Peters log


Augustinus
 Share

Recommended Posts

FEEED beskrivelse dér! :4thumbup:

Kan godt nikke genkendende til din nattesøvn! :cold: Sover også altid forfærdeligt og af én eller anden grund er de fleste af vores ture om vinteren... :laugh:

Lyder da også til at det var en fed nat i naturen... Spændende læsning.. :smile:

Lige en ting... hvorfor lagde du knæklys ud?

Link to comment
Share on other sites

post-8923-1142190204_thumb.jpg

Den velsignede morgenstund som er guld at vågne op til. Det er virkeligt et antiklimaks at komme ud af skoven og ind i den grimme, falske grå, kedelig, ærgerlige by. Glæder mig til at komme i korpset, så behøver jeg ikke rende så meget rundt i byen.

Patrick Jeg fryser også altid. Første gang jeg har frosset i dene pose, men i nat var der også minus 11 grader. Så det er måske fair nok, at fryse lidt.

Jonas og jeg snakkede om at det måske var en idé at smide sit tøj, inden man gik i posen. Holder man så bedre varmen? Hvis kropskernen er tæt på posen istedet for pakket væk i et væld af lag tøj? Havde bare ikk den store lyst til at stå og strippe i nat, men det skal lige prøves engang.

VI smed lige et knæklys ved siden af der, hvor vi lagde presseningen, så vi kunne se hvad det var vi lavede.

Idag har jeg været på svømmer-instruktør kursus. Lidt kedeligt med alt den teori, men det blev sq hårdt til tider i vandet. Ca. 2 timer i vandet og 2-3 timers teori.

Link to comment
Share on other sites

post-8923-1142190204_thumb.jpg

Den velsignede morgenstund som er guld at vågne op til. Det er virkeligt et antiklimaks at komme ud af skoven og ind i den grimme, falske grå, kedelig, ærgerlige by. Glæder mig til at komme i korpset, så behøver jeg ikke rende så meget rundt i byen.

Patrick Jeg fryser også altid. Første gang jeg har frosset i dene pose, men i nat var der også minus 11 grader. Så det er måske fair nok, at fryse lidt.

Jonas og jeg snakkede om at det måske var en idé at smide sit tøj, inden man gik i posen. Holder man så bedre varmen? Hvis kropskernen er tæt på posen istedet for pakket væk i et væld af lag tøj? Havde bare ikk den store lyst til at stå og strippe i nat, men det skal lige prøves engang.

VI smed lige et knæklys ved siden af der, hvor vi lagde presseningen, så vi kunne se hvad det var vi lavede.

Idag har jeg været på svømmer-instruktør kursus. Lidt kedeligt med alt den teori, men det blev sq hårdt til tider i vandet. Ca. 2 timer i vandet og 2-3 timers teori.

Ah okay.. Selvfølgelig fair nok... :smile: Var lige bange for det lå der hele natten.. :laugh:

Jo, det er rigtigt, det skulle i teorien give mere varme, da kropsvarmen ellers forsvinder og går til spilde mellem tøjet og posen.. Syns dog jeg nogle gange fryser meget når jeg ikke har tøj på i den, og nogle gange har jeg tøj på og kan sagtens holde varmen... Sååå :blink:

Link to comment
Share on other sites

Fantastisk beskrivelse Peter! Jeg sidder og smiler når jeg læser det, for det rammer bare så godt..

Var det hårdt at komme igennem dagen, eller havde det 2 sidste, koncentrerede, timers søvn gjort dig klar?

Var hende den søde pige der så? :wink:

Link to comment
Share on other sites

Ja hehe Jonas de to timer tæt op af dig, var rent ekstase. Så det kører jeg stadig på, tror dog det hævner sig i nat. Tak for endnu en fed tur forresten. Lækkert at have en gæv gut at følges med.

Pigen var der desværre ikke :nonono::laugh:, men der var en anden pige der heller ikke så så dårlig ud :tongue: Must have

Forresten lige en ekstra ting til vores F.E.M pakkeliste

post-8923-1142192767_thumb.jpg

Oakley solbrille med mp3. God at løbe med til sommer

Edited by Augustinus
Link to comment
Share on other sites

Træning

Undervisning af elevdykkere

1 times rugby

3 x bronzecirkel

Havde fri fra gymnasiet idag. Passede mig fint, da weekendens strabadser havde valgt at hævne sig netop idag. Jeg vågnede ved en 10 tiden og følte mig svag og omtåget. Tænkte at en gang bronzecirkel ville slå det ud af kroppen, så det blev til 3 x bronzecirkel på fornuftig tid med fokus på korrekt udførelse. Dette hjalp umiddelbart ikke på min omtågethed. Så satte jeg mig i min seng, spiste, så film og lavede lektier hele dagen. Med en irriterende rastløshed men med en lidt sygelig svaghed i kroppen. Trods min skyldfølelse over ikke at få lavet noget ordentlig træning, blev dagen brugt på restitution og opfyldning af kropsdepoter.

Om aftenen blev det til et par rugby kampe. Vi spillede i undertal hvilket var (pisse) frustrerende og gjorde mig lidt irriteret samtidig med denne rastløshed og kropskløge som jeg stadig væk sidder med.

Dagens musik: Phantom of the Opera.

Link to comment
Share on other sites

Sådan gik natten indtil klokken 0500 hrs, hvor Jonas og jeg vågnede samtidig. Her blev det først rigtig hyggeligt. laugh.gif Jeg sagde til Andersen, at jeg frøs helt fantastisk. Nok mest i sjov svarede han, at jeg bare kunne lyne mig sammen med ham og komme og ligge lidt i 'ske'. blush.gif Det skulle champen ikke sige 2 gange, og inden han havde set sig om havde jeg koblet op med ham. Der var sq dejligt tongue.gif

Hehe, I fik rigtig hygget jer, hva? :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Niels Weldingh, du kan finde link til hans log på første side i min log. Han har lavet noget seriøs træning.

Dagens træning:

Stort set none

Cyklet lidt frem og tilbage

Gået en aftentur.

Jeg er fuldstændig tappet for energi. Jeg har kun lige overskud til at holde mig vågen i timerne, lave lektier og spise. Er også lidt vinterdeprimeret, synes gymnasiet er forfærdeligt. Nu må foråret snart gerne komme.

Link to comment
Share on other sites

Han sagde i Janauar at hans ansøgning var blevet sendt afsted, derfor jeg regner med med at han er på patruljekursus. Han kan godt være i garden og så tage afsted et par uger på PTRKUR, det er hans ret LG kan ikke holde på ham.

Han kan ikke søge hvis han ikke har gennemført værnepligten.

Skrev også med ham i weekenden og da var han stadig i LG. Og PTRKUR er jo mere end et par uger.. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg æder mine ord i mig. Jeg har ikke selv snakket med ham for nyligt, synes bare det var logisk at han var med, nu at hans papirer er iorden. Han er jo uddannet nu, han har været på Rex tur, så jeg kan ikke se hvorfor han ikke skulle kunne tage på PTRKUR.

PTRKUR varer i år fra

27 FEB - 28 APR

Dagens tal (15/3 06)

25 mand

Dagens træning

12 km interval løb

1 times styrketræning

10+ km cykling

3 x bronzecirkel

Løb: Holdleder halvskadet, Uffe halvsmadret så den blev taget med 'ro'. Stille og roligt løb med hold 7/8. Puls i grundtempo ca. 150-155 puls i spurt 185+. Herefter 1/2 L kakao

Vores holdleders bedste tider:

3 km: 8.18

5 km: 14.23

10 km: 29.30

Han løber stærkt :w00t:

Styrketræning bestod af bronzecirkel. Stille og rolig gennemgang med fokus på korrekt udførelse.

Træning hovedsagligt af triceps brakii, biceps brakii og bryst. Vil gerne kunne lave nogle flere pushups og pullups.

Link to comment
Share on other sites

:blink::w00t:

Lyder virkeligt insane... Damn.. :crazy:

Hørte også om en jæger på sergentskolen der løber 10 km på 40 min i kampuniform og støvler... Ganske udmærket.. :bigsmile:

Hehe...hørte...var han så tung da? Det er en god tid. Men løber du i Lowa Combat er det altså ikke så slemt endda!

Jeg tror muligvis, at der kommer noget spændende på tv2 med Niels Brinch som vil interessere jer.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share