ud, jeg kan jo ikke engang gå til banko mere"

Michelle, da hun har fået en ny kæreste: "Jeg håber da stadig, at mig og Simon kan finde sammen igen"

Malou Stellas mor: "Du skal tage dine P-piller, jeg ved du skal til havnefest"

Den svovlgule gravide Christina siger noget i retningen af: "Jeg ryger bare endnu mere når jeg er gravid"

June siger: "At få et barn, det er ligesom at få en hundehvalp."

Malou Stella der forklarer hvorfor hun blev gravid: "Lægen syntes at jeg var for ung til P-piller ( 13 eller 14 år på daværende tidspunkt) og kondomer kan man jo ikke stole på så jeg blev gravid efter jeg havde mødt ham gennem arto."

June kommenterer på, hvorfor hun ryger under graviditeten: "Min mor røg også, da jeg var gravid og jeg har ingen skade taget"

Bentes David: "Det er jo lidt svært at spare op til indskud når man også sparer op til en ferie"

OMG!!! Jeg glæder mig til at blive forælder :laugh: :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdagsgøgl:

Skulle varme lidt op inden Hardcore og gik derfor i FDK før holdet startede. Jeg har så småt fået gang i OAP's igen, men kører få gentagelser af hensyn til optimal aktivering af venstre skulder. Jeg kan stadig mærke at skulderbladet vinger en smule i venstre side, når der kommer for meget vægt på.. grr.. mere stabiliseringstræning.

Lidt blandet landhandel:

Splitjerk med 25 kg. sandsæk - lækker øvelse, but need more weigth!

Double + unilateral Swing m. 32 kg. KB.

Snatch m. 32 kg. KB 6x6/6

Windmills m. 32 kg. KB - en del singler, double og tripple

Sidepress m. 32 kg. KB - venstre skulder sætter grænsen, så kun singler.

OAP's 5x3/3 + 1x4/4

Pullups m. underhåndsgreb, hængende i 4 fingre (minus tomlen) fra grundleddet af fingrene 2x5 + 1x6 - ingen udfordring.

-32'eren føles efterhånden pisselet i swing og snatch og TGU, jeg tror snart at jeg skal have fat i Minister Musashi og få flækket hans 40 kg. på langs :devil:

Derefter en times HARDCORE instruktion, hvor jeg også selv fik lavet lidt snatch og andre småting.

ONSDAG træningspas nr. 1

Løb 2x2 km.

Det er SÅÅÅÅ fedt, at det er blevet solrigt løbevejr igen :sun::bigsmile:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

ONSDAGS TRÆNINGSPAS 2:

Jeg kan se at jeg ikke har squattet siden den 10.ende marts og før det er det lææænge siden at jeg har kørt et ordentligt squat pas.

Det er pinligt og det er ydmygende, så idag er dagen, hvor jeg sætter gang i bentøjet igen :w00t:

I FDK Nørrebronx blev det på en time til:

Opvarmning - det sædvanlige gøglerhejs på bold - squat på bold, OH squat på bold m. 15 og 20 kg., Snatch på bold m. 10 kg. vægtskive, Russian twist på bold m. 15 og 20 kg. og lalala...

Squat

1x10x60

1x10x70

2x10x80

2x10x90

Det føltes som om mine ben overhovedet ikke var koordinerede med min ryg og min venstre røvballe fyrede nærmest ikke.

2x10x100 kg. Her føltes det pludselig som om, der skete noget :laugh: Jeg tager det som et tegn fra min krop, at den sgu' ikke gider arbejde med noget under 100 kg. i ben :laugh: :laugh:

2x8x110 kg.

3x5x120 kg.

1x3x130 kg.

1x2x130 kg. teknikken var ikke helt ren, så jeg stoppede ved 2'eren istedet for at lave den treeren grim.

3x5x110 kg.

OAP:

1x3/3 - just for the fun of it..

Det var så de første 45 min. træning :tongue:

Det næste kvarter bestod af:

Bænk - let for skulderens skyld og preskraften var heeelt i hegnet :blush:

1x20x50 kg.

1x10x60 kg.

2x8x80 kg.

4x5x90 kg.

BO BB ROWS OH GREB: -damn nogle nørdede forkortelser :laugh:

1x10x60 kg.

2x8x70 kg.

4x8x80 kg. eeeeaaasyyy...

Jeg havde ellers flækket et program sammen til 45 min. mere, men jeg skulle hjem og lave laks - namme namme :4mewantfood: :4mewantfood: (Hvilket Cat :flowers::wub: så har lavet, mens jeg har skrevet dette indlæg :blush::laugh: :laugh:)

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Søndagstræning:

Efter en lææækker brunch med en masse dejlige mennesker og al for meget chokoladekage, skulle jeg ned og lege lidt med vægte.

Chokoladekagen havde sgu' sat gang i maven, så jeg var udspilet og halvdårlig inden jeg kom ned i centeret. I starten kunne jeg slet ikke få min mavse til at spænde op, den var simpelthen inhiberet af chokoladekage :tongue:

Opvarming:

Squat på bold, hop på bold, hop fra bold til bold, OH Squat på bold m. 15 og 20 kg. skive, unilateral snatch på bold m. 10kg. skive osv.

Dødløft - fokus på teknik og især korrekt fyring. Har haft en del bøvl med lænden, så jeg er ekstra obs på min lænd pga. TSC på lørdag. Løfter måske lavere end sidste gang, men passer bedre på ryggen :smile:

1x10x60 kg.

1x10x80 kg.

1x8x100 kg.

1x5x110 kg.

1x5x120 kg.

1x3x140 kg.

2x2x160 kg.

2x1x160 kg.

4x1x180 kg. der var lidt bøvl i starten - ipod'en ud af ørerne og ordentligt fokus hjalp en del.

1x1x190 kg. super, ingen problemer.

Undervejs ville min mave, som skrevet, overhovedet ikke være med, så jeg kørte frontsquat hver anden gang, for at få fyring på svinet - det hjalp en del :bigsmile:

Frontsquat:

1x10x60 kg.

1x10x70 kg.

2x10x80 kg.

2x5x90 kg.

4x3x100 kg.

1x1x105 kg.

1x1x110 kg.

1x1x120 kg. tangerende gammel rekord, men denne gang helt i kælderen uden problemer :woot:

1x1x125 kg. NY PR! Absolut uden at være presset, dog med et lille dyk i lænden på vej op, pga. dårligt fokus.

Chins:

12 stk. no problemo.

Derefter Kettlebell og sandsæk leg med nogle snatch, split-reverse-woodchop med sandsæk og KB og andet spas.

Til slut for at prøve kondien:

5 min Snatch test m. 32 kg. KB.

AAAAAAAAARRRRRRRRGGGGGGGGGHHHHH!!!!!!!!!!!

:crazy_pilot::crazy::4pooh::4crutches::blink::4trumpet::gal::flipa::dead_banana::newtongue: :annoyed: :surrender: :moon:

Min kondi er absolut ikke eksisterende og det kommer til at høvle mig KRAFTIGT på lørdag :blush:

Mine hænder var i topform, min ryg og ben blev ikke trætte, min puls føltes ikke kraftigt højt oppe, men FY FOR FANDEN, hvor var det ubehageligt!!

Tempoet var enormt lavt! Jeg blev dårlig, gad ikke mere, da der var gået 2 min., fik kvalme og var en rigtig tudetøs :cry:

Da der var gået 4 min. og 30 sek. lykkedes det mig at tørre min ene hånd henover modsatte arm, da jeg skulle skifte hånd på KB'en, dette resulterede i at mine hænder og KB'en blev sjaskvåd og jeg ikke turde svinge den op over hovedet i min uduelige tilstand (Gad vide om jeg gjorde det ubevidst for at slippe for mere pinsel)! Der er INGEN tvivl om at det er kondien, der sætter begrænsningen for denne kategori!!!

Alt i alt:

5 min. Snatch test (4 min. og 30 sek.) m. 32 kg. KB.

61 stk. :newtounqe:

Well, Well, glæder mig til TSC på lørdag - det bliver skidesjovt! :bigsmile: :bigsmile:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Glad for at læse du ikke har droppet TSC'en helt :wink:

Tror vi er en del der måske ikke er i super topform til på lørdag, men det skal nok blive sjovt! :4thumbup: :tongue:

Det har jeg absolut ikke!

Min ryg klarer sig udemærket og jeg løfter efter hvad den tillader :smile:

Jeg tjekkede lige min kampvægt i forhold til sidste gang:

Sidste TSC: 83,x kg.

Nu: 88,x kg.

Så jeg er blevet 5 kg. tungere, har et svagere dødløft og er i dårligere form :laugh: :laugh: Til gengæld er det så fremgang, hvis jeg tager lige så mange, eller flere chins :laugh:

OG det skal lige tilføjes at jeg stiller op i alm. division, ingen elitedivision til mig - det bliver mine chins simpelthen for puny af :tongue:

Glæder mig til at se dig på lørdag, ninjatøs - det bliver übertoll :superman::w00t:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

TECNICAL STRENGHT CHALLENGE I CSA

Godt fremmøde! Superfedt at der var flere med i år :4thumbup: :4thumbup:

I år udfyldte vi ALLE klasser! Queenpearl og Rosa-Viola udfyldte på imponerende vis pigekategorien, CocRouge tog sig af Masters (Og vandt sgu' samme!), en del på Mens Open, bla. DBM, DAWIZZ, JoeA og en masse andre, mens Musashi og jeg tog os af Mens Elite Division!

Der var supergod stemning hele vejen igennem, folk heppede på hinanden og udviste kanon sportsånd!

For mit vedkommende var jeg sgu' rimelig træt i morges og så mit nødsaget til at vække kroppen med 5 km. løb, hvilket ville straffe mig senere i røvballerne, mens energien til gengæld fik et godt kick, så alt i alt var det sgu' nok et temmelig positivt bytte :bigsmile:

Dødløft - RAW:

190 - godkendt

210 - godkendt

222,5 - miss - idet jeg satte kraft ind kunne jeg mærke at kroppen slet ikke spillede sammen og fyringen var helt forkert, så jeg slap den allerede inden den var kommet fra jorden.

Chins - overhåndsgreb BW + 10 kg.

12 stk. (1 underkendt, da jeg ikke fik hagen opover - goddamnitFUCK!!!) - PR ...tror jeg... :smile:

Snatch m. 32 kg. KB.

82 stk. PR!

Jeg smed et par kommentarer efter Musashi, som begyndte at varme op og gøre sig klar, mens jeg gik igang.. måske jeg skulle spare luften næste gang og koncentrere mig om mit eget istedet :tongue: Meeeen, noget spas skal man også have lov til at have :laugh: Min hofte kørte ikke helt optimalt, men jeg er sgu' ganske godt tilfreds med resultatet :devil::bigsmile:

Bagefter stod den på ultra lækre snacks i sofaarrangementet i CSA :4mewantfood: og så fik jeg lov til at rulle rundt på måtterne med Queenpearl og Musashi - hold da kæft, hvor er det fedt at lege slåskamp igen. Desværre er mine teknikker fra Shootfighting så ufatteligt langt væk, at jeg kun havde en chance pga. min ultra sublime styrke.. eller er det de + 15 kg. mod Musashi og + 20 kg. mod Queenpearl... A Ve Te Ækk', mæn man ku' gåt ta' æt gæt da :tongue:

Jeg nåede både at give Queenpearl et solidt hold i nakken (til gengæld fik jer lært hende et par grimme tricks fra den sorte skole) og rive lidt op i Musashis gamle skade (og tilbudt staklen behandling), så slåsset, DET fik vi :king: :4thumbup:

Mål for næste år er at få kørt en god Sumo dødløft ind istedet for den konversionelle stil, som jeg kører nu, samt få nogle flere Chins på og få over 100 snatches m. 32'eren - det burde ikke være umuligt :smile:

Tak til Musashi for et fantastisk arrangement og til alle deltagere for en fantastisk sportsånd - Jeg glæder mig sgu' allerede til næste TSC i September!!! YEAAHH!!! :4thumbup: :4thumbup:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Det lyder rigtig fedt! Blev der taget nogle billeder/video?

Det var det også :bigsmile: Jeps, der blev fyret nogle billeder af - coming up!

Hey GRRrrrrrrrAUF,

Tak for fed træning i dag....Godt gået!! vi må snart få banket noget T-friday af igen! :devil:

Super træning i lørdags! Og stærkt gået med de 130 og 27 - fandme stærkt!!

Ja, i løbet af foråret bliver der HELT sikkert arrangeret nogle T-days igen, Dennis og jeg er igang med at arrangere igen :king:

Super godt kørt i dag, det var fedt at se at du bare det gav alt du havde!! :bigsmile::w00t:

Og tak for rul bagefter :wink:

Mange tak - og lige over prinsess of madness!! :devil:

Jeg blev fandme overrasket over din hurtighed - blev sgu' lige nervøs, da jeg så mig selv flyve mod canvassen med tænderne først :laugh: :laugh:

Søndag stod den på husbygning fra kl. 7.30-16.30 - savede mursten ud af ydervæggene, lagde armering isolering til gulv og fik trukket rør til gulvvarme i kammerat Luffes hus - sluttede af med fødselsdagsfejring af svigermormor med 500 gram enestående okse, lækker salatbar og kartoffel på Hereford :4wantfood: Læææækker restitutionstræning :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share