MaxPower som Girevik - træningsmand med kettlebells


MaxPower
 Share

Recommended Posts

Heli-status:

Det ligner faktisk lidt en helikopter, men det går langsomt af flere årsager.

Jeg har måske fået de forkerte stik. :blink:

Jeg mangler lidt en loddekolbe - ok meget. :laugh: Troede jeg kunne låne farmands, men den er ikke god, og den de havde i den lokale isenkræmmer var det værste bras.

Tegningerne viser ikke særlig tydeligt hvilke dimser jeg skal bruge hvor - eller om der faktisk er for mange skruer mm inkluderet, og jeg vil jo helst ikke gøre alt for meget galt.

Var det ikke lettere med en reol fra IKEA :innocent::laugh:

Mig slet ikke fatte det der.. slet slet ikke.

Link to comment
Share on other sites

Var det ikke lettere med en reol fra IKEA :innocent::laugh:

Mig slet ikke fatte det der.. slet slet ikke.

JO - men ka' den flyve???

Jeg har skam samlet masser af reoler, senge, skriveborde mm fra Ikea, og de har lige præcis vejledninger der er til at forstå. :laugh:

Det her er bare en lille hurdle man skal over før det bliver rigtig sjaw. :superman:

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror altså det er sværere, at få en reol fra Ikea (eller andre steder) til at flyve :innocent:

:laugh:

Præcis :4thumbup:

Godt nok bor jeg på fjerde, så en reol kunne i hvert fald "flyve" et par sekunder inden det ville ende i et meget stort brag, og dem i stuen ville jeg nok have meget svært ved at blive gode venner med nogensinde.

Link to comment
Share on other sites

JO - men ka' den flyve???

Jeg har skam samlet masser af reoler, senge, skriveborde mm fra Ikea, og de har lige præcis vejledninger der er til at forstå. :laugh:

Det her er bare en lille hurdle man skal over før det bliver rigtig sjaw. :superman:

Ja hvis du skubber dem ud af vinduet... :laugh: Ej jeg mener bare,,,,ja well du ved... men blir da spændende om du får den ud at flyve.

Link to comment
Share on other sites

Jow jow - Maxiboi får svinget loddekolben (og med det mener jeg loddekolben :tongue::laugh: ) og laver kun lidt ravage.

Et enkelt stik har måtte lade livet efter lidt for lang kontakt med kolben, men ud over det skrider det godt frem og der er faktisk loddet nok til at tingene kan sættes sammen. :superman:

Spændingen stiger... :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Det lyder jo som sindsyg hård træning (Ja, det er en træningslog, ikke?! :tongue: )

Det er meget mentalt krævende og yderst udfordrende for finmotorikken, så kom ikke her... :bottom:

Og hvis ikke det var fordi jeg synes det var sjov at skrive om det i loggen, så ville jeg næsten føle mig lidt forpligtet til at gøre det, når nu cirka halvdelen er en gave fra jer. :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Det er meget mentalt krævende og yderst udfordrende for finmotorikken, så kom ikke her... :bottom:

Og hvis ikke det var fordi jeg synes det var sjov at skrive om det i loggen, så ville jeg næsten føle mig lidt forpligtet til at gøre det, når nu cirka halvdelen er en gave fra jer. :bigsmile:

Du er da også så taknemmlig og betænksom :wub:

Link to comment
Share on other sites

Testosteron-fredag og hygge (med tilpas dosis østrogen oveni hatten :laugh: )

Kauf, Tinapigen, Musashi, Rosa Viola, Slikpigen, Da Brutal Machine og undertegnede var linet op sammen med nogle hundrede kg gear i fælledparken.

Det var pænt sjaw :superman:

Træningen var noget i retning af:

Blandet kettlebells

Clubbells ad libitum

12kg sledgehammer losset i sandbunke - god træning inden en tivoli tur

slædetræk på forskellig vis (med og uden ben)

Burpees

Chinups

Pistols - fik lavet én på 40 med højre, men føj den var tung

Owned kauf i CoC :tongue:

Anker på det vindende hold i tovtræk - i visse perioder bare dødvægt, men mine holdkammerater kæmpede godt :laugh:

Sjipning i meget stort tov - uden at blive våd :blink::tongue:

Og lidt dips og armgang.

Derefter en lang og mislykket jagt på en engangsgrill, så en del af os endte med den nemme løsning fra det kulinariske hjørne - nammenam :4mewantfood:

Fantastisk sjov træning i glimragende selskab. Skal helt sikkert gentages. :superman:

Link to comment
Share on other sites

For sejt du til hver en tid lige kan banke en 40kg pistols af :superman: Fedt du var med selvom der ikke stod yoga på programmet! :smile:

Joo - stolperne er da ikke helt skrumpet ind, men det har godt nok konsekvenser ikke at træne pistols regelmæssigt. :wink:

Jeg skulle jo gerne kunne tage the beast til hver en tid - det tror jeg bare ikke jeg kan pt. Det må der gøres noget ved.

Musashi -> Lige over, og ja, gas mandag morgen :devil:

Link to comment
Share on other sites

Trængte jeg lige til

post-1845-1182609419_thumb.jpg

Jeg håber godt nok ikke den heli er sværere at flyve end at bygge - damn! :crazy:

Troede endda også lige jeg manglede flere skruer, for dem der var med motoren passede ikke. Heldigvis var der nogle i den store pose der gjorde, men nøøj der er bare ikke meget plads til det skidt. Jeg har også lige haft motoren sluttet til bare helt for sig. Jeg er ret sikker på den ikke var i nærheden af fuld power, men damn, der er krummer i den lille satan. :superman:

Alt hvad der kan loddes er loddet - mangler kun et batteri.

Laderen driller mig til gengæld... Helt ærligt, hvor svært kan det være at lade et batteri? Meget forvirrende :please:

Link to comment
Share on other sites

Ashtanga Yoga

Billeder af ashtanga-serien

Formiddags-Mysore v. Peter @ yogamudra

Hofte: good

Lænd: bad :unhappy:

Lænden tager "skraldet" i alt for høj grad i bagudbøjninger, og det er skidt. Det er en kombination af manglende smidighed i psoas, der burde tage en del og ringe/ingen aktivering af maven for at undgå lænden bliver trykket. Og smider man så et par hyperaktive baller med i ligningen bliver det ikke ligefrem bedre. Arbejdet er heldigvis klart og tydeligt. :smile:

Link to comment
Share on other sites

AHA - nu ved jeg hvad dit hemmelige trick til vores sjippe-battle var! :ninja::bruce::laugh:

:rofl2::rofl2:

M :elvis:

Jæs jæs - tror nu også de skal have det meste af æren for mine pistols, så det er ikke helt galt. :tongue:

Dog vil jeg godt afsløre at den rigtige hemmelighed bag MSSCOTY-titlen var at jeg i flere uger forinden havde fået lavet en version af Nick og Jays Boing Boing i dobbelt tempo, som jeg så hørte mindst en time dagligt. Alt det der småsjipperi var blot en afledningsmanøvre.

Link to comment
Share on other sites

Dog vil jeg godt afsløre at den rigtige hemmelighed bag MSSCOTY-titlen var at jeg i flere uger forinden havde fået lavet en version af Nick og Jays Boing Boing i dobbelt tempo, som jeg så hørte mindst en time dagligt. Alt det der småsjipperi var blot en afledningsmanøvre.

:rofl2: :rofl2: Nik og Jæææyyyy Yearrrhh Yearrrhhh :yo:

M :elvis:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share