Mariannes log


Mizzrasmussen
 Share

Recommended Posts

  • Replies 2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Jeg synes faktisk at journalisten var overordentlig flink ved ham. Hun kan være en hård hund når det gælder. Problemet med at interviewe en som ham er jo bare, at det virkelig er svært at få ham til at sige noget. Overhovedet. Det jeg hørte ham siges oftest var nærmest 'det har jeg ikke tænkt over' (og man troede jo på ham :laugh: ) og 'det man må forstå er...'. Vi forstår godt, at det var hårdt at være cykelrytter. Og at det er en speciel verden. Men helt ærligt, så er det altså ikke noget særligt at skulle præstere - mange mennesker har helt almindelige jobs, hvor de også skal præstere...

Tine Gøtzsche var unægteligt meget hensynsfuld i forhold det journalistiske bid hun i andre udsendelser har udvist. Man fik nærmest

det indtryk at hun til tider måtte lægge bånd på sig selv for ikke at køre Jesper helt over.

Mht. til at præstere .... ja han burde måske have kørt på Team Cleanex.

Link to comment
Share on other sites

Træning lørdag den 25. november

Løb ca 9 km

tid: 48 min

gns puls: 159

Jeg havde selskab og det gik ok i starten (den første km :tongue: ) men jeg måtte slippe...Øv var overhovedet ikke frisk idag :dry: Det kan godt være lidt svært at få pulsen ned igen, når den først er røget i vejret.....

Havde ellers sovet igennem i nat, men måtte også efter det med en lille tillægslur her til eftermiddag :tongue: Nå i morgen kan kun være bedre...

Link to comment
Share on other sites

Træning tirsdag den 28. november

Løb ca 14 km

tid: 1.12

gns puls: 154

Hmm kan man ikke få gjort noget ved den afhængighed....
Marianne altså...

Ham Geo Michael gør dig jo helt kulret...

Go´ tur... igen... igen

:yo::yo::yo:

Jeg er helt crazy, men...let's go outside... :w00t:

Den gode nyhed er selvfølgelig at tourneen snart slutter, og jeg har ikke rigtig tid til at tage til flere koncerter :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Du kommer da til at kede dig når tourneen slutter :tongue:

Når den slutter behøver jeg på den anden side ikke gå og tænke på at jeg gerne ville til flere koncerter :tongue: Så kan jeg begynde at overveje hvornår han går live igen...Der må helst ikke gå 15 år igen! - meeen det tror jeg bestemt heller ikke der gør :wink::w00t:

Link to comment
Share on other sites

Træning fredag den 1. december

Løb ca 13,5 km

tid: 1.10

gns puls: 146

Min puls var meget lav i dag, og derudover havde jeg en del ufrivillige stop...så fik jeg sten i skoene, så var de ikke snøret ordentligt...(det var sikkert i virkeligheden bare fordi jeg ikke var helt oplagt, og så stor undskyldningerne jo i kø :tongue: ).

Link to comment
Share on other sites

Hej marianne

Jeg proevede at lede efter det, men jeg fandt ikke lige en evaluering af garminen? Det er jo snart jul (and the big 30) saa den staar paa listen, men hvordan er den egentlig? Kan den ogsaa maale hoejdemeter?

Ellers et par flotte distancer du faar loebet dig. :crazy:

Link to comment
Share on other sites

Træning lørdag den 2. december

Løb ca 11 km

gns puls: 157

tid: 53 min

Noget præget af at jeg var til julefrokost dagen før... :tongue:

Træning søndag den 3. december

Løb ca 21 km

gns puls: 159

tid: 1.46

De første 10 km sammen med Spartas hold 4 og så takkede jeg af og løb en omgang mere i mosen :wink:

Har lige hørt at den næste model af min favoritsko bliver lavet om :mad: - hvad fjulen skal man så løbe i :nonono:

Løb ialt uge 48: 89 km

Edited by Mizzrasmussen
Link to comment
Share on other sites

Hej marianne

Jeg proevede at lede efter det, men jeg fandt ikke lige en evaluering af garminen? Det er jo snart jul (and the big 30) saa den staar paa listen, men hvordan er den egentlig? Kan den ogsaa maale hoejdemeter?

Ellers et par flotte distancer du faar loebet dig. :crazy:

Hej Waits :bigsmile:

Af uforklarlige årsager jeg ikke selv kan gennemskue har jeg ikke fået taget garmin'en i brug endnu... :blink: Det kan jo være fordi jeg har haft så mange teknologiske problemer på det sidste at jeg ikke har magtet et stykke ny teknologi...og måske trængte jeg bare til en pause fra undervejs at kunne se hvor langsomt jeg løber :tongue: Men det kunne jo passende være en anledning til at få kickstartet den.

Jeg skulle mene at den er noget mere præcis på distancemåling end dem, der arbejder med foot pod. Jeg tror den største ulempe ved garmin'en er dimensionerne - den fylder simpelthen et ondt år på håndleddet. Så det er ikke ligefrem en ting man også bruger som almindeligt ur :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Hej

Er det en 305 du har fået dig? ...også har du ikke taget den i brug..... :crazy: Der ligger forhåbentlig en og venter på mig når jeg kommer tilbage til USA om et par timer. Jeg er en smule nervøs for størrelsen, men ellers ser det ud som et stykke legetøj... :4thumbup: Men jeg har nu ikke tænkt at bruge den hver gang, men til at måle nogle ruter lidt mere nøjagtigt op til tempo og intervalløb.. :w00t:

Yzer

Link to comment
Share on other sites

Hep,

Inden du tager 305'eren i brug skal du lige huske at smide nyeste firmware på den. Den hentes hos Garmin og reducerer fix-tiden betydeligt, så det kan anbefales.

Og det er da bare at komme igang med at bruge det. Det der med forskrækkelse over størrelsen - det er kun fordi du ikke har haft forgængeren, 301. Her kan man tale ren RoboCop :-)

Kun bruge Garmin'en en gang i mellem? I think not. It's an addiction.

/Kasper

Link to comment
Share on other sites

Træning tirsdag den 5. december

Løb ca 14 km

tid: 1.09

gns puls: 157

maks: 184

intervaller: 400 m, 800 m, 1000 m, 1200 m, 1000 m, 800 m

Puh det holdt hårdt i morges...det holdt heldigvis op med at styrte ned, da jeg kom udenfor (altså det regnede stadig men til at holde ud...). Det kan godt være lidt svært at komme ud af sengen, når man kan høre at det pisker ned udenfor :nissetunge:

...og så er mol gået i jule-mode :santa2::Mrs_Claus:

Link to comment
Share on other sites

Hey habibi :Mrs_Claus:

Jeg får 305 til januar, så jeg er lidt vild. Er lidt ked af at der ikke er mac software, så jeg ved ikke helt hvordan jeg skal overkomme det, men hvor svært kan det være at finde en pc, hvor man kan smide programmet ind på. Det skal nok se godt ud på mit tøsede håndled... men jeg har nu aldrig brugt sportsure til pænt brug så det gør ikke noget. Så slipper jeg måske for at bruge rygsækken til at proppe vægte i. Nå, den tid den sorg. :rudolph:

Waits - Ikke omgivet af de tre vise mænd.

Link to comment
Share on other sites

Hey habibi :Mrs_Claus:

Jeg får 305 til januar, så jeg er lidt vild. Er lidt ked af at der ikke er mac software, så jeg ved ikke helt hvordan jeg skal overkomme det, men hvor svært kan det være at finde en pc, hvor man kan smide programmet ind på. Det skal nok se godt ud på mit tøsede håndled... men jeg har nu aldrig brugt sportsure til pænt brug så det gør ikke noget. Så slipper jeg måske for at bruge rygsækken til at proppe vægte i. Nå, den tid den sorg. :rudolph:

Waits - Ikke omgivet af de tre vise mænd.

Ellers kan du vel bare bruge uret uden software...jeg bruger mest den her log, og gider alligevel ikke holde øje med de løbende, mikroskopiske formfrem- eller tilbagegange :nissetunge: der går alligevel så lang tid før man kan se en tendens - alt det andet ind imellem er bare gode eller dårlige dage :nissetunge:

Link to comment
Share on other sites

Træning torsdag den 7. december

Crosstrainer: 40 min

gns puls: 128

diverse stabiliseringsøvelser

Restitutionstræning...

Træning fredag den 8. december

Løb ca 14 km

tid: 1.15

gns puls: 154

inkl. øvelser som hink, gadedrengehop, hælspark.

Vil så småt indarbejde 'atletiske øvelser' i programmet. Bare en gang om ugen eller noget. Jeg kunne godt bruge noget af den øgede fleksibilitet osv. :nissetunge:

Var ellers ikke frisk i benene...skal ikke kunne sige hvorfor...måske min krop også lider af 'december-sløvsind' :nissetunge:

Link to comment
Share on other sites

Hey habibi :Mrs_Claus:

Jeg får 305 til januar, så jeg er lidt vild. Er lidt ked af at der ikke er mac software, så jeg ved ikke helt hvordan jeg skal overkomme det, men hvor svært kan det være at finde en pc, hvor man kan smide programmet ind på. Det skal nok se godt ud på mit tøsede håndled... men jeg har nu aldrig brugt sportsure til pænt brug så det gør ikke noget. Så slipper jeg måske for at bruge rygsækken til at proppe vægte i. Nå, den tid den sorg. :rudolph:

Waits - Ikke omgivet af de tre vise mænd.

Hej.

Har lige fået mit...det er stort....det føles som at løbe rundt med en fladskærm på håndleddet...men ellers er det meget fedt :santa2:

Og softwaren der følger med er ikke imponerende....jeg skriver alligevel også bare ned i en bog...så den er ikke rigtig til noget, og hvis du vil gemme dine ture findes der en hjemmeside som kan synkronisere med 305. Der ligger en flyver i æsken. Så softwaren behøver du ikke; men jeg ved s ikke lige med opdatering af drivere i 305...?

Link to comment
Share on other sites

Træning torsdag den 7. december

Crosstrainer: 40 min

gns puls: 128

diverse stabiliseringsøvelser

Restitutionstræning...

Træning fredag den 8. december

Løb ca 14 km

tid: 1.15

gns puls: 154

inkl. øvelser som hink, gadedrengehop, hælspark.

Vil så småt indarbejde 'atletiske øvelser' i programmet. Bare en gang om ugen eller noget. Jeg kunne godt bruge noget af den øgede fleksibilitet osv. :nissetunge:

Var ellers ikke frisk i benene...skal ikke kunne sige hvorfor...måske min krop også lider af 'december-sløvsind' :nissetunge:

Det er garanteret en rigtig god idé.... :bigsmile: Jeg ville også gerne gøre det, men får det ikke gjort..lidt doven på det område. Jeg tror det er rigtig godt i forhold til at forebygge skader.... :wink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share