Lækker når du træner?


Litopsi
 Share

  

157 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Går i op i om jeres træningstøj er sidste nye mode, går i op i ikke at se alt for forpinte ud når det er hårdt eller er der ikke overskud til det. Lægger i (under træningen) mærke til om andre ser godt ud/sjove ud o. lgn. Selv træner jeg alene, men synes alligevel det er lækkert at have smart tøj på. Hvordan har I det?

Link to comment
Share on other sites

Ærlig talt, jeg ser nok ret sølle ud når jeg træner, uanset hvad jeg gør... Om jeg laver mit styrketræningsprogram der hjemme eller om jeg er ude på den vilde løbetur er ligemeget, jeg er forpint og usmart klædt når jeg træner, og sådan er det... Giver mig ALTID fuldt ud, og så kan man ikke gå om i udseendet imens, jeg kan ikke... Når man løfter noget laver man grimasser og stønner eller halv-skriger når det er hårdt, så jeg tror ikke jeg ser særlig atraktiv ud når jeg træner...

Link to comment
Share on other sites

lad mig se. Ærmeløs hvid undertrøje, slidte, og lidt forkort trænings bukser med knapper, badmintion sko, helt flade, 100kg+ dødløft, våd i hele hovedet, sved aftegninger over alt, og lyder som om jeg er ved at føde en gris. Nej ærlig talt, det er umuligt.

Link to comment
Share on other sites

Hmmm, et par slidte Everlast træningsbukser, et par gamle idrætsko og dagens T-shirt. Sådan ser jeg ud... :devil:

Jeg må ærligt talt indrømme at jeg ikke har meget til overs for velklædte smartasses. Mange af dem spilder deres tid ved at gå rundt og kigge sig i spejlet, snakke lidt i deres mobilos, pille ved deres hår og så ellers snuppe et par hurtige sæt curls.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har bare noget tilfældigt træningstøj på. Nogle bukser, en t-shirt og et par gamle træningssko, det er min "kamp uniform". Jeg kigger hellerik så meget på andre når jeg træner..........medmindre at det er sådan nogle fjedertyper, det ser jeg sjovt nok med det samme......!!!

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Jeg tripper da for vildt over folks ansigtsudtryk - og er ved at gøre i bukserne af grin indimellem hvis der er en der ser liiiiiiidt for sjov ud i spejlet......

Link to comment
Share on other sites

Xax: Diiiiiin snyder! :D Gamle slidte Everlast? Det skulle vel tilfældigvis ikke være den ægte Everlast klassiker? Altså det grå sæt? :D Fordi så er du rigtig old-school :) Og det er for cool! Ehem ... Jeg træner selv i det :D

Ud over det, så er jeg én af dem som går bare en liiiille smule op i hvordan jeg ser ud til træning. Ikke med hår osv. men atjeg har en t-shirt som sidder godt :D

Man er jo ikke BB'er for ingenting *G*

Link to comment
Share on other sites

lange bukser og lange ærmer, så jeg også kan holde varmen når der kun er 13 grader i vores center om vinteren(det har jeg faktisk været ude for). Jeg kan bedst li at koge lidt når jeg træner.

Og det er ikke noget specielt smart trænignstøj je ghar, og så har jeg somregel morgenhår, og er ofte ubarberet når jeg er nede og træne.

Link to comment
Share on other sites

Hm.. Gamle shorts, en eller anden t-shirt. Rød i hovedet ved tunge løft, plus at jeg råber og skyder underkæben frem... nej jeg er sgu ikke særlig lækker når jeg træner :)

Men det var nu heller ikke planen, jeg kan sgu godt lide at være grim når jeg træner.

- Rod

Link to comment
Share on other sites

Træningsbukser... Nike eller Adidas... Har kun 2 par.. Elelr et par "sørøver shorts"...

Træner altid i en undertrøje fra JBS... Eller hvis det går helt galt så har jeg en Mucho stram t-shirt fra XXXL... :D Den er koool...

Sko er jeg ligeglad med.. der skal bare være en flad, tynd bund i...

Link to comment
Share on other sites

Hvor meget skal man gå op i udseendet for at svare ja? Jeg står ikke foran spejlet, men omvendt så har jeg altid en ren t-shirt på. Træningsbukserne er ofte lidt krøllede, hvilket de bliver ultrahurtigt... men de lugter ikke.

Men en million ligner jeg ikke når jeg er oppe at træne, men det gør jeg vist ikke på noget tidspunkt *LOL* Jeg har også de fantastiske ansigtsudtryk...

Link to comment
Share on other sites

Det er vel ikke modeopvisning når man er oppe og træne ?? Jeg er fløjtende ligeglad med hvad jeg træner i. Hvordan kan man iøvrigt koncentrere sig om sin træning hvis man skal koncentrere sig om ens tøj, hår, lugt...andre folks tøj, hår lugt osv. Det det drejer sig om er vel at få en effektiv træning i hus, så man kan forbedre sine resultater.

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Det drejer sig vel om at træne i det man er tilpas i.

For nogen er det så tøj, der ikke har været vasket siden bibelsk tid, for andre er det seneste mode, nystrøget og parfumeret.

For de fleste noget et sted derimellem.

Mht. ansigtsudtryk tror jeg også godt jeg kan være med i den mere groteske afdeling. Jeg undlader som regel at brøle når jeg løfter (medmindre det er max-løft med Lawman i AUS-kælderen).

Link to comment
Share on other sites

Udfra et sundhedsmæssigt synspunkt er det måske sundere at brøle, skrige eller lave andre sjove lyde. På den måde slipper man lidt af trykket under den koncentriske del af løftet, og undgår at lave valsalva manøvren. Hvis man holder vejret og bliver rød i ægget, så stiger risikoen for at der brister nogen blodkar.

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Den sørgeligste begivenhed i mit træningsliv var da jeg for 1½ år siden var nødt til at opgive mine spraglede bermudashorts. De havde tjent mig i mange år, men en af de uheldige konsekvenser af styrketræning er jo, at man bliver større, så på et tidspunkt var de blevet så stramme, at de nærmest begyndte at ligne bodypainting. Og så måtte de ud. Snøft...

Nu er de erstattet af et par neutrale grå shorts helt uden charme og personlighed. Men en knaldgul Åh Abe T-shirt kombineret med en (for lille) grå sweatshirt, som kun går til navlen og midt på underarmene, kompenserer engang imellem lidt for anonymiteten.

Jeg har absolut ingen fornemmelse for hvad der er på mode, hverken som træningstøj eller almindeligvis. Så jeg har lært at leve et liv som kikset. I øvrigt er min gode gamle sportstaske med reklame for OL i Montreal 1976 (købt som ny dengang) ved at blive kult :)

Link to comment
Share on other sites

Når en mand på 180 cm og 140 kg, cykler over Rådhuspladsen i stramtsidende cykelbukser, hjelm, kørende på en metalblå mountainbike med skrigegult styr og røde pedaler, ja så er det godt at han ikke går op i hvad andre tænker! Så det gør jeg ikke.

Link to comment
Share on other sites

*LOL*

Det var da nogle dejligt selvransagende/-ironiske indlæg. :)

Mit nyeste træningstøj blev købt før der overhovedet var behov for plads til begejstring. På trods af diverse retrobølger har jeg aldrig modtaget en kompliment for mit ydre under et træningspas, bortset fra: "Du har en god røv i det Smith-stativ!". ;)

Nu er der selvfølgelig forskel på at dyrke fitness og styrkeløft. Fitness er jo en form for modeshow, mens der (forhåbentlig) aldrig har været en styrkeløfter indespærret i en bænkpresskjorte, der seriøst troede han/hun så smart ud. Det er unægteligt svært at være checket, når man skal have hjælp til at tørre sig selv i r..... :biggrin:

Morten

Link to comment
Share on other sites

Jeg træner som regel i noget så moderne som jazzpants (elastiske bukser der er løse fra knæene og ned), som man kan få til 120 kr. i H&M. De er både krøllede og forvaskede, men de flækker ikke under squat. Har ellers tidligere brugt de der Newline løbebukser...

HMAK (hærens materielkommando) leverer overdelen, en grøn og ligeså forvasket T-shirt. Eller nogen gange en JBS undertrøje. Skoene er et par grimme blå/orange trekkingsko (sidder enormt godt og er stabile i sålen). Håret kan kun sidde på en måde, og en evt. makeup ville løbe ad H til, sådan som jeg sveder. :devil:

Jeg har tidligere trænet i sådan nogle fancy heldragter i spandex m.v., men de er blevet for små. :blush:

Mit tøj lugter ikke - der sætter jeg grænsen.

Til gengæld grynter og grimasserer jeg en del og kan blive temmelig rød i hovedet.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share