MaxPower som Girevik - træningsmand med kettlebells


MaxPower
 Share

Recommended Posts

Rx'ed pfffff ikke med de box jumps! Det er falsk propaganda og jeg synes ikke det klæder dig Maxpower... :dry:

Hehe stærk nok ellers :bigsmile:

Haha - falsk propaganda ligefrem. :tongue:

Lige med boxjumps synes jeg ikke det er helt så lige til.

Arbejdet er jo det samme uanset om jeg hopper eller går. Frekvensen er bare lavere ved gå-varianterne og derfor bliver power-output også lavere.

Link to comment
Share on other sites

CrossFit - WOD tirsdag 20-01-2009

Let træning i dag for at komme igang igen. :bigsmile:

Gymnastics WOD

Tuck Back Lever: 6 x 8-10 sek

TOP Pulls: 3, 5, 5 (med en smule pike)

Tuck Planche: 3 x 10 sek

Handstand -> Elbow Lever (ish :wink:): 3, 3, 3

Tuck Front Lever: 3 x 10 sek

Hanging Leg Lift+: 3, 5, 5

- TOP Pulls stod for Multi Plane Pulling delen og er ikke helt ulig

- det er bare i ringene og så helt op i inverteret. Jeg knækker dog en del i hoften ift ham på videoen, der er stiv som et bræt. :gal:

- Handstand til Elbow Lever er en negativ Multi Plane Pressing øvelse, som er rigeligt hård og valgt fordi jeg ikke engang kunne få styr på selv intro-niveauet i de "rigtige" MPPr's. Kroppen sænkes så langsomt som muligt fra lodret til vandret. Den letteste variant er "Chest roll to headstand" og starter cirka som

:laugh:, og fortsætter så op i en hovedstand. Det kan min krop bare ikke lige lure! En af de mere avancerede MPPr's hedder Erbs og ser sådan her ud
.

- Grænsen mellem Tuck back/front lever og advanced tuck er ved at udviskes. :devil: I praksis er det forskellen mellem at have krum eller flad ryg. Gør STOR forskel. :smile:

- HLL+ kalder jeg dem, da der lige er smidt et ekstra løft ind når fødderne er oppe ved stangen, så overkroppen kommer op omkring vandret. De sidste reps var dælme hårde! :devil:

Nå, tid til træning. :laugh:

Fællesopvarmning

Et par runder med:

Hindu Squats

Hindu Pushups

Derefter teknik i push jerk

mange sæt med stang

WOD: Push Jerk 3-3-3-3-3

--- opv ---

3 @ 40kg

3 @ 60kg

--- work ---

3 @ 70kg

3 @ 75kg

3 @ 80kg

3 @ 85kg

3 @ 90kg PR +5kg

1 @ 95kg (der var dog stem i)

- Det er overraskende hvor meget teknik der egentlig er i dét løft. Det er så let at defaulte til bare at presse lortet, når det bliver tungt.

Og så er det også jævnt tungt at køre flere reps, så stangen skal kontrolleret ned på skuldrene og gøres klar til næste. :smile:

Det bedste er at få dem fyret af tjept, så man ikke skal stå og fedte med stangen...

Bonus mini-WOD

5 runder af:

7 pullups

14 airsquats

Tid: 2:34

Jeg har lidt at lære, for jeg kørte det hele uden pause og var alligevel et helt halvt minut langsommere end Fred "The Machine". :devil:

Bridge Wall Walks

5 styks

- De manglede lige i Gymnastics WOD'en.

Dejlig dag. :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Gymnastik

Sikke en fantastisk plan jeg fik i dag. :w00t:

For noget tid siden var jeg i KSK i Grøndalscentret for at se styrkeløft, og dér opdagede jeg den mest fantastiske legeplads i form af en kæmpe hal fuld af gymnastikredskaber.

Jeg fik dog ikke rigtigt kigget nærmere på om sådan en halvgammel træningsnørd som mig kunne få lov at træne sådan et sted, for når jeg læste om det var der kun hold for små drenge og piger og de lidt større "talent-hold".

I dag fik jeg så lyst til at kigge nærmere på det igen, fandt Gefions hjemmeside hvor der trods alt stod en lille smule om nogle senior-hold. Så jeg tog chancen og tøffede derned efter arbejde. Der fandt jeg en træner som fortalte at der faktisk var et hold for sådan en som mig senere i aften. Hep hey :4thumbup: så hjem og spise og afsted igen.

Lige i dag var træneren så fraværende, og der kom 3 andre fyrer som normalt trænede på det hold - plus diverse som tumlede rundt i hallen.

Det gjorde dog ikke det store, så min træning var først lidt på egen hånd og derefter en lille intro i de forskellige redskaber.

Så frit fra huskeren fik jeg lavet:

Benløft i ribbe

Straddle L på paralletter

Gøgl i ringene (inkl et par muscleups - stadig med kip)

Hopperi på gulv

Håndstand

Forlæns rul fra håndstand

Gå på hænder

Svingeri i de parallelle barre - først i support, dernæst på armene og til sidst en smule hængende i armene.

Jeg fik dinglet lidt i den høje barre, lavede lidt tuck front pull - og kom op oven på den nogle gange desværre ikke helt rundt. :bigsmile:

Jeg fik en lille intro til den "hest" man laver bensving på og jeg fik traverseret den nogle gange - Oh My Lord det er hårdt og besværligt og jeg så helt sikkert meget kejtet ud. :laugh:

Jeg fik svinget i den høje barre over skumgraven, hvilket var jævnt hårdt for grebet.

Og så sluttede vi med en god portion forlæns salto ned i skumgraven. :hehe:

Hvor er det en fantastisk sted, sådan en gymnastiksal. Og selvom jeg godt ved gymnasterne i fjernsynet er den absolutte elite, så rammer det alligevel voldsomt, når jeg selv får lov at rode med redskaberne.

Som jeg forstod det har holdet kun træner på én gang om ugen her torsdag aften, men der var både planer om at finde en mere stabil træner samt forøge antallet af træningsdage. Derudover lød det som om man godt kunne snige sig derned lidt oftere, når man får noget mere erfaring.

Bestemt ikke sidste gang jeg kommer dér. :w00t::superman:

Link to comment
Share on other sites

CrossFit

Back in crossfit church. :devil:

Efter lidt sædvanlig opvarmning stod den på dagens hovedmenu.

Jeg øvede lidt på "dynamiske" ringdips (dips med lille kip :smile:), for det skulle bruges i WOD'en. Gik faktisk helt udmærket. Normalt laver jeg jo ringdips strict, fordi det er styrken der er hovedformålet. I denne WOD var det dog mere om bare at få arbejdet overstået - og der hjælper kippet

"Elizabeth" as RX'd

21-15-9 af:

Full Squat Clean 61kg

Ring Dips

Tid: 11:58 PR

FØJ FØJ FØJ!!!

De clean var ved at tage livet af mig. Jeg varmede op og kørte lidt reps på arbejdsvægten, og jeg kunne godt mærke det ville blive ondt.

Jeg gav faktisk også op allerede midt i første sæt cleans, for de kom meget hurtigt til at føles som nærmest max effort og benene var virkelig slatne. Det fik jeg dog ikke lov til at alle de andre, så der gik kun en håndfuld sekunder inden jeg var igang igen. :laugh:

Jeg havde sat næsen op efter en bedre tid (under 10 min), men den fysiske indsats er nu hvad den er. På dagen havde jeg ikke meget mere i mig.

Men det er sgu noget mere skuffende at min psyke ikke er bedre - at lysten til at give op kommer så let når det bliver en smule hårdt. Hvorfor kan jeg ikke bare tag mig sammen og bare tænke "én rep mere" og der er kun én vej? :sneaky2:

Nu har jeg i det mindste en tid selv som jeg kan slå. :devil:

Stor tak til alle i kirken der heppede ikke mindst Chief-Indpisker Thorpedo, der på 1000 måder fik fortalt mig hvor mange reps der var tilbage. :laugh:

Teknikken lod en del tilbage at ønske - en del gange var jeg meget oppe på tæerne, stangen var for langt fra kroppen (to sider af samme problem sådan set), og kernen var tit alt for slatten i bunden.

Dips var mest af alt en dejlig pause fra cleans. :laugh: Det kørte rimelig solidt med kipperiet, så ingen problemer dér.

False grip pullups

3x5

- Ikke fuld ROM fra bunden men fokus på at komme langt op i toppen (overgangsfasen i muscleup)

Tabata Situps (Anchored)

14, 15, 16, 14, 14, 13, 13, 13

Total: 112 reps (på 2:40 reel arbejdstid)

- God træning til Annie (mange situps og Double Unders).

Når DU's først kører, så er de rimelig konstante i tid, så situps er helt sikkert der hvor tiden kan vindes eller tabes.

Jeg regnede selvfølgelig lidt på sagen, og hvis jeg tager Speals referencetid på Annie, så vil jeg tro DU's kan laves sammenligneligt (der misser han endda et par stykker), imens han på situps er et kvart sekund hurtigere pr rep ift ovenstående tempo. :gal:

Tager jeg Speals DU-tider og min hypotetiske situp tid, så ender jeg ganske få sekunder under center-rekorden. :laugh:

Det bliver sjovt når der er Annie-battle i kirken om en måneds tid. :devil:

Skin the cat

3x3

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet_26102014
Men det er sgu noget mere skuffende at min psyke ikke er bedre - at lysten til at give op kommer så let når det bliver en smule hårdt. Hvorfor kan jeg ikke bare tag mig sammen og bare tænke "én rep mere" og der er kun én vej? :sneaky2:

For satan MP... Hovedet under armen og jern de reps af :devil::firebounce::rocketwhore:

Link to comment
Share on other sites

For satan MP... Hovedet under armen og jern de reps af :devil::firebounce::rocketwhore:

Easy to say, hard to do. :smile:

Og ja, det er da noget jeg skal have slået lidt bedre fast i knolden på mig selv - at der bare ikke er nogen anden vej end at gøre arbejdet færdigt, og så tude bagefter om nødvendigt. :laugh:

Link to comment
Share on other sites

CrossFit

Til søndagkirke med ømme lårbasser. :laugh: Quads føles som om de lige har været en tur gennem kødhakkeren.

Så dagens træning skulle helst stresse andre dele af systemet. :innocent:

Double Unders

50

40

30

20

10

- Flawless, ingen smuttere. :devil: Tegner godt til Annie.

"Diane" RX'd

21-15-9 af:

Dødløft 102kg (225lbs)

Handstand Pushups

Tid: 12:44 PR (first time)

- En ganske fed WOD, og den kan blive rigtig lækker når der er lidt mere overskud på HSPU'erne.

Dødløft kørte acceptabelt. Jeg kunne ikke helt bare knalde dem af en én køre, og mellem første og anden runde virkede det også som om stangen blev meget tungere. :laugh: Men det gik da og det var bestemt ikke på DL det meste af tiden blev brugt.

Jeg fik taget 3 reps på første sæt HSPU, derefter blev det en skøn blanding doubles og singles alt efter hvor god første rep føltes. Der er stadig et godt stykke vej før de bare kan fyres af.

Ganske tilfreds med tiden og den kunne slet ikke sammenlignes med Elizabeth i går.

Pullups (med kip jo)

5 x 12

- Godt styr på kippet og rytmen. Lige lovlig hårdt for hænderne og jeg synes ikke jeg kunne holde så huden i håndfladen ikke folder.

Handstand Wall Runs

5 x 20

- Føles noget mere overskudsagtigt end de sidste par gange. Kan være jeg skal skrue den op til 30 reps.

KB Getup situp

1 x 5 @ 8+8kg

3 x 3 @ 12+12kg

- Blev lige inspireret af en fellow Crossfitter. :smile:

Ugens challenge: Pullups strict (underhånds)

10

- Egentlig ok når de nu blev taget efter alt det andet. Burde nok have i hvert fald 12 i mig på en god dag.

Link to comment
Share on other sites

Har du helt droppet Ashtanga Yoga'en..? :hippy:

Hehe, ja det har jeg jo mere eller mindre i praksis. :blush:

CrossFit er bare voldsomt meget sjovere, og jeg har ikke ville afsætte så meget træningstid om ugen at jeg på fornuftig vis kan nå begge dele.

Link to comment
Share on other sites

CrossFit - tirsdag 27-01-2009

Opvarmning

Opvarmningen ved Erik stod på først på lidt vandring rundt i salen og lave diverse opvarmningsting.

Derefter nogenlunde samme procedure, bare med en kettlebell i hver hånd.

Gå med dem racket, som farmer walk, overhead, seesaw overhead press, lunges, overhead lunges

Til sidst en masse swing-teknik både 2H og 1H.

WOD

3 runder af:

50 boxjumps

50 situps (anchored)

50 back ext (på gulv)

Tid: 15:00 Rx

Føj for den lede. :gal: Dog dejlig at få øvet boxjumps. :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Gymnastik - torsdag 29-01-2009

Tilbage i det ultimative legeland, hvor den opvarmning stod på gøgl og WOD (GymnasticBodies-WOD'en)

Stadig ingen træner, men næste gang... sagde Mikkel. :laugh:

Hoppen rundt på gulvet

En masse håndstandstræning

Forlæns rul fra håndstand

Gå på hænder (nåede omkring halvvejs over gulvet ~ 6 meter)

Vejrmøller og noget der skulle ligne araberspring

Det gav sved på panden.

WOD

3 runder af følgende med gode pauser:

Back Lever tucked: 2x5-10 sek

Reverse Yewkis: 5 reps

Planche tucked: 2x5 sek

Dips single bar underhand: 5 reps

Front Lever tucked: 2x5-10 sek

L-sit lift: 3-5 reps

Her er en video af "normal"

og i den reverse udgave vender man bare på hovedet i barrene og trækker sig sammen til en kugle groft sagt.

Dips skulle have været "korean", dvs med stangen bagved kroppen. Det var svært! :blink:

Høj barre

Et par svingture for at komme op ovenpå den.

Nogle tucked front lever pulls - lækker øvelse. :devil: (

)

Sving i de parallelle barre

Noget bedre end sidst - mere afslappet de steder jeg skal være det.

Sjov følelse når balancen smutter og jeg pludselig er alt for langt fremme eller tilbage... så kommer man hurtigt nedaf. :laugh:

"Bensving"

Eller forsøg på at traversere hesten lidt, men skuldrene var trætte og jeg kunne ikke holde mig ordentligt oppe.

Saltoer i skumgraven

En masse forlæns salto i skumgraven. Den øverste madras lå ret højt, så ikke vildt mere ekstra højde til at komme rundt.

De første mange fik jeg hoppet for meget frem og ikke særlig god rotation = landte på røven.

Jeg fik dog mere styr på at hoppe mere opaf og fik bedre rotation på så jeg rent faktisk kunne lande på fødderne og stå op umiddelbart. :bigsmile:

Imens jeg hoppede i graven fik jeg også set nok den skarpeste gymnast dernede hygge lidt i ringene.

Han lavede primært kæmpesving til håndstand og afspring med dobbelt salto og lidt skruer. :gal::devil:

Link to comment
Share on other sites

CrossFit - Open Gym lørdag 31-01-2009

En god hygge/skill-dag i kirken.

Muscleup transition

Cirka 20 reps i alt

- Min styrke i overgangen mellem pullup og dip er stort set ikke eksisterende, så dét skal trænes.

Jeg fik lavet en simpel lille opstilling hvor jeg havde vrist/tæer på en bænk lidt bagved ringene, så det blev til en slags self-assisted musleups (dog uden dip).

Fungerede glimragende.

Front squat (op til et fornuftigt max)

1 x 5 @ 20kg

1 x 5 @ 40kg

1 x 5 @ 60kg

1 x 3 @ 80kg

1 x 2 @ 90kg

1 x 1 @ 100kg

1 x 1 @ 105kg

1 x 1 @ 110kg

1 x 1 @ 115kg

1 x 1 @ 120kg

- Bentøjet føltes ikke fantastisk, men jeg fik dog fyret det nogenlunde op på et par af sættene.

120 var så tæt på dagens max at jeg ikke ville forsøge mere.

Stadig et stykke op til storform, og forståeligt at mine cleans er presset, når der ikke er mere overskud i fronten. :smile:

Pullups (kipping)

4 x 15 :superman:

- Det er ved at være solidt. Jeg måtte "resette" grebet en del gange i løbet af sættene, men kunne gøre det uden at lave halve reps.

Hang Squat Clean

4 x 3 @ 60kg

Handstand wall pike press

2

2

- Damn, den var lige hård nok idag, så nedskalerede til headstand.

Således ser den ellers ud:

http://www.gymnasticbodies.com/routine/200...ess-hs-tip.html

Headstand pike press/leg raises

3 x 5

- Der skal vist noget vægt på - i det mindste sko. :laugh:

Handstand wall run

3 x 30

- Dé er hårde! Jeg laver dem med maven imod væggen, for det er sådan de er vist hos GB. Med ryggen imod væggen er de absurd meget hårdere. :gal:

Handstand walk

6,0 meter

7,5 meter

TGU med 2 KB's

1 x 12+12kg

1 x 16+16kg

- Lidt gøgl :bigsmile:

Sarah (fra morgenholdet) har punket mig et par gange over at jeg aldrig er med til de normale WODs. Det er lidt sat på spidsen, men det er rigtigt at min tid sådan groft sagt er delt 50/50 mellem WODs og OpenGym. Der er så mange skills jeg ikke synes jeg får trænet på de normale hold, og som jeg gerne vil træne, hvorfor jeg jo så er fast inventar til Open Gym. Og så har jeg ikke helt så meget træningsoverskud at kroppen synes om mere end de cirka 4 gange om ugen.

Jeg har dog grublet lidt over om jeg i en periode skulle køre strict med WODs, men nu har jeg jo lige fundet den fantastiske gymnastikhal i Grøndalscentret, som også gerne vil have besøg.

Bum bum - jeg vil gerne have lavet Cindy snarest (i morgen måske), og fra næste uge står den på WOD hver gang jeg er i kirken. Jeg vil helt sikkert stadig gøgle lidt ekstra i ringene mm., for dén slags skal der være plads til. :devil:

Link to comment
Share on other sites

CrossFit

Det ser allerede bedre ud med vægten så jeg skal nok komme på på min sædvanlige vægt snart. :bigsmile:

I krig igen efter en lille pause, og sikke en hyggelig lille sag at starte på...

Og ja, jeg var til WOD på OpenGym lørdag. :laugh:

Opvarmning

En hel del med 2 kb i hænderne.

Noget vandren rundt i salen dels i farmerswalk, racked walk, OH walk, lunge->press mm

Så lavede vi en team-miniwod i stepups med kuglerne racked, så den ene lavede stepups imens den anden ventede i racked position.

1-8 reps og det var ledt.

Dernæst burpee-teknik i form af "man makers" med press i toppen (

)

Til sidst fri sjip inden vi blev sluppet løs på hinanden.

Team WOD

5 runder af:

20 burpees

Max reps Double Unders (på den tid den anden laver burpees)

Resultat: 310 DU og tid ukendt, men nok små 20 min

Tja, sådan fik man lige knaldet 100 burpees af. :devil:

Så var det Open Gym tid jeg var jeg helt kvæstet - tullede rundt og lavede lidt småting i en lille time. :laugh:

Muscleup transition

mange

- Højden på ringene sat så jeg kun lige havde det yderste af tæerne på når albuerne var kommet rundt.

Føltes godt.

Derefter meget lidt gøgl i ringene

Pullups (kipping)

10

15

Getup situp

? @ 8+8kg

? @ 12+12kg + en TGU til sidst

Thrusters

2 x 25 @ 25kg

- Jeg havde egentlig gået og luret lidt på idéen om at køre det med Fran-vægt (42kg), men jeg gad ikke gøre stangen klar. :laugh:

Så da denne her lå og flød - rent faktisk efter en anden havde lavet en skaleret Fran - så fik den en tur.

Må lige få prøvet det med den rigtige vægt i morgen.

KB snatch

2 x ca 20 @ 24kg

- Den lille kugle stod helt forladt midt i salen, så gav den en lille svingtur - meget useriøst. :smile:

Link to comment
Share on other sites

CrossFit WOD + OpenGym søndag 08-02-2009

Morgenvægten kunne lige snige sig over 86kg, så jeg er bestemt skrumpet lidt, meeen vist ikke noget problematisk.

Opvarmning

Dagens opvarmning bestod primært af en rimelig rolig omgang kettlebell-gøgleri.

Goblet-squat

Single KB overhead squat

Windmill (jeg fik rigtig gøglet med 2x16kg)

Two hands anyhow

En kb situp squat kunne man kalde den (start liggende med en kugle i hænderne og placeret på gulvet over hovedet - rejs dig op med et situp og et squat)

WOD Tabata something else

4x tabata fordelt på

Pushups

Pullups

Situps

Airsquats

- I dagens anledning var det samlet score man talte (og ikke laveste runde som sidst) og grundet pladsmangel var halvdelen af os nødt til at tage pushups før pullups, hvor det normale er omvendt. Meget crossfitsk sådan at skulle mixe det up. :laugh:

Resultat:

Pushups: 10-10-10-10-10-10-10-10 = 80

Pullups: 8-7-7-7-7-5-7-6 = 54

Situps: 12-12-11-10-10-10-10-10 = 85

Airsquats: 18-17-18-18-17-18-17-18 = 141

Total: 80+54+85+141 = 360

Ift laveste score fik jeg denne gang 42 sammenlignet med 38 sidst. Jeg bummede på pullups idag, måske fordi det kostede lidt de lå som øvelse 2, og måske fordi de bare kørte skidt.

Totalen blev forbedret markant fra 323 sidst. :devil:

Pushups er pullups er der lidt strategi over forstået sådan at jeg jo ikke laver noget i alle 20 arbejdssekunder. Situps og squat er hovedet under armen og bare fyre den af. Situps er så frygtelig langsomme, mens squatten er bedre med, dog kunne det være fedt lige at få klemt den op på 20 pr runde.

Så var det Open Gym tid, og især stængerne var helt tømt for energi, så kunne jeg ikke finde ud af at gå hjem. :innocent:

Lidt måtte jeg jo lave så...

Muscleup transition

mange

- Udmærket, og da jeg prøvede lidt strict bagefter virkede det faktisk også som om de var tættere på end de har været.

Windshield wipers

3 sæt

"Alm" Muscleup med kip

cirka 5 singles

- Ganske godt overskud indtil jeg skulle lave en mere lidt senere

KB snatch

5+5 @ 32kg :devil::gal:

puha det er ondt

Forward roll i ringe

hep hey - så fik jeg lært mig selv det.

Nu skal jeg så bare kunne lave forward roll til support

Diverse ringgøgl

Support

Iron cross progression og leg

Blandet tamtam

One arm deadhang

3 ture pr arm blev det vist til.

Wall bridge

5

- Nu helt ned til gulvet weee :w00t:

Lidt KB inspiration:

2 KB Jerk med 50kg pr kugle :devil:

Og her fyrer han 7 reps af i jerk med en KB på 90kg

Link to comment
Share on other sites

CrossFit WOD mandag 09-02-2009

Tredje dag i streg i kirken, og kun fordi jeg vidste det blev en styrke-WOD. :laugh:

Det når sgu nok også at blive weekend før jeg kan komme derned igen, så det var godt at få brændt lidt i dag.

Opvarmning

En klassiker efter lidt ledopvarmning

3 runder af:

10 pullups

10 ring dips

10 OHS

10 mave

10 ryg

20 sek samson stretch

WOD: Backsquat 3-3-3-3-3

--- warmup ---

1 x 5 @ 20kg

1 x 5 @ 50kg

1 x 3 @ 70kg

1 x 3 @ 100kg

--- workset ---

1 x 3 @ 110kg

1 x 3 @ 120kg

1 x 3 @ 130kg

1 x 3 @ 140kg 3RM PR

1 x 1 @ 145kg

1 x 3 @ 120kg

- Tjoo, jeg har et max stående på 150, så 3 med 140 virker som et passende resultat - selvom jeg nu godt ville have haft de 145. :devil:

Jeg havde ikke nogen 3RM i CrossFit regi så den får lov at stå, dog er det teknisk set kun en tangering af en tidligere VL-PR. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Hej Jesper, velkommen tilbage!

Vi er et par stykker på morgenholdet der er hoppet på en rope climb challenge, 1 hver dag i første uge, 2 hver dag i anden, osv. op til uge 10. Er du med på den?

Hej Morten, og jow tak - selvom jeg nu ikke har været langt væk synes jeg. :wink:

Den challenge lyder tilpas overskuelig, så jeg er game. :superman:

I øvrigt en dejlig nasty WOD i var igennem idag - den havde været sjov at prøve. :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Hej Morten, og jow tak - selvom jeg nu ikke har været langt væk synes jeg. :wink:

Den challenge lyder tilpas overskuelig, så jeg er game. :superman:

I øvrigt en dejlig nasty WOD i var igennem idag - den havde været sjov at prøve. :laugh:

Hvis vi kunne bytte havde jeg hjertens gerne givet dig den, jeg har haft usselt ondt i kroppen hele dagen :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Ja, det var ærgerligt at du ikke kom i kirken i dag - super fed WOD (muligvis en af de fedeste ever!!!). Ville gerne have kørt WOD'en sammen med en anden, der lavede den rx'ed så vi ku ha presset hinanden! Den rope climb challenge lyder i øvrigt hyggelig... Formoder at det kun er på de dage man kommer i kirken at man laver dem, så man ikke sparer dem op fra de dage man ikke træner!? Og at det er uden brug af ben!?

Link to comment
Share on other sites

Hvis vi kunne bytte havde jeg hjertens gerne givet dig den, jeg har haft usselt ondt i kroppen hele dagen :laugh:

:laugh: Det ville have været decideret uansvarligt at sætte min krop til noget som helst i går (ja også i dag), så det barbell-helvede er den vist glad for at jeg undgik.

Men derfor er det naturligvis stadig en lækker WOD.

Pedo -> Ja, det er også sådan jeg har forstået dén challenge. :wink:

PS: "Nogen" har tilsyneladende plantet en forhammer med 100km/t i mine lår. Meget mystisk... :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share