Farmers hideout.


Kauf
 Share

Recommended Posts

Det her forstaar jeg ikke... :blink::blink:

Altsaa:

Jeg gik i fuldstaendig psykopatmode, da jeg skulle loebe idag! Vejret var flot, og fuglene kvidrede, men jeg gav ROEV i det!! :devil: Jeg var fuldstaendig paa speed, EPO og Thermapower.. eller rettere.. saadan foeltes det.. saa jeg taenkte, at jeg ville hive lidt vild musik i oererne til opvarmningen, og naar jeg ville ramme mosen ville jeg nyde musikken fra naturens fugle :cool:

MEN NO FUCKING WAY!!! Da musikken ramte trommehinden gik jeg amok og BLEV VED med at spaene!! Jeg proevede paa et tidspunkt at slukke for musikken i praecis 2 min., men jeg ville bare SMADRE afsted idag!!

HYYYIIIAAAHHH!!! Stavgaengere alle steder / Fint med mig, men saa LOEFT dog de staenger, istedet for at lave lange render af skrabemaerker i jorden, naar i slaeber dem efter jer.. SWUUUSH!!! Bliv blaest omkuld af The MAD Kauf Train :superman:

Jeg maa simpelthen have sat hastighedsrekord idag.. har dog aldrig maalt foer.. kunne have vaeret sjovt :laugh:

Denne playlist var skyld i, at jeg idag gav raev i naturen, bandt troejen om livet halvvejs rundt om mosen og Var HELT udsolgt, da jeg kom hjem.. Altsammen med det fede Punket houseband "DEATH FROM ABOVE":

Romantic Rights (Erol Alkan's Love From Below Re-edit).Tid: 6.20 min. = 380 sek.

Little Girl (MSTRKRFT Edition).......................................Tid: 3.36 min. = 216 sek.

Uden Ipod.. ro i oerne.. ARGH!! GLEM DET!!!.................Tid: 2.00 min. = 120 sek.

You're lovely (But you've got problems)........................Tid: 3.06 min = 186 sek.

Going Steady..............................................................Tid: 2.49 min = 179 sek.

Go home, Get Down *hoerte kun 30 sek.......................Tid: 0.50 min. = 30 sek

Romantic Rights (Erol Alkan's Love From Below Re-edit).Tid: 6.20 min. = 380 sek. (Jeps igen! FEDT NR.!!)

You're lovely (But you've got problems) (slutspurt)........Tid: 0.50 min = 30 sek. (slutspurt.. Hell YEAH!

Tid I alt:............................................................................25.51 min =1521 sek.

Afstand Ifoelge IForm.dk..................................................................= 7.1 km.

Meter i Sekundet..................................7100 m. / 1521 sek................= 4.66798159m/s

Meter i min..............................4.66798159m/s x 60 sek.....................= 280.078895 m/min.

Meter i timen.....................280.078895m/min.. x 60 min.....................= 16804.7337 m/t..

Km i timen............................16804.7337 m/t / 1000.........................= 16.8047337 km/t.

/ Da jeg var kommet frem til det, efter mit vedkommende, synes jeg selv.. ganske ok resultat, roeg jeg lige paa messenger med en superloeber fra min gruppe.. han loeber saa 10 km. paa 31.1...DAUMN!!!

Men jeg er nu stadigt godt tilfreds :smile:

Guarden: Ryggen er kun en smule oem, ikke noget at skrive hjem om, men mine underarme er MEGET tunge idag :laugh::laugh:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Haha.. jajada.. Saa SKIDT, CAT :tongue: En telefon er maaske ikke det bedste kamera, lyset er daarligt, og jeg er ABSOLUT en af MOLS TOPringeste til at posere, men det bliver ikke bedre nu, det skal sgu' noedigt udvikle sig til en BB poseringslog det her :laugh::laugh:

Ialt 47 til mine 306.. dvs. Endelige DAGSPR = 353 Underhaands Chinups :devil:

Taaaaaaaaark for pics :cheer::tongue4: :4whistling: :yahoo::superman::4jumpy: ....

Bare sig til hvis jeg skal lege kameramand (kvinde :slut:) en af dagene :tongue: ...

353 chins :devil: - det er ondt :crazy: .... Godt at se du gør som jeg siger :laugh::laugh::laugh:

:cheer: Cat

btw: vildt tur i dag :superman:

Edited by Cat
Link to comment
Share on other sites

Hehe.. Jamen selv taaark da, CATTEN :wink:

Jeg siger tak, som byder, meeeen lad os nu lige se det an...

Som sagt skal det her ikke udvikle sig til en BB showoff log, men maaske kan der komme et par pics. i albummet.. det maa vi liiiige se paa henad vejen :smile:

Ok.. Status:

Jeg er ristet i mine laegge, og SGU' om jeg ikke ogsaa er blevet oem i laarene, DET er ellers sjaeldent :laugh: Mine Lats. er begyndt at komme paa banen.. gode DOMS, der efterhaanden er kommet, og mine underarme og tilhaeftninger af Biceps har meldt UDSOLGT og Lukket pga. haervaerk :laugh:

Jeg har tilsydenladende holdt mig lige under 4 min. pr. km. i mit morgenloeb.. Det har jeg hoert er meget godt...

Til gengaeld skal jeg vist hverken loebe eller traene ryg i morgen :devil:

Saa er det godt, at den staar paa briksarbejde og swissballhold :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Skal du undervise eller hva'? :smile:

Tjek!!!

Jeg er PAA! Tak for Reminderen Krumme :4thumbup:

Idag har jeg laert noget nyt paa swissball..

Efter at have haft en times undervisning i "Bold og Balance", som det saa fint hedder i FitnessDK ville jeg lege lidt.

Nu kan jeg laegge en swissball paa 50 cm. foran mig, bagved den (Ca. 20 cm. fra) kan jeg saa laegge en 65 cm. swissball.. Saa kan jeg hoppe op paa den lille og hoppe videre hen paa den mellemstore.. det var sgu sjovt! .. Det er vel ogsaa en slags PR / Yderst udfordrende for hjernen. Den skulle foerst overtale sig selv til, at jeg ikke kom til skade, derefter skulle den overtale min krop til at tro paa det, og benene var sgu staedige, de troede ikke meget paa hvad min hjerne sagde.. men heldigvis fik den ret :tongue:

Saa proevede jeg at tage et godt tilloeb med god fart paa og hoppede op paa bolden.. *BUMP* For foerste gang i maaneder roeg jeg ned af bolden, ikke noget voldsomt, men jeg mistede helt og aldeles balancen.. saa fik jeg lidt respekt for den runde tingest igen. Heldigvis var CAT der som et lyn! "Stil dig direkte foran bolden og hop op paa den 5 gange!!" "GODT! Tag saa et lille tilloeb paa 2 skridt og hop op!" "Godt! Goer det igen!" "GODT! Tag saa lidt laengere tilloeb, IKKE SAA HURTIGT, Det kan du ikke endnu!!" "GODT! Goer det saa lidt hurtigere!" "Godt, Goer det igen, du havde ikke helt styr paa det!" "Godt, du kan jo sagtens!!"

Hehe, tror der gik rimelig meget Coach i CATTEN, og TAK for det, det fik mig til ogsaa at kunne loebe i god fart og hoppe op paa bolden og blive staaende :4thumbup:

Saa stod jeg lidt i elbow lever og handstand elbow lever paa en halvflad 50 cm. bold.. det var sgu udfordrende for skulderstabiliteten :superman: (For ikke at omtale hele kroppen) :smile:

Saa laa jeg med en arm paa en bold, stoettet af hovedet, og modsatte ben med laeggen paa bold, mens jeg tog den modsatte arm og ben ud til siden.. Damn det kryds var sgu HAARDT!!!! :devil:

Til slut ville jeg traene brystet lidt, men mine underarme og haender ville ikke rigtigt holde fast paa haandvaegtene, jeg var stadig godt ristet fra chins i forgaars :tongue:

Derfor i maskiner :blush: :

Seated Bench Press:

1x20x65 kg. Eksplossivt, kedeligt

1x15x75 kg. Eksplossivt, kedeligt

1x12x85 kg. kedeligt

1x10x100 kg. -hehe.. jeg maksede maskinen :laugh:

1x8x100 kg.

Et enkelt saet Seated Pec Dec eksplossivt 1x10x65 kg.

Jeg gad simpelthen ikke traene maskiner, saa.. slut!

Link to comment
Share on other sites

Saa proevede jeg at tage et godt tilloeb med god fart paa og hoppede op paa bolden.. *BUMP* For foerste gang i maaneder roeg jeg ned af bolden, ikke noget voldsomt, men jeg mistede helt og aldeles balancen.. saa fik jeg lidt respekt for den runde tingest igen. Heldigvis var CAT der som et lyn! "Stil dig direkte foran bolden og hop op paa den 5 gange!!" "GODT! Tag saa et lille tilloeb paa 2 skridt og hop op!" "Godt! Goer det igen!" "GODT! Tag saa lidt laengere tilloeb, IKKE SAA HURTIGT, Det kan du ikke endnu!!" "GODT! Goer det saa lidt hurtigere!" "Godt, Goer det igen, du havde ikke helt styr paa det!" "Godt, du kan jo sagtens!!"

Hehe, tror der gik rimelig meget Coach i CATTEN, og TAK for det, det fik mig til ogsaa at kunne loebe i god fart og hoppe op paa bolden og blive staaende :4thumbup:

Coach - hvem mig :unsure: ??? Ved ikke hvad du snakker om :tongue::tongue::tongue: ...

Men det virkede :4jumpy: og du var sej :yo::superman::devil::cheer: :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Ahh... Endelig nede at traene igen!

Havde Aftalt noget traening med L, Saa vi fik givet den lidt GAZZZ, desvaerre smuttede han lidt hurtigt...

Incline Bench

1x20x50 kg. /opv.

1x15x70 kg. / SPEEED og overskud!

1x10x80 kg. / God hastighed / overskud

1x10x90 kg. Stadig godt tilfreds med hastigheden

1x8x95 kg.

1x3x110 kg. / hehe, jeg troede, at jeg havde taget 100 paa, og regnede med 6.. huh? Den er sgu da tung :laugh:

1x8x95 kg.

1x6x100 kg. / DER var de omtalte 6. Til gengaeld Bouncede jeg saa meget, at man skulle tro, at vaegtstangen brugte min brystkasse som trampolin :laugh: De andre saet, havde jeg vaeret opmaerksom paa at koere dem fint, men hertil sidst fik den bare lov at hoppe :blush:

Jamen saa lige pludselig har jeg jo en ny PR paa de 3x110.. der kan man bare se :smile:

Bendover Standing Cable Flyes.

1x10x30 kg.

2x10x35 kg.

1x8x40 kg.

Chinups / overhaand / godt bredt greb

3x8x mig.. de var haarde, dejligt igen at holde bredt og rigtigt maerke latten arbejde!

Chinups/ underhaand

3x8xmig / latten var ristet! Det kunne vi godt lide.. avsavsavs :smile:

Saa smuttede Lars.. HM!! Saa henter jeg da bare min Ipod!

Musik: NUR RAMMSTEIN!!!! :devil::devil::devil:

GIBT MIR BENZIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIINNNNNN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

-og SAA gik jeg i OND mode!!! :devil:

Staaende T-bar Rows

1x15x60 kg. / SPEEED OG OVERSKUD!

1x10x75 kg. .. her kunne jeg maerke at laenden drillede, saa sidste saet blev i liggende T-bar

1x8x70 kg.

Hanging Crunces

1x25xmig / SPEEED OG OVERSKUD.. Den gider jeg sgu ikke mere.. mere udfordring!

Dragonflags:

3x6 HYIAAAHHH!!!!!

De to foerste saet blev supersettet med

Swissball THE CRAWLER.. Paa taerne og nu med To haender helt ud i strakt arm!!! UAAAAHHH!!!!! :devil:

4x12 :superman::devil::superman:

De to haardeste maveoevelser supersettet med hinanden.. YEEEEAAHH!!!

Dumbell Sidebends

1x15x17 kg. /pfff.. spild af tid

1x10x34 kg.

1x10x40 kg. / saadan!!! :devil:

Supersettet med:

Kneeling Back Extension / one leg.. AVAVAVAV!! Den lille satan giver krampe hver gang :laugh:

2x10

Horsestance paa swissball

1x10 til hver side

Jeg havde lyst til at lave alle de onde oevelser, men kl. blev mange og centeret skulle snart lukke, saa 20 min. udstraekning til sidst, da laenden har drilllet lige lovligt meget paa det sidste :dry:

Superfedt at faa ristet maven igen, da den har holdt lidt for meget pause paa det sidste :blush:

Nu vil jeg i seng og sove, for jeg var ude at gaa tur i morges i over en time, for bla. at nyde det gode vejr, og det var HERLIGT!! :smile::smile: I morgen vil jeg gerne loebe, hvis ellers knaene og ryggen ikke stadig er smadrede efter weekendens udskejelser paa dansegulvet :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Ahh... Endelig nede at traene igen!

G´morningz Kauf!!!

Dayyyum, en FED træning, du fik brændt aw dér!!! :4thumbup: .. Elsker selv, dén slags træninger, hvor alt baaaare flyyyyder ... Respekt for dét, hardworking dooooowde!! :showoff:

Lots of :sun:-shine yourway - L@rs!!

Link to comment
Share on other sites

Hehehehe... Mr Chin... hold da op en omgang..!! :dropjaw: :1356: Lyder som om, du fik en rigtig fed oplevelse der.. og ja, takker lige Catten for at opmuntre til pics... fotograf eller ej, så ser det skam helt fint ud, der hvor jeg sidder :smile::wink:

:ninja: krammere, Tania

Link to comment
Share on other sites

Hey SuperKauf :superman::cheer:

Synes ikke du får trænet så meget for tiden :tongue: (eller er det bare opdateringerne der mangler :unsure: ?)

Frisk på en træning i morgen eftermiddag :4flex: :devil: ???

:bigsmile: Cat

Neeeeej.. ved det godt... :blush: det er den Sguhelvedesatans bacheloropgave, der tager al tiden :dry::tongue: Vi har testet og testet og jeg er saa heldig, at vaere manden med statistikken.. og den tager godt nok lidt laengere tid, end forventet... :sleepy:

I morgen er store massagedag, napper 4 timer i straek efter endt gruppemoede, saa der er heller ingen traening, sguhelvedesatan!!! :mad: Loerdag er der sat'me marathontraening.. bloedt marathon til aabent hus i Charlottehaven, saa skal vi se, hvad DET er for noget :cool:

Jeg kan godt maerke, at jeg sidder meget stille for tiden, sover for lidt og ikke faar roert mig ordentligt i centeret.. krafthelvete!! Forhaabentlig bliver der snart rettet op paa manglerne!

Det er godt, du er efter mig, COACH CATTEN, tusind tak :bottom::4whip::wink: Saa jeg ikke falder helt af paa den :laugh::wink: Toer jeg naesten ikke... :laugh::laugh::wink:

Hehehehe... Mr Chin... hold da op en omgang..!! Lyder som om, du fik en rigtig fed oplevelse der.. og ja, takker lige Catten for at opmuntre til pics... fotograf eller ej, så ser det skam helt fint ud, der hvor jeg sidder

krammere, Tania

Heeyyyyyyy!!! Ninjatoesen! Velkommen tilbage fra det varmeste land med den ondeste traening! :superman:

Det har vaeret superfedt, at laese om din traening.. og jeg glaeder mig sandelig ogsaa til at se billeder af dit filipinerboksevaskebraedt :w00t:

Ja, det var Sweeet, at proeve at gaa amok! Mine lats. var bustede bagefter og underarmene sagde bare NO-GO til AL traening 3 dage efter :laugh: Tusind tak for rosen, :blush:

Jeg maa jo hellere se at komme igang med traeningen igen, saa du og CATTEN ikke bliver skuffede naeste gang, der skal postes pics i "ikke-BB-show-off-loggen" :laugh::tongue:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Neeeeej.. ved det godt... :blush: det er den Sguhelvedesatans bacheloropgave, der tager al tiden :tongue: Vi har testet og testet og jeg er saa heldig, at vaere manden med statistikken.. og den tager godt nok lidt laengere tid, end forventet... :sleepy:

I morgen er store massagedag, napper 4 timer i straek efter endt gruppemoede, saa der er heller ingen traening, sguhelvedesatan!!! :mad: Loerdag er der sat'me marathontraening.. bloedt marathon til aabent hus i Charlottehaven, saa skal vi se, hvad DET er for noget

Jeg kan godt maerke, at jeg sidder meget stille for tiden, sover for lidt og ikke faar roert mig ordentligt i centeret.. krafthelvete!! Forhaabentlig bliver der snart rettet op paa manglerne!

Det er godt, du er efter mig, COACH CATTEN, tusind tak :bottom::4whip: Saa jeg ikke falder helt af paa den - Toer jeg naesten ikke... :laugh::wink:

Det lyder også som om at du har nok at se til :wink: ... Surt med statistikken - sucks :crazy: ... men for catten, 4 massagetimer i træk :blink: ??? så ber' du også selv om det :innocent::tongue: ....

Lørdag lyder godt og spændende - så kan det da være du får mulighed for at få lidt træning der :4thumbup: og så i Charlottehaven :cheer: .... Mr. Fancy :wink:

Selvfølgelig skal du nok få rettet op på det hele :superman: .. Ingen tvivl om det, men synes jeg lige blev nødt til at være lidt efter dig :poking::laugh: ....

Lover jeg nok skal være efter dig :4whip: - ingen tvivl om det :tongue: ... Du kan skam være helt rolig :bigsmile: ..... Og forstår godt du ikke tør :devil::devil:

Jeg maa jo hellere se at komme igang med traeningen igen, saa du og CATTEN ikke bliver skuffede naeste gang, der skal postes pics i "ikke-BB-show-off-loggen"

Så du har altså hermed sagt at der skal postes pics igen :cheer::yahoo::superman::firebounce: :banana3: :4jumpy:

Edited by Cat
Link to comment
Share on other sites

Hehe.. tusind tak skal i have tøser :blush: Det kræver dog lige en seriøs tilgang til træningen igen, inden der kommer flere billeder :cool:

Træningslog.. ikke BB log :wink:

Og SÅ blev det lørdag!

Dagen, hvor jeg skulle i Charlottehaven og prøve, hvad de har at byde på :4thumbup: Jeg havde fået overtalt CATTEN til at komme med og se den fine nye legeplads, og det fik vi en hel del sjov ud af :4thumbup:

Vi ankom i det flotte, flotte center, jeg hilste på dem jeg kender, og vi blev lukket ind i deres meget imponerende omklædningsrum.. i hvert vores omklædningsrum, skal det vist lige understreges :tongue: I omklædningsrummet med maghogniskabe, Store tændte stearinlys, dampbadssauna og KÆMPESPEJLE fik jeg et chok!!

Jeg så for første gang i lang tid min egen krop i et helspejl og måtte konstatere, at selvom lænden skaber sig eller ej, så bliver det et FORFÆRDELIGT syn, hvis jeg ikke kommer igang med squat og deadlifts NU!!

Jeg er simpelthen ved at udvikle diskupumper krop med snowcone form, tynde ben og pumpede patter.. noooooooooo :nonono::nonono::blush:

Så fra nu af, er der både OAP's, chins og PISTOLS i hjemmeprogrammet, plus at squat og måske deadlifts vil blive introduceret til programmet igen, dog i let form, men så skal jeg lave legpress, legextensions eller andet, for det var dog ganske forfærdeligt :unhappy::tongue:

Efter at jeg var kommet mig over chokket, squattede vi en smule, jeg tog max. 85 kg. på, men gik til gengæld helt til fundamentet, og for helvete, om ikke mit venstre knæ, gav småproblemer helt nede i bunden. HM! dvs. let vægt til bunden, for at træne stabiliteten og højere vægt for hypotrofi. Herefter drønede vi ind til en times program i en blanding af Swissball, Paul Cheks Zone øvelser, Bosu og afslapning. Det var en kombi time, for at introducere kort til de forskellige timer. Det var YDERST underholdende!

Klientellet var meget blandet af toptrimmede fitnezzzz tøser (nogle endda med makeup :crazy: en tendens jeg IKKE forstår!), alm. tøser og så GAMLE DAMER!! De ældre fruer stod for underholdningen, de var søde og Goran, instruktøren, var aldeles hjælpsom. Dette var skyld i mange komiske optrin, da en mormor over 64 havde snuppet sin mor med til træning :4thumbup: Yderst friskt af de ældre damer :4thumbup: Den gode bedstemor var frisk af sind og klar til prøverne, men det var ikke liiiiige altid, hun kunne hitte ud af, hvad øvelserne gik ud på og stakkels Goran måtte hjælpe gang på gang :laugh: Det var en anderledes og spændende time, og Goran endte med at skylde en omgang is, da han ikke troede på, at jeg kunne gå - ved at løfte fødderne - på bolden :tongue:

Efter timen skulle vi liige have lidt frugt, få taget blodtrykket og sludre lidt :blahblah: med de flinke instruktører.

Men hovsa! Der var sgu da en squashbane! :w00t: DET er sgu et fedt spil.. tror jeg.. CATTEN og jeg klaskede lidt til den halvflade gummikugle og jeg ownede CATTEN for vildt.. hehe, speed, CAT, speed :tongue::tease::laugh:

Boksningsholdet blev aflyst, da vi ikke var mere end 3 stykker, der mødte op, så vi gav Goran fri og jeg instruerede CATTEN i et par basisslag.. damn! hun slår krafhelvede hårdere end hun squatter :crazy::crazy: Jeg ville nødigt stå i vejen for den højre hånd :4boxing: :wacko::clap:

Der gik sport i at lege coach, så jeg fik ikke nogen videre træning selv :innocent: DAMN, der var drøn på de hænder :devil::devil:

Nu sidder jeg i en amerikansk lænestol i Odense og skal på kursus i sportstaping i morgen under Danske IdrætsFysioterapeuter, det bliver spændende :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Saa kan jeg sgu laegge tape, lige hvor det skal vaere!

Komkom, saa skal i sat'me faa med GAFFAEN!! INTET holder bedre end GAFFA~! :tongue:

Som nogle af jer maaske har bemaerket, er mit OAP hver anden dag og CHINS hver anden dag... slaaet fejl :unhappy:

Jeg har simpelthen ikke tid te ed, her i slutspurten af min bachelor... OEV! :dry:

Og da jeg senest blev skraemt af mine egne siv af tynde porreben, ja, saa har jeg nu indfoert et nyt hjemmeprogram, som skal udfoeres 3/4 gange ugentligt.. mindst 3 gange og ja, da helst hver anden dag, kontinuerligt (medmindre jeg da ellers ikke braender mine lats eller tricepser af en dag af et eller andet helnats/hvormangekanjegtageafdenneheroevelse/projekt :laugh: )

Hjemmeprogrammet lyder:

Pistols

OAP's *Foerste saet altid alm. pushups m. varieret greb, ellers fucker skulderen op :blush:

Chinups / alm. greb

Wheels (1.ste set altid paa knae, for at varme ryggen lidt)

Crunches paa swissball

Sidecrunches paa swissball

Jeg har li' proeven det af, og de' enest' umiddelbare problem, er at Wheels'ne paa knae'ne ikke er et problem, mens jeg ikke syn's at maerke det i mavsen, naar jeg staar paa fla' fo', men derimod i skulder'n.. den maa jeg lej' lidt med da.

Det maa desvaer' vaere hvad det er for denne tids hjemmetraening. Jeg vil sats' paa at kjoer' programmet igemmen ca. 3 gange pr. hjemmetraeningsdav, alt efter ti'. Helst 3x i traek, saa der ikk' bliv' saa helvedes mange pauser.

Deru'over vil der stadig blive taget masser af Chins og OAP's, naar ti'en tillader det.. eller jeg bare vil lei' :yahoo:

Jeg tjekken lige en 3 saetter, den gik som foelgende:

Pistols 6,8,8 .. venstrebenet er godt nok i daarlig balavnce :blink:

OAP's (alm. pushup m. varieren grev i 1.ste set) 50, 8, 10

Wheels (knae i 1.ste set) 25.. easy, 10, 10.. skuldertraet..

Crunches on the ball 20, 20, 20

Sidecrunches on the ball 20, 20, 20

Det gik fin fin og tog en ca. 30 min i sloejt tempi.

EDIT: Senere kom der saa en masse forskellige greb paa chins.. ca. 55/60 stks. i alt

OG SAA SKAL JEG ENDNU ENGANG ADVARE IMOD NETTOS HELVEDESTUN!!!!!!!!!!!!! :rocketwhore:

JA!!!!

Jeg idiot, havde igen koebt en billig daase tun.. lavet noget tunmouse og gik HELT kold af det lort!!!

Rystede og gik fuldstaendig kold! Foeltes som en K.O. lige i saekken og jeg overvejede et oejeblik, om jeg skulle sende det hele tilbaws til moder natur :crazy: Der er ingenting, naar jeg aeder deres dyre tun, men de daaser til 4. kr. lavet af gammel selvdoede aborrer og henkogte skaller, det kan de fandme faa lige tilbaws i synet!!! :tomaatit:

Jeg har EN daase tilbage i skabet - HVEM VIL HAVE DEN????

ALDRIG, ALDRIG, AAAALDRIG mere NETTOS HELVEDESLORTETUN!!!!!!! :poking::rocketwhore:

Accenten i traenings indlaegget?!?.. naaja, jeg har vaeren paa Fyen jo, saadan en deeejligt sted det er :wink:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

S

OG SAA SKAL JEG ENDNU ENGANG ADVARE IMOD NETTOS HELVEDESTUN!!!!!!!!!!!!! :rocketwhore:

JA!!!!

Jeg idiot, havde igen koebt en billig daase tun.. lavet noget tunmouse og gik HELT kold af det lort!!!

Rystede og gik fuldstaendig kold! Foeltes som en K.O. lige i saekken og jeg overvejede et oejeblik, om jeg skulle sende det hele tilbaws til moder natur :crazy: Der er ingenting, naar jeg aeder deres dyre tun, men de daaser til 4. kr. lavet af gammel selvdoede aborrer og henkogte skaller, det kan de fandme faa lige tilbaws i synet!!! :tomaatit:

Jeg har EN daase tilbage i skabet - HVEM VIL HAVE DEN????

ALDRIG, ALDRIG, AAAALDRIG mere NETTOS HELVEDESLORTETUN!!!!!!! :poking::rocketwhore:

Accenten i traenings indlaegget?!?.. naaja, jeg har vaeren paa Fyen jo, saadan en deeejligt sted det er :wink:

Hey... fede træninger du får fyret af!! :smile:

Mht tun, så giver jeg dig evigt ret.. Jeg køber altid john west tun. Ikke fordi at jeg ved at de er bedre end så mange andre, men fordi at jeg ved at de er spiseligt. Gider simpelthen ikke købe de billige mere, for ham også oplevet noget lignende dig - omend knap så voldsomt. hæhæ... :wink::tongue:

Nu kan jeg laegge en swissball paa 50 cm. foran mig, bagved den (Ca. 20 cm. fra) kan jeg saa laegge en 65 cm. swissball.. Saa kan jeg hoppe op paa den lille og hoppe videre hen paa den mellemstore.. det var sgu sjovt! .. Det er vel ogsaa en slags PR / Yderst udfordrende for hjernen. Den skulle foerst overtale sig selv til, at jeg ikke kom til skade, derefter skulle den overtale min krop til at tro paa det, og benene var sgu staedige, de troede ikke meget paa hvad min hjerne sagde.. men heldigvis fik den ret :tongue:

Saa proevede jeg at tage et godt tilloeb med god fart paa og hoppede op paa bolden.. *BUMP* For foerste gang i maaneder roeg jeg ned af bolden, ikke noget voldsomt, men jeg mistede helt og aldeles balancen.. saa fik jeg lidt respekt for den runde tingest igen. Heldigvis var CAT der som et lyn! "Stil dig direkte foran bolden og hop op paa den 5 gange!!" "GODT! Tag saa et lille tilloeb paa 2 skridt og hop op!" "Godt! Goer det igen!" "GODT! Tag saa lidt laengere tilloeb, IKKE SAA HURTIGT, Det kan du ikke endnu!!" "GODT! Goer det saa lidt hurtigere!" "Godt, Goer det igen, du havde ikke helt styr paa det!" "Godt, du kan jo sagtens!!"

Hehe, tror der gik rimelig meget Coach i CATTEN, og TAK for det, det fik mig til ogsaa at kunne loebe i god fart og hoppe op paa bolden og blive staaende :4thumbup:

Og se DÉT gad jeg så godt have set. Gg.. :laugh: (men har ikke selv lyst til at prøve det. :blush::innocent: )

Mvh Francis

Link to comment
Share on other sites

Hey... fede træninger du får fyret af!! :smile:

Mht tun, så giver jeg dig evigt ret.. Jeg køber altid john west tun. Ikke fordi at jeg ved at de er bedre end så mange andre, men fordi at jeg ved at de er spiseligt. Gider simpelthen ikke købe de billige mere, for ham også oplevet noget lignende dig - omend knap så voldsomt. hæhæ... :wink::tongue:

Og se DÉT gad jeg så godt have set. Gg.. :laugh: (men har ikke selv lyst til at prøve det. :blush::innocent: )

Mvh Francis

Tak skal du have Francis :bigsmile:

Der bliver sgu nok desvaerre lidt pause imellem de rigtigt gode set, mens jeg skriver opgave.. meen.. mon ikke, man kan snige en enkelt eller to ind hist og her :devil:

Tun!! John West holder hele vejen, helt enig! det tror jeg ogsaa bliver fremtiden :4mewantfood:

:laugh::laugh: Ja, med hensyn til min kamp om at komme op paa bolden, saa toer man ikke andet, naar man bliver pisket :bottom::4whip: igennem med tysk praecission og militant stil af en meget bestemt CAT :laugh: Jeg turde ikke andet, end staa ret, klikke haelene sammen og goere praecist som Der Fraulein Coach befalede!! :devil::laugh::laugh:

Hey Cat: Alt er velment :tongue::tease::wink: du er den bedste coach nord for alperne :shades:

Link to comment
Share on other sites

Der bliver sgu nok desvaerre lidt pause imellem de rigtigt gode set, mens jeg skriver opgave.. meen.. mon ikke, man kan snige en enkelt eller to ind hist og her :devil:

Som f.eks når man beslutter sig for at lave 353 chins på én dag.. :bigsmile: goddamn..

Link to comment
Share on other sites

Tak skal du have Francis :bigsmile:

Der bliver sgu nok desvaerre lidt pause imellem de rigtigt gode set, mens jeg skriver opgave.. meen.. mon ikke, man kan snige en enkelt eller to ind hist og her :devil:

Tun!! John West holder hele vejen, helt enig! det tror jeg ogsaa bliver fremtiden :4mewantfood:

:laugh::laugh: Ja, med hensyn til min kamp om at komme op paa bolden, saa toer man ikke andet, naar man bliver pisket :bottom::4whip: igennem med tysk praecission og militant stil af en meget bestemt CAT :laugh: Jeg turde ikke andet, end staa ret, klikke haelene sammen og goere praecist som Der Fraulein Coach befalede!! :devil::laugh::laugh:

Hey Cat: Alt er velment :tongue::tease::wink: du er den bedste coach nord for alperne :shades:

Kvindelig Domina, siger du??? Uhhhhhhhmmm @ :4whip: ... Hehe.. Niiiiiice.. Ville ønske jeg havde sådan én :wink:

... Lars metoden: Du har set dét i tv, lars - du kan godt.. *kæmper for at komme op på bolden* SWOOOOOSH - efterfulgt af et HØJT bump .. .. Ryster faldet af sig.. Prøver igen... og igen.. og igen... :wink:

.. og pludselig - Vuptiiiii.. Kroppen kan gøre dét - pga déns medfødte smertereflex "Min ejer er jo ååååååndfraværende, maaaayyn - så nu må jeg hellere blive på den hér tingest - ellers står dén på krykker næste uge!!"

hehe

devil.gif - L@rs

Link to comment
Share on other sites

Ahhh.. Hvilken FANTASTISK morgensol at vaagne op til :4thumbup: :w00t: :4thumbup:

Ville liiige naa i centeret inden jeg skulle moedes med gruppen, men saa kunne jeg ikke finde min ene sko, og der var meget galt :tongue:

Istedet blev jeg hjemme og lagde yogamaatten ud paa traagulvet og stoevede mine haandvaegte lidt af. AAbne vinduer og bar overkropstraening til gode gamle OFFSPRING :superman::cool:

Lidt hurtigt morgentraening, fyret af paa 30 min.

Opvarmning:

50 armstraekkere med forskellig bredde.. fra midt, til heeelt ud, til heeelt ind..

OH-Squat m. Dumbbells af 22,5 kg. stykket.

10, 10, 10, 8

DAMN!!! Den var svaer at styre over venstre skulder her til morgen.. foelte mig heller ikke heelt varm :innocent:

Crunches paa swissball

20 / pfff... opvarmning

2x12x + 22,5 kg. efterfulgt af 20 alm.

1x20x kropsvaegt, haandvaegte over foedderne for at naa heeelt ud i extensionen.. kunne maerkes i hele laengderetningen af Sixeren :superman:

Sidebends:

1x20x22,5 kg.

2x30x27,5 kg. / tja.. saa kan jeg desvaerre ikke lave haandvaegtene stoerre :tongue:

Shoulderpress

1 enkelt x 10x22,5 kg.

Og saa er det dagen idag, hvor jeg starter paa saakaldt "Barmarkstraening" i USG, det bliver spaendene at se, hvad de har at byde paa.. bliver KLART udfordret paa kondien, haaber jeg paa :4thumbup:

Nu: Afsted til gruppemoede og vejledning ved Ekstern vejleder!

Hav en brilliant foraarsdag allesusammen!

Link to comment
Share on other sites

Kvindelig Domina, siger du??? Uhhhhhhhmmm @ :4whip: ... Hehe.. Niiiiiice.. Ville ønske jeg havde sådan én :wink:

YESSIR!!! Jeg er den heldige mand, der kan faa saa mange taesk som jeg oensker, hvis jeg loefter de vaegte, der bliver befalet :laugh::laugh: Til gengaeld er praemien for opnaaede resultater sjaeldent at kimse af :wink:

... Lars metoden: Du har set dét i tv, lars - du kan godt.. *kæmper for at komme op på bolden* SWOOOOOSH - efterfulgt af et HØJT bump .. .. Ryster faldet af sig.. Prøver igen... og igen.. og igen... :wink:

.. og pludselig - Vuptiiiii.. Kroppen kan gøre dét - pga déns medfødte smertereflex "Min ejer er jo ååååååndfraværende, maaaayyn - så nu må jeg hellere blive på den hér tingest - ellers står dén på krykker næste uge!!

BWAHAHAHAHAA!!! :rofl2: :rofl2:

Det vil jeg satme huske, naeste gang jeg skal have braendt ABS'ne godt af med en elektrisk mavestimulatorfanden!

"Kom nu! Du har set det paa TV, Nikolaj! Det goer IKKE ondt, at faa stoed i maven.. Fuck, jeg viser at jeg er en mand og tager den toert.. Ligesom jeg har set Chuck Norris goere det!! ikke al det analcreme/vaseline smurt ud paa maveskinnet, ikke saa meget pis! OK, here we go! *BZZZ!!!* AVFORSA!! *BZZZ!!* FORHELV!! *BZZZ!!!* KOM NU!!! JEG HAR JO SET DET I TV-SHOP!! Selv Van Damme og Seagal bruger den!! *BZZZ!!* PIKAAARHH.. HOLD NU KAEFT!! Jeg SKAL HAVE ABS NUU!!! Den goer IKKE ONDT! *BZZZZZZZ!!!!!!!* ARRGHFORSGUHELV.. *BZZZZ!!!!*BZZZZ!!!!*BZZZZ!!!!!* FUUUCK, DET GAAR IKKE HURTIGT NOK!!!! INTENSIV MODE LIGESOM MY MAN CHUCK NORRIS!! HIIAYYYYAAAHHHH!!!!! *BZ!*BZ!*BZ!*BZ!*BZ!*BZ!*BZ!*BZ!*BZ!*BZ!*BZ!*BZ!*BZ!*

Link to comment
Share on other sites

Det vil jeg satme huske, naeste gang jeg skal have braendt ABS'ne godt af med en elektrisk mavestimulatorfanden!

"Kom nu! Du har set det paa TV, Nikolaj! Det goer IKKE ondt, at faa stoed i maven.. Fuck, jeg viser at jeg er en mand og tager den toert.. Ligesom jeg har set Chuck Norris goere det!! ikke al det analcreme/vaseline smurt ud paa maveskinnet, ikke saa meget pis! OK, here we go! *BZZZ!!!* AVFORSA!! *BZZZ!!* FORHELV!! *BZZZ!!!* KOM NU!!! JEG HAR JO SET DET I TV-SHOP!! Selv Van Damme og Seagal bruger den!! *BZZZ!!* PIKAAARHH.. HOLD NU KAEFT!! Jeg SKAL HAVE ABS NUU!!! Den goer IKKE ONDT! *BZZZZZZZ!!!!!!!* ARRGHFORSGUHELV.. *BZZZZ!!!!*BZZZZ!!!!*BZZZZ!!!!!* FUUUCK, DET GAAR IKKE HURTIGT NOK!!!! INTENSIV MODE LIGESOM MY MAN CHUCK NORRIS!! HIIAYYYYAAAHHHH!!!!! *BZ!*BZ!*BZ!*BZ!*BZ!*BZ!*BZ!*BZ!*BZ!*BZ!*BZ!*BZ!*BZ!*

Bwaaarhahaharhar! :laugh::w00t:

Link to comment
Share on other sites

:laugh: Ja, med hensyn til min kamp om at komme op paa bolden, saa toer man ikke andet, naar man bliver pisket :bottom::4whip: igennem med tysk praecission og militant stil af en meget bestemt CAT :laugh: Jeg turde ikke andet, end staa ret, klikke haelene sammen og goere praecist som Der Fraulein Coach befalede!! :devil::laugh:

Hey Cat: Alt er velment :tongue::tease::wink: du er den bedste coach nord for alperne :shades:

:devil::superman::slut::boobs::nonono::tongue::laugh::crazy:

Jeg kan ta' det - og jeg ved godt at jeg er fantastisk :tongue::cheer:

YESSIR!!! Jeg er den heldige mand, der kan faa saa mange taesk som jeg oensker, hvis jeg loefter de vaegte, der bliver befalet :laugh: Til gengaeld er praemien for opnaaede resultater sjaeldent at kimse af :wink:

mangler der ikke et "ikke" før løfter :wink: ?

Sjældent at kimse af :dry::nonono: - Sku' ha stået ALDRIG :4whistling: :4winkkiss::slut::w00t:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share