Runes log


RuneN
 Share

Recommended Posts

Mange tak for tippet!

Vores plan er stadig lidt hazy for søndagen, men hvis det overhovedet kan lade sig gøre, så vil jeg meget gerne se udstillingen. Håber jeg kan lokke de andre med. Jeg er ret så begejstret for mange af de værker Damien Hirst har skabt - ikke mindst den cykel, han designede til Lance Armstrong sidste år, der skabte vild opstandelse fordi han havde pillet vingerne af sommerfugle for at dekorere den (man kan undre sig over at folk ikke klagede over det med hajen, fårene og køerne :laugh:):

trek-damien-hirst-1.jpg

Så vil du sikkert også finde hans kranie lavet af døde fluer interessant. :biggrin:

Men bare så du ikke bliver skuffet: Der er ikke supermange af hans værker med - det er en udstilling med mange kunstnere op gennem tiden med "skull and bones" som gennemgående tema. Men som sagt klart et besøg værd.

Link to comment
Share on other sites

Så vil du sikkert også finde hans kranie lavet af døde fluer interessant. :biggrin:

Men bare så du ikke bliver skuffet: Der er ikke supermange af hans værker med - det er en udstilling med mange kunstnere op gennem tiden med "skull and bones" som gennemgående tema. Men som sagt klart et besøg værd.

Det lyder bestemt som et værk, man bør se :laugh:

Helt fint med forskellige kunstnere - håber jeg ikke er alt for ramt efter bryllupsfesten og kan få de andre med på ideen :smile:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag 16/3

Styrketræning

Fik ikke noteret det store, men highlight må klart være 3 x pullups uden assist - weeee! :bigsmile:

Kan ikke nå spinning med Julie i dag, så jeg vil i stedet kaste mig ud i årets første hurtige tur på mountainbiken i Riis Skov efter arbejde :bike:

Link to comment
Share on other sites

Årets første planlagte ferie er forresten ved at falde på plads. Jeg tager et smut til Amsterdam samt Rotterdam for at se Tour de France prologen i starten af juli. Hotellet er booket og vi regner med at køre derned i bil, da det er noget bøvl at flyve.

Det bliver legen-wait for it-dary! :superman:

Link to comment
Share on other sites

Onsdag 17/3

Mountainbike

Ca. en times kørsel i Riis Skov inkl. tre gange opkørsel af Djævlebakken - damn, den er hård når der er mudret..

Nu står den på pokeraften og Lost-kigning med en flok venner i Horsens. Håber den serie giver bare marginalt mere mening snart :laugh:

Link to comment
Share on other sites

:ninja: UPs sorry at jeg sådan 'smadrede' din træning.... :4jumpy: Jeg kan desværre ikke love, at det ikke vil ske igen.... :wink:

Grrrr.. jeg burde have prikket til dig med pinden midt i din bold-mave-øvelse, eller hvad det nu var :newtongue:

En dag når du mindst venter det... :devil:

Link to comment
Share on other sites

Grrrr.. jeg burde have prikket til dig med pinden midt i din bold-mave-øvelse, eller hvad det nu var :newtongue:

En dag når du mindst venter det... :devil:

Det var faktisk min arm-rulle-bold-øvelse, og den er rigtig god for mave og lænd ja... :alright::kickass:

:ninja: du kan ikke nå at snige dig ind på mig alligevel.. I am ninja.... :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Fredag 19/3

Spinning ved Julie

Godt med drager :superman:

I morgen står den på styrke og spinning med Morgencrewet på søndag :wub:

:bike: :bike: :bike: :crazy_pilot: Ingen drager imorgen men lange lange lange lange stræk og selvfølgelig nogle brændte-av- intervals.... :yahoo: Me like me like.... me looooove sunday crew.... :heartpump:

Vi ses i centret syre Rune. :partytime2:

Link to comment
Share on other sites

Det var faktisk min arm-rulle-bold-øvelse, og den er rigtig god for mave og lænd ja... :alright::kickass:

:ninja: du kan ikke nå at snige dig ind på mig alligevel.. I am ninja.... :cooldance:

Erhm, jeg stod altså lige bag dig, da du udførte Arm-rulle-bold-øvelsen™, så jeg er reeet sikker på, at jeg allerede havde sneget mig ind på dig.. og så ninja er du heller ikke :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Lørdag 20/3

Styrketræning

Same same..

Søndag 21/3

Spinning med Jullen

Gns puls: 80%

Max puls: 91%

Super time og lækkert med noget udholdenhedstræning.. havde den gode flow-agtige oplevelse, hvor jeg bare kunne køre derudaf med høj puls og totalt fokus :bigsmile:

Nu med pulskurve:

post-7266-126917746639_thumb.png

Man kan tydeligt se timens seks intervaller ca. i midten af timen.

Link to comment
Share on other sites

Så er der købt flybilletter/hotel til både Tour-prologen i Amsterdam samt afslutningen i Paris :superman:

Nu hvor vejret så småt er ved at være egnet til at komme ud på raceren igen er den blevet pimpet lidt. Har smidt en ny Arione sadel, hvidt styrbånd og Fulcrum Racing 5 hjul på den.. kan næsten ikke vente til første tur :bigsmile:

Her set med knapt så inspirerende backdrop og i vanlig iPhone 3GS billed-kvalitet (eller mangel på samme):

post-7266-126942099457_thumb.jpg

Edited by RuneN
Link to comment
Share on other sites

Mandag 29/3

Spinning med Maria

God time med Mia som Wingwoman efterfulgt af PWO-meal ved åen.

Det længere end normale logpause skyldes dels travlhed og dels at min højre skulder og begge underarme ikke har det vildt godt for tiden, så jeg har taget en pause fra al træning. Det er stadig ikke vildt meget bedre, men nu kan jeg i det mindste køre spinning. Smutter til min kiropraktor efter påsken, hvis det ikke er blevet markant bedre :dry:

Edited by RuneN
Link to comment
Share on other sites

Søndag 4/4

PåskeKyllingeSpinning med Julie

Puls gns: 76%

Puls max: 93%

post-7266-127039716955_thumb.png

90 minutters påskeevent med Julie ved roret. Jeg glemte at slukke for pulsuret før inde i omklædningen, så snitpulsen er desværre ret ubrugelig :4slap: (læs: den var naturligvis laaangt højere)

Det lykkedes mig at få tildelt et påskehare-trofæ af Julie, som jeg er vældigt glad for. Det overlever nok kun til lidt senere i aften:

post-7266-127039747302_thumb.jpg

Helt præcist hvorfor jeg fik det, er jeg dog lidt i tvivl om.. måske Julie kan uddybe. Muligvis er det kompensation for forsøg på vold, da jeg kun snævert undgik at blive ramt af et påskeæg kastet fra instruktørpladsen :nonono:

Edited by RuneN
Link to comment
Share on other sites

Det lykkedes mig at få tildelt et påskehare-trofæ af Julie, som jeg er vældigt glad for. Det overlever nok kun til lidt senere i aften:

post-7266-127039747302_thumb.jpg

Helt præcist hvorfor jeg fik det, er jeg dog lidt i tvivl om.. måske Julie kan uddybe. Muligvis er det kompensation for forsøg på vold, da jeg kun snævert undgik at blive ramt af et påskeæg kastet fra instruktørpladsen :nonono:

:4slap: Jamen kæreste Rune...Det fik du jo, fordi du kørte allerbedst, og fordi du på forhånd havde ønsket dig et påskeæg.... :4jumpy: Hvad du ønsker skal du få....ja altså nu var godtnok en hare og ikke et æg, men håber du føler dig værdsat alligevel. :blush:

:cooldance: Det var som altid en ære at se dig igen Runeven. Jeg glæder mig til hygge i pandekagehuset.

Kram fra æggekasteren..... :cheer:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share