MaxPower som Girevik - træningsmand med kettlebells


MaxPower
 Share

Recommended Posts

Hvorfor får man fornemmelsen af, at du ikke rigtig siger noget alligevel :tongue:

Det er en sjov leg, ik'? :hehe:

Indtil videre har jeg det kun dokumenteret på en meget kort mail, så jeg venter lige med at uddybe til der kommer noget rigtig snail-mail, og banken har været inde over. :smile:

Din træning.... Det så tungt ud - altså på en nem måde :laugh:

Perfekt :devil:

Link to comment
Share on other sites

Cutting-Projekt-status uge 4

Sikke en god start på dagen :superman:

Vægten har hele ugen ligget og flagret omkring 88kg - ganske uforståeligt taget i betragtning hvor lidt kage og kokos jeg har spist på det sidste. Og jeg havde jo næsten lovet at være under 87kg, så det så skidt ud.

Hvad sker der så? 86,8kg :laugh:

Og det helt uden laksativer, tarmskylning, amputationer eller yoga-dehydrering. :yo:

Kosten er meget fornuftig for tiden. Jeg fornægter ikke mig selv alt sødt, men tager de "gode" valg 90% af tiden og begrænser mængden af det søde i de resterende 10%.

VL kører glimrende, men der smuttede lige en omgang yoga her midt på ugen. I dag står den på solo-yoga og måske noget meget hårdt, ellers nok bare inverteret leg.

Uge 4 - 23-09-2007:

Vægt: 86,8kg (-1,6kg for ugen, -1,9kg total)

Fedtprocent: 10,5% (-0,6% for ugen, -2,7% total)

Yderligere 2mm kunne skralles af, og de tal skulle svare til -2,6kg fedt og +0,7kg FFM. :superman:

Målet for den kommende uge må være at komme mere stabilt under 87kg - lige få konsolideret resultatet indtil videre, men der må naturligvis gerne ryge 500g mere af spækket. :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Cutting-Projekt-status uge 4

Sikke en god start på dagen :superman:

Vægten har hele ugen ligget og flagret omkring 88kg - ganske uforståeligt taget i betragtning hvor lidt kage og kokos jeg har spist på det sidste. Og jeg havde jo næsten lovet at være under 87kg, så det så skidt ud.

Hvad sker der så? 86,8kg :laugh:

Og det helt uden laksativer, tarmskylning, amputationer eller yoga-dehydrering. :yo:

Kosten er meget fornuftig for tiden. Jeg fornægter ikke mig selv alt sødt, men tager de "gode" valg 90% af tiden og begrænser mængden af det søde i de resterende 10%.

VL kører glimrende, men der smuttede lige en omgang yoga her midt på ugen. I dag står den på solo-yoga og måske noget meget hårdt, ellers nok bare inverteret leg.

Uge 4 - 23-09-2007:

Vægt: 86,8kg (-1,6kg for ugen, -1,9kg total)

Fedtprocent: 10,5% (-0,6% for ugen, -2,7% total)

Yderligere 2mm kunne skralles af, og de tal skulle svare til -2,6kg fedt og +0,7kg FFM. :superman:

Målet for den kommende uge må være at komme mere stabilt under 87kg - lige få konsolideret resultatet indtil videre, men der må naturligvis gerne ryge 500g mere af spækket. :laugh:

Hey

Det ser da rigtig godt ud. :w00t: Jeg formoder dit kageindtag fredag så gik relativt fint, selvom du blev udsat for log mobning :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Hey

Det ser da rigtig godt ud. :w00t: Jeg formoder dit kageindtag fredag så gik relativt fint, selvom du blev udsat for log mobning :tongue:

Jep jep - det står skam også på forrige side. Jeg gav mig selv lov til et lille stykke lige inden jeg gik, så jeg ikke ville sidde og savle over portion 2 og 3. :4mewantfood:

Ashtanga Yoga

Billeder af ashtanga-serien

Formiddags-Mysore @ home

For dælen da, hvor er det bare godt. :w00t:

Vinyasas kørte faktisk godt allerede fra starten, og blev så bare endnu bedre efter skildpadden som de jo plejer. Det hele passede bare sammen og der var rent faktisk god forbindelse til mula bandha - weee. :cooldance:

Varmen er ikke helt det samme som i yogamudra og skildpadde-rushet er knap så markant når jeg selv skal folde mig sammen, men det må jeg jo tage med.

Link to comment
Share on other sites

Vægtløftning @ Ak Thor

Sik' en mass' men'sker. Krebs, Bat, Morten, Thyge, Chris27 og undertegnede naturligvis. :w00t:

Burgener warmup

20kg

Stød

1 x 3 @ 50kg

1 x 3 @ 60kg

1 x 3 @ 70kg

1 x 3 @ 80kg

2 x 3 @ 90kg

- Ganske solidt deropaf. På nogle reps fik jeg ikke ordentlig greb og stangen hvilket gav dårligere opadstød. De kom dog alle op, måske bare ikke helt konkurrencegodkendt.

Stød-hiv

4 x 4 @ 100kg

- udmærket

Vend

1 x 0 @ 100kg - for lidt kridt på hænderne

1 x 1 @ 100kg - meget bedre, men dælme tung

3 x 1 @ 90kg

- Det var ved at være hårdt, og det var også en fejl at stød-hiv og vend blev taget i den rækkefølge.

Ben Foran Smolov dag 8

10 x 3 @ 95kg

- Huuu-ha, den var jævnt tung i dag.

Military

1 x 10 @ 40kg

2 x 12 @ 40kg

- Kørte lidt lettere i dag, måske for at starte forfra i kg, måske fordi jeg bare ville køre let. Hvem ved? :tongue:

Barbell rows

3 x 10 @ 60kg

- Easy peasy, samme deal som mili.

Kettlebell One leg deadlift

1 x 5+5 @ 2x24kg

- Større balanceudfordring end jeg havde forventet. Ganske god egentlig

Sjip

Ikke meget der på falderebet, men en bette smule.

Concept 2 roning - Rowing Man

Den napper jeg i morgen. :blush:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Vendte du fra gulv, hæng eller...? Jeg tror aldrig at jeg har prøvet at vende så tunge vægte da jeg i den øvelse plejer at rive en masse reps af istedet, men det kunne være super fedt at prøve!

Link to comment
Share on other sites

Vendte du fra gulv, hæng eller...? Jeg tror aldrig at jeg har prøvet at vende så tunge vægte da jeg i den øvelse plejer at rive en masse reps af istedet, men det kunne være super fedt at prøve!

"Vend" er vend fra gulv og helt ned i skovskiderstilling før den bliver trykket op aka hugvend. I vend og træk noterer jeg det altid hvis det er fra hæng.

Stød-hiv er dog som standard gulv/hæng/gulv/hæng for de 4 reps, som Krebsen har dikteret. :4whip:

Jeg synes teknikken ryger fløjten ved high reps i den slags, og man har i forvejen kraftig tendens til bare at frivende den op, når den er let, så den slags er jeg ikke meget for. Ud fra et Crossfit synspunkt kan jeg sagtens se idéen, men det er stadig en øvelse hvor teknikken hurtigt ryger over højre skulder når man bliver lidt presset.

Link to comment
Share on other sites

Småtterier @ Ak Thor

Kunne lige nå lidt småting efter arbejde og inden yoga :innocent:

The Bear

3 x 20kg

3 x 50kg

4 x 70kg Rep PR +1

- Den er stadig lige så led som den plejer. Det var en pludselig indskydelse i går der gjorde at jeg ville teste den. Tænkte at det da kunne være jeg kunne få nappet de 5x70 jeg havde som mål i 2006. Det var pres over hovedet jeg døde på, men det var dælme ikke meget, så 5kg mere i military-max, så må den være der. Benstillingen var heller ikke helt optimal til ben foran hvilket gør overgangen til military forfra problematisk mht grebet og den blev ikke udført i VL sko, men det skal ikke være nogen undskyldning. Jeg er bare ikke helt stærk nok endnu, men næsten. :devil:

Concept 2 roning - Rowing Man

Dagens menu: 4 x 500m, 90 sek pause

1: 1:45.9, 295watt, lvl 5

2: 1:44.8, 304watt, lvl 6

3: 1:42.4, 326watt, lvl 5

4: 1:43.8, 313watt, lvl 4

- Eksperimenterer stadig lidt med belastningen. Det begynder at give mere mening ikke at skrue for højt op for belastningen. Jeg er også ved at tro der ikke er meget vundet i en øget tag-frekvens. "Båden" glider jo videre efter et tag er færdiggjort, så gevinsten ved den højere frekvens kan være ret lav. På sidste tur kunne jeg faktisk starte ud med et tempo der ville ende under 1:40 (350watt+), og det føltes godt, men de forrige intervaller havde suget på kræfterne, så jeg kunne ikke holde den.

Ashtanga Yoga

Billeder af ashtanga-serien

Aften-Mysore @ yogamudra

På papiret er astanga jo sådan set det samme hver eneste gang. I praksis er det bare slet slet ikke tilfældet, for det er helt op til hvordan ens egen krop har det, tid på dagen, og ikke mindst de andre yogier.

Der var fuld sal her til aften, og luftfugtigheden var allerede blevet banket op tæt på 100% af timen før "os".

Det resulterer i Max Svedig Yogi :laugh: - damn jeg sejlede.

Jeg var til gengæld også svævende mere end jeg har været længe. Hopperiet frem og tilbage i solhilsner var med stort overskud, og vinyasas kørte rigtig godt allerede fra start, på trods af at det var superhårdt. Det giver bare en enorm tilfredshed når det kører og smitter af på resten. Skildpadden var vild og jeg fik trykket mig selv til himmels i broen. Fik også smidt et par ok ture i håndstand ind til sidst.

Link to comment
Share on other sites

Concept 2 roning - Rowing Man

Dagens menu: 4 x 500m, 90 sek pause

1: 1:45.9, 295watt, lvl 5

2: 1:44.8, 304watt, lvl 6

3: 1:42.4, 326watt, lvl 5

4: 1:43.8, 313watt, lvl 4

- Eksperimenterer stadig lidt med belastningen. Det begynder at give mere mening ikke at skrue for højt op for belastningen. Jeg er også ved at tro der ikke er meget vundet i en øget tag-frekvens. "Båden" glider jo videre efter et tag er færdiggjort, så gevinsten ved den højere frekvens kan være ret lav. På sidste tur kunne jeg faktisk starte ud med et tempo der ville ende under 1:40 (350watt+), og det føltes godt, men de forrige intervaller havde suget på kræfterne, så jeg kunne ikke holde den.

Jeg ror stort set aldrig over level 4. Hvad ligger din tag-frekvens ca. på?

Edited by Los
Link to comment
Share on other sites

Great minds think alike - jeg har planlagt The Bear til senere i dag :D

Indeed :cool:

Jeg ror stort set aldrig over level 4. Hvad ligger din tag-frekvens ca. på?

Typisk 31-33 spm mener jeg.

Jeg kunne også godt tænke mig dine PR's på 500 og 2000m. Under hhv 1:30 og 7 min ville være nice. :devil:

Er det udelukkende et spørgsmål om teknik for at kunne rive tilstrækkeligt med watt af selv på de lave levels?

Link to comment
Share on other sites

Typisk 31-33 spm mener jeg.

Jeg kunne også godt tænke mig dine PR's på 500 og 2000m. Under hhv 1:30 og 7 min ville være nice. :devil:

Er det udelukkende et spørgsmål om teknik for at kunne rive tilstrækkeligt med watt af selv på de lave levels?

ok, det er ca. det samme frekvensområde jeg ligger i.

Jeg er langt fra nogen ro-ekspert, men jeg tror teknikken vejer ca. lige så tungt som styrke-udholdenheden. Jeg kan i hvert fald mærke, at når teknikken begynder at gå fløjten (typisk de sidste 200m. på en 500'er), så skal jeg arbejde meget hårdere for at holde farten.

Link to comment
Share on other sites

En tur til rygknækkeren

Jeg måtte en tur til kiro efter at jeg vågnede i går og kunne konstatere at nakkens bevægelighed både i rotation imod højre og tilt imod højre (øre til skulder) var noget begrænset ift venstre.

Efter det var knækket godt og grundigt benyttede jeg lejligheden til at spørge om lidt andre ting:

1. Min generelle rygsituation (øvre), som sådan i perioder er lettere belastende.

2. En snurrende fornemmelse jeg ofte får nærmest ovenpå højre skulderblad.

3. Lidt gener der kunne tyde på golfalbue - mærker irritation på albues knop på "indersiden".

Her er svarene som jeg husker.

1. Et stykke af øvre ryg så ud til at være mere fladt end hvad der var normalt, men ellers normal bevægelighed. Det bevirker dog at belastninger forplantes lidt anderledes og den slags vil typisk give udslag over og under det pågældende område. Og ganske rigtigt, så har jeg haft bøvl med løsninger ovenfor og muskulære spændinger nedenfor. Det hun så også kunne se var at min muskulatur i området, særligt Rhomboideus, var en kende underudviklet sammenlignet med nedre ryg, latten, øvre traps osv.

Fik vist en øvelse jeg skal lave for Rhomberne kombineret med pec-stretch. 4x30 sek stræk i forskellige vinkler oppefra og nedaf efterfulgt af den øvelse.

Dagligt!

2. Typisk symptom når infraspinatus (var det vist) er spændt påvirker det den nervebane der kommer ud lige der. Tryk med massage- eller golfbold skulle være godt. Årsagen skal nok findes i forbindelse med min siddestilling, og særligt at jeg ikke laver de rigtige stræk ofte nok.

Jeg får prøvet med en golfbold, ellers skal jeg have købt miniudgaven af Orange Ball of Death

3. Det bemærkes af og til, men særlig tydeligt ved f.eks. ben foran når grebet er for tight. Jeg har eksperimenteret med grebet på det seneste og formindsket symptomerne ved ben foran kraftigt, det er der dog stadig. Præcis hvad det kommer af fik jeg ikke nogen forklaring på, men en løsningsmulighed pt er dels stræk - strækt arm, roteret udaf og ekstenderet håndled. Eksperimenter med hvilken vinkel der rammer bedst. Derudover tryk der holdes på området - sådan en god gang selvpineri.

Link to comment
Share on other sites

Straf @ Ak Thor

Concept 2 roning

2000m @ lvl 3, 7:27.4, 250watt

- Prøver at gå ned i belastning og se om jeg kan holde/forbedre tiderne. Det var jævnt hårdt men ikke ligefrem all out.

De sidste 200m kunne jeg trække 310-320watt. Omkring 305 watt skulle give 2000m på 7 min, så der er et godt stykke vej fra min pr på 261watt/2000m.

Kettlebell 300 challenge @ 16kg

Snatch: 25+25

Front squat: 50

Clean & jerk: 25+25

Windmill: 25+25

Figure 8 to a hold: 50

One arm swing: 25+25

Jeg havde jo egentlig skrevet at den vel nok kunne udføres med 24kg, meeeen jeg havde på fornemmelse det ville være rigtig rigtig ledt, så jeg var lidt kylling (tænkte jeg inden) og nøjedes med en lille tester på de 16kg. Det passede mig også fint at den så var lidt mere udholdenhedspræget og mindre styrkepræget.

Tid: 20:06

Fordelt på:

2:00 Snatch

3:00 Front squat

3:40 C&J

5:00 Windmill

3:50 Figure 8

2:36 Swings

FY FOR PUTTGARTEN - det var nasty!!!

Snatches blev klaret med et håndskift og uden pause, så kein problem. Front squat vidste jeg måtte deles op, så det blev 5x10 med 5-10 sek pause har det vel været. Allerede her var stængerne godt mærkede og højre side af lænden havde det hårdt i C&J, der dog var overkommelige. Windmills var superlede og det gennemristede ben og kernen godt og grundigt. Figure 8's kørte ok, men der var godt nok ikke meget gnist på, og til swings var lårene seriøst ved at brænde op.

Kan det passe at det indtil videre kun er loonie, der har overlevet den, ja og forsøgt den i øvrigt med 24kg?

Det kan være det bare er min ringe kb-form der sætter ind, men umiddelbart vil jeg sige at øvelserne nok kunne have været valgt bedre. I "den rigtige" 300 fordeler belastningen sig væsentlig mere ligeligt over flere muskelgrupper, så der både er til ben, ryg, mave, presse-struktur. Denne bastard hedder måske 70% ben/baller, 20% mave og 10% resten (herunder pres). Det er ikke optimalt når der skal bankes mest muligt arbejde af på kort tid.

Forslag til en tweeket øvelsessammensætning modtages gerne - ikke mindst så jeg slipper for at forsøge ovenstående med 24'eren. :laugh:

Det er klart at foretrække hvis alle øvelser kan laves med en og samme kugle.

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Jeg havde jo egentlig skrevet at den vel nok kunne udføres med 24kg, meeeen jeg havde på fornemmelse det ville være rigtig rigtig ledt, så jeg var lidt kylling (tænkte jeg inden) og nøjedes med en lille tester på de 16kg. Det passede mig også fint at den så var lidt mere udholdenhedspræget og mindre styrkepræget.

God ide, næste gang jeg bliver svag kalder jeg det bare uholdenhedspræget :laugh: Nej det virker som ganske ubehageligt :superman:

Desuden er det helt klogt at lave alle de ting jvf. tidligere indlæg i dag vedrørende din ryg?

Link to comment
Share on other sites

God ide, næste gang jeg bliver svag kalder jeg det bare uholdenhedspræget :laugh: Nej det virker som ganske ubehageligt :superman:

Jeg er leveringsdygtig i alle slags undskyldninger og bortforklaringer. :4thumbup:

Desuden er det helt klogt at lave alle de ting jvf. tidligere indlæg i dag vedrørende din ryg?

Bortset fra lidt konkrete overbelastningsuheld og lignende, så plejer ryggen ikke at have noget imod træning. Der er hverdagens strabadser den ikke er så vild med.

Men tak for bekymringen. :shades:

Link to comment
Share on other sites

Ser ud til at være en rigtig nasty omgang træning :4thumbup: :superman:

Jeg overvejer selv at investere i en 16kg's kettlebell, så jeg kan få brugt min have til lidt træning. Men nu er det jo lidt småt med steder, hvor man kan få instruktion i den slags herovre i hovedlandet. Er der nogen øvelser, man kan lave uden instruktion (men med lidt hjælp fra YouTube el. lign :smile:) - hvor faren for skader ikke er overvældende?

Link to comment
Share on other sites

Jeg overvejer selv at investere i en 16kg's kettlebell, så jeg kan få brugt min have til lidt træning. Men nu er det jo lidt småt med steder, hvor man kan få instruktion i den slags herovre i hovedlandet. Er der nogen øvelser, man kan lave uden instruktion (men med lidt hjælp fra YouTube el. lign :smile: ) - hvor faren for skader ikke er overvældende?

Tjaa, bum-bum. Har man en god portion kropsforståelse/fornemmelse mener jeg godt man kan få styr på det meste vha. diverse beskrivelser og video på nettet. Ikke noget jeg dog lige har overblik over. Et godt sted at starte tror jeg er kettlebell/bodyweight tråden. Hvis du er lidt mere seriøs, så køb Steve Cotters KB encyclopedia.

Link to comment
Share on other sites

Vægtløftning @ Ak Thor

Sikke en god dag - og ikke kun med træningen. :superman:

Det sædvanlige crew, Chris27, Bat, Krebs og Morten.

Planen var at køre relativt let i træk, og så the usual.

Burgener warmup

20kg

30kg

Træk - skiftevis reps fra gulv/hæng

1 x 3 @ 50kg - kun træk

1 x 4 @ 50kg - gulv/hæng/gulv/hæng, og resten blev kørt tilsvarende

2 x 4 @ 60kg

1 x 4 @ 70kg

2 x 4 @ 60kg

- Supergod serie. Der var nogle rigtig fine imellem, særligt fra hæng.

Træk-hiv

1 x 4 @ 80kg

3 x 4 @ 90kg

- Udmærket, men ikke tungere, for så mister den sit formål

OH squat

1 x 5 @ 50kg

1 x 3 @ 70kg

1 x 3 @ 80kg

1 x 0 @ 90kg - hov, misset opadstød

1 x 5 @ 90kg Rep PR +2 :devil::superman:

1 x 5 @ 80kg

- Halli halløj, det var da ikke så tosset endda. Første forsøg på de 90 var bare ukoncentreret og den kom slet ikke op på strakte arme. Jeg glemte ganske enkelt at bøje benene igen og trykke mig under den og forsøgte et halvhjertet pushpress i stedet. Så jeg var max tændt til andet sæt. Første rep lidt langt tilbage og jeg er lige oppe og gynge på hælen da jeg får rejst mig. De fire næste sad bare i rillen. Fedt fedt fedt.

Ben foran Smolov

1 x 6 @ 50kg

6 x 6 @ 82,5kg

- Den er jo altid tung, men bestemt hæderlig.

Mili og rows nappet ind imellem

Military

2 x 12 @ 40kg

Barbell rows

2 x 10 @ 60kg

Hoppedihop

3 x 92cm

3 x 102cm

3 x 110cm

Concept 2 roning - Helvedesmaskinen

5000m @ lvl 3, 19:49.6, 208 watt, 28-30 spm - Automatisk PR :crazy:

- Ja, gu' står der fem tusinde meter, og jeg havde indtil idag aldrig roet mere end 2000, muligvis 10min i træk en gang, men det har nok heller ikke været mere end 2k.

Jeg havde allerede inden start tænkt at nu roede jeg 2000m @ 250 watt, så kunne jeg da ligge ud med 200 og se hvad det gav. Lige over 20 minutter, og så måtte jeg jo spænde ballerne sammen og hive en håndfuld watt mere ud af ærmet. Allerede efter de første 500-1000 meter tænkte jeg at det her går sgu aldrig, og føj hvor var det egentlig langt.

Men jeg var ikke ved at dø på noget tidspunkt, så det var bare at bide det i sig og hive videre.

Link to comment
Share on other sites

VL by night @ Ak Thor

Man ska' jo lave sin benbøj og C2 - ellers er der ikke dessert. :4mewantfood:

Burgener warmup

20kg

Ben foran Smolov dag 10

1 x 5 @ 20kg

1 x 5 @ 50kg

1 x 5 @ 70kg

7 x 5 @ 87,5kg

- Nasty tung :crazy:

Efter hvert andet sæt en omgang mili og chins

KB Military

3 x 5+5 @ 24kg

- hårdt

Chinups (underhånds)

5

5

5

- godt :w00t: (siger lidt om niveauet pt :blush: )

Concept 2 roning - just rowing

1000m @ lvl 4, 3:44.6, 247watt

1000m @ lvl 4, 3:38.1, 270watt

- næsten med vivsen-taktikken, dvs (knap så) hårdt udlæg, øg på midten, spurt hjem. :bigsmile:

Dagens fangst - min første rigtige fisketur (dvs. hvor der faktisk blev hevet nok op af vandet): 40+ sild :laugh:

Ville dog gerne have byttet 10-20 stykker af dem for at fange én lidt større :innocent: - det må blive en anden gang...

Link to comment
Share on other sites

Cutting-Projekt-status uge 5

Målet for sidste uge blev formuleret således:

Målet for den kommende uge må være at komme mere stabilt under 87kg - lige få konsolideret resultatet indtil videre, men der må naturligvis gerne ryge 500g mere af spækket. :laugh:

Stabilt under 87 lykkedes ikke rigtigt, men den ligger lige om svinger deromkring.

På trods af det siger fedt-målingerne at der er røget de ønskede 500g spæk. :blink:

Uge 5 - 30-09-2007:

Vægt: 87,1kg (+0,3kg for ugen, -1,6kg total)

Fedtprocent: 9,9% (-0,5% for ugen, -3,3% total) :w00t:

De rå tal for de 5 uger siger:

Bryst hudfold: 12mm -> 8mm

Mave hudfold: 13mm -> 9mm

Lår hudfold: 20mm -> 17mm

Vægt: 88,7kg -> 87,1kg :dry:

Fedtprocent: 13,2% -> 9,9%

Fedtfri masse: 77,0kg -> 78,5kg :superman:

Fedt i kg: 11,7kg -> 8,6kg

Det er ren Lene Hansson :laugh:

I næste uge bliver der ikke lavet nogen opdatering :w00t: - men jeg tror bestemt den lille smuttur jeg skal på kan hjælpe lidt med vægten.

Link to comment
Share on other sites

Tillykke med det foreløbige resultat - godt gået! :4thumbup:

Det viser jo lidt, at det er begrænset, hvor meget man kan bruge ændringer i den "totale" vægt til, isoleret set. Har selv haft samme oplevelse over den sidste halvanden måneds tid.. vejer ikke ret meget mindre end i starten, men udseendes-mæssigt er der sket en del..

Link to comment
Share on other sites

Ashtanga Yoga

Billeder af ashtanga-serien

Formiddags-Mysore @ yogamudra

Nærmest 1-bens astanga :laugh: - og det er ikke nemt. Grunden vil jeg ikke komme nærmere ind på end at jeg har lavet lidt ulykker med min højre storetå, så den er lettere immobiliseret og øm. Det viser sig at være temmelig problematisk i astanga, særligt solhilsnerne, hvor storetåen skal ekstenderes ret meget. Det kan min ikke pt., så derfor måtte venstre tage det meste af slæbet. Lettere akavet, men det gik nu ret ok.

Vinyasas, specielt jumpbacks, kørte superfedt og resten var bare godt som sædvanligt.

RuneN -> Tak for det. Nu fik jeg ikke taget før-billeder, men synes godt jeg kan se der er sket noget med spejlbilledet.

Link to comment
Share on other sites

Det kunne tyde på at mine dage på amager er talte... :cool:
Jeg præciserer: :cool:

Mine dage med fast adresse på amager ser ud til at være talte.

Hvordan det kommer til at påvirke min træning er endnu uvist.

Grunden vil jeg ikke komme nærmere ind på end at jeg har lavet lidt ulykker med min højre storetå...
Jeg er leveringsdygtig i alle slags undskyldninger og bortforklaringer. :4thumbup:

...ja det tør da siges - syntes der er ved at være lidt mange hemmelighedskræmmerier herinde :nonono:

Men god bedring med storetåen :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share