Peters log


Augustinus
 Share

Recommended Posts

Ok. min fejl :unhappy: læste det lidt hurtigt. Feltet var da repræsenteret med ihvertfald en jæger/måske tidligere hvad jeg ved af.. Du skal huske at FEM langt fra er det samme som et adventurerace. Men det finder du vel også selv ud af, jeg skal selv til AR næste weekend, så det bliver sikkert ganske sjovt oven på denne tur..

Link to comment
Share on other sites

Det er bare iorden. :wink:

Min ære gik dog ikke med til at blive hentet i feltet. Uffe tog min rygsæk og jeg humpede i mål. :4crutches: De broer langs kanalen på hjemvejen var næsten ikke til at overkomme med knæet, jeg måtte holde pause for hvert trin :blush::blink:

Ok lyder spændende, hvad er det for et løb?

Link to comment
Share on other sites

http://www.ardk.dk/?side=race&id=90

Jeg tænkte lidt på at tage dette som en træningstur med Uffe og Niels.

Jeg har forresten ikke fortalt at jeg fik nogle store hudafskrabninger under begge arme til f.e.m.

Det havde irriteret mig igennem hele løbet men uffe opdagede det først da vi sad i teltet om aftenen.

Uffe satte vabelplaster på for at beskytte det lidt og for at det ikke skulle blive irriteret yderligere. Det hjalp dog ikke det store.

Det må være kommet af en kombination af rygsækkens stropper som sad dårligt og en svedundertrøje med invendige syninger. Jeg har dog løbet med trøjen før og den har aldrig voldt mig problemer. :nonono:

Jeg kan hilse og sige at det gjorde pæn avs at få hevet coloplasten af igen :laugh: Det rev såret op igen og tog en masse hår med ved roden.

Edited by Augustinus
Link to comment
Share on other sites

Løbet næste weekend er "Firma Team Challenge". Det var forresten også første gang jeg deltog i F.E.M så placeringen var mere end godkendt :bigsmile:

hvilken af ruterne vil i vælge til det AR løb.. I skal have med i jeres overvejelser, inden i vælger distance, at man i et AR løb bruge meget tid ved de forskellige poster, Det er ikke bare 80km cykling og 15løb, der er også mange andre discipliner som spiser en del tid.

Link to comment
Share on other sites

Tror desværre ikke vi deltager alligevel. Niels skal løbe dm i Tri sprint den weekend. Men der er jo masser af små AR. så det bliver bare et andet.

Arthur; det må jeg lige prøve engang.

I aften cyklede jeg på min MTB ved siden af løbeholdet. Skoven var lækker og snakken var god.

Efterfølgende var vi i svømmeren og undervise i rugby. Bagefter spillede vi vandpolo imod svømmerne.

Det er nok den mest frustrerende sport i verden. :dry: det går alt for langsomt uden finner.

Alt i alt ca. 30 km cykling plus en smule træning hist og pist.

Link to comment
Share on other sites

Jeg ville lige sige. at jeg igår var til fordrag med nicolai moltke-let igår og det kan virkelig anbefales... Utrolig spændende at høre på.. Han fortalte ganske vist ikk særlig meget om sin tid i jægerkorpset. Men meget om sin motivation. Og hvordan man frigøre den indre styrke til at gennemgå sådan ting....

mvh JOVI

Edited by jovi
Link to comment
Share on other sites

jeg springer o-løb over idag, mine ben er stadig smadret sammen med min lænd og ryg.

Desuden har papa fødselsdag og det skal der jo også være tid til.

Imorgen får den full throttle med svømning, styrketræning og løb.

En hård gut

http://forsvaret.dk/FKO/Nyt+og+Presse/%C3%...C3%A6tspris.htm

Edited by Augustinus
Link to comment
Share on other sites

Nope er den god? Jeg har læst den oprindelige B20, synes den var rigtig dårligt skrevet, men det er jo en spændende og rædselsfuld historie. Enhver soldats skræk.

Gårsdagens træning.

13-14km intervalløb med Hold 8

1 times svømning med Slagelse Tri.:

300m opvarmning

10 x 100 sprint

Sprint

75m

50m

25m

x 2

200 meter ben

Udsvømning

15 km cykling

Cyklede ud i løbeklubben for at prøve benene af. Det gik, men lårerne var meget tunge og blev aldrig varme. Det var en hård tur med højt tempo, lange spurter og bakke spurter. Snakken gik bl.a på et stafet-løb i KBH om snart. 4 x 5km. Det tager vi nok med til.

Da vi kom hjem og stoppede for at strække ud, gjorde det pludselig rigtig ondt i både knæ og skinneben. Knæet føltes som i søndags og skinnebenet blev helt varmt og lavede nogle ubehagelige jog op af benet.

Efterfølgende cyklede vi til svømning, hvor Jonas var med. Der blev svømmet rigtig godt til og der blev brugt en masse kræfter.

Vi forlod svømmehallen ved en 10 tiden, hvor jeg fulgte jonas ned til stationen. Så det blev til en del cykling også.

Jeg er igang med at prøve at få fat i en kettlebell. Jeg har snakket lidt med KennethJay og Gaurden og det lyder til at vi kan finde ud af noget.

Desuden er jeg på udkig efter en ribbe og en ny sandsæk. Ribben har jeg fundet i harald nyborg til en god pris, så den skal shoppes idag.

Link to comment
Share on other sites

Det lyder godt med ribben og Kb'en

Hvis du har læst Chris Ryan's ham der slap væk og Andy McNabs B20, så tror jeg du vil finde Asher's god. Han tager ned til de steder der omtales i bøgerne og gennemgår derefter deres udsagn. jeg synes den er ok skrevet, i hvertfald bedre end de to andre hvis eneste plusser er 1. håndsberetningerne. Han er i øvrigt en hardcore fyr. Gammel SAS'er, og derefter ørken eventyrer. Boede tre år med beduiner i afrika, og gik med sin kone og kameler på tværs af Sahara :superman:

Link to comment
Share on other sites

Det lyder helt skørt med ham. Hvorfor checker han dem efter? Er der noget spændende, som ligger under? :4mewantfood:

Jeg var hos Harald-drengen idag og han havde ikke flere ribber og kunne heller ikke finde ud af at bestille nogen hjem. Meget irriterende faktisk. :nonono:

FEM har virkelig trukket mange kræfter ud af mig, måske mest mentale. Jeg følte mig utrolig begrænset efter den tur. Korpset røg lige endnu længere væk end det var i forvejen. Det løb sugede al min energi og meget af motivationen. Så jeg har lige en off-uge og mange ting fungere ikke lige for mig. hmm

Håber opvisningen på Høvelte i weekend fylder mig med motivation og forelskelse :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Det lyder helt skørt med ham. Hvorfor checker han dem efter? Er der noget spændende, som ligger under? :4mewantfood:

Jeg var hos Harald-drengen idag og han havde ikke flere ribber og kunne heller ikke finde ud af at bestille nogen hjem. Meget irriterende faktisk. :nonono:

FEM har virkelig trukket mange kræfter ud af mig, måske mest mentale. Jeg følte mig utrolig begrænset efter den tur. Korpset røg lige endnu længere væk end det var i forvejen. Det løb sugede al min energi og meget af motivationen. Så jeg har lige en off-uge og mange ting fungere ikke lige for mig. hmm

Håber opvisningen på Høvelte i weekend fylder mig med motivation og forelskelse :tongue:

Deres historie er jo lidt fantastisk og de hænger begge en af deres kammerater ud i offentligheden, og det vil han gerne belyse. Han finder lidt modstridende ting frem, og besøger de folk de var i "kontakt" med. En god bog

Du skal ikke tage det så tungt med FEM, det er jo noget du kan lære meget af... mest af alt at du blive nødt til at få en masse af den slags oplevelser på bagen før du reelt er klar... En ulykke kommer sjældent alene.

Link to comment
Share on other sites

Du skal ikke tage det så tungt med FEM, det er jo noget du kan lære meget af... mest af alt at du blive nødt til at få en masse af den slags oplevelser på bagen før du reelt er klar... En ulykke kommer sjældent alene.

Jep, op på hesten igen makker! :devil:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share