Farmers hideout.


Kauf
 Share

Recommended Posts

I dette indlaeg er der en historie om en loebetur, en mand, der slaar sin hund, en ynkelig hovedperson, en helvedes effektiv koedgryde, samt en kort personlighedstest. Hvis du foelger med i min log for at se foelge min traening, er dette indlaeg maaske ikke saerligt interessant, men hvis du bare surfer rundt og mangler lidt underholdning over andres daarlige dage, kan det nedenstaaende maaske bruges...

Idag har vaeret den stoerste TYCHO BRAHE dag, jeg har oplevet i laaange tider :unhappy::unhappy:

Jeg havde sat mit vaekkeur til kl. 7.00 saa jeg kunne komme ud og nyde de foerste solstraaler paa dagen.

Men da uret ringede var jeg saa traet og sloej, at jeg rask vaek slukkede det og sov en time mere (Det skal her lige tilfoejes, at jeg normalt er den type, der vaagner 10 FOER vaekuret ringer... og er kampfrisk).

Naa.. jeg var stadig ikke frisk da jeg vaagnede.. foelte mig sloej og traet, men havde dog sovet i 9 timer.. saa jeg sparkede mig selv i raeven og fik loebetoejet paa.

Jeg har fundet mit gode gamle pulsur frem igen og skulle lige have det fastmonteret og indstillet tiden. Derfor tog jeg min 3-mobil op ved siden af det for lige at kigge paa tiden. Om det saa var fordi batteriet gik doedt i uret (Det haaber jeg virkelig) eller om der kom nogle 3G signaler og fuckede op, ved jeg ikke, MEN:

Lige pludselig blinkede mit ur voldsomt, viste en masse forskellige menuer, mens det skreg noget i retning af: SKKTZZHTFFSSSTUSISSSSZZKAPOW!! :crazy::crazy: Og vips, var det doedt.. STENDOEDT!! PIKOSS!!!

Men afsted det gik, pulsur eller ej!

Hele min krop var tung og ugidelig, men heldigvis var det en fantastisk morgen, som fik mig i et godt humoer efterhaanden som jeg kom laengere og laengere ned mod mosen :bigsmile:

Undervejs moedte jeg en mand med sin ca. 9 mdr. gamle schaefer (vil jeg gaette paa). Gutten insisterede paa, at den skulle gaa uden snor, hvilket resulterede at den med hoej viftende hale og glade oejne loeb efter mig, idet jeg loeb forbi :smile: Jeg stoppede op og lod den snuse, mens dens herre rasede og raabte den paa plads.. Fair nok, at den skal laere ikke at loebe efter folk, men saa lad vaere med at starte med at opdrage den paa gaden.. start i mosen.. Idiot! :nonono:

Solen bagte og en fanfare af naebdyrs kvakken, hvaesen, skraalen og piben saluterede mig velkommen til Utterslev mose :bigsmile: Aender, Gaes, Blishoens, store flotte svaner og ikke mindst en helvedes masse maager galpede om kamp for at byde mig velkommen til deres territorie. De var saa livlige, at de overdoevede vejen ca. 50 m. fra hvor jeg loeb, det var vidunderligt :bigsmile:

Kroppen var dog stadig tung, men ca. halvvejs rundt om den foerste mose kvitterede min hjerne mig med et ordentligt skud endorfin m.m., som tak for at vaere kommet afsted.. runners high allerede efter 3 km. :w00t:

Efter en lille kilometer stilnede det langsomt af igen og jeg begyndte at faa ondt i akillesenen.. noget, der ellers ikke plager mig :dry: Jeg sagtnede farten indtil jeg kunne holde det ud.. hmm.. nu gik det ellers lige saa godt :smile:

Pludselig toner den gut med schaeferen, som jeg moedte tidligere op foran mig.. hunden ser ikke saa glad ud mere, og det tror da fanden, for nu har idioten aabentbart fundet paa, at saa snart den viger bare et par cm. fra dens plads ved hans side, skal han slaa den haardt i hovedet med hundesnoren :crazy::mad::mad: Jeg havde kraftedeme lyst til at tage den snor og taeve ham soender og sammen, det store moegsvin!!! Men ak, i min ynkelighed loeb jeg forbi, uden saa meget som at blinke.. pis.. jeg goer fandenme noget naeste gang jeg ser saadan noget!! Jeg er skidebitter over bare at have ladet staa til.

Tilsidst paa turen, havde jeg saa ondt, at jeg maatte stoppe :sneaky2: Jeg stoppede derfor op paa langsiden af 2. mose paa hjemturen, satte mig paa hug og kiggede ud over isen paa mosen, hvor en svane spredte sine store vinger i morgensolens straaler, formidabelt :bigsmile:

Jeg lavede et par smaaritualer, som jeg goer, naar jeg bliver spirituel, og loeb resten af vejen hjem.

Hjem til comp. for at skrive om min loebetur, men ak.. nu var tastaturet loebet toer for stroem.. Bandebande, kaste lortet over i sengen, ud i bad, komme i tanke om, at jeg har glemt at koebe noget ind til vores gruppemoede senere i dag, proeve at skrive referat af personalemoedet fra i mandags.. naaede det ikke, ned i Silvan og koebe ting til moedet, komme 30 min. for sent til moedet, har glemt at vedhaefte fil paa mail til mine makkere - pis! Finde fil paa computeren, saa de maa laese den paa stedet, aftale traeningstid med CAT, ud at teste ungernes foedder i Sparta, glemme noget her, vaere mere og mere omtaaget, faa hovedpine, maerke at den ene kirtel i den hoejre side, lige under mandiblen er paa stoerrelse med en stor M&Ms m. peanut, maerke man har feber, teste mere, aflyse traeningstid med CAT, da jeg har det af H... til, mangle et SCSI kort, som vi skal bruge i vores testudstyr paa tirsdag - det koster 1000 kr., pisspis, vaere faerdige og FAERDIG, traet, sloej, hovedpine, trykken for oerene, snot i halsen og i naesen.. og saa skal jeg til KRONdiamantbrullyp i morgen hos det aeldste par i familien... JEG SKAL VAERE FRISK!!!

Saa nu sidder jeg her med den eneste loesning, der kan faa mig paa benene til i morgen:

Kaufs Sygdom-fuck-af-gryde:

600 gr. okse, 200 gr. bacon, 2 daaser tomater, 1 daase majs, 150 gr. aerter, 100 gr. boenner, 2 store guleroedder, 2 loeg, 8 fede hvidloeg, 3 spsk. sambal oelek (Tabasco ad libitum kan bruges hvis intet andet haves), 20 gr. karry, en hel kvaern sorte peberkorn, salt.

Skaer de ting ud, der skal skaeres ud. Svits hele lortet i en gryde.

Kog 250 gr. ris el. pasta og haeld koedsovsen over.

Spis mindst 3/4 af gryden.. gerne hele skidtet.. det plejer jeg at goere!

Gaa paa hovedet i seng!

Den virker hver gang.. og nu er der indtil videre roeget 2/3 af gryden.

Nikolajs personlighedstes: Hvis du er naaet hertil, har du en fantastisk taalmodighed og er et godt og rent menneske :laugh:

Glaedelig aften til alle og undskyld til mig selv for at spamme min log :tongue:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Øv for en dag, Kauf

Der er ikke andet at gøre end at spise op (jeg har skrevet mig opskriften bag øret :smile: ), måske en kop kamillethe med citron og honning, og så på hovedet i seng.

Og så er du forhåbentlig frisk som en havørn i morgen :smile:

God bedring :1112:

Link to comment
Share on other sites

Øv for en dag, Kauf

Der er ikke andet at gøre end at spise op (jeg har skrevet mig opskriften bag øret :smile: ), måske en kop kamillethe med citron og honning, og så på hovedet i seng.

Og så er du forhåbentlig frisk som en havørn i morgen :smile:

God bedring :1112:

Tusind tak :flowers:

Jeg maatte desvaerre levne 340 gr. ialt ... tsktsk :tongue:

Sov godt derude :smile:

Link to comment
Share on other sites

Fandme en trist dag Kauf :unhappy: ...

Men cheer up :cheer: ... Kommer heldigvis en ny i morgen, og den kan næppe blive dårligere :wink: ...

Håber vi ses i morgen på skolen :bigsmile: , nu du ikke skal lege instruktør på swissholdet :nonono: , og sender en kæmpe bunke af ønsker om god bedring i din retning :w00t: ...

Knus :4winkkiss:

Link to comment
Share on other sites

Damn.. ligger sgu syg, selv efter mit grydehelvede igaar...

hvad kan man saa goere andet end at surfe paa nettet og drikke hvidloegsdrikke, tage C-vitaminkure og glo film..

Godt nok er jeg ikke den store fodboldfan.. men DAMN Tjek den lille skrue, der kommer paa til sidst.. niiice :cool:

Link to comment
Share on other sites

Men gæls kun hvis du melder tilbage (i min log) og fortæller resultatet :wink::cool: *LOL*

:ninja: krammere, Tania

Ps. Var også superskodskidt igår.. :dry::blink: gad vide om fuglefluen er kommet til KBH? :laugh::wink:

Hehe.. beklager, hvis jeg har hugget fra din traad :blush: Alle der linker herfra skal derfor melde tilbage i Taninjas log!! Saadan.. done! :laugh:

Hmm.. bare det ikke er mig, der har slaebt den med fra Naestved.. mindes ikke, at jeg traadte i nogle fuglelorte, som jeg kan have slaebt med ind :laugh:

Link to comment
Share on other sites

I aftes var jeg bare super heldig :cheer:

Der var en, der ligesom mig ikke er helt på toppen :innocent: , som jeg besluttede at komme forbi med en masse slik i går aftes.... Det var helt fantastisk :w00t: ... Så der blev stenet, set film, :blahblah: 'et og spist slik i rigelige mængder :4mewantfood: ... Lige hvad man har brug for når man ikke er frisk :4thumbup: .... Super hyggeligt var det også :bigsmile: ...

Så Selv Tak :tongue::wink:

Link to comment
Share on other sites

Hehe.. beklager, hvis jeg har hugget fra din traad :blush: Alle der linker herfra skal derfor melde tilbage i Taninjas log!! Saadan.. done! :laugh:

Hmm.. bare det ikke er mig, der har slaebt den med fra Naestved.. mindes ikke, at jeg traadte i nogle fuglelorte, som jeg kan have slaebt med ind :laugh:

:laugh: Ikke det jeg mente... jeg mente - hvad med at offentliggøre hvad din score? :smile: .... (og hvis du skal være sammen med de andre superhelte, kan du melde resultatet i min log :4smartass: )

Ps. det lyder som om i har hygget jer igår :smile::tongue: Niiice - det skal der jo også til indimellem..

:ninja: krammere,

Tania

Link to comment
Share on other sites

Saa maa det simpelthen vaere nok med al den sygdom!!!

Der sidder stadig noget i halsen og paa lungerne, saa jeg goer som en saelhund, men jeg kan ikke holde ud at sidde stille laengere :crazy_pilot: Derfor gaar jeg saa smaat igang igen, inden jeg falder helt sammen!

Derfor fik den lige 4x12 reversed chinups (easyyy) til morgen og saa skal jeg saa smaat igang i centeret igen i eftermiddag.

Energi skal der til, saa derfor fik jeg lige lavet en powersmoothie til morgenmad / YEAH!!!

Powersmoothie:

2 bananer, 1 aeble, 1 paere, 1 haandfuld frosne joerdbaer, 1 haandfuld frosne brombaer, 40/50 gr. havregryn, 1 tsk. C/vitamin pulver, et ordentligt skud flydende D-vitamin, Godt med UDO's, Godt me Nordic Naturals fiskeolie, et skvaet limejuice, 40 gr prot. pulver, 10 gr. kreatin, 250/300 ml.. maelk.

Lige ned i slughalsen!

.. I tilfaelde af kedsomhed har jeg ogsa postet et enkelt pic. i mit fotoalbum, hvis man er til den slags :tongue:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

saa skal jeg saa smaat igang i centeret igen i eftermiddag.

Powersmoothie:

2 bananer, 1 aeble, 1 paere, 1 haandfuld frosne joerdbaer, 1 haandfuld frosne brombaer, 40/50 gr. havregryn, 1 tsk. C/vitamin pulver, et ordentligt skud flydende D-vitamin, Godt med UDO's, Godt me Nordic Naturals fiskeolie, et skvaet limejuice, 40 gr prot. pulver, 10 gr. kreatin, 25/30 dl. maelk.

.. I tilfaelde af kedsomhed har jeg ogsa postet et enkelt pic. i mit fotoalbum, hvis man er til den slags :tongue:

Så ses vi jo nok i fæææææææææææætnessDanmark senere :4thumbup: :devil: og for en gangs skyld er det tilladt med :blahblah: da intensiteten jo ikke må være for høj ovenpå en gang sygdom :tongue::w00t::innocent: ....

Crazy smoothie :crazy: , Lyder ond, men god :4mewantfood: :yahoo:

Billede??? Hvem sku' dog være til den slags :blink::tongue: ?

:laugh: Cat

Link to comment
Share on other sites

Saa maa det simpelthen vaere nok med al den sygdom!!!

Der sidder stadig noget i halsen og paa lungerne, saa jeg goer som en saelhund, men jeg kan ikke holde ud at sidde stille laengere :crazy_pilot: Derfor gaar jeg saa smaat igang igen, inden jeg falder helt sammen!

Derfor fik den lige 4x12 reversed chinups (easyyy) til morgen og saa skal jeg saa smaat igang i centeret igen i eftermiddag.

Energi skal der til, saa derfor fik jeg lige lavet en powersmoothie til morgenmad / YEAH!!!

Powersmoothie:

2 bananer, 1 aeble, 1 paere, 1 haandfuld frosne joerdbaer, 1 haandfuld frosne brombaer, 40/50 gr. havregryn, 1 tsk. C/vitamin pulver, et ordentligt skud flydende D-vitamin, Godt med UDO's, Godt me Nordic Naturals fiskeolie, et skvaet limejuice, 40 gr prot. pulver, 10 gr. kreatin, 25/30 dl. maelk.

Lige ned i slughalsen!

.. I tilfaelde af kedsomhed har jeg ogsa postet et enkelt pic. i mit fotoalbum, hvis man er til den slags :tongue:

Den lyder satme god den smoothie - den går lige i testosteronen! :devil::laugh: . Må jeg spørge hvorfor du supplerer med d-vitamin (og hvilken for for d-vitamin er det?).

Har forresten hentet nogen af de numre du henviste til i tråden om top-20 musik. Det gav lige 10% i ez-curls'ne ! :laugh:

Kan du anbefale Cheks nutrition and lifestyle kursus og får man redskaber på kursus 1 man kan bruge til bagefter at vurdere / behandle patienter ?

Link to comment
Share on other sites

Den lyder satme god den smoothie - den går lige i testosteronen! :devil::laugh: . Må jeg spørge hvorfor du supplerer med d-vitamin (og hvilken for for d-vitamin er det?).

Har forresten hentet nogen af de numre du henviste til i tråden om top-20 musik. Det gav lige 10% i ez-curls'ne ! :laugh:

Kan du anbefale Cheks nutrition and lifestyle kursus og får man redskaber på kursus 1 man kan bruge til bagefter at vurdere / behandle patienter ?

Hey Laush!

Den er ogsaa fantastisk!!! Noget naer det eneste, der ligner morgenmad, som kan holde mig maet i ca. 3 timers tid :laugh:

Jeg supplerer med D-vitamin, da jeg i forvejen ikke kommer for meget ud for tiden.. solen skinner ikke saa meget paa kinden, som den burde og desuden er der ikke saa fandens meget sol... Og efter saadan en sygdomstur, booster jeg generelt godt op i de ting, som jeg er i underskud af.

Det er "Biotics Research Corporation" Bio-D-Mulsion i flydende form, som jeg haelder indenbords (HOEJ koncentreret).

Cheks NCL kursus er interessant, men man faar IKKE nok redskaber paa level 1 til at kunne behandle patienter bagefter. Saa meget, som du render sammen med Soeren for tiden, har du sikkert hoert, hvad der er at hoere og laest hvad der er at laese.. groft sagt.. omkring lev. 1 / ellers kan du snuse lidt i hans manual.. eller i min, om du vil.

Level II er den der rykker af hensyn til vurdering og evt. behandling af klienter. Det er spaendende stof, som jeg klart vil anbefale.. Men niveau 1 er kun hvis man starter fra stracth og ikke aner noget omkring cortisol, fungus etc., vil saette sig lidt ind i det og prove det paa sig selv.

(Men man kan jo tage lev. II uden at vaere lev. 1 :wink: ... Naar det engang kommer til DK el. london igen)

CAT: Det bliver godt med noget :blahblah: igen.. somom vi har lavet andet, mens vi har ligget syge :tongue:

Taninja: Du kan tro, det er hyggeligt at vaere paa sygebesoeg hos Catten!! :4thumbup:

Edit: (for at der ikke er nogen misforstaalser) Jeg er bare elendig til at vaere syg, jeg keeeder mig i laengden :blink: Mr. 80% Ironman melder sig snarest under fanerne i loggen :wink:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

:1112: Kedeligt?? *hmmmmm* Så kan det være, at jeg skal låne Cat den super autentiske Sygeplejerske kittel, som jeg selv har lånt for at tage på sygebesøg? :innocent::wink::laugh:

(nå ja... eller dig, alt efter præference-ramme.. :cool: )

:ninja: krammere, Tania

ps. Godt at se, at du er ved at være på højkant... sick is boring!!

Edited by Taninja
Link to comment
Share on other sites

:1112: Kedeligt?? *hmmmmm* Så kan det være, at jeg skal låne Cat den super autentiske Sygeplejerske kittel, som jeg selv har lånt for at tage på sygebesøg? :innocent::wink::laugh:

(nå ja... eller dig, alt efter præference-ramme.. :cool: )

:ninja: krammere, Tania

ps. Godt at se, at du er ved at være på højkant... sick is boring!!

:laugh::laugh::laugh:

Jeg er bange for at den fine kittel ville revne paa ryggen, hvis jeg skulle klemme med ned i den :laugh:

Sick is VERY boring, men det kunne da vaere spaendene at have dig vimsende rundt i vaskeaegte og autentisk sygeplejerske kittel og stilleter, naeste gang man ryger ned :wink: *Hosthost* *Snoeftesnoeft* *Hooosthosthost* :wink::tongue::shades:

Link to comment
Share on other sites

:1112: Kedeligt?? *hmmmmm*

Ja, jeg følte mig sådan set også lidt truffet :unhappy::mad::crazy:

Kan se drengen har forsøgt at ændre på sin udtalelse :tongue: , før var den; "Du kan tro, det er hyggeligt at vaere paa sygebesoeg.. men det bliver lidt kedeligt i laengden" :nonono:

Det er bare ikke godt nok :laugh::laugh::laugh:

:cheer: Cat

Link to comment
Share on other sites

Ja, jeg følte mig sådan set også lidt truffet :unhappy::mad::crazy:

Kan se drengen har forsøgt at ændre på sin udtalelse :tongue: , før var den; "Du kan tro, det er hyggeligt at vaere paa sygebesoeg.. men det bliver lidt kedeligt i laengden" :nonono:

Det er bare ikke godt nok :laugh::laugh::laugh:

:cheer: Cat

Her er en kiks Cat :laugh:

Du brokkede dig jo lynhurtigt paa messenger, saa jeg skyndte mig at rette.. lalala.. det er alt, hvad der kommer ud af dig.. lalala :tongue::laugh::wink:

PS: Den sygeplejeske kittel snak er absolut stadig et hot topic! :wink:

Link to comment
Share on other sites

PS: Den sygeplejeske kittel snak er absolut stadig et hot topic! :wink:

Jamen du har lige fuldstændig mistet sandsynligheden for at det er mig der dukker op i den :tongue:

Så må du krydse fingre for ninjaen :superman:

Her er så hvad du går glip af :

post-2010-1144077516_thumb.jpg

Edited by Cat
Link to comment
Share on other sites

Det er "Biotics Research Corporation" Bio-D-Mulsion i flydende form, som jeg haelder indenbords (HOEJ koncentreret).

Cheks NCL kursus er interessant, men man faar IKKE nok redskaber paa level 1 til at kunne behandle patienter bagefter. Saa meget, som du render sammen med Soeren for tiden, har du sikkert hoert, hvad der er at hoere og laest hvad der er at laese.. groft sagt.. omkring lev. 1 / ellers kan du snuse lidt i hans manual.. eller i min, om du vil.

Level II er den der rykker af hensyn til vurdering og evt. behandling af klienter. Det er spaendende stof, som jeg klart vil anbefale.. Men niveau 1 er kun hvis man starter fra stracth og ikke aner noget omkring cortisol, fungus etc., vil saette sig lidt ind i det og prove det paa sig selv.

(Men man kan jo tage lev. II uden at vaere lev. 1 :wink: ... Naar det engang kommer til DK el. london igen)

CAT: Det bliver godt med noget :blahblah: igen.. somom vi har lavet andet, mens vi har ligget syge :tongue:

Tak for det :-) Dvs du har taget level II ? Det koster vist kassen ikke? Bruger du det ved siden af fysioterapien? Og ja det er spændende stof. Vitamin D er altid godt. Og vitamin D hjælper hvis du har ondt i ryggen!

Link to comment
Share on other sites

Tak for det :-) Dvs du har taget level II ? Det koster vist kassen ikke? Bruger du det ved siden af fysioterapien? Og ja det er spændende stof. Vitamin D er altid godt. Og vitamin D hjælper hvis du har ondt i ryggen!

Se DET var interessant laesning Lau.. Tak for det :smile:

Og nej, jeg har ikke taget lev. II, derfor er jeg ogsaa holdt op med at sige, at jeg kun kan give vejledende raad til kostsammensaetningen. Jeg kan altsaa IKKE teste for div. det ene og det andet. Jeg kan vejlede generelt i kost, men test for svamp, bakterier etc. det har jeg ikke helt redskaberne til.

Der er nogle smaa tests og screeninger paa lev. 1, som man kan overfoere direkte til pt. brug.. men jeg synes ikke, at det er nok.

Lev. II koster kassen, mon ikke.. ca. 10.000 el. maaske lidt mere, saavidt jeg husker. "Faren" ved at tage lev. II uden at have lev. I, ligger i, at det er meget kompakt, og hvis man ikke er inde i "CHEK" verdenen, eller verdenen omkring at kolesterol ikke er saa fandens farligt etc., SAA kan den vaere tung... men med den baggrundsviden, som jeg formoder du efterhaanden har sparet sammen, skulle jeg mene, at du godt kan undvaere lev. I (men det er jo kun min formodning) :smile:

And I just keep on adding C's and D's :wink:

CAT: :tongue4::w00t::heartpump: Tusind tak.. du burde tilfoeje saadan en lille sag i hvert indlaeg :wink:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

... og ENDELIG kommer der noget traeningsopdate i loggen igen!!!

Foerste gang efter sygdom.. stille og roligt.. med CAT som makker og til tider med RAGE i oererne :devil:

Squat:

1x20x50kg. opv.

1x15x80 kg.

3x12x100 kg.

Stifflegged Deadlift

1x15x60kg.

1x12x80 kg. / kan ingenting maerke...

3x10x100 kg. / meeeget maerkeligt.. Den var haard, men jeg kunne intet maerke.. intet bed, den var bare haard... :blink::blink:

One arm DB row

1x15x22 speeeeeed / opv.

1x15x32 speeed!!

1x10x42 kg. no prob., den floej bare op.

3x7x46 kg. (sidste med bind, da jeg havde problemer med grebet)

Kneeling pulldowns i crosscable

1x15x50 kg.(i hver side) / alt for nemt, men der er ikke flere kg. i maskinen

5/7 min. mavehelvede.. fra den ene oevelse direkte over i den anden, no counts, no stop! Med Rage's "Street fighting man" og Rammsteins "Mein teil" i oererne / JATAK!!

Reversed Crunches paa swissball/Dragonflags(6/7 stk. wuhuu)/lige crunches paa swissball/skraa crunches paa swissball - Begge FRA HELVEDE :devil: /Statiske ballrolls FRA HELVEDE :devil: :devil:/Spiderman mave-ryg oevelse i ribbe/alm. crunches, holdt statisk til sidst m. ben paa jorden/alm. crunches m. ben i 90 gr. i ribbe, holdt statisk til sidst!

Nye rygoevelse, lille og bidende

1x 2 ben x 12

2x 1 ben x 10

Dagens status over REVERSED CHINS

Morgen: 4x12xmig!

Aften, lige inden sovetid: 3x6x 15 kg.+

FEDT at komme igang igen :w00t::w00t::w00t:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Back on track... volume II

Ligesaa stille og roligt tilbage til traening...

10 min. lir til opv. (lidt handstand pushups, lidt frogstand, lidt elbow lever, Den-oevelse-jeg-ownede-MAXP-i-i-fys.fredagsbaren etc. etc.)

Militarypress

2x12x50 kg.

2x10x50 kg.

Frivend m. kort stang.

4x10x25 kg. plus stang.

superset m.

Triceps Kickbacks.

1x15x8 kg.

1x12x12 kg.

2x10x15 kg.

1x10x15kg. direkte over til 5x8 kg. (eksplosiv i konc. fase, holdt statisk et par sek. laangsomt i exc. fase)

Lateral raises (double sides)

1x20x8 kg. (legede lidt med udgangsstilling foran og bagved kroppen, til siden etc.

1x12x10 kg.

2x10x12 kg.

superset med

One Arm Triceps Cable Push Down

4x10x10 kg. / legede igen.. denne gang med udgangsstilling og endelse paa traekket.. de var ok.

Upright Rows m. EZ bar.. forbandede smalle greb...

1x12x30 kg. plus stang.

3x10x35 kg. plus stang.

Hvert saet direkte over i

Triceps Standing Extensions m. 20 kg. "Kiks" :tongue:

4x15/20stk.

Rigtigt godt superset de sidste.. der var absolut ingen pause imellem, jeg blev ogsaa helt forpustet :laugh:

Status paa OAP's so far... 3x10 til hver arm.

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share