Long Tall Sally-log


Long tall sally
 Share

Recommended Posts

Onsdag d. 19. oktober

Aftentræning:

Squat:

5x5@35

Knæene slingrede lidt idag, når jeg skulle op, ellers stadig fint. Ikke en lyd fra Fr. Akillessene :4thumbup:

Dødløft:

5x5@40

Uhh dårlig form idag. Har skrabet mit ene knæ, og hver gang stangen passerede kom jeg til at lave en eller anden sær bevægelse :dry:

Bænk:

5x5@32,5 :devil:

Rigtigt Incognito, -jeg skal bare tro på det, så det gjorde jeg. Vil nok sige at formen er set smukkere, men skidtet kom op!!!

Seated dumbbell pres:

5x5@20

Tricep rope:

5x5@35

Chins -split på 40:

5x5

Stadig hårdt! Incognito prøvede at få mig til at ta' bare en med BW i sidste uge. Det kunne jeg simpelthen ikke -heller ikke selv om jeg startede oppe :confused: Den dag det lykkedes holder jeg en lille fest

:bigsmile:

Sideextensions:

2x12@BW

1x12@BW+5

Roman chair:

3x15@BW

Så kunne jeg heller ikke nå mere inden lukketid.

Kan mærke jeg trænger til lidt cardio, se om jeg ikke kan få det presset ind i morgen.. kom kom lille romaskine :blush:

Nå, nu vil jeg gå ind og træne min præsentation til imorgen igennem. Vi (bureauet) er i pitch på en ny kunde, og har lavet de sjoveste reklamefilm, som jeg så skal synge og danse mig igennem imorgen kl. 10.00. Glæder mig helt vildt :w00t:

Elsker mit job :blush:

Kærligste go'aften hilsner

Sally

Link to comment
Share on other sites

Ha!

Spændende lille test herover, kan overhovedet ikke engang se hvad det er for et billede jeg har fået fat i..

Nå, ved sgu ikke hvordan jeg får lagt billeder ind :blush: Der kommer et lille feldt op hvor man skal skrive URL ind, men har jo mine fotos liggende på skriveborden, ell. harddisk..

Fredag d. 21. oktober. Træning med Incognito I Thor

Vi prøvede alt muligt, som jeg ikke helt kan huske hvad hedder. Jeg skrev heller ikke reps. og vægt ned. Men kan lidt af det i hovedet :wink: . Har lige kigget i øvelsesbiblioteket men kunne ikke finde det hele. Nå, det lærer jeg nok

-Front squat

-Cable crunches, mmm hed det vist ikke, men sad med front mod stativet.

-Sidebends m. dumbbells i strakt arm over hovedet.

-Bænkpres:

3x3@30

1x1@35

1x1@40 :devil: -mislykkedes i første forsøg, men anden gang kunne jeg!!! HURRA!

3x9@30

-Bend over rowing

3x7@??? -pyhhh :smile: lidt sved på overlæben!

-"Squat" med stangen i strakt arm over hovedet a la Military..

Vi har snakket om at Incognito skruer et program sammen til mig, der passer både m.h.t antal træningspas og tyngde. Mmm spændende!!!

Synes allerede godt jeg kan mærke at jeg har taget lidt mere fat end jeg plejer, bare her et par timer efter. Skal nok komme til at rive godt her i week-enden :wink:

Åhh nu skinner solen, og jeg har friiiiiiiiiii !!!

Kærligste hilsner

Sally

Link to comment
Share on other sites

Ha!

-Sidebends m. dumbbells i strakt arm over hovedet.

-"Squat" med stangen i strakt arm over hovedet a la Military..

Så skal du da få lidt hjælp med navnene på øvelserne

Den første hedder saxon sidebends, den anden sjovt nok overhead squat

Tillykke med de 40 kg i bænk :4thumbup: . Jeg er også lige ved at være der...og så alligevel er der så lang vej fra 37 til de magiske 40 :dry:

-Camilla

Link to comment
Share on other sites

Så skal du da få lidt hjælp med navnene på øvelserne

Den første hedder saxon sidebends, den anden sjovt nok overhead squat

Tillykke med de 40 kg i bænk :4thumbup: . Jeg er også lige ved at være der...og så alligevel er der så lang vej fra 37 til de magiske 40 :dry:

-Camilla

Hey Camilla!

Tusind tak! Noget lettere at skrive log, når man ikke skal igennem de der lange beskrivelser :smile:

Ja, også meget overrasket over at jeg kunne. Selvom det kun var en :blush: !

Held og lykke med det!

Kærligste hilsner

Sally-glad-i-låget

:cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Lørdag d. 22. oktober

Uhh et efterårsvejr.. det blæser og rusker, så dejligt at være indendørs. Blev ellers smidt ud af Hard Work idag. Pludselig lød en meget høj kvindestemme over højtalerne:

" Dette er centerinformationen, der er opstået en krise i centeret. Vi beder alle med god ro og orden om at forlade centret og gå mod udgangen. Håber snart vi kan åbne centeret for Dem igen"

-hun blev ved og ved, og på vejen ud kunne vi se at der kom røg ud fra spinning salen. Folk tog det dog meget stille og roligt, og gik mod udgangen. Det viste sig så at være røgmaskinen i den smarte spinningsal der havde udløst røgalarmen.. :tongue: Ret tåbeligt! Nå, alle gik tilbage igen og fortsatte, og det gjorde speaker-damen også ufortrådent. Tror simpelthen ikke nogen vidste hvordan de skulle få lukket munden på hende. Men efter at ha' trænet 20 min. stoppede hun pludselig, og folk piftede og klappede :4thumbup:

Nå, jeg må jo til det :smile:

Det var egentlig cardiodag, men fordi jeg sprang ret lidt hen over maveøvelserne i Thor igår, nappede jeg lige lidt blandet mavetam-tam idag :innocent:

Cable-crunches:

2x20@20

2x20@22,5

-uhh den ta'r godt ved! :4thumbup:

Crunches på bold:

3x15@BW

Roman chair:

3x15@ BW

Side crunches (m. bøjlen)

3x20@BW

-Geesus hvor ta'r det altså gaaaaaaaaaaaaaaab lang tid! :raisebrow:

Cardio 50 min:

30 min elipsetrainer

20 min incline powerwalk på løbebånd

Hmmm.. tror det er absolut bedst at nappe en lille biftur og få set "Allegro". Så kan man sidde der og være helt overskudsagtig, og synes at Helena Christensen -udover at være så helt fantastisk smuk- er en rigtig dygtig skuespiller også :wink:

Kærligste hilsner

Sally

Link to comment
Share on other sites

Du har ret - de er AAAALLLLTT for store: 2593x1944pixels og dermed løber du hurtigt op i loftet for de tilladte KB. Hvis du reducerer det så bredden kommer ned under 800 pixels vil billedet heller ikke være bredere end resten af skærmbiledet. ]Her er biksemaden med 945 lige lidt for bred til skærmen, men fylder dog ikke mere i hukommelse end at det trods alt vises

Der er næppe nogen anden udvej end at gribe et billedredigeringsprogram og lave en "resize"

Link to comment
Share on other sites

SØNDAGSCARDIO:

Søndag d. 23. oktober:

Cardio 60 min.

-30 min. elipsetrainer

-30 min. inclinepowerwalk m. lidt løb i intervaller

Har aldrig kunne finde ud af at løbe. Efter et par gange får jeg så hammerondt i knæene at jeg må gi' op!

Synes ellers det må være så fantastisk, bare at ta' skoene på og afsted.

Kan se at bla. Hoosier og Angel powerwalker med rygsæk. Så det må jo kunne et eller andet :wink:

Jeg kan faktisk rigtig godt li' at gå.

Næste uge bli'r spændende. Vi skal arbejde sammen med et reklamebureau fra Reykjavik om en kampagne. Islændingene kommer her i morgen. Og onsdag flyver vi alle til Reykjavik, arbejder videre der og ser byen og deres bureau, og præsenterer torsdag. "Desværre" :wink: kan vi ikke få hjemrejsebilletter før lørdag, så det ser ud til at vi også kan få oplevet lidt. Jeg er helt syg for at prøve den blå lagune, eller komme ud i vildmarken -måske på hesteryg. Nå, lige nu aner jeg ikke hvor vi kommer til at bo, og hvad der er af muligheder for at få trænet, men den til den sorg Glæder mig bare til at se noget helt nyt. Reykjavik skulle være et virkelig funcky sted, med fede clubber og masser af design -møøøøf :cooldance:

Piv... der går vist også et stykke tid inden jeg kan træne med Incognito igen. Så må vi ta' revance :w00t:

Kærligste smuk-søndagshilsner

Sally

Link to comment
Share on other sites

Du har ret - de er AAAALLLLTT for store: 2593x1944pixels og dermed løber du hurtigt op i loftet for de tilladte KB. Hvis du reducerer det så bredden kommer ned under 800 pixels vil billedet heller ikke være bredere end resten af skærmbiledet. ]Her er biksemaden med 945 lige lidt for bred til skærmen, men fylder dog ikke mere i hukommelse end at det trods alt vises

Der er næppe nogen anden udvej end at gribe et billedredigeringsprogram og lave en "resize"

Hey Gregers!

Tænkte nok at det var noget i den stil... superpinligt at jeg ikke kan finde ud af det :blush: jeg arbejder jo faktisk meget med billeder og grafisk design. Øhh bøhh men har jo altid assistenter eller dtp'ere der ta'r sig af teknikken.

Tusind tak for besøget og for hjælpen :smile:

Kærligste hilsner

Sally

Link to comment
Share on other sites

SØNDAG D. 30. OKTOBER

SÅ er jeg hjemme igen. Reykjavik var lige så cool og funky som forventet. Specielt cool i ordets bogstavligste forstand. Vi ankom onsdag til det smukkeste solskinsvejr, med bidende frost. Fra lufthavnen tog vi direkte til Blue Lagoon, som er et must at opleve. Har vedhæftet et billede, som jeg ikke er sikker på kommer med :blush: men under alle omstændigheder er det noget af det vildeste. Der er varme kilder overalt, men denne er speciel fordi mineralerne i vandet gør det helt turkist, -som mælk med farve i.. så mærkværdigt.

Torsdag ville jeg op og træne. Natportieren forklarede at der lå et center 20 min gang fra hotellet, men det lå udenfor det kort han havde, så han forklarede "bare resten af vejen". Nå, kl. 05.45 rendte jeg rundt i et boligblokområde i hyldende stormvejr, og kæmpede for at stå fast på de frostglaserede fliser. Måtte rundt om et fodboldstadion og ad mørke, mørke gader... bwarrr.. koldt. Endelig fandt jeg stedet. Et helt oldschool center, der mindede mig meget om mit gl. træningssted Sporting Health i Gothersgade. Faktisk var der også de samme maskiner og der lugtede på samme måde, -dejligt trygt og hjemmevant. Kan godt li' at gå rundt der blandt de lokale og føle at man ligesom "hører til".Jeg fik lavet forskelligt, men ikke rigtig skrevet ned...

Squat

Lunges

Latt pulldown

Benpres

Dumbbell pres

Romanchair

Kl. 07.30 var jeg tilbage i varmen på hotellet, og efter morgenkaffe og lunt morgenbrød, listede jeg op og tog et langt karbad. Så var jeg klar til at gå til møde med islændingene :smile: Det blev en lang dag, for der var arrangeret lækre restaurantbesøg og anden underholdning for os hver aften.

Fredag vågnede vi op til en helt hvid verden. Den første sne var kommet, og sammen med stormvejret var det en heavy cocktail at rode sig ud i. Min makker og jeg besluttede os derfor til at besøge Islands største og mest eksklusive spa og fitnesscenter "Laugar". Har også vedhæftet et billede af den vilde cardioafdeling. Jeg tog lige en times cardio mens min makker fik massage, og resten af tiden brugte vi i udendørs kilder, dampbade med pebermynthe eller citrongræs, sauna, boblebad og frokost altsammen i lækre hvide kimonoer og vamsede håndklæder. Det vildeste var deres pejsestue. Et stort kvadratisk rum, med 16 sorte stress-less læderlænestole omkring en stor åben pejs. Rummet var helt mørkt, så man skulle lige stå lidt inden man kunne danne sig et indtryk. Men at ligge der, i sin bløde kimono og høre stormen suse i pejsen, og slumre er noget af det mest luksusagtige jeg nogensinde har prøvet. Vi var der i 4 timer, men hvis det ikke var fordi vi havde møde, kunne jeg ha' været der hele dagen :4thumbup:

Fredag aften gik der lidt fest i den igen.. gahh havde ellers lovet mig selv at jeg skulle gå tidligt hjem, vi skulle nemlig med en lufthavnsbus kl. 05.00 lørdag morgen..

Men dejligt at komme hjem til varmen og til Incognito, som jeg skulle træne med i Thor idag!

Fik også lejlighed til at møde Incognito Jr. som assisterede os med magnesium og hælden lidt vand på gulvet hist og her :wink: -så dejlig!

Jeg begyndte så småt på mit nye program, så jeg skal lige ha' øvelserne på plads å sår'n.

Rotator cuffs m. elastik:

Intern 4x20

Extern 4x20

Rag pulls:

2x3@40

Lidt forsigtige reps @60 :devil:

-havde knas i ryggen, men gik forbavsende godt da jeg begyndte at spænde rigtigt op i maven og få vejrtrækningen under kontrol.

1/2 squats lige ned:

6x8@40

-heller ingen bøvl med ryggen her :bigsmile:

Bænkpres:

6x8@30

-de sidste 2 sæt kunne jeg nu kun klare 7 reps :dry:

Dumbbell rows:

6x8@18,5

-så så man lige mig blive meget, meget varm og rød i hovedet.. geee den kommer til at mærkes i morgen

:blush:

Fed træning. Meget glad over at jeg kunne få så meget ud af dagen selv om min ryg havde været slem hele formiddagen -var faktisk lige ved at aflyse.

Nå, så er det vist nu jeg skal ha' chekket lidt nyheder i tv, og se om min seng stadig har det godt :tongue:

Kærligste hilsner

Sally

post-8867-1130699822_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

HURRA! Første foto der rent faktisk kom med :cooldance::cooldance::cooldance:

Der skulle faktisk ha' været to stk. men nu skal jeg jo heller ikke blive for kæk.

Prøver lige at vedhæfte "Laugars" overdrevne cardioafdeling igen igen.. Når man står på løbebåndet kan man, gennem de kæmpe vinduer, se ud over de varme kilder. Møf!

Sally

post-8867-1130707216_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Fy for pyffer, en stor cardioafdeling :blink:

Å te´løk med at få billedet vist :4thumbup: Island ser alt alt for fedt ud. Heldige asen!

De er jo så vant til at ha' meget plads :bigsmile: og som om det ikke er nok, så er de jo også ved at købe Danmark. Startede med Magasin og Illum, og vupti i sidste uge købte de så lige Sterling, -som jo lige havde købt Mærsk Air. Nu er der så nogle australiere som er bleve lune på Copenhagen Airport, men lur mig om der ikke lige kommer en rig islænding ind i kampen til sidst :wink: Kan nu rigtig godt li' dem. Noget mere behagelig omgangstone, end jeg tidligere har oplevet med f.eks amerikanske-motherfucker-corporate-mastodonter. Vi var til middag på top-de-luxe-restaurant med CEO'en, der liiiige satte et par sukkerknalder bag overlæben, smurte aske omkring munden, og sprang op og gav den som en fantastisk Freddie Mercury med "Friends will be friends" -så kan man da tale om at blive budt velkommen :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup: ! Så var det også at jeg gang på gang måtte vise hvordan man laver et wrestling-fald lige ned mellem cafe-latte og cognac'er HA! :tongue:

Kærligste hilsner

Sally Nørrebrosdottir

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share