MaxPower som Girevik - træningsmand med kettlebells


MaxPower
 Share

Recommended Posts

Guest Slettet bruger
Uge 5 - 30-09-2007:

Vægt: 87,1kg (+0,3kg for ugen, -1,6kg total)

Fedtprocent: 9,9% (-0,5% for ugen, -3,3% total) :w00t:

Tillykke. :cheer::cheer::cheer::cheer:

De rå tal for de 5 uger siger:

Bryst hudfold: 12mm -> 8mm

Mave hudfold: 13mm -> 9mm

Lår hudfold: 20mm -> 17mm

Vægt: 88,7kg -> 87,1kg :dry:

Fedtprocent: 13,2% -> 9,9%

Fedtfri masse: 77,0kg -> 78,5kg :superman:

Fedt i kg: 11,7kg -> 8,6kg

Det er ren Lene Hansson :laugh:

:laugh: Jamen så må du have god fornøjelse med din base mad i dag :laugh: og pas nu på den slemme syre mad :tongue:

Link to comment
Share on other sites

...ja det tør da siges - syntes der er ved at være lidt mange hemmelighedskræmmerier herinde :nonono:

Men god bedring med storetåen :tongue:

ja, det er hårdt med alle de hemmeligheder, men du må nok bare leve med det. :tongue:

Tror dog nok jeg kan skrive lidt mere om i hvert fald den ene om ikke så længe.

Storetåen hilser. :cool:

Tillykke. :cheer::cheer::cheer::cheer:

:laugh: Jamen så må du have god fornøjelse med din base mad i dag :laugh: og pas nu på den slemme syre mad :tongue:

Taksa. :shades:

For fremtiden bliver lakmuspapir et af de primære redskaber i min kostsammensætning, så skal der dælme køres basisk. :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Peppede morgenens havregryn op med lidt kaukisk soda for at hjælpe på syre/base balancen. Rimelig krads, men det skulle jo være godt siger Lene. Jeg går ud fra at de dér advarsels-ting kun gælder for børn og andre svage individer. :smile:

Storetåen har det bedre i dag. Jeg kan godt se leddet er en smule hævet og varmt, og den er stadig ikke i nærheden af at kunne tage imod en landing, men bestemt bedre end i går. Med lidt held er den næsten så god som ny sidst på ugen.

Kan noget Felden Gel egentlig få det til at gå hurtigere med healingen, eller er det mest bare til smertelindring?

Link to comment
Share on other sites

Kan noget Felden Gel egentlig få det til at gå hurtigere med healingen, eller er det mest bare til smertelindring?

Det kan i hvert fald dæmpe evt. inflammation, så jeg vil tro det hjælper. Skal selv have købt noget i dag til min ene albue, der brokker sig lidt.

Link to comment
Share on other sites

Vægtløftning @ Ak Thor

Lettere forsinket træning, og af samme grund en smule beskåret.

Burgener warmup

20kg

Stød

1 x 3 @ 50kg

1 x 3 @ 60kg

1 x 3 @ 70kg

3 x 3 @ 80kg

- Ganske fornuftigt. Opadstød var superlette, vendene ikke helt så lette. Der manglede også noget gnist, lige indtil sidste rep som fløj op. :devil:

Ben foran Smolov dag 11

8 x 4 @ 92,5kg

- Hver eneste rep var bare tung, men de kom i hus. :superman:

Military og chins kørt efter hvert andet sæt.

Kb Military

4 x 5+5 @ 24kg

- Ikke overbevisende

Chins (underhånds)

4 x 5

- God power

Concept 2 roning - Rowing Man uge 5

Dagens menu: 5 x 500m @ lvl 4, 70 sek pause mellem hver.

1: 1:43.1, 319 watt

2: 1:45.0, 302 watt

3: 1:47.4, 283 watt

4: 1:48.8, 279 watt

5: 1:47.2, 284 watt

- Fyffer pyffer. :gal: Masser af overskud på første tur, men det gør av at der er skåret 20 sek af pauserne. Nåede dårligt at blive færdig med at være forpustet, før jeg skulle igang igen.

Edited by MaxPower
Link to comment
Share on other sites

Hey Jesper!!

Tak for snakken idag, det var helt kanon - du reddede mig lige med din knowledge om VL og crossfit :bigsmile:

Godt at se, at du giver den gas.. men altså.. hvorfor fa'en cutter du nu??? :blink: :blink:

Det er sgu da ved at være vinter og det er tid til at være i Kcal overskud og bygge masse på - ikke til at have lav fedt% og gå rundt og fryse :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Som nævnt i RuneN's log har jeg også været ude og få købt mig The Orange Ball of Death's onde fætre, The Small Orange Balls of Slaughter .

Damn, de er onde - på den gode måde. :devil:

Kauf -> Anytime, Champ :cool: - hvor skulle jeg sende regningen?

Det der med at cutte i forhold til årstiden har jeg aldrig rigtig fundet specielt relevant.

Hvorfor jeg cutter? Fordi jeg vil se ud til at være i lige så god form som jeg faktisk er. :superman: (ja, og så måske for at skulle løfte lidt færre kg i 15 reps med kropsvægt i OHS :laugh: )

Fryse??? Den slags bekymrer man sig ikke om, når man har sit eget indre fusions-kraftværk.

Link to comment
Share on other sites

Overvejer du Crossfit som et alternativ til bænkpresset? :tongue::laugh::cool:

:laugh: :laugh:

Det kunne jeg aldrig finde på :tongue: Sheikoen styrer max for tiden, crossfit...Det får man jo ikke stor patkas' af!

Nej, jeg blev guided igennem deres video sektion indtil jeg fandt den øvelse, jeg skulle tjekke ud. Det gik meget nemt og hurtigt :4thumbup:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Det gik meget nemt og hurtigt 4thumbup.gif

Alt hvad der hedder Crossfit handler netop om at det skal gå hurtigt - om at lave mest muligt på kortest mulig tid. På visse områder er det en fordel, for eksempel i træninscentret - på andre områder modtager jeg en del klager :boobs::secret:

Link to comment
Share on other sites

I has knowledge :yo:

Ashtanga Yoga

Morgen-Mysore @ home

Hvordan *BIIIIP* kan jeg sove totalt udenom to vækkeure, der begge er testet og virker??? :unsure:

Jaja, når man ikke kan komme op til tiden, så må det bare blive hjemmeudgaven.

Bortset fra at jeg selvfølgelig lige manglede Peter til at trække, dreje og trykke på de rigtige tidspunkter, så gik det supergodt. Vinaysas er flyvende, og nu mangler jeg bare lige at få dem gjort så solide at fødderne ikke rører måtten på vej tilbage, ja og jump through mangler måske lige lidt finesse. Men det er småting. :w00t:

Storetå-status er klar bedring - tegner fornuftigt.

Kauf -> ingen patkas' af crossfit siger du... Check this out: video :boobs: (og greg har naturligvis ikke lavet andet end Crossfit hele livet :tongue: )

Link to comment
Share on other sites

Universielle sandheder:

  • Etorre's Observation - The other line moves faster.
  • Barth's Distinction - There are two types of people in the world: those who divide people into types and those who don't.
  • Acton's Law - Power corrupts, absolute power corrupts absolutely
  • Boob's Law - You always find something in the last place you look.
  • Clarke's Third Law - Any sufficiently advanced society is indistinguishable from magic.
  • Franklin's Rule - Blessed is he who expects nothing, for he will not be disappointed.
  • Issawi's Law of the Path of Progress - A shortcut is the longest distance between two points.
  • Mencken's Law - Those who can, do. Those who cannot, teach.
  • Patton's Law - A good plan today is better than a perfect plan tomorrow.

og naturligvis Murphy's Law: Whatever can go wrong, will go wrong. :superman:

Link to comment
Share on other sites

Universielle sandheder:

Clarke's Third Law - Any sufficiently advanced society is indistinguishable from magic.

Lige en mindre rettelse: "Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic". De andre to love er også ganske coole:

1. When a distinguished but elderly scientist states that something is possible, he is almost certainly right. When he states that something is impossible, he is very probably wrong.

2. The only way of discovering the limits of the possible is to venture a little way past them into the impossible.

'

Og så lige Godwin's Law, der passer fint på et par af de politiske diskussioner, der har været i Offtopic:

As an online discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one

:laugh:

Edited by RuneN
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
En god dag med lækker mad og dessert - ikke kokos. :4mewantfood:

:nonono: på en hverdag :nonono: Når det ikke er kokos, så kan det jo udfra din særlige diæt kun være muggen ciabatta, men det er jo ikke ligefrem dessert, :4mewantfood: ellers har du i hvert fald rimelig speciel smag :tongue:

Link to comment
Share on other sites

...ja det tør da siges - syntes der er ved at være lidt mange hemmelighedskræmmerier herinde :nonono:

Men god bedring med storetåen :tongue:

Alt er timet og tilrettelagt, intet kan gå galt, så nu må jeg vist hellere tilfredsstille de hungrende læsere personificeret ved CandyGirl. :tease:

Jeg har fået min helt egen lejlighed (leje) på Frederiksberg, som jeg overtager pr. 1. nov i stedet for min nuværende fremleje.

Hep hey :w00t:

Det er en (for mig) pænt stor 3V'er i Dalgas have komplekset.

Da min træning pt. foregår dels på Christianshavn (yogaen) og Kløvermarken (VL), så kræver det lidt tilpasning at få det til at gå op.

Indtil videre er det dog planen at se om det ikke kan lykkes på fornuftig vis. Hvis ikke må jeg kigge nærmere på alternativer tættere på. VL @ IK99 ligger kun marginalt tættere på end Thor og jeg ved ikke om der findes andre ordentlige klubbere tættere på Frederiksberg. Mit ambitionsniveau på den front er jo ikke ligefrem landsholdet, bare at blive pisse stærk og have det skæg samtidig.

Astanga kunne blive på Astangaskolen @ Vesterbrogade, men det er stadig lidt tricky, hvis det skal være morgentræning. Som outsider et Fdk abonnement, med ABC liggende ret tæt på, og hvor astanga efterhånden er rimelig velfunderet ved roret af Eskil, min første astangalærer. :smile: Det kunne sikkert også give lidt flere muligheder for sjov og spas med andre MOL'ere - ikke mindst HardCore - og hvem ved, måske lidt spinning af og til for nostalgiens skyld. :devil:

Og mon ikke det også hjælper at lågen nu er rullende på dæk med garanti imod punkteringer (ikke at forveksle med punkteringsgaranti) OG alle møtrikker spændt godt. :laugh:

.............................

Only time will tell :cool:

.............................

Storetåen fik sin bule på fisketuren med firmaet her i lørdags da vi var gået i land på Flakfortet og jeg snublede i forsøget på at hoppe elegant ned fra en af beton-konstruktionerne på toppen. Det har kun været godt en meter, så ikke så langt at falde, men langt nok hvis man snubler på vej ud over kanten. :blush:

Så skulle alle hemmeligheder vist være afdækket. :ninja:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
[og hvem ved, måske lidt spinning af og til for nostalgiens skyld. :devil:

:w00t: Spinning :w00t: Du lyder jo som en hel fornuftig ung mand :tongue:

Jeg har fået min helt egen lejlighed (leje) på Frederiksberg, som jeg overtager pr. 1. nov i stedet for min nuværende fremleje

Tillykke. Frederiksberg er et hyggeligt sted :bigsmile:

Er det for øvrigt ved at blive en kattelog? :blink:

Link to comment
Share on other sites

Guarden og RuneN -> Thanks :cool:

:w00t: Spinning :w00t: Du lyder jo som en hel fornuftig ung mand :tongue:

Ssssshhh - det er hemmeligt! :ninja:

Og måske taler jeg bare i feber-vildelser eller det der er værre.

Tillykke. Frederiksberg er et hyggeligt sted :bigsmile:

tak tak, og det tror jeg bestemt det er.

Er det for øvrigt ved at blive en kattelog? :blink:

Nu har du jo ikke fulgt med så længe, men Rune udtrykker det yderst rammende. :shades:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share