Runes log


RuneN
 Share

Recommended Posts

Et 10 dages ophold på Nyborg strand. Hvad ved jeg. Du ifører dig bare sådan et par her..post-6917-1188997259_thumb.jpg..

Og så kommer de rendende. Husk evt en tommestok i den ene lomme...og så en skruetrækker i hånden... så kan den bare ikke være mere handyman...Problemet er så,hvis pigebarnet ber dig lavet et eller andet håndværk....fx bygge en carport.. :tongue: Hay una problema.... :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Et 10 dages ophold på Nyborg strand. Hvad ved jeg. Du ifører dig bare sådan et par her.. Og så kommer de rendende. Husk evt en tommestok i den ene lomme...og så en skruetrækker i hånden... så kan den bare ikke være mere handyman...Problemet er så,hvis pigebarnet ber dig lavet et eller andet håndværk....fx bygge en carport.. :tongue: Hay una problema.... :w00t:

Perfekt :superman: Hvis jeg bliver bedt om at bygge noget, så må jeg love at gøre det engang hun ikke kan overvåge arbejdet og hyre et par polske håndværkere.. entonces el problema se soluciona! :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Perfekt :superman: Hvis jeg bliver bedt om at bygge noget, så må jeg love at gøre det engang hun ikke kan overvåge arbejdet og hyre et par polske håndværkere.. entonces el problema se soluciona! :laugh:

Nå da da en mere med lidt spansk snilde...

Ideen er supergod.... :tongue:

Men rent træningsmæssigt, hvad gir Salsa dig så?

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

Nå da da en mere med lidt spansk snilde...

Si! Donde esta el zapataria?

.. ikke et ord om fisken ..

Men rent træningsmæssigt, hvad gir Salsa dig så?

Ikke det store - det er bare sjovt. Det stiller i hvert fald ikke de store krav til konditionen.. men man kan måske forbedre koordinationen lidt :smile:

Link to comment
Share on other sites

Si! Donde esta el zapataria?

.. ikke et ord om fisken ..

Ikke det store - det er bare sjovt. Det stiller i hvert fald ikke de store krav til konditionen.. men man kan måske forbedre koordinationen lidt :smile:

ej hvor sjååååv

Ο ρούνος είναι χορευτής και προσπαθεί να είναι ξυλουργός επίσης Lige en omgang græsk der....

Rune er danser men han forsøger også at være tømrer. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

ej hvor sjååååv

Ο ρούνος είναι χορευτής και προσπαθεί να είναι ξυλουργός επίσης Lige en omgang græsk der....

Rune er danser men han forsøger også at være tømrer. :tongue:

:laugh:

Ay caramba.. todo el esto que baila no es bueno para mi masculinity! :unsure:

Link to comment
Share on other sites

:laugh:

Ay caramba.. todo el esto que baila no es bueno para mi masculinity! :unsure:

Verían el Oh así que le algo como un hombre y no bailarín... Los bailarines bien pueden ser hombres también

:bigsmile:

Ah nok om det danse snak.. Men sjovt nok må det være... Du må lige vise mig et par trin, når du kommer ned i centret, som du jo har lovet....

Esto no está para arriba para la discusión

Link to comment
Share on other sites

Verían el Oh así que le algo como un hombre y no bailarín... Los bailarines bien pueden ser hombres también

Haha, Babelfisken siger: "They would see the Oh so him something like a man and nondancer... Dancing the good also can be men" :laugh:

Ah nok om det danse snak.. Men sjovt nok må det være... Du må lige vise mig et par trin, når du kommer ned i centret, som du jo har lovet....

Esto no está para arriba para la discusión

We'll see - skal liiige have et par timer mere først :wink: Men skal helt klart omkring centeret.. dans eller ej :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Til ære for Julie.. flere besynderlige øvelser:

Foot drills (25 meter ved hver øvelse) - Dag 1 :smile:

Supination

Pronation

Tæerne ind

Tæerne ud

Baglæns på tæerne

På hælene

Prøver at køre ovenstående hver aften. Det tager ikke meget mere end et par minutter, så det er en ret beskeden indsats for at se om det giver noget for knæ, ankler etc.

Derudover lidt rulleri på The Orange Ball of Death

Edited by RuneN
Link to comment
Share on other sites

Morgenvægt: 77,1 kg (2,1 kg to go)

Ja, det går ikke helt så hurtigt som oprindeligt planlagt. Til gengæld ser det ud til, at jeg har beholdt det meste af, hvis ikke hele, min muskelmasse.. så det er jo godt :smile:

Edited by RuneN
Link to comment
Share on other sites

Træning 6/9

Styrketræning

Alm:

Pull-ups: 2 full / 2 full / 1 full / 5 negatives

Jacknifes: 2 x 20 reps

Raises, swissball: 2 x 20 reps

Tungt m. dropsets (4RM og 40-50% af vægten i dropsettet):

Cable crossovers: 6 x 27,5 kg samt 5 x 27,5 kg

Vertical traction: 4 x 95 kg samt 4 x 90 kg

DB shoulder side raises: 4 x 14 kg samt 5 x 12 kg

Tight grip tricep press, bænk: 4 x 55 kg samt 4 x 50 kg

Concentration bicep curls: 4 x 14 kg samt 5 x 12 kg

Foot drills (25 meter ved hver øvelse) - Dag 2

Supination

Pronation

Tæerne ind

Tæerne ud

Baglæns på tæerne

På hælene

.. og senere skal der rulles på OBo'D

Edited by RuneN
Link to comment
Share on other sites

:laugh:

Lige en hurtig copy-paste-forklaring alligevel:

By themselves the foot drills will not create any significant overnight change. Used on a daily basis the foot drills accomplish several goals. They improve range of motion, proprioception, flexibility and strength of the foot. They take all of three minutes to complete and are the most important preventative measure one can take. Done by a healthy athlete, they will prevent shin splints, achilles problems and greatly reduce foot and leg problems.

The six foot drills are done once daily (or before each workout) in stocking feet. The athlete walks 25 meters 1) on the outside of the foot, 2) the inside, 3&4) with the toes pointed in/out, 5) up on the toes, and then 6) with the shoes on, 25 meters walking on the heels. These drills are very simple, there should be no pain or problem. The positive effects of these drills are cumulative.

Jeg forventer ikke de store mirakler, men taget i betragtning hvor kort tid "øvelserne" tager, så er det værd at prøve. Så må jeg se om det giver noget..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share