MaxPower som Girevik - træningsmand med kettlebells


MaxPower
 Share

Recommended Posts

Troede lige at Julie var blevet ( :innocent: ) blond... Maxi hedder da ikke Peter :tongue:

Men jeg er med nu :blush:

Hvor lang tid gælder flyveforbuddet, til du får nye reservedele?! :laugh:

Touché Det er vist Candy der er going blond haha. :laugh:

Skal vi anskaffe os en Peter for at blive mere interessante...eller :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Kvitterer hermed med min egen 'kopter'------ s065.gif

post-6917-1183239567_thumb.jpg Og nej det er ikke mig.. Så ville jeg nok se sådan ud.... k060.gif

:tongue:

Hvem er dog det dejlige kunsstykke :superman: og hvad er det hun står med :tease: nåe ja det er da reservedele til Maxpower :tongue::laugh::laugh:

Håber du er ved at være helt klar igen mester :superman:

Kenn

Edit så må jeg jo selv prøve at lægge billedet ved :innocent:

post-9573-1183485918.jpg

Edited by britone
Link to comment
Share on other sites

Ja, tænk hvor populære de små sataner ville være, hvis de alle blev leveret sådan. :w00t:

Fik for øvrigt også den rare nyhed i morges, at min kære genbo havde tilstået, at hans varetægtsfængsling er forlænget og at det nu mere eller mindre var en formsag med selve retsagen og strafudmåling. Fik ikke spurgt om pistolen var fundet, men det kan jeg næsten ikke tro andet. Endnu uvist om jeg skal deltage i selve retsagen, men jeg skulle snart blive kontaktet af en advokat der skal hjælpe med erstatningssagen. Ved ikke om det kan opveje en knap så rar nyhed senere på dagen - og det kan vist i øvrigt ikke sammenlignes - men sådan er livet jo. :wink:

I get knocked down, but I get up again :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Hvem er dog det dejlige kunsstykke :superman: og hvad er det hun står med :tease: nåe ja det er da reservedele til Maxpower :tongue::laugh::laugh:

Håber du er ved at være helt klar igen mester :superman:

Kenn

Edit så må jeg jo selv prøve at lægge billedet ved :innocent:

Det er mig. :innocent: NOT!!!!

Dejligt at Maxi nu kan pille ved PETER igen.. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Det er blevet til en god del håndstand i går aftes og her til aften.

Stabiliteten er ved at være god og jeg er ved at få bedre styr på balancen på vej op så det bliver pænere og pænere.

Lidt chins bliver det også til. :superman:

Roger Over :crazy_pilot:

Link to comment
Share on other sites

No'et træning

Hvis man har noteret sig at det er lidt småt med træningen her i loggen for tiden, så har man ret.

Arbejdet er kommet lidt i vejen pga et par ture til jydeland - én mere end planlagt :blush: - og en smule dovenskab fra min side.

Har kun fået lavet lidt småtteriet og noget stræk.

Det er der kun én måde at ændre på. :superman:

KB Get up sit-up

mange @24kg

- Eksperimenterede en del med håndstillingen. Det bedste var når jeg holdt kb'en som i TGU og støttede med den frie hånd.

KB Overhead Squat

mange @24kg

- To meget forskellige variationer jeg har illustreret i denne bette video-snas

I den første tillades stor rotation af overkroppen, så det er lettere at komme under uden at skulder-fleksibiliteten bliver presset. I den anden udgave hvor den frie hånd støtter KB'en er jeg tvunget til at holde kroppen lige. En heeeelt anden øvelse :devil:

og ja - jeg er blevet feeeeeee'

Chins

nogle sæt

Parallette Pushups w. elevated feet

3 x 10

KB Overhead support

ca 10 sek @ 24+32kg

- Got damn, det er ondt.

Edited by MaxPower
Link to comment
Share on other sites

I other news...

Jeg var til sidste tjek med fjæset for at se det hele var i orden - og det var det (så meget som det nu kan være :tongue: ).

Jeg fik fjernet den sidste smule tråd, der ikke var faldet ud selv, og jeg fik tjekket at følesans og mimik fungerer godt - på trods af den klump arvæv der stadig sidder.

Sagen har for øvrigt taget en noget pudsig drejning på trods af den varetægtsfængledes indrømmelse.

Jeg bør nok ikke skrive offentligt hvad det dækker over, men bare sige, at det præcise forløb bestemt ikke er 100% klarlagt på nuværende tidspunkt.

Virkelig syret :blink:

Link to comment
Share on other sites

Ok, den heli er altså også en hård fødsel :blink:

Jeg var på besøg med den lille hos min heli-guru i dag med det formål at få den trimmet og i luften.

Det første lykkedes men da den så skulle i luften viste det sig at forbindelsen til haleroret svigtede nogle gange - til alt held uden nogen katastrofe til følge. Det er ellers meningen at det skal være rock solid så man skal kunne dreje hovedrotoren ved at dreje halerotoren. Vi fik kigget nærmere på problemet og det viste sig at et tandhjul var helt forkert så det bare sad løst ovenpå en lille aksel, hvor det burde have haft riller der gjorde det sad låst helt fast.

Så den kom altså ikke op og flyve og jeg skal have min heli-pusher i røret i morgen. :laugh:

:crazy_pilot:

Link to comment
Share on other sites

Ashtanga Yoga

Billeder af ashtanga-serien

Selv-praksis @ yogamudra

Den stod på solo-træning i dag - jeg var også eneste ikke-instruktør på måtten her til morgen. :laugh:

Jeg fik lyst til at køre hele serien, for det er efterhånden længe siden, og det tog endda kun 1:25, så jeg har været kvik uden at bemærke det. Det er godt :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Ashtanga Yoga

Billeder af ashtanga-serien

Selv-praksis @ yogamudra

Den stod på solo-træning i dag - jeg var også eneste ikke-instruktør på måtten her til morgen. :laugh:

Jeg fik lyst til at køre hele serien, for det er efterhånden længe siden, og det tog endda kun 1:25, så jeg har været kvik uden at bemærke det. Det er godt :bigsmile:

Man kan da ikke være særlig kvik, hvis man ikke selv bemærker det :dry::tongue:

Lyder ellers som god træning :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Ok, den heli er altså også en hård fødsel :blink:

Jeg var på besøg med den lille hos min heli-guru i dag med det formål at få den trimmet og i luften.

Det første lykkedes men da den så skulle i luften viste det sig at forbindelsen til haleroret svigtede nogle gange - til alt held uden nogen katastrofe til følge. Det er ellers meningen at det skal være rock solid så man skal kunne dreje hovedrotoren ved at dreje halerotoren. Vi fik kigget nærmere på problemet og det viste sig at et tandhjul var helt forkert så det bare sad løst ovenpå en lille aksel, hvor det burde have haft riller der gjorde det sad låst helt fast.

Så den kom altså ikke op og flyve og jeg skal have min heli-pusher i røret i morgen. :laugh:

:crazy_pilot:

Endelig flere Peter historier... :tongue: Vi følger med imorgen. :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Endelig flere Peter historier... :tongue: Vi følger med imorgen. :laugh:

jæs jæs - har lige snakket med ham. Han skulle bare lige vide hvor mange tænder det tandhjul havde, og så skulle der være et nyt på vej.

Det er lidt usikkert hvor meget jeg når i morgen - afhænger helt af hvornår pakkeposten kommer - but stay tuned :w00t:

:crazy_pilot:

Link to comment
Share on other sites

jæs jæs - har lige snakket med ham. Han skulle bare lige vide hvor mange tænder det tandhjul havde, og så skulle der være et nyt på vej.

Det er lidt usikkert hvor meget jeg når i morgen - afhænger helt af hvornår pakkeposten kommer - but stay tuned :w00t:

:crazy_pilot:

Oh and we will. :laugh:

Link to comment
Share on other sites

EDT opstart

Tak til Hr K for inspirationen til denne programstruktur. Det ligger jo ikke voldsomt langt fra hvad jeg ofte laver, men alligevel en del. Indholdet fandt jeg næsten selv på. :innocent:

Tænkte det var passende at starte med 10 min perioder lige for at komme igang - og det var det :devil:

A1: KB Clean & Press

30+30 @ 24kg

- sæt á 5+5

A2: OH thumbless chins

18

- sæt á 3

B1: Parallette pushups med fødderne på sofabordet

50

- sæt á 5

B2: Pistols

50+50

- sæt á 5+5

Første tur var rigtig hård. Efter anden tur hamrede pulsen afsted med 10800 i timen (180 i minuttet :tongue: ) - mindst!

Før hver runde og udenfor tidtagning nappede jeg tre ture i håndstand. Alle på 10-20 sek med en god følelse af kontrol. :superman:

Nu køler jeg lige lidt ned inden den står på lidt fleksibilisering. :hehe:

Og til interesserede, så blev det ikke :sneaky2: til heli-tur i dag - stumpen røg først med posten her i formiddags, så i morgen... :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share