Runes log


RuneN
 Share

Recommended Posts

Træning 1/10

Salsa :banana:

1,5 times salsaundervisning

Derudover har jeg fået nyt program af min instruktør. Masser af øvelser for én arm på swissball - det bliver.. interessant :laugh:

Og så var jeg lige omkring Matas efter den mindre version af The Orange Ball of Death - også kendt som The Small Orange Ball of Destruction :superman:

Link to comment
Share on other sites

Og så var jeg lige omkring Matas efter den mindre version af The Orange Ball of Death™ - også kendt som The Small Orange Ball of Destruction™ :superman:

:blink:

Der er vist ikke meget andet at sige end:

Great minds think alike.

Må jeg foreslå at vi i stedet døber den til The Small Orange Ball of Slaughter (SOBS) for at gøre forkortelserne lidt mere forskellige. :devil:

Link to comment
Share on other sites

:blink:

Der er vist ikke meget andet at sige end:

Great minds think alike.

Det kan jeg jo kun være enig i :laugh:

Må jeg foreslå at vi i stedet døber den til The Small Orange Ball of Slaughter (SOBS) for at gøre forkortelserne lidt mere forskellige. :devil:

Perfekt.. det er en deal. Det lyder faktisk også coolere og passer bedre til boldens brutale karakter :superman::devil:

Edited by RuneN
Link to comment
Share on other sites

Hey Rune.

Fedt at du får kørt en masse Z-health.

Kan du mærke nogen effekt af det :bigsmile:

Ohøj Mr. Guardosaurus,

Ja, har efterhånden fået stiftet godt bekendtskab med den gode doktor Cobb :smile: Synes faktisk det har hjulpet noget på bevægeligheden i lænden - og så synes jeg heller ikke knæene har brokket sig så meget på det sidste, som de plejer.. men om det skyldes Z-Health eller andet ved jeg så ikke helt. Ville i hvert fald være rart, hvis det kunne hjælpe lidt på knæproblemerne, så man kunne få trænet lidt ben igen.. det er jo det rene disko for tiden :laugh:

Men jeg fortsætter med at køre R-Phase programmet igennem 2-3 gange om ugen og ser hvad der sker :smile:

Oh - and by the way.. kan du snart afsløre lidt billeder af Zoom Trainer Girevik'en? :wink:

Link to comment
Share on other sites

Så kan jeg hermed løfte sløret for øvelserne i mit nye spektakulære Cirkus-træningsprogram. Hold på hat og briller.. det kommer til at flyve med buzzwords og alt for lange øvelsesnavne:

One arm DB bench press - på swissball

DB Bent-over Row - med knæ og den ene hånd på swissball

Rear delt raises - på swissball i "bobslæde-position"

One arm incline DB flyers - på swissball

One arm DB military press - på swissball

DB "Hammercurls" - indtil min albue er ok, derefter normale dumbbell curls

Tricep push-ups - med fødder på swissball

Leg press - når knæene er klar til det (forhåbenligt kan man squatte rigtigt i det nye center, så jeg kan droppe leg press på længere sigt.. det nuværende har desværre kun Smith-stativ)

Alternating "Supermans" - på swissball

"Jackknifes" - på gulvet (thank god!)

Desuden ryger pull-ups på programmet igen, så snart jeg mener albuen er klar til det.

Kørte programmet igennem i dag, men venter lige med at skrive vægt på, til det er værd at snakke om.. lige nu er teknikken svær nok :laugh:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Træning 9/10

Styrketræning

One arm DB bench press - swissball: 13 x 16 kg og 15 x 14 kg

DB Bent-over Row - swissball: 15 x 18 kg og 15 x 20 kg

Rear delt raises - swissball: 15 x 4 kg og 15 x 4 kg

One arm incline DB flyers - swissball: 15 x 12 kg og 15 x 12 kg

One arm DB military press - swissball: 13 x 16 kg og 10 x 16 kg

DB curls - 15 x 10 kg og 15 x 10 kg (holder vægten lav mens albuen stadig er lidt wobbly)

Tricep push-ups - fødder på swissball, hænder på håndvægte: 15 reps og 10 reps

Alternating "Supermans" - swissball: 2 x 20 reps

"Jackknifes": 2 x 20 reps

.. og så var min midtersektion ellers royally ristet :superman:

Link to comment
Share on other sites

Whee.. så fik jeg langt om længe opdateret loggen. Det har været lidt hektisk med job, planlægning af 3 x 30-års fødselsdag på lørdag og så en lidt halv-stressende episode, hvor jeg fik udslæt over hele kroppen i 4-5 dage. Var lidt nervøs en overgang, da flere af mine mostre og min morfar har/havde psoriasis, men det kunne lægen da heldigvis afkræfte var tilfældet.. det var åbenbart bare en alvorlig gang nældefeber. Der er heldigvis heller ingen af mine mange fætre eller kusiner, der har fået sygdommen..

Jeg er kommet frem til, at det sandsynligvis er Felden Gel, der er synderen, da jeg ikke har spist noget nyt, skiftet vaskepulver eller den slags. Lægen foreslog, at jeg prøvede at smøre mig ind i Felden Gel igen for at checke, men jeg kan nok klare at leve i uvisheden indtil videre :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Hey ville lige lægge en lille hilsen, har set du har luret et par gange - og så måtte jeg jo lige lure tilbage :bigsmile:

Syntes der står en del spinning i starten af loggen, men ikke så meget på de sidste par sider, og selvom salsa er en formildende omstændighed så: :poking::poking::poking:

Lyder godt nok ikke, så rart med det der nældefeber :crazy: Kunne du ikke bare prøve at smøre Felden Gel på et lille område?! Eller gjorde du også kun det sidste, hvor nældefeberen blev udløst?!

Og så ellers god fest i aften b010.gif

Link to comment
Share on other sites

Hey ville lige lægge en lille hilsen, har set du har luret et par gange - og så måtte jeg jo lige lure tilbage :bigsmile:

Syntes der står en del spinning i starten af loggen, men ikke så meget på de sidste par sider, og selvom salsa er en formildende omstændighed så: :poking::poking::poking:

Tak for hilsenen - og prikkene :bigsmile: Du har helt ret - det eneste cardio, jeg får for tiden, er næsten den times tid det tager at cykle til/fra arbejde. Salsa kan nok knapt kaldes cardio :smile: Skal også snart til at køre spinningtimer igen.. nu nærmer vinteren sig jo også så småt.

Lyder godt nok ikke, så rart med det der nældefeber :crazy: Kunne du ikke bare prøve at smøre Felden Gel på et lille område?! Eller gjorde du også kun det sidste, hvor nældefeberen blev udløst?!

Det var kun på albuen - men det kan da godt være, man skulle prøve igen og smøre meget lidt på for at se, om det er det. Ifølge lægen kan det åbenbart udløses af alle mulige ting - og har ikke tidligere været allergisk overfor Felden.. eller noget som helst andet, for den sags skyld.

Og så ellers god fest i aften b010.gif

Takker :bigsmile: Det var en virkelig god fest :banana: - er faktisk først lige kommet ud af sengen nu :smile:

Edited by RuneN
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Halløjse Mister Runepost-15167-1192517556.gif

Du ved godt, at det er et motionsforum hvor du har en log på. :tongue:

Din log har jo mere karakter af festpost-15167-1192517402.gif og salsepost-15167-1192517423.gif

mvh

Smiley Needing Female? post-15167-1192517594.gif

Okay festen kan man godt være misundelig på :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Halløjse Mister Runepost-15167-1192517556.gif

Du ved godt, at det er et motionsforum hvor du har en log på. :tongue:

Din log har jo mere karakter af festpost-15167-1192517402.gif og salsepost-15167-1192517423.gif

Hejdav Super Notorious Freak (?) 44.gifcoffee1.gif

Hvaaad.. har jeg nu postet på MOL i stedet for dkbn igen? :tongue:

Ahem - ved nærmere eftersyn, så kan jeg da godt se, at der mangler noget om træning. Må lige poste en update - skal have styrketrænet lidt i dag.. tror faktisk jeg skipper mit alm. program og finder på et par sjovere øvelser at lave i stedet for.. lige for en enkelt gangs skyld. Nu er der jo ingen instruktør til at holde mig i ørene :innocent:

.. og så er der måske noget spinning under opsejling :smile:

mvh

Smiley Needing Female? post-15167-1192517594.gif

Okay festen kan man godt være misundelig på :innocent:

:laugh:

Det var også en vældig fest - fik bl.a. portvin og chokolade-kringler, da nogen af mine venner mente, at det var den slags man inviterede gæster på, når man blev 30 :nonono:

Edited by RuneN
Link to comment
Share on other sites

Træning 13/10

Indkøbspas :dumbbell_lift:

Farmer-walk med 4 rammer øl

30 min. skub af 150 kg indkøbsvogn (GPP-træning!)

Dumbbell-curl med 1,5 l. cola-flasker

Spisepas :4eat:

Indtagelse af rigelige mængder protein og super-foods i form af bl.a. sushi, tigerrejer, kyllingefilet m. frisk mozzarella og soltørrede tomater, ratatouille, rodfrugtsmos, gulerodsbrød - og fransk chokoladekage med marinerede frugter og is.

Drukpas :beer:

Armbøjninger med X gange 500ml fadøl

Dansepas :banana:

Et par timers salsa

... aaaand, I'm spent :sleepy:

Link to comment
Share on other sites

Runes party log. :laugh: Nej det er nu fedt nok at læse om de unges eskapader i nattelivet... Og iøvrigt glimrende indkøbstræningspas...man kan jo ligeså godt udnytte tiden i en kø til at træne lidt.. :superman: Ikke at folk vil kigge eller noget... :4thumbup:

Stadig godt gang i dansen og snart med spinning ohøj hvor det går..... :superman:

Jules

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Det var også en vældig fest - fik bl.a. portvin og chokolade-kringler, da nogen af mine venner mente, at det var den slags man inviterede gæster på, når man blev 30 :nonono:

Portvin er suverænt :w00t: har haft fornøjelsen at smage portvin fra år 1900 :wub:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Træning 13/10

Indkøbspas :dumbbell_lift:

Farmer-walk med 4 rammer øl

30 min. skub af 150 kg indkøbsvogn (GPP-træning!)

Dumbbell-curl med 1,5 l. cola-flasker

Spisepas :4eat:

Indtagelse af rigelige mængder protein og super-foods i form af bl.a. sushi, tigerrejer, kyllingefilet m. frisk mozzarella og soltørrede tomater, ratatouille, rodfrugtsmos, gulerodsbrød - og fransk chokoladekage med marinerede frugter og is.

Drukpas :beer:

Armbøjninger med X gange 500ml fadøl

Dansepas :banana:

Et par timers salsa

... aaaand, I'm spent :sleepy:

:rofl2: God humor :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Runes party log. :laugh: Nej det er nu fedt nok at læse om de unges eskapader i nattelivet... Og iøvrigt glimrende indkøbstræningspas...man kan jo ligeså godt udnytte tiden i en kø til at træne lidt.. :superman: Ikke at folk vil kigge eller noget... :4thumbup:

Stadig godt gang i dansen og snart med spinning ohøj hvor det går..... :superman:

Jules

Godt at høre fra dig, Jules! Troede du var gået helt under jorden med ordensmagten :wink:

Ja, det gælder jo om at få lidt træning ind, hvor man kan :smile: Det var forresten salsa-fri dag i går.. noget med at de studerende vist nok har ferie nu :nonono: Men næste mandag er jeg salsa-klar igen.

"De unges eskapader i nattelivet" :laugh:

Edited by RuneN
Link to comment
Share on other sites

Godt at høre fra dig, Jules! Troede du var gået helt under jorden med ordensmagten :wink:

Ja, det gælder jo om at få lidt træning ind, hvor man kan :smile: Det var forresten salsa-fri dag i går.. noget med at de studerende vist nok har ferie nu :nonono: Men næste mandag er jeg salsa-klar igen.

Mig under jorden...eh? :blink: Never... :laugh: Så meget Dempsey and Makepeace er der heller ikke gået i den.. :smile: Gider bare ikke logge selv i denne periode.... så heller plastre jer andres til med lidt funny stuff og anekdoter fra ungdommen sin. Ak ja tiden går..Nå vågn op Danf... :tongue:

Næ du, jeg er ikke forsvundet....kigger bare ind i ny og næ og vender tilbage med min egen log senere på året... :blush:

Ferie hvad er det for en størrelse ??????

PORTVIN??? ja da og også SHERRY så kører festen....

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

Mig under jorden...eh? :blink: Never... :laugh: Så meget Dempsey and Makepeace er der heller ikke gået i den.. :smile: Gider bare ikke logge selv i denne periode.... så heller plastre jer andres til med lidt funny stuff og anekdoter fra ungdommen sin. Ak ja tiden går..Nå vågn op Danf... :tongue:

Næ du, jeg er ikke forsvundet....kigger bare ind i ny og næ og vender tilbage med min egen log senere på året... :blush:

Godt at høre, Makepeace.. du skal være velkommen til at plastre løs! :bigsmile: Var det ikke noget med dette fantastiske billede som wallpaper? :laugh:

Ferie hvad er det for en størrelse ??????

Aner det ikke.. det er vist sådan noget man har en uges tid en gang om året? Medmindre man er studerende.. så er det omtrent halvdelen af året :smile:

PORTVIN??? ja da og også SHERRY så kører festen....

Jada :superman: Nah, er faktisk allermest til whisky.. det ved man hvad er.

Link to comment
Share on other sites

Træning 16/10

Legestue

2.000m Concept2 roning @ level 3

5 x 2 pull-ups (overhåndsgreb)

2 x 10 pushups på swissball m. håndvægte som "håndtag"

5 x 2 chin-ups (underhåndsgreb)

Et-arms DB skulderpres (bænk) - 10 x 18 kg og 8 x 18 kg

Bent over DB row - 9 x 26 kg og 8 x 26 kg

2 x 20 "Jacknifes"

2 x 20 swissball back raises

.. og så lidt sjov med medicinbold-øvelser.

Link to comment
Share on other sites

Yo Rune der.. Havde du fødselsdag i lørdags??????? PINSOMT. I FORGOT så... teløkke lidt forsinket..ka det mon gå. :blush:

Det er da helt ok :bigsmile: Faktisk er det noget mere forsinket end du tror - jeg havde nemlig fødselsdag 22. december 2006.. :laugh: Men dengang var der et surprise-party for mig, så holdt ikke selv noget.. så fejrede i stedet 3 x 30-års med to venner nu her.

Suverænt billede af Demp. og Make... Observer venligst hvor stor hans gun er i forhold til hendes...SNYD! :sneaky2::tongue:

Jeg tror ikke det var gået, hvis den var meget større.. hun er jo nødt til at støtte med den anden hånd, bare for at holde den oppe :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share