Runes log


RuneN
 Share

Recommended Posts

Aiii Rune, så bruger du jo den helt forkerte smiley :nonono: --> 1,5 times salsa undervisning 000195-000045.gif

Det afhænger jo af, om man kan se, at det er to der danser salsa :laugh: Men hvis jeg nu ellers bruger den grimmere wolverine nok, så kan det være den pænere dansende udgave hurtigere bliver skiftet ind! :smile:

Lyder ellers som et yderst "seriøst" pas :superman:

Det var det bestemt også! :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Det er ikke lige blevet til den store træning grundet arbejdstravlhed, generelt travlhed og en albue, der åbenbart mener den vil have lidt ro (indsæt flere dårlige undskyldninger her ).

Men nu hvor SNF mener, at loggen burde hedde "Runes party-log", så kan jeg da logge følgende i stedet:

Drukpas - Kl. 18:00 10/11 - Kl 10:00 11/11

.. og jeg tror overskriften til passet passende kunne være: "I'm getting too old for this!" eller "Never again"

:laugh: troede man skulle være 18 år for at gennemføre et så langt drukpas :4drunk: :tongue: og så vidt jeg husker er du ikke 18 år :innocent:

Link to comment
Share on other sites

:laugh: troede man skulle være 18 år for at gennemføre et så langt drukpas :4drunk: :tongue: og så vidt jeg husker er du ikke 18 år :innocent:

:laugh: Det skal man vist som udgangspunkt også helst være. Men jeg klarede den af en eller anden grund alligevel.. nok kun pga foregående weekenders druk-træning :superman::devil:

Link to comment
Share on other sites

Dagens frokost:

post-7266-1195041790_thumb.jpg

:4mewantfood:

Røget laks, asparges, cherrytomater, bønnespirer, broccoli og valnødder. Mmmmm...

Prøvede forresten at finde noget hestekød ved nærmeste slagter, men det skulle bestilles hjem, så må lige time en dag, hvor jeg skal have hestebøffer. Mine kvindelige kollegaer var i øvrigt chokeret over, at jeg kunne finde på at spise hest :rolleyes:

Edited by RuneN
Link to comment
Share on other sites

Træning 15/11

Styrketræning

Unilateral DB skulderpres

1 x 9 (20 kg)

1 x 7 (20 kg)

Unilateral DB bænkpres

1 x 10 (22,5 kg)

1 x 8 (22,5 kg)

Low Row (kunne ikke se nogen vægtangivelse på dyret)

1 x 10 (x kg)

1 x 7 (y kg, hvor y < x)

Serratus crunches

1 x 15 (20 kg)

1 x 15 (20 kg)

Reverse hypers

2 x 15

Planke

2 x 30 sek.

Side-planke

2 x 30 sek.

Ovenstående træning er fra Equinox på Nørrebrogade. Besluttede mig for at prøve at se hvordan centeret var, da det nok vil være det center jeg benytter mest, hvis jeg skifter til Equinox. Må indrømme, at jeg synes Fitnessdk Busgaden umiddelbart tiltaler mig noget mere. Men må lige have checket Scandinavian Center ud også.

Edited by RuneN
Link to comment
Share on other sites

Til trods for akupunktur og forsøg på aflastning på jobbet mht fx musearbejde, må jeg konstatere at højre albue stadig brokker sig.. så jeg er nok nødt til at modificere min træning, så den kan få lidt ro til at hele :dry:

Så det betyder i første omgang:

  • Ingen presse-øvelser som bænkpres, skulderpres etc.
  • Ingen pull-/chinups :cry:
  • Ingen pushups
  • Ingen Concept2 - eller i hvert fald lavere intensitet :sneaky2:

Og ellers må jeg prøve at aflaste albuen/underarmen så meget som muligt på jobbet, bruge mit albuebind og ise den ned fra tid til anden. Så er den forhåbenligt på banen igen inden alt for længe.

Men hvad, det åbner jo op for alternativ træning, såsom spinning :cool:

Link to comment
Share on other sites

Ovenstående træning er fra Equinox på Nørrebrogade. Besluttede mig for at prøve at se hvordan centeret var, da det nok vil være det center jeg benytter mest, hvis jeg skifter til Equinox. Må indrømme, at jeg synes Fitnessdk Busgaden umiddelbart tiltaler mig noget mere. Men må lige have checket Scandinavian Center ud også.

Nejjjjjj tjek Scan først..... :blush:

Link to comment
Share on other sites

Jaaaa man kan da ikke bare afskrive Equinox, fordi man ikke kan lide eet af deres centre... :blush: Så godt at høre, at du lige kigger ned. Forhåbentlig i næste uge, mens jeg stadig er der????????????

:smile:

Helt sikkert - det bliver også i næste uge, da jeg ikke kan nå det i denne. Det kunne være du kunne lokkes til at give en lille rundvisning på tirsdag, onsdag eller torsdag, hvis du har tid? Så kunne man jo også lige hilse på inden du stikker af til Djævleøen! :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Helt sikkert - det bliver også i næste uge, da jeg ikke kan nå det i denne. Det kunne være du kunne lokkes til at give en lille rundvisning på tirsdag, onsdag eller torsdag, hvis du har tid? Så kunne man jo også lige hilse på inden du stikker af til Djævleøen! :bigsmile:

Absolut absolut.

Jeg er i centret alle dage, så er det bare med at finde et tidspunkt:

Tirsdag er jeg ude af spinningsalen 1730.

Onsdag er jeg på spinningtimer ved Sidse og Mads. 1630-1830

... Torsdag er jeg ledig fra 1630-1710.. Har nemlig sidste torsdags time 1710. og ellers efter kl 1810.

Hvis du har lyst til at køre med nogle af dagene, skal du bare sige til, så booker jeg dig på holdene... :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Absolut absolut.

Jeg er i centret alle dage, så er det bare med at finde et tidspunkt:

Tirsdag er jeg ude af spinningsalen 1730.

Onsdag er jeg på spinningtimer ved Sidse og Mads. 1630-1830

... Torsdag er jeg ledig fra 1630-1710.. Har nemlig sidste torsdags time 1710. og ellers efter kl 1810.

Hvis du har lyst til at køre med nogle af dagene, skal du bare sige til, så booker jeg dig på holdene... :bigsmile:

Det lyder godt! :smile: Hvad siger du til torsdag ved 16:30-tiden?

Tak for tilbuddet mht spinning.. så skulle det være om torsdagen, men det afhænger af, hvornår jeg skal til et Thanksgiving-football-kalkun-spis-til-du-falder-om-arrangement den dag.. det starter nemlig muligvis kl 18:00. Men det finder jeg lige ud af.

Link to comment
Share on other sites

Det lyder godt! :smile: Hvad siger du til torsdag ved 16:30-tiden?

Tak for tilbuddet mht spinning.. så skulle det være om torsdagen, men det afhænger af, hvornår jeg skal til et Thanksgiving-football-kalkun-spis-til-du-falder-om-arrangement den dag.. det starter nemlig muligvis kl 18:00. Men det finder jeg lige ud af.

:smile: Fint med torsdag 1630. Du efterlyser mig bare i skranken og så skal de nok gøre opmærksom på mig... :innocent: Ikke sådan at tage fejl af... :tongue:

På gensyn...

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Så fik jeg tilberedt første aftensmåltid efter at have modtaget en kasse fra Årstiderne:

post-7266-1195208607_thumb.jpg

Ovnstegt lammeculotte og aubergine, champignon og asparges stegt på panden, gulerødder og en tomat.. alt sammen økologisk :4mewantfood:

Nøj det ser godt ud :4mewantfood: Håber det smagte dig. :bigsmile:

Rigtig god weekend Runepost-15167-1195210380.gif

Link to comment
Share on other sites

Nøj det ser godt ud :4mewantfood: Håber det smagte dig. :bigsmile:

Rigtig god weekend Runepost-15167-1195210380.gif

Hej Signe,

Det gjorde det helt sikkert - også længe siden jeg sidst havde fået lam.. nammenam :wub:

Og du må også have en fantastisk weekend! 1192621888.CR.BradLee-chicken_dance.gif:bigsmile:dance2.gif

Edited by RuneN
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share