Jeanette K - et nyt og spændende år er begyndt


Jeanette K
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Årrrrrrrrrrrrrrrrrrrrh hva.... :blink: vildt. God cardio træning eller opvarmning i dette tilfælde

:superman:

Dejligt at se du kan finde det positive i alt i øjeblikket :superman:..kan du og din famille have en dejlig søndag og passe godt på jer selv :wink:

har lige et kursus til kl.16 at skal have overstået..så kikker jeg nok forbi din log igen :innocent: Kan ik la vær :superman:

Du rykker bare og er sku sej :yahoo:

:superman: ridderen :superman:

Link to comment
Share on other sites

Dejligt at se du kan finde det positive i alt i øjeblikket :superman:..kan du og din famille have en dejlig søndag og passe godt på jer selv :wink:

har lige et kursus til kl.16 at skal have overstået..så kikker jeg nok forbi din log igen :innocent: Kan ik la vær :superman:

Du rykker bare og er sku sej :yahoo:

:superman: ridderen :superman:

Hey :superman:

Jeg nyder også de nye briller jeg har fået taget på... :wink: det var en super start på vores ferie i går og vi er så småt igang i dag også. Senere får vi besøg fra Roskilde og det bliver bare super hyggeligt.

At følge din kursus i din log er alt for fedt og sjovt også. Dig og dine gifteknive evner er i fulde omdrejninger :rofl2: Husk bare at være på udkig efter en passende mand til mig og de andre single tøser her på MOL. :laugh:

Klem herfra

Ps

En citat på Moos profil er meget sigende;

To be great it takes planning, work, dedication, courage, and aggression. If you lack one of these ,you will fail and you have no one to blame but yourself.

Edited by Jeanette K
Link to comment
Share on other sites

Hey :superman:

Jeg nyder også de nye briller jeg har fået taget på... :wink: det var en super start på vores ferie i går og vi er så småt igang i dag også. Senere får vi besøg fra Roskilde og det bliver bare super hyggeligt.

At følge din kursus i din log er alt for fedt og sjovt også. Dig og dine gifteknive evner er i fulde omdrejninger :rofl2: Husk bare at være på udkig efter en passende mand til mig og de andre single tøser her på MOL. :laugh:

Klem herfra

Ps

En citat på Moos profil er meget sigende;

To be great it takes planning, work, dedication, courage, and aggression. If you lack one of these ,you will fail and you have no one to blame but yourself.

Ja man kan hurtigt komme galt afsted :innocent::laugh::laugh::laugh: med Spock er jo helt ødelagt over det pigebarn :tongue: og så er det morsomt at

hendes veninde var på mit instruktør kursus :superman: så sorry piger kan ikke hjælpe med at finde en rar og ordentlig mand til jer :innocent: hvad har jeg dog bevæget

mig ud i :laugh::laugh::laugh:

Tror jeg holder mig til mit Spinning :superman:

Link to comment
Share on other sites

Ja man kan hurtigt komme galt afsted :innocent::laugh::laugh::laugh: med Spock er jo helt ødelagt over det pigebarn :tongue: og så er det morsomt at

hendes veninde var på mit instruktør kursus :superman: så sorry piger kan ikke hjælpe med at finde en rar og ordentlig mand til jer :innocent: hvad har jeg dog bevæget

mig ud i :laugh::laugh::laugh:

Tror jeg holder mig til mit Spinning :superman:

Jamen det lyder til du har haft det super sjovt og trods du ikke fik det sidste af undervisning så holder du humøret højt.

:superman:

Very nice.

Vi har bare nydt ferien på fulde gardiner med, biograf turer, masse af motion, cirkus, mega indendørs legeland i OCC og at stå på skjøjter det har været alt for sjovt. I dag har dog været helligt mig selv og mine egne behov og nyder det 200%.

Very nice. :wub:

Ferien har dog også givet mig tid til andre ting end at være mor og være studerende.

Jeg har simpelthen sagt ja til en date på fredag, hvilken jeg er ret spændt på.

Det er meget længe siden jeg har forsøgt mig på denne front så der skal ikke herske tvivl om jeg har ca en million sommerfugle i maven. :crazy: Så kryds finger for mig ... :wink:

Jeg afsatte så også et par timer på at opsøge en gl slæng jeg har haft fra Kbh på nettet for at finde onde tunge og wupti jeg fandt det jeg søgte.

Hvor er internett bare super cool. :4thumbup: til at finde ud af hvad der sker.

I denne underverden af internettet, hvor man kan gemme sig bag nicks, kan mennesker få de mest besynderlig behov for at lege i en verden hvor usandheder, pure opdigtning og en underlig indstilling til andre - herske i stor stil desværre.

Heldigvis er det fåtallet men det er tit disse mennesker som er mest synlige på mange sites.

Har man en sårbar sjæl eller en indre "svinehund" som leger med ens tanker så kan jeg kun sige man skal være varesom med at befinde sig på nettets mange sites hvor interaktiv kontakt er formålet.

Det var dog godt at finde det jeg søgte og kunne træk på smilebåndet over hvor let det er at finde svar når blot man søger.

De næste dage skal tilbringes med næsen nede i mine skolebøger for jeg har bestemt ikke været flittig på det område. :blush: Jeg skal nok nå det hele.

Kan du nu have en super dag og husk at værne om det du elsker og holder af - deriblandt også dig selv.

Tak for dine mange lærrig ord - de er modtaget og sat i fokus. :tongue:

Edited by Jeanette K
Link to comment
Share on other sites

og ja ja jeg må heller få mig en time på sådan en spinnings cykle inden året er omme :blush: men så skal alle i spinnings glæde mennesker deltage med mig... :superman: , Arne, Reem, Kuldeskær og J - ellers er det bare ikke godt nok :nonono: Kan kun arbejde og lære af med de bedste. :wub:

Ja, DET må simpelthen arangeres :w00t: - så lokker vi Bozne med også :poking::wink: (...så kan det nemlig være hun giver pandekager bagefter :tongue::laugh: ). Spinning er, som så megen anden motion, en super måde at få frustationer og spekulationer ud på ..faktisk er det noget af det allerskønneste ved det! :yahoo::wub:

Det lyder til I har haft en rigtig hyggelig vinterferie :4thumbup:. Vi har også nået at holde et par dage med pop-corn, Disney-film og et smut forbi total-børnefavorit-receptionist Nina i OBBC! :w00t::smile: Dejligt.... :sun:

:superman: fra mig - pas godt på dig selv!

Link to comment
Share on other sites

Jeg har simpelthen sagt ja til en date på fredag, hvilken jeg er ret spændt på.

Det er meget længe siden jeg har forsøgt mig på denne front så der skal ikke herske tvivl om jeg har ca en million sommerfugle i maven. :crazy: Så kryds finger for mig ... :wink:

Jeg afsatte så også et par timer på at opsøge en gl slæng jeg har haft fra Kbh på nettet for at finde onde tunge og wupti jeg fandt det jeg søgte.

Hvor er internett bare super cool. :4thumbup: til at finde ud af hvad der sker.

I denne underverden af internettet, hvor man kan gemme sig bag nicks, kan mennesker få de mest besynderlig behov for at lege i en verden hvor usandheder, pure opdigtning og en underlig indstilling til andre - herske i stor stil desværre.

Heldigvis er det fåtallet men det er tit disse mennesker som er mest synlige på mange sites.

Har man en sårbar sjæl eller en indre "svinehund" som leger med ens tanker så kan jeg kun sige man skal være varesom med at befinde sig på nettets mange sites hvor interaktiv kontakt er formålet.

Det var dog godt at finde det jeg søgte og kunne træk på smilebåndet over hvor let det er at finde svar når blot man søger.

Først og fremmest rigtig glædelig ferie :w00t: Dejligt med date...Og spændenden. Uhhh jeg har gode erfaringer. Dårlige og mindre dårlige. Der har da også været gode dates meeeeen noget har alligevel manglet, eller også ville jeg jo ikke stadig være single :wub: Måske man stiller for store krav, når man har gået længe uden en fast ledsager... :blink: Eller også er man bare umulig :innocent: Eller????? :wink:

Derudover sys jeg dit "jeg når det hele" har den mest afslappende positive effekt på mig ligenu...ahh så dejligt at slappe af...Imorgen går turen til Cph for mig.....Og der vil jeg for et par dage glemme alle de sure tanker, der indimellem flyver igennem mit hoved og nyde livet blandt de funnytalende mennesker....Rigtig god ferie Jeanette.

Julie

Link to comment
Share on other sites

Årrrrrrrrrrrh sikken aktivitet der har været i loggen... weiiiiii :wub:

Ja, DET må simpelthen arangeres :w00t: - så lokker vi Bozne med også :poking::wink: (...så kan det nemlig være hun giver pandekager bagefter :tongue::laugh: ). Spinning er, som så megen anden motion, en super måde at få frustationer og spekulationer ud på ..faktisk er det noget af det allerskønneste ved det! :yahoo::wub:

Det lyder til I har haft en rigtig hyggelig vinterferie :4thumbup:. Vi har også nået at holde et par dage med pop-corn, Disney-film og et smut forbi total-børnefavorit-receptionist Nina i OBBC! :w00t::smile: Dejligt.... :sun:

:superman: fra mig - pas godt på dig selv!

Jamen jeg er helt klar på at prøve det af med alle jer super seje gutter og kvinder..... :superman: Det kan kun gå hen og blive alt alt for sjovt og hyggeligt.

Du MÅ altså hilse Nina rigtig mange gange fra mig - hun er bare så skøn....

Denne ferie er bare :wub: vi måtte en tur på skadestuen med min datter da hun faldt på skøjter - lige på knæet - :unhappy::crazy::devil: heldigvis var den ikke brækket. Vi morer os vældig over de mange smukke farver hendes knæ får dagligt.

:w00t:

For nice i også hygger jer for vildt med de skønne guldklumper - elsker bare at holde ferie når det glider så let og hyggeligt .. MUMS.

Tak fordi du kiggede forbi og jeg sender dig lige en masse :superman: - power nu du skal træne med Angel i denne uge. Det river godt igennem på dig efter sådan en træning kan jeg forst.

Klem

Jeanette :tongue:

Først og fremmest rigtig glædelig ferie :w00t: Dejligt med date...Og spændenden. Uhhh jeg har gode erfaringer. Dårlige og mindre dårlige. Der har da også været gode dates meeeeen noget har alligevel manglet, eller også ville jeg jo ikke stadig være single :wub: Måske man stiller for store krav, når man har gået længe uden en fast ledsager... :blink: Eller også er man bare umulig :innocent: Eller????? :wink:

Derudover sys jeg dit "jeg når det hele" har den mest afslappende positive effekt på mig ligenu...ahh så dejligt at slappe af...Imorgen går turen til Cph for mig.....Og der vil jeg for et par dage glemme alle de sure tanker, der indimellem flyver igennem mit hoved og nyde livet blandt de funnytalende mennesker....Rigtig god ferie Jeanette.

Julie

Kære J

Arne glæder sig meget til at møde dig i dag og ikke mindst køre med på din spinningscyklen. Du skal nok få en skøøøøøøøøøn weekend og jeg glæder mig til at høre om det hele. :superman:

Date .. jaaaaaaaaaaaah det kan jo ikke være andet end en lotterispil - :w00t: men jeg er nu også klar over jeg må ud i det hvis jeg skal bare have en chance for at finde en rigtig god mand derude et sted.

Nok er jeg nervøs ( alle mest fordi det virker så kunstigt, havde man mødt vedkommende 100 gang i brugsen ville det ikke være noget at være så nervøs over jo) men jeg forventer ikke andet end hyggeligt selvskab og muligheden for at vurdere om der er basis for et nyt møde osv.

Alle singler savner kærligheden, at ligge i ske, tag en pude kamp og gå en tur hånd i hånd, have kriller i maven når man skal ses, nyde en fl god rødvin sammen osv osv osv... jeg bliver aldrig desperat at jeg vælger at gå på kompromis med hvilken type mand jeg ønsker som kæreste for jeg ved jeg selv har en hel del at tilbyde et varmt forhold. Vi er ikke single fordi vi stiller for mange krav, ej heller fordi der ikke findes en til os nej - vi er single fordi vi ikke har fundet den partner som passer til os. Vi kigger måske de forkerte steder, måske er han lidt i tvivl når han ser hvor meget fart der er på os :innocent: , tja måske skal vi bare tag nye briller på og kig endnu engang. :wink:

Der er kærlighed nok derude til os alle - og som en nær ven sagde for nyligt " At når man er gavmild og viser overskud selvom man selv synes man intet har så skal kærligheden nok finde en" Vi fortjerne en god mand kære J fuldstændig på ligefod med alle andre - vores tid vil også komme er jeg mere end sikker på.

Knus og en masse gode ønsker til dig sveske.

Link to comment
Share on other sites

Hej JK :4thumbup:

Dejligt at se skyen er trukket væk fra din log og :sun: Skinner

Ha en dejlig week-end

Din Stærke Kvinde :superman:

Hey :superman:

Ja væk med skyen og nyde :sun: med dens super energifyldt stråler, så skal man nok klare verden jo. :smile::wink:

Knus og varme tanker til og dem du har kært.

Jeanette

PS

Kan du nu have en dejlig weekend. :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

En hurtig opdate på i aftes...

Jeg mødte en playa men en ret dum en af slagsen - for han kunne ikke kan skælne imellem ærlighed og uærlighed for at sige det kort en fjols. :dry: Heldigvis var han let at afsløre og jeg var måske lidt direkt med mine observationer :blush: mine ord bed vist :innocent: lidt i ham.

Han havde fortalt han var noget højre end han i virkligheden var :dry: det afsløres ret let når man mødes.. :wink: han havde fortalt han havde trænet igennem de sidste 7 år ... :nonono: ved ikke om det er elastikker han træner med eller han har forgævs trænet med drumbells på 2 kg samt en kostestang men der var ikke meget maaaaa på drengen. :nonono: jeg spurgte til hans træning og smilede blidt da han forklarede en masse ævl... :w00t: som tydeligvis afslørede der ingen sanheder var i hans svar. :nonono: igen igen....

Jeg spurgte ind til han to børn han sagde han havde - men han kunne ikke fortælle noget så enkelt som hvornår de havde fødselsdag. :4signme:

Sådan kunne jeg blive ved - :sneaky2: har i feks hørt at det tag ca 4 timer at køre fra Kbh til Odense? :rofl2: Jeg spurgte dertil om hans bil kun kørte 20 km/t ? Han så overrasket ud og spurgte hvad jeg mente :nonono: God damn it !!! Godt nok kørte han i en citröen men har man foden på speederen kan de vist godt køre samme hastighed som de fleste biler... :wink:

Nå men da jeg havede tålmodigt og overbærende lyttet til han mange "historier" fik jeg nok, en strøm af mange ord flød ud af mig kryddet med et meget bestemt gl dags skole lærer blik sad han stille og kigget ned i jorden som den skoledreng han åbenbart var.

Han reaktion var dog overraskende og ikke mindst ret uhøflig :rofl2: han ville lige hente noget i sin bil.. og han kørte hjem uden at sige farvel. :rofl2:

How rude!

:laugh:

Nå men aftens tab for mig var en middag af netto beløb af 50 kr og en stor forundring over hvorfor nogen som helst ville tro det kunne betale sig at køre herover med en hel kuffert fyldt med tåbelige historier ... jeg håber han fandt ud af det ikke kunne betale sig ihvertfald. :4thumbup: Jeg sendte ham en sms - med ordene tak for et godt grin en fredag aften og spurgte om ikke dette var den dyrest middag han nogensinde havde købt. :blush: Behøver jeg at fortælle, at jeg ingen svar fik ?

Nu havde jeg en børnefri aften som ikke skulle bruges som beregnet - så jeg fik lige ringet til dem der sad derhjemme og ventet spændt på hvordan min date gik og derefter kørte jeg på min cykle hjem til Kern med en flaske rødvin og delte min oplevelse med ham.

Super sjovt og ikke mindst hyggeligt selvskab efter en ret mislykkes date.

:rofl2:

Nu står dagen på lektier og imorgen er det fastelavn og jeg må ud med min søn og rasle.

"Fastelavn er mit navn - boller vil jeg have..." starkels naboer .... :wink: Alt for min lille :superman:

Edited by Jeanette K
Link to comment
Share on other sites

Shit! Jeg havde ikke regnet med, at du kunne være så uheldig.

Jeg tænkte, at jeg hellere måtte lade være med at ønske held og lykke på forhånd, da det ville være træls, hvis du droppede MOL til fordel for en fyr.

Mon ikke han mente, at det tog 4 timer tur retur? (Det tror jeg godt, det kan strækkes til, hvis man kører bil som en sjællænder)

Link to comment
Share on other sites

Shit! Jeg havde ikke regnet med, at du kunne være så uheldig.

Jeg tænkte, at jeg hellere måtte lade være med at ønske held og lykke på forhånd, da det ville være træls, hvis du droppede MOL til fordel for en fyr.

Mon ikke han mente, at det tog 4 timer tur retur? (Det tror jeg godt, det kan strækkes til, hvis man kører bil som en sjællænder)

:wink: Jeg er jo ikke fritaget for sådanne nogen oplevelse sveske :nonono: ... selvom jeg gerne ville være det da ... :w00t: pyt med denne oplevelse - jeg blev narret godt og grundigt i optackten til daten :blush: måske har jeg bare en tiltræknings evner på små drenge :crazy: der tror de kan tillade sig at være sådan overfor kvinder. Det er jo ikke cool :dry: når man nu engang søger en mand.

ryster opgivende på hovedet af mig selv....

:rofl2:

Nej nej han mente de tog 4 timer at køre hertil og samme hjem igen.. :nonono: han må sku tro man er godt dum???

Tak for dine ord

Klem herfra

Edited by Jeanette K
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
PS

Velkommen hertil ... du er da en sundheds, kettelbells freak jo.. ( har lige læst din log på bodyzone) Jeg håber du opretter en log her også ) Hvordan går det med at sove på gulvet? Eller ligger du stadig på en top madress?

:tongue:

Topmadras? :nonono:

Jeg sover pt. i en sovepose på trægulv, og det fungerer sgu godt! Er dog blevet så vant til det at jeg nu ikke står op kl. 3 pga. smerter, men faktisk sover helt til kl. 5, og derfor er tvangsindlagt til at bruge vækkeur :hippy:

På trods af at det er lang tid siden at vi har snakket sammen føler jeg mig jo næsten helt up-to-date omkring dit liv igen, grundet den meget komplette logføring :4thumbup:

Edited by Haurum
Link to comment
Share on other sites

Topmadras? :nonono:

Jeg sover pt. i en sovepose på trægulv, og det fungerer sgu godt! Er dog blevet så vant til det at jeg nu ikke står op kl. 3 pga. smerter, men faktisk sover helt til kl. 5, og derfor er tvangsindlagt til at bruge vækkeur :hippy:

På trods af at det er lang tid siden at vi har snakket sammen føler jeg mig jo næsten helt up-to-date omkring dit liv igen, grundet den meget komplette logføring :4thumbup:

Jonas my boy......

Dejligt jeg kunne glæde dig med min log, du har skudda altid været en trofast følger ... :wub: Men sødeste ... hvad har du tænkt dig når du har en date / kæreste med hjemme?

Vil du tilbyde hende gulvet også????

:wink:

SÅ dejligt at have dig her igen :wink:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Jonas my boy......

Dejligt jeg kunne glæde dig med min log, du har skudda altid været en trofast følger ... :wub: Men sødeste ... hvad har du tænkt dig når du har en date / kæreste med hjemme?

Vil du tilbyde hende gulvet også????

:wink:

SÅ dejligt at have dig her igen :wink:

Jeanette dog - det fungerer som en fint filter; hvis hun er for fornem til at sove ( :4whip: ) på gulvet, så er det sgu ud, i en helvedes fart......

Jeg holder ALTID øje med dig, så du har bare at opføre dig sirligt :4police:

Link to comment
Share on other sites

I følge vedholdende rygter, så blev en bil med slukkede lygter først på aftenen i går set på storebæltsbroen i østgående retning... føren bar solbriller trods at solen for længs var gået ned - og gjorde i det hele taget alt hvad han kunne for at se lille og usynlig ud...

Link to comment
Share on other sites

Jeanette dog - det fungerer som en fint filter; hvis hun er for fornem til at sove ( :4whip: ) på gulvet, så er det sgu ud, i en helvedes fart......

Jeg holder ALTID øje med dig, så du har bare at opføre dig sirligt :4police:

Babe ... du er så hård :w00t: but that is what i love about u.. :wub: fik jeg tilbudet om at sove på gulvet i dine arme så ville det nok også kun såren som dig der vil opnå et "ja tak" ellers er jeg mere end sikker på jeg havde vinket pænt farvel ... :w00t: det byder man da ikke en gl dame på 38 .... :nonono::crazy::dry:

:yahoo:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share