MaxPower som Girevik - træningsmand med kettlebells


MaxPower
 Share

Recommended Posts

Totalt hypotetisk spørgsmål:

Hvem tror i vinder hvis man battler et metal-bordben imod et sæt rotorblade af træ der spinner med et par tusind rpm? :innocent::blush:

Kan desværre ikke love nogen præmie hvis man svarer rigtigt. :tongue:

Jaja, den slags hører med til legen, og det var vist ret billigt sluppet. :wink:

Og det er stadig morsomt :smile:

Har fået fastslået to ting:

Flyvning indendørs = BAD!

En erfaren pilot til at trimme og justere bæstet = GOOD

Jeg tror rotorbladene vinder :laugh:

Og syntes der mangler et billede :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Ingen præmie til dig!

Men billede kan vi godt klare.

Don't worry - I can fix it...

Hvorfor hulan er vingerne af træ?! Troede det var sådan et metalbæst du havde fået dig

Og har du tænkt dig, at lime dem sammen?! :crazy: Lyder ikke som noget, der kommer til at fungerer specielt godt a015.gif

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor hulan er vingerne af træ?! Troede det var sådan et metalbæst du havde fået dig

Langt det meste er faktisk af plastik og rotorblade laves typisk af træ (billigst), glasfiber eller kulfiber.

Metalvinger ville være :crazy:

Og har du tænkt dig, at lime dem sammen?! :crazy: Lyder ikke som noget, der kommer til at fungerer specielt godt a015.gif

Den undlader jeg vist bare at kommentere :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Lidt blandet

Håndstand

5 ture - rimelig stabilitet (for det meste)

Tuck planche

3 x 10 sek

- 1 min pause i pistol-bundposition mellem hver

Frogstand

1 min

- hårdt når jeg er presset allerede efter 30 sek, nok pga forrige øvelse. :smile:

Thumbless OH chinups

3 x 5

- fatass, eller måske bare slap :wink:

KB swings

1 x 10 @ 24kg - 2 hånds

1 x 5+5 @ 24kg - 1 hånds

KB combo: Snatch - OH frontsquat ned - windmill up

5 x 1+1 @ 24kg B2B

- 1 rep pr side og skift uden pause

KB combo: Snatch - windmill ned - OH frontsquat op

5 x 1+1 @ 24kg B2B

- same deal bare byttet rundt på rækkefølgen

Derefter en lille time først med rygmobiliteringsøvelser og så yin yoga med hoftefokus.

Godt at få pulsen i vejret :w00t: - og nu jeg snakker om vejret, så må det meget gerne holde op med at regne. Og det gjorde det så :superman:

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor hulan er vingerne af træ?! Troede det var sådan et metalbæst du havde fået dig

Og har du tænkt dig, at lime dem sammen?! :crazy: Lyder ikke som noget, der kommer til at fungerer specielt godt a015.gif

Ja jeg må godtnok knytte mig til C her... Jeg havde også regnet med at bladene var af metal. Træ rotorblade lyder da ikke specielt sikkerhedsvenligt... :innocent: og slet ikke sammenlimet....

(pssst vi forsøger vel at forstå det her) :tongue:

Krams Blondie :blush:

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

Ja jeg må godtnok knytte mig til C her... Jeg havde også regnet med at bladene var af metal. Træ rotorblade lyder da ikke specielt sikkerhedsvenligt... :innocent: og slet ikke sammenlimet....

(pssst vi forsøger vel at forstå det her) :tongue:

Krams Blondie :blush:

Ja, jeg kan da se i gør en indsats. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Ja, jeg kan da se i gør en indsats. :tongue:

Jamen det er sandt..Ikke candy? Hjælp mig lige....For at forstå mænd må vi indimellem prøve at sætte os ind i jeres verden, selvom det bare ER svært med LILLE MODELFLYVER..... :crazy::laugh: I burde være glade for at vi piger......forsøger... :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Jamen det er sandt..Ikke candy? Hjælp mig lige....For at forstå mænd må vi indimellem prøve at sætte os ind i jeres verden, selvom det bare ER svært med LILLE MODELFLYVER..... :crazy::laugh: I burde være glade for at vi piger......forsøger... :innocent:

I er dejlige, er i. :4winkkiss:

Link to comment
Share on other sites

Jamen det er sandt..Ikke candy? Hjælp mig lige....For at forstå mænd må vi indimellem prøve at sætte os ind i jeres verden, selvom det bare ER svært med LILLE MODELFLYVER..... :crazy::laugh: I burde være glade for at vi piger......forsøger... :innocent:

Det er det nemlig... :4thumbup: Tror nu ikke jeg vil komme med flere gisninger om helikoptere og materialevalg :laugh: Mændene skal vel trods alt

Og pssst, tror ikke det er så godt du kalder det en FLYVER, tror også det er noget de går op i - om det er en flyver eller en 'peter :hehe:

Link to comment
Share on other sites

Det er det nemlig... :4thumbup: Tror nu ikke jeg vil komme med flere gisninger om helikoptere og materialevalg :laugh: Mændene skal vel trods alt

Og pssst, tror ikke det er så godt du kalder det en FLYVER, tror også det er noget de går op i - om det er en flyver eller en 'peter :hehe:

e025.gif Øhhh nå ja det er klar, men de kan vel begge flyve... e050.gif Men ja vi lader dem om sagerne... c060.gif

Link to comment
Share on other sites

Aftensmåtteri

Godt fordelt over aftenen - skulle jo nødigt overanstrenge mig.

Parallette pushups (stor ROM), feet elevated

5 x 10

- lækker dybde

KB OH squat

1 x 1+1 @ 24kg

1 x 1+1 @ 32kg

3 x 3+3 @ 32kg

- god balanceudfordring

Thumbless overhand chinups

2 sæt, for få reps til at nævne :tongue:

Godt med lidt fysisk aktivitet, når hjernen flyver afsted - og ikke med helikopter :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Der har næsten ikke været andet de sidste 3 uger end peter historier... :laugh::laugh:

ok - :laugh: og :blush: til mig

Nej ingen 'peter historier lige i disse dage.

Den har jo ingen vinger og jeg har givet mig selv flyveforbud indendørs for alle fartøjer over 20 gram. :innocent:

og hold så op med at kalde den peter :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share