Farmers hideout.


Kauf
 Share

Recommended Posts

Men nu til traeningen.. CAT ville voldsomt gerne snakke, men hun fik ikke lov til at snakke min traening i stykker i dag :laugh: Men hyggeligt, er det da, naar hun er der, densitten :wub::smile:

Standing Calfraises pga. pres fra CAT :laugh:

1x12x200.. ehm.. pund, tror jeg

2x12x260 - JO, CAT, jeg tog et ekstra saet, efter du var gaaet :wink:

Ja det er squ altid super hyggeligt :4thumbup: :blush::blahblah: - og jeg var også sød at gå hjem så du kui' få trænet i fred :tongue:

Du ska' jo sige at du tog et sæt til :innocent: .... men ka' du bevise det? :tongue::laugh:

btw - var der så ikke kun 250kg på? :wink: ikke at det betyder det store

Jeg pressede da ikke :bigsmile: - du så bare jeg var i gang og blev nødt til at være med :cheer::tease:

Link to comment
Share on other sites

Ja det er squ altid super hyggeligt :4thumbup: :blush::blahblah: - og jeg var også sød at gå hjem så du kui' få trænet i fred :tongue:

Du ska' jo sige at du tog et sæt til :innocent: .... men ka' du bevise det? :tongue::laugh:

btw - var der så ikke kun 250kg på? :wink: ikke at det betyder det store

Jeg pressede da ikke :bigsmile: - du så bare jeg var i gang og blev nødt til at være med :cheer::tease:

Der var MINDST 260 paa... og jeg tror helt aerligt ikke, at jeg kan tage 250 kg. paa nakken og tage 12 plantarflektioner.. det MAA vaere pund :tongue::wink: Det maa jeg vi lige tjekke i morgen :smile:

/ Ja, det er sandt.. du presser bare ved din tilstedevaerelse :4thumbup: :4thumbup:

Og det er altid superhyggeligt, men nu vil jeg serioest soege ud i et andet center engang imellem.. det er hyggeligt at vaere paa noerrebro, men der bliver brugt AAAAAL for lang tid med snakken og hejsasa til alle dem, jeg kender dernede.. saa er det bare spoergsmaalet hvor i FItness DK de har haandvaegte op til 40 kg. :unhappy: Svaret er vist... Noerrebro...

:smile::smile:

Hvornaar ville du traene onsdag? var det aften??

Link to comment
Share on other sites

Der var MINDST 260 paa... og jeg tror helt aerligt ikke, at jeg kan tage 250 kg. paa nakken og tage 12 plantarflektioner.. det MAA vaere pund :tongue::wink: Det maa jeg vi lige tjekke i morgen :smile:

/ Ja, det er sandt.. du presser bare ved din tilstedevaerelse :4thumbup: :4thumbup:

Og det er altid superhyggeligt, men nu vil jeg serioest soege ud i et andet center engang imellem.. det er hyggeligt at vaere paa noerrebro, men der bliver brugt AAAAAL for lang tid med snakken og hejsasa til alle dem, jeg kender dernede.. saa er det bare spoergsmaalet hvor i FItness DK de har haandvaegte op til 40 kg. :unhappy: Svaret er vist... Noerrebro...

:smile::smile:

Hvornaar ville du traene onsdag? var det aften??

pund / kg - what's the difference? :tongue: ... Men ville nok være meget smart lige at tjekke :unsure:...

Min tilstedeværelse er bare verdens bedste :blush::innocent::laugh:

Synes det er ærgeligt at du vil væk fra nørrebro :nonono: - de andre fitnessdk centre når det jo ikke til sokkehøjderne hvad angår frivægtsafdeling :wink: .. Men et eller andet sted forstår jeg dig godt - sådan er det jo når man er efterspurgt og populær :tongue: ...

Jeps - har fri kl 16 onsdag, så efter det :bigsmile: .... Og hellere lidt senere end lige i "myldretiden" :crazy: ...

:yo: Cat

Edited by Cat
Link to comment
Share on other sites

Hmm.. Ja, det er et problem med frivægtene :unhappy:

Og det vil også kun være engang imellem, når jeg har brug for lidt intensiv træning og luftforandring - Nørrebro er jo hjemme og vil stadigt være primære center :bigsmile: :4thumbup:

Vi må lige se på den i morgen.. der er lidt med lidt middagsaftaler og sådan..

Hurtig Morgentræning:

ONE ARM PUSH UPS

Uge 5, Dag 1:

30 hurtige alm. armbøjninger til opvarmning

3x9 OAP's til hver arm - YEAH!!! :superman::superman:

Link to comment
Share on other sites

Hey :cheer:

Var forresten lige hurtigt forbi og tjekke nørrebrohallen.... Der ku' jeg godt se mig selv træne når det nu engang er jeg bliver fri fra FitnessDK... Ikke så stort - og slet ikke så smart :4thumbup: .... Men der er hvad man skal bruge - bare ærgeligt at der kun er et squatrack mens der er 2 smithstativer.... Jeg så håndvægte der var over 40kg :w00t: ...

Aner heller ikke hvor mange mennesker der træner dernede, men er nok ikke plads til mere end 10 før man begynder at være i vejen for hinanden...

Link to comment
Share on other sites

Dagens traening paa arbejdet:

Incline DB Bench

1x20x20 kg. / opvarmning

1x15x25 kg. / opvarmning

2x7x40 kg.

1x6x40 kg.

Arnold DB shoulder press / stille og roligt, da jeg vil passe lidt paa skulderen

1x20x10 kg. / opvarmning

2x12x15 kg.

1x8x17.5 kg.

1x6x20 kg.

1x8x17.5 kg.

Godt tempo paa naesten alle.. venstre koerte noget langsommere i de sidste.

Venstre skulder/ den daarlige satte helt klart begraensningerne, hoejre koerte bare paa, men venstre var traet hurtigt.

Triceps Kickbacks / har ikke koert dem i ... mindst 6 mdr. / starter smaat

1x20x7 kg. opvarmning / av.. den bed... men blev ikke traet...

1x20x8 kg. mere opvarmning.. bider stadig.. argh..

1x15x10 kg.

3x12x12,5 kg. / hmm.. havde glemt den der slangebidsfornemmelse i trissen.. nice :w00t:

I alle set blev Trissen lige koert i smadder med Pushdowns med splitreb bagefter.. buuurn :firebounce:

Incline Flies

1x20x15 kg. / opvarmningsset

1x15x20 kg.

1x8x30 kg.

3x5x32.5 kg. PR

1x5x17.5 kg. - laaaaangsomt ned i den excentriske fase og EKSPLOSSIVT paa vej op / AAARRGHHH!!!! :devil:

One Arm One Leg Pushup

1 set af 5 / showoff :tongue:

Upright Row med EZ bar / har ikke koert dem siden 96, saa stille og roligt

5 set af ca. 10/15 gentagelser med 20 kg. plus stang

Bent over Lateral raises / Kragelaterals / lidt en mellemting.. bed godt fat i midterste og bagerste del af Deltoideus.

1x15x6 kg. / preparing

2x12x10 kg.

1x8x12.5 kg.

1x12x10 kg.

laenge siden jeg har foelt saadan et pump i trissen.. dang!! :superman:

OAP's i alt: 5x9x mig til hver arm plus de 5 showoff.. alt i alt 50 til hver arm.

Og nu skal der danses swing i halvanden times tid - WUHUIII!!!! :yo: :banana3: :yo:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Og nu skal der danses swing i halvanden times tid - WUHUIII!!!! :yo: :banana3: :yo:

Oev.. min dansepartner har lige meldt afbud.. saa staar den paa studiehejs og flere OAP's istedet :smile:

Edit: Jeg faldt i soevn paa sofaen, mens jeg laeste, saa det blev ikke til saa forfaerdelig mange saet i dag / de er noteret under dagens traening.

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Jeg hopper i næsten hver gang og læser det som One Arm Pullup :laugh::laugh::laugh:

Min købe blev pludselig lidt lang i det - selvom det nu ikke skulle undre mig om du kunne. Er du ikke tæt på?

Hehehe.. af samme aarsag proever jeg nu at vende mig til at kalde pullups for reversed chinups, som jeg ellers altid har gjort indtil jeg fangede mig selv i at kalde det pullups :blush:

Jeg har proevet One Arm Pullups/reversed chins.. Jeg rokker mig ikke ud af stedet, foer jeg roerer med den anden arm.. Jeg haenger der bare, naar jeg traekker i en arm.. nothing happens :tongue:

Det er sjovt, saa stor forskel der er.. Der skal saa lidt kontakt med den anden haand, foer man kan hive sig op, og alligevel rykker det ikke en centimeter med en arm :laugh:

EDIT: Den er god nok.. har lige proevet en One Arm reversed chin.. der sker ikke en SKID :laugh::laugh:

Excentrisk kunne jeg ogsaa kun kontrollere den ved lige at saette 4 fingre paa haandledet.. ellers gik det rygende staerkt ned :laugh::laugh::laugh:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Igaar var der stjerneklart, saa jeg lagde mit liggeunderlag ind under mit skraavindue i stuen og gloede paa Karlsvognen til jeg faldt i soevn.. FANTASTISK :bigsmile:

Derfor vaagnede jeg ogsaa til solens foerste straaler kl. 05.50 - lidt tidligt, men formidabel maade at vaagne paa :bigsmile:

Morgenchinups

3x10

Saa loeb jeg rundt om 2 moser i et lidt hurtigere tempo end sidst :smile:

Vildgaessene er kommet tilbage, virkelig laekkert.

Jeg loeb tvaers igennem en flok paa ca. 100-120 stk., fuglene kvidrede og moserne er stadigt frosset til. Tungen lige i munden for at holde balancen, stoppe op ved udloebet til mosen, hvor isen er smeltet. Se paa blishoens, aender, vildgaes, svaner og fugle et oejeblik, nyde solen, svede og loebe videre. Straekke, lave aeggekage og videre paa studiet!

FANTASTISK START PAA DAGEN :bigsmile:

Nu staar den paa projekt og samvaer med gode vennner. Til gengaeld naar jeg ikke at traene mere idag.. naa pyt.. :smile:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Der gaar en masse tid med at gennemgaa bachelorprojekt for tiden og saadan vil det nok vaere i de naeste 3 mdr. :smile:

Saa maaske faar jeg ikke traenet hver dag, til gengaeld bliver jeg KLOOOG :tongue:

I denne weekend har den desuden staaet paa fest fredag, fest i aften - undergrundsfest i KBH. - YEAH!! :devil::chopper:

Jeg er saadan set paa vej ud af doeren, men maa liiiige dele aftenens fantastiske korte traeningsoplevelse med jer :bigsmile:

ENDELIG har jeg fundet mit gode gamle baelte, koebt nogle meter kaede, sat det hele sammen med en haengelaas, smidt nogle vaegtskiver paa og er kommet igang med mine WEIGHTED reversed chins :4sport: :smilerock:

Det ser saadan her ud for et kort hurtigt saet inden bad og fest:

Weighted Reversed Chins

1x15x moi / no weight attached

1x10x5 kg. +

1x10x10 kg.+

1x8x15 kg. +

1x5x20 kg. +

1x6x20 kg. +

1x5x25 kg. +

1x4x30 kg. + VAEGT PR Saa hoejt har jeg aldrig proevet at gaa i mine weighted foer, FEDT!

DAMN!!! Det er alligevel smaa 113 kg., der bliver hevet op :4thumbup: Jeg haaber at doerkarmen holder :laugh::laugh:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

I morges var temmelig hektisk

op kl. 05.45 - cykle til personalemoede i Valby... sluttede foerend beregnet.. var hjemme kl. 8.30, skal til moede med gruppen kl. 10.00 ... traet og uoplagt.. hvad goer man saa???

Svar:

Paa med loebeskoene.. loeb 4 hurtige km. i mudder, sjap og is. God traening for balancen og foedderne :laugh:

Derefter tager man 30 armstraekkere med foedderne oppe paa en baenk... saa straekker man lidt ud og tager 2x10 OAP's til hver arm... (Hvilket gik i et forrygende hurtigt tempo og var legende let :blink::w00t::blink: ).

Derefter bliver man fandenivoldsk og proever lige at se hvor mange man saa kan tage paa hver arm...

PR: 1x20 OAP's til hver arm!!! :superman::superman::superman:

hurtigt bad, og nu ud af doeren...

/ Det var ihvertfald hvad jeg gjorde og nu har jeg det FANTASTISK :bigsmile::bigsmile::bigsmile:

God dag allesammen :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

PR: 1x20 OAP's til hver arm!!! :superman::superman::superman:

hurtigt bad, og nu ud af doeren...

/ Det var ihvertfald hvad jeg gjorde og nu har jeg det FANTASTISK :bigsmile::bigsmile::bigsmile:

God dag allesammen :4thumbup:

Heey Kaaauuuf :showoff:

..Total lækker morgen-læsning, din log er!!!!! TAAAK!! Bliver sQ i super humør af at læse olm dine morgenture, opa´s und so weiter!! Keep it Up!! :4thumbup: ..mega inspirerende!!

..Beklager, jeg ikke har været så aktiv i din log, fornylig.. ny bopæl - minus computer osv.. Beklagwer.. But, Now i´m back to Learn again.. !!

Iøvrigt, Tilykke med Din NYE OPA PR!!!! :4thumbup:

Mucho Respecto - Lars :firebounce:

Link to comment
Share on other sites

I morges var temmelig hektisk

op kl. 05.45 - cykle til personalemoede i Valby... sluttede foerend beregnet.. var hjemme kl. 8.30, skal til moede med gruppen kl. 10.00 ... traet og uoplagt.. hvad goer man saa???

Svar:

Paa med loebeskoene.. loeb 4 hurtige km. i mudder, sjap og is. God traening for balancen og foedderne :laugh:

Derefter tager man 30 armstraekkere med foedderne oppe paa en baenk... saa straekker man lidt ud og tager 2x10 OAP's til hver arm... (Hvilket gik i et forrygende hurtigt tempo og var legende let :blink::w00t::blink: ).

Derefter bliver man fandenivoldsk og proever lige at se hvor mange man saa kan tage paa hver arm...

PR: 1x20 OAP's til hver arm!!! :superman::superman::superman:

hurtigt bad, og nu ud af doeren...

/ Det var ihvertfald hvad jeg gjorde og nu har jeg det FANTASTISK :bigsmile::bigsmile::bigsmile:

God dag allesammen :4thumbup:

Hmm...

Jeg sad i morges og skulle liiige tjekke om der var nogen nye spændende indlæg på MOL og sørme om du så ikke havde opdateret din log. Og endda med en inspirerende beskrivelse af løbetur så jeg besluttede at løbe mig en tur! (åh åh) :cry:

På med de gamle slidte løbesko uden noget mønster under sålen - afsti afsted med mig og mp3'eren. Det gik ret godt og dejligt at mærke neurotransmitterne vække min hjerne. Åhh du kære dopamin, endorfin og serotonin - tankerne og ideérne bliver så gode under en sådan løbetur, MEN.....

Jeg løb ud i slotsparken hvor stierne var totalt iset til, ikke noget grus at løbe på. HA tænke jeg, nå Kauf kan, kan jeg også, så jeg løb med små hurtige skridt for at undgå friktion og med TV2 bragende ud i ørerene (ja ja, ikke så hardcore som al det nymodens metal du hører :laugh: ). På vej ud af parken bliver jeg presset ud på en lille skråning, hvor der ummiddelbart ikke ser glat ud og det går da også fint nogen meter, men lige pludselig ryger jeg ned på albuen og røveren, men lynhurtigt op som en ninja :devil::laugh: . Det første jeg gør rent instinktivt at at kigge om nogen så mig, og det var det vist ikke (tror jeg!) så med mp3'eren og mig smurt ind i slud og jord løb jeg STILLE & roligt hjemad. Trods stuntet clearede det hjernen, så tak for inspirationen :laugh:

Link to comment
Share on other sites

..Total lækker morgen-læsning, din log er!!!!! TAAAK!! Bliver sQ i super humør af at læse olm dine morgenture, opa´s und so weiter!! Keep it Up!! ..mega inspirerende!!

..Beklager, jeg ikke har været så aktiv i din log, fornylig.. ny bopæl - minus computer osv.. Beklagwer.. But, Now i´m back to Learn again.. !!

Iøvrigt, Tilykke med Din NYE OPA PR!!!! Mucho Respecto - Lars :firebounce:

Hey BADBOY :devil:

Tusind tak for de fine ord :4thumbup: Det er sgu' fedt at faa ros af en CAGE CHAMPION, som dig :4thumbup:

Selvfoelgelig fuld forstaaelse for din situation! Jeg haaber at du er kommet godt paa plads efterhaanden, saa du kan faa fokus tilbage paa traeningen igen.. ser ud som om den er ved at vaere der, naar jeg kigger med i din log :bruce: :4flex:

Jeg kan simpelthen ikke komme mig over, at vi er i samme vaegtklasse og du bare er saa pisse fucking evil i dine loeft! Det er simpelthen saa imponerende :devil::devil::devil:

Jeg glaeder mig meget til at se dig i cagen igen, naar nu jeg gik glip af Cage Challenge 5 og vadede rundt og byggede scene og rev samme ned til Depeche Mode i Parken istedet... FED Koncert, men ROEVTURS arbejde til kl. 4 om natten :mad: Jeg fortroed MANGE gange, at jeg ikke havde nydt de fede kampe, som I praesterede!!!

Tillykke med Sejren forresten, det var pissefedt.. men skal du ikke snart til at uddele nogle haandmadder igen istedet for alle de laase :wink: Eller er det den nye Ninjastil istedet for fisker-slaa-paa-taeven stil, vi skal se fra din side?

(Ville nu vaere helt forstaaeligt, for det er fand'me effektivt!!!) :4thumbup:

Tak for de fede ord, keep 'em coming, det motiverer :4thumbup: .. som du kan se i dagens traening i dagens naeste traeningsindlaeg :devil::devil::devil:

Link to comment
Share on other sites

Jeg sad i morges og skulle liiige tjekke om der var nogen nye spændende indlæg på MOL og sørme om du så ikke havde opdateret din log. Og endda med en inspirerende beskrivelse af løbetur så jeg besluttede at løbe mig en tur! (åh åh) :cry:

På med de gamle slidte løbesko uden noget mønster under sålen - afsti afsted med mig og mp3'eren. Det gik ret godt og dejligt at mærke neurotransmitterne vække min hjerne. Åhh du kære dopamin, endorfin og serotonin - tankerne og ideérne bliver så gode under en sådan løbetur, MEN.....

Jeg løb ud i slotsparken hvor stierne var totalt iset til, ikke noget grus at løbe på. HA tænke jeg, nå Kauf kan, kan jeg også, så jeg løb med små hurtige skridt for at undgå friktion og med TV2 bragende ud i ørerene (ja ja, ikke så hardcore som al det nymodens metal du hører :laugh: ). På vej ud af parken bliver jeg presset ud på en lille skråning, hvor der ummiddelbart ikke ser glat ud og det går da også fint nogen meter, men lige pludselig ryger jeg ned på albuen og røveren, men lynhurtigt op som en ninja :devil::laugh: . Det første jeg gør rent instinktivt at at kigge om nogen så mig, og det var det vist ikke (tror jeg!) så med mp3'eren og mig smurt ind i slud og jord løb jeg STILLE & roligt hjemad. Trods stuntet clearede det hjernen, så tak for inspirationen :laugh:

BWAAHAHAHA!!!! :rofl2: :rofl2: :rofl2:

Jeg kan lige se dig i ansigtet idet du flyver op fra mudderet og i et splitsekund kaster dig hoved hele vejen rundt, for at vaere sikker paa, at der ikke er nogen babes, der har set dig kaste dig i soelet :laugh::laugh:

Tror du ikke snart, at det ville vaere en god ide' at faa dig nogle nye sko, saa du kan faa lidt moenster under saalen at staa imod med.. eller render ind i en knaeskade :crazy: .. eller skifte til POSE METHOD stilen :wink: Jeg loeber i jo udelukkende i denne her sko, som trods alt staar noget bedre fast end dine moensterloese gummier :wink: ... Og saa kan du lige skifte dit morfar musik ud med noget metal eller punk, nu du er igang :laugh: (her anbefales HELT sikkert DEATH FROM ABOVE!! som god laekker punk! :4thumbup:

Det er simpelthen en fantastisk loebeberetning du fortaeller om :laugh: Kom endelig med flere beretninger naar du ryger afsted, det er priceless... jeg sidder stadig og klukker :laugh: Du er velkommen til at bruge min log til dine beretninger, naar nu du ikke vil oprette din egen :wink:

Og tusind tak for rosen :smile: Det er rart at hoere, at mine ture kan vaere med til at inspirere :smile: OG saa er det superfedt at faa respons, det motiverer VIRKELIG meget! TAK! :smile:

/ Naaja.. og saa husk vores Boef/poker aften d. 8/4 hos mig.. jeg sender lige en mail :cool:

Link to comment
Share on other sites

Hey Kauf

Vil da lige hilse på i din log.

Suveræn (og sjov) træning du får fyret af, og som ivrig læser af din log, sidder jeg ofte med et fjoget smil på læben :tongue: , når jeg har læst dine beretninger. Du får din træning (og andre finurligheder) til at ose af fun :smile: Dejligt!

Måske man skulle afprøve den der pose method?

/Mette

Link to comment
Share on other sites

Jeg havde en traeningsaftale med MAXPOWER og CAT, som jeg var noedt til at aflyse fordi vi har pissemeget at lave med vores opgave + Jeg skal have EDB hjaelp til min baerbare, saa jeg kan faa den her helvedes stationaere til at vaere min stand by computer igen.. glaeder mig til ikke laengere at skulle skrive ae, oe, aa... :cool:

Det var med tungsind, at jeg maatte aflyse, men jeg kunne godt se, at hvis MAXPOWER og jeg skulle dyste og blaere os over for hinanden, Catten skulle filme og vi ogsaa skulle have noget traening og :blahblah: ud af det.. saa ville der nok gaa mere end 1 time :bigsmile: .. Og saa skulle cykleturen ud til DTU ogsaa laegges oven i hatten.. og det kunne jeg ikke overskue.. saa her en officiel undskyldning til de to fantastiske mennesker:

RUNDSTYK, DET VAR IKKE MED VANILLIE!!!

/ Det sker forhaabentlig ikke igen :blush:

Da vi blev faerdige paa skolen var jeg simpelthen noedt til at tage en times hurtig traening! Min hjerne var blaest og jeg kunne intet fagligt lave alligevel!

Inspireret af Lars B's Ros.. (Jeg havde ikke laest Laush'es) og min formidable OAP PR i morges, maatte jeg lige ned og hive lidt.. OG jeg foelte, at der var overskud.. saa jeg skulle bare liiiige....

Frontsquat og pushpress var ikke for at traene, kun for at lave 1 RM

Opv. loeb i 10 min.

Frontsquat - Denne her skal MAXPOWER have tak for at tvinge ud af mig! :4thumbup:

1x20x40 kg.

1x15x60 kg.

1x5x80 kg.

1x1x100 kg.

1x1x120 kg.

1x1x130 kg. / PR

halvvejs oppe.. liiiige i the sticking point stod jeg stille i et sekund, venstre ben eksede, men saa AARGHH!!! kom den endelig op tilsidst :4thumbup: :4thumbup:

Indimellem koerte jeg staaende military med 2x15 kg. vaegtskiver, for at varme skuldrene lidt op

Pushpress:

1x20x30 kg. / super fart!

1x10x50 kg. / superfart!

1x1x60 kg.

1x1x70 kg.

1x1x85 kg. PR

1x0x90 kg. / FAILURE... AEVS!!! Den har jeg helt sikkert inden min foedselsdag d. 9/5 - det maa vaere et maal, hvis jeg ellers faar tid til at traene ordentligt... hvilket er lettere tvivlsomt :blush:

Saa var der lidt crunches indimellem, lidt crunches paa bold, lidt maveboejninger FRA HELVEDE :devil: skraa, som lige, som statiske... (som jeg dog kan tage nogle stykker af efterhaanden, og ikke gaar i krampe af bagefter.. men naesten :blush: )

Derudover naaede jeg lige at lave lidt

One Arm DB Press paa swissball

(Et saet er selvf. 1 til hver arm)

1x15x22 kg. / SPEED!!! :superman:

1x8x30 kg.

1x8x32 kg.

1x8x38 kg. :superman::superman:

1x10x20 kg. / DAMN, det gik staerkt opad!!! :gun2: :4thumbup:

Og saa hjem til min lejlighed, hvor min kaere moder og fader har vaeret forbi, laast sig ind og afleveret en hylde tidligere idag. De var lige i byen, da min mor skulle til tjek paa Parkens privathospital, laast sig ind i min lejlighed og afleveret det store lokum af en massiv boegeplanke, som jeg har lavet hylder af hjemme paa landet.

MENMENMEN.. SGUSAEVEN, om de ikke ogsaa har taget min opvask fra hele weekenden.. smaatterier fredag og loerdag, men havde min gruppe og deres kaerester paa besoeg igaar, saa jeg havde stort set ALT indhold af mine koekkenskabe til vask... Det havde taget dem halvanden time at vaske det hele op... 2 personer!! :crazy::crazy:

Jeg smiler stadig.. Blev kanon lettet over at jeg nu kan bruge min energi paa min opgave og ikke skal gaa og tage opvasken i smaa bidder resten af ugen! :crazy:

De er sgu' fantastiske :bigsmile::bigsmile::bigsmile:

... Og saa 3 x PR paa en dag.. Det hjaelper ogsaa altid lidt :4thumbup:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Hey Kauf

Vil da lige hilse på i din log.

Suveræn (og sjov) træning du får fyret af, og som ivrig læser af din log, sidder jeg ofte med et fjoget smil på læben :tongue: , når jeg har læst dine beretninger. Du får din træning (og andre finurligheder) til at ose af fun :smile: Dejligt!

Måske man skulle afprøve den der pose method?

/Mette

Hej Mette :bigsmile:

Hjertelig velkommen i loggen :cool:

Hehe, tusind tak! :laugh: Jeg proever som regel at beskrive mine traeningsoplevelser, som jeg har oplevet dem.. paa godt og ondt :wink:

Jeg har ikke lige faaet opdateret i din log.. det maa jeg faa gjort en af de naeste dage.. der er desvaerre lidt rigeligt at se til for tiden :blink:

Pose method har reddet mig fra loeberknae igennem 1.5 aar, menmenmen.. vaer forsigtig... pose method kan give alvorlige achillestendinitter, hvis man laegger for haardt ud!

Jeg kender en fyr, som netop har startet et loebehold op for folk paa alle niveauer, som vil proeve kraefter med pose. Han blander pose og alm. loebetraening, men underviser i teknik, fremfor at man bare loeber afsted.

Jeg har ikke selv vaeret med paa nogle af hans kurser, men hvis det har interesse, kan du lige smide mig en PM, saa kan jeg lige give dig adressen paa hans klinik... her i KBH. (Hvis der er andre, der laeser dette indlaeg og har mod paa at proeve, saa PM mig endelig) :smile: Dog er han lige paa LA SANTA og loebe de naeste 14 dage.. men det skal da ikke holde dig fra at proeve det af, naar han kommer tilbage.

Han lader folk loebe i alm. loebesko... hvor jeg vil sige, at naar man loeber pose method, skal der sgu loebes i tracksko, og saa kan man skifte over og loebe heel to toe loeb i alm. sko bagefter.

I starten kunne jeg kun loebe 1-2 km., saa vred mine ankler sig i smerter flere dage efter.. saa.. easy start :bigsmile:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Wolla, jeg sværger du gik glip af en masse gak, gøgl, spas og PR's :tongue::tongue::tongue:

Udmærket frontsquattet (svin), men du er da lidt en svag-presser, når stangen skal over hovedet, hva' :superman:

Hehehe, jeg tror sgu' paa, at I har haft det skidesjovt :4thumbup:

hehehe.. Den frontsquat var til dig :tongue:

Jaa.. den pushpress kunne vaere bedre.. ogsaa maerkeligt, naar jeg tidligere har koert saet af .. ehm.. 3 el. 4 med 80 kg. at jeg saa ikke kan presse mere.. meeeen... det skal jeg sgu nok komme efter :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Hey Kauf...

Jeg ville jo have smidt en hilsen imorges... skægt nok, at vi begge havde fået samme ide!! :bigsmile: Men, nu hertil aften.. er der jo sket en masse andre ting i din log :w00t: .. så tillykke med opvasken forsvandt, med PR's og OAPU PR's :4thumbup: Du er sg* hård!! :superman:

(har du taget superman testen i min log? :wink: )

:ninja: krammere, Tania

Link to comment
Share on other sites

Hey Kauf...

Jeg ville jo have smidt en hilsen imorges... skægt nok, at vi begge havde fået samme ide!! :bigsmile: Men, nu hertil aften.. er der jo sket en masse andre ting i din log :w00t: .. så tillykke med opvasken forsvandt, med PR's og OAPU PR's :4thumbup: Du er sg* hård!! :superman:

(har du taget superman testen i min log? :wink: )

:ninja: krammere, Tania

Ja, der har godt nok vaeret gang i loggen.. det er FANTASTISK laekkert, naar der er saa meget trafik, superherligt :4thumbup:

Og tak for rosen :bigsmile:

Supermantesten?? Jeg proevede lige at lede lidt i din log.. men du har 72 sider :blush: kan du give et par hints til hvad jeg skal goere for at blive en aegte :superman: ?? :wink:

Link to comment
Share on other sites

Ja, der har godt nok vaeret gang i loggen.. det er FANTASTISK laekkert, naar der er saa meget trafik, superherligt :4thumbup:

Og tak for rosen :bigsmile:

Supermantesten?? Jeg proevede lige at lede lidt i din log.. men du har 72 sider :blush: kan du give et par hints til hvad jeg skal goere for at blive en aegte :superman: ?? :wink:

Det var da så lidt... synes det er supermandssejt at lave OAPU :devil:

Supermans testen ligger på side 58 :blush::cool:

:ninja: krammere,

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share