Peters log


Augustinus
 Share

Recommended Posts

Patrulje kompagniet

http.//www.6206.dk/

Det ser meget interessant ud. Meget smart man kan være elitesoldat i sin fritid.

Ha ha! det må sgu da være en joke? Det er da en paintball-klub, eller hva???

Elitesoldat i sin fritid? Det er sådan nogle udsagn der gør at ingen kan tage hjemmeværnet seriøse. Bare fordi man har fået lov til at gå med bøllehat er man jo ikke elitesoldat, vel?

Der findes kun ét patruljekompagni i Danmark. og det er Patruljekompagniet ved Hærens Operative Kommando (Patruljekompagni/HOK) www.patruljekompagniet.dk - alle andre nuværende enheder i det danske forsvar eller hjemmeværnet, der måtte finde på at bruge den militære betegnelse "Patruljekompagni", er fuskere!

Hæren opstillede tidligere Patruljekompagniet ved Danske Division, men den enhed er idag nedlagt. Hjemmeværnet opstiller ét patruljekompagni til rådighed for Hærens Operative Kommando: Patruljekompagni/HOK, og et antal lokale grupper og delinger med en grundlæggende patruljefaglig kapacitet: men disse lokale patruljedelinger, kan med rette IKKE betegnes som patruljekompagnier. Læs også om HJV-PATRULJE

I dansk militær terminologi er et Patruljekompagni er en enhed med der opstiller mindst tre patruljedelinger, og enheden adskiller sig fra en almindelig opklaringsenhed eller et infanterikompagni, ved at have en fjernopklaringskapacitet og en signalkapacitet, der gør det muligt at melde over lange afstande. Det er idag kun Jægerkorpset, Frømandskorpset, Patruljekompagni HOK og til dels Opklaringsbataljonen ved GHR, der har sådanne kapaciteter.

Det er kun Patruljekompagni/HOK der er uddannet af Jægerkorpset som

Protection Team og som Kampsvømmere ved Frømandskorpset.

Så tror ikke på alt hvad du læser på internettet.

Link to comment
Share on other sites

Træning mandag

11-12 kilometers løb med klubben. Godt tempo. Noget af en hård tur efter at have været syg.

En halv times svømning. Jeg var totalt afkræftet og tog det stille og roligt. Men fik da svømmet ca. 20 baner crawl.

Træning tirsdag

Power træning. 1 time og 30 minutter.

Jeg har en del problemer med ryggen for tiden. Har haft rygsmerter siden Torsdag i sidste uge. Det er ikke alm. muskelømhed, men jagende smerter som kommer og går med ca. en times varighed af gangen. Fysioterapeuten siger det er overbelastning, men jeg har stor længsel efter at komme tilbage til træningen da jeg også måtte springe hele sidste uges træning over pga. sygdom.

Imorgen er jeg derfor nok dømt til at springe løb og måske også svømningen over. :unhappy:

Link to comment
Share on other sites

Og så lige lidt reklame for et rigtig godt foredrag med Moltke.

Kære Peter

Tak fordi du deltog d. 22. august på Nicolai Moltke-Leth's

motivationsarrangement Kys den gamel verden farvel!

Vi holder det igen d. 22. november i Charlottehaven, og har du eller nogle

kolleger/gode venner lyst til at opleve det igen, vil vi gerne invitere dig med

til rabatpris.

"Kys den gamle verden farvel" afholdes d. 22. november 2006 kl. 09.00 - 12.00 i

Charlottenhaven, København. Der er allerede mange tilmeldte, så skyld dig at

tilmelde dig selv, og send denne invitation videre til venner og kolleger -

programmet for seminaret kan du se herunder.

Når du selv tilmelder dig selv, så skal du skrive "KGVF Peter Andersen" i

referencefeltet på tilmeldingsformularen, så kommer du med til rabatprisen 200

kr. excl. moms. Når en af dine gæster tilmelder sig, så skal de skrive "FRIEND

Peter Andersen" i referencefeltet, så kommer de også med til rabatprisen 200,-

excl. moms. Med i prisen er 3 timers motivationsseminar og en bog af Anthony

Robbins.

Husk at arrangementet bliver fyldt op snart, så gør det med det samme.

Program og tilmelding er på http://www.coachforum.net/nicolai.html

Stor efterårshilsen til dig og dine nærmeste

for Nicolai Moltke-Leth

Jesper Kjærgaard

Direkte 29 84 89 21

[email protected]

KYS DEN GAMLE VERDEN FARVEL

Ser du begrænsninger eller muligheder?

Et minikursus og motivationsforedrag med jægersoldat, kaptajn af reserven

eventyreren og forfatteren Nicolai Moltke-Leth. 3 timer der vil ændre dit liv og

dit syn på verden. Inkluderer en gratis bog om personlig udvikling af Anthony

Robbins.

Nicolai Moltke-Leth er landskendt for sine levende foredrag. Han vil på disse 3

timer gøre alt hvad der er muligt for at inspirere dig...

Med levende eksempler fra hans eget liv, øvelser, musik og eksperimenter vil han

gøre det klart for dig, hvor meget potentiale du rummer inden i dig, og hvordan

du får meget mere af det frem i lyset.

Hans budskab er enkelt. Vi rummer alle sammen meget mere end vi er klar over.

Vores krop og sind er både vores bedste ven og værste fjende. Det handler om at

lære nogle enkle værktøjer, der gør at du kan realisere alt det bedste i dig. Vi

har alle muligheden, hvis vi tør tro på det. Nicolai Moltke-Leth er i sit eget

liv et godt eksempel på en person, som har undladt at sidde i sofaen men i

stedet været aktiv og skabt sig et rigt liv. Han er tidligere jægersoldat,

kaptajn af reserven. Han er kandidat i sociologi, coach og NLP-master. Desuden

uddannet hos Anthony Robbins i USA, verdens førende coach og

præstationsudvikler.

Dette intense minikursus er interessant for dig, hvis du ønsker

- at forstærke dine drømme

- at gøre status på "dit liv"

- at udarbejde en plan for hvad du vil

- at blive udfordret

- at øge dine præstationer

- at lære hvad andre mennesker med succes har gjort

- at blive bedre til det du gør

- at give dig selv et "spark" bag i

- at høre hvad mødet med Anthony Robbins har gjort for Nicolai Moltke-Leth

personligt og professionelt.

Nicolai Moltke-Leth

Den 36-årige tidligere jægersoldat Nicolai Moltke-Leth har alle dage færdedes i

grænselandet for at udfordre og udvikle sit potentiale. Han har deltaget i flere

af verdens hårdeste adventure-races som Raid Gauloises og Eco Challenge,

gennemført en 3 måneder lang 4WD ekspedition fra Sydafrika til Nordafrika,

besteget bjerge i Himalaya, Europa og Afrika og deltaget to gange i verdens

hårdeste bilrally Paris-Dakar. Han er kendt fra DR-dokumentarudsendelsen

"Eliten" og kunne opleves som vært på TVDanmarks "71 grader Nord". Derudover

debuterede han for nogle år siden som forfatter med bestseller-bogen "Jo, du

kan", og udgav i november 2005 bogen "Et glimt af sjælen".

BONUS -

Kom tættere på Nicolai's personlige mentor og få en gratis bog

Den sidste halve time bruger Nicolai på at introducere dig for nogle af de

værktøjer som han har lært verdens ledende underviser i personlig motivation og

coaching, Anthony Robbins.

Nicolai Moltke-Leth demonstrerer Anthony Robbins undervisningsform og viser,

hvad det er der gør ham så effektiv.

Du vil desuden blive introduceret for muligheden for selv at møde Anthony

Robbins på en tur arrangeret af Nicolai Moltke-Leth, og du vil kunne møde andre

der har været på kursus med Anthony Robbins og Nicolai Moltke-Leth. Her vil du

også kunne få bogen Notes from a Friend" af Anthony Robbins gratis!

Gør noget for dig selv - tag action

Med dette arrangement vil Nicolai gøre alt hvad han kan for at påvirke dig på

alle planer til at tage action og ansvar i dit liv. Han vil gennem øvelser

coache dig til at se hvad du selv kan gøre for at ændre din tilstand, og sætte

dig selv op til at tage action i dit liv. Tit ved vi godt hvad vi burde gøre -

forskellen i dit liv kommer når du ser tingene som et must, og tager action.

Tidligere deltagere på dette seminar vender tilbage igen, nu med deres kolleger,

venner, koner og mænd, nogle gange hele afdelingen.

"Kys den gamle verden farvel" afholdes d. 22. november 2006 kl. 09.00 - 12.00 i

Charlottenhaven, København.

Invester lidt i din egen udvikling, men gør det nu, inden arrangementet bliver

fyldt op. Vi glæder og til at møde dig.

Mange hilsner

Nicolai Moltke-Leth - True North

Jesper Kjærgaard - Dansk Coach Forum

Når du selv tilmelder dig selv, så skal du skrive "KGVF Peter Andersen" i

referencefeltet på tilmeldingsformularen, så kommer du med til rabatprisen 200

kr. excl. moms. Når en af dine gæster tilmelder sig, så skal de skrive "FRIEND

Peter Andersen" i referencefeltet, så kommer de også med til rabatprisen 200,-

excl. moms. Med i prisen er 3 timers motivationsseminar og en bog af Anthony

Robbins.

Program og tilmelding er på http://www.coachforum.net/nicolai.html

Link to comment
Share on other sites

Jamen mange tak for den fine reklame for Nikolaj Molkte-Leths fordrag

Nu har jeg overhovedet ikke lyst til at rive hovedet af dig, fordi jeg sidder 10.000 km veak og alt for gerne ville opleve det fordrag! :bruce:

Naa men det maa saa vente, det er nu heller ikke ikke saa daarligt med damerne hernede.

Men det ved du jo alt om :tongue:

Alt herfra

Venlig hilsen Christian

Edited by christian_dk
Link to comment
Share on other sites

Stadig plaget af rygsmerter får jeg ikke trænet så meget. Det blev dog til lidt igår

Træning Lørdag

Løbekursus i midt og forfodsløb ("Thi-løb"?)

KB - opvarmning og 60 x clean and jerk.

Løbekursuset tog det meste af formiddag middag og vi fik sprunget og løbet rundt og lavet en masse skøre øvelser. Efterfølgende lidt sving i haven med Jonas Omega.

Link to comment
Share on other sites

Desuden var der åbent hus på det sundhedsfaglige fakultet på Århus Universitet Torsdag-Fredag i sidste uge. Ville meget gerne have været deroppe, men var lidt stresset og halv syg og hvis jeg fik meget ondt i ryggen er der altså langt vej hjem til en seng fra Århus :blink: Så det blev desværre ikke til noget i denne omgang. Håber det kan komme til at passe ind næste år :smile:

I aften står den på løb, uv-rugby og svømning. Ryggen er stadig ikke helt god, så jeg tager det bare "stille og roligt :wink: "

Link to comment
Share on other sites

Jeg er klar på foredraget :4mewantfood:

Det kan jeg kun anbefale(husk at skrive mit navn i referencefeltet, så bliver jeg glad :smile: ). Og Christian bare rolig, jeg tror ikke den gode Molkte er færdig med at lave foredrag når du er kommet hjem :wink:

Desuden skal vi da lige snart mødes og træne lidt Mads. Glæder mig stadig til at høre om PTRKUR jo :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

Desuden var der åbent hus på det sundhedsfaglige fakultet på Århus Universitet Torsdag-Fredag i sidste uge. Ville meget gerne have været deroppe, men var lidt stresset og halv syg og hvis jeg fik meget ondt i ryggen er der altså langt vej hjem til en seng fra Århus :blink: Så det blev desværre ikke til noget i denne omgang. Håber det kan komme til at passe ind næste år :smile:

Du skulle ikke have holdt dig tilbage for at bede som en overnatning i århus hos mig.

Du er velkommen en anden gang...

Link to comment
Share on other sites

Du skulle ikke have holdt dig tilbage for at bede som en overnatning i århus hos mig.

Du er velkommen en anden gang...

Det lyder ellers lækkert. Så kan det være jeg dumper forbi engang, det ville jo være som en overnatning hos selveste Yoda :cool:

så ligger der på jægerkorpsets side et træningskompendie som du anbefalede dem :4thumbup:

under bliv jæger

Kanon mand! Her er et link: http://forsvaret.dk/JGK/bliv_jaeger/Traening/

Hej Peter og Jonas

Kommer i til landstræningen i weekenden?

Hej Henrik

Nej ellers tak for tilbudet. Vi følte os ret malplaceret til første træning. Men det var fedt at prøve og opleve. Men vi har nedprioriteret rugby-træningen en del, så vi er nok heller ikke fit til en tur til.

Men tak fordi vi måtte være med.

Link to comment
Share on other sites

Træning Mandag

ca. 12 km løb.

Efterfølgende svømning. 1 x 300 m. 2 x 500 m. 1 x 200 m. og udsvømning.

Det var mørkt og koldt, så jeg løb med jægertrøjen som inderste lag. Det egnede den sig faktisk udemærket til. Det var som om at mange af løberne var tappet af energi og jeg var bestemt ikke en undtagelse. Folk gav op på ruten og gik resten af vejen hjem, men jeg fik da holdt ud selvom det føltes som en lang tur :laugh:

500 ml. Proteindrik

Så havde jeg undervisning for juniordykkerne i rugby. Fik også selv hovedet under vand et par gange for at dømme.

Efterfølgende svømning med Tri-Gutterne. Jeg synes jeg havde en god dag mht. svømning, men TRI-drengene er kommet i rigtig god svømmeform, så kunne desværre ikke følge med feltet på de lange distancer. Men synes ellers det gik rigtig fornuftigt.

Træning Tirsdag

Halvanden times Power-Træning i Heckmann laboratoriet.

Tja. Halvanden time på en kondicykel. Hyggelig hård træning med gutterne.

Efterfølgende 500ml. proteindrik. og Rød Zone om de franske frømænd!

Link to comment
Share on other sites

Træning Mandag

ca. 12 km løb.

Efterfølgende svømning. 1 x 300 m. 2 x 500 m. 1 x 200 m. og udsvømning.

Det var mørkt og koldt, så jeg løb med jægertrøjen som inderste lag. Det egnede den sig faktisk udemærket til. Det var som om at mange af løberne var tappet af energi og jeg var bestemt ikke en undtagelse. Folk gav op på ruten og gik resten af vejen hjem, men jeg fik da holdt ud selvom det føltes som en lang tur :laugh:

500 ml. Proteindrik

Så havde jeg undervisning for juniordykkerne i rugby. Fik også selv hovedet under vand et par gange for at dømme.

Efterfølgende svømning med Tri-Gutterne. Jeg synes jeg havde en god dag mht. svømning, men TRI-drengene er kommet i rigtig god svømmeform, så kunne desværre ikke følge med feltet på de lange distancer. Men synes ellers det gik rigtig fornuftigt.

Træning Tirsdag

Halvanden times Power-Træning i Heckmann laboratoriet.

Tja. Halvanden time på en kondicykel. Hyggelig hård træning med gutterne.

Efterfølgende 500ml. proteindrik. og Rød Zone om de franske frømænd!

Hey nu har jeg læst din log hver dag i et par måneder, og det har godt nok været spændende. Går selv med drømmen om at blive Frømand og er også godt på vej til det. Da min far har været i forsvaret og stadig er, kender han en del tidligere jægere og frømand jeg har haft æren at snakke med :smile:

Men nok om det, jeg læser tit at i Mandags f.eks. har du løbet 12 km, og den anden dag 8 osv. Men er der et decideret træningsprogram inden for løb du følger?

http://www.iform.dk/Crosslink.jsp?d=799&a=2680 følger selv det her, da jeg har planer om Marathon og bare at kunne få en rigtig god grundform. Hvad syntes du om det?

Hvor mange dage om ugen træner du? Og hvad træner du de følgende dage?

Og hvad siger din familie til at du vil i forsvaret?

Hvordan klarer du lektierne og al den træning? Har jo læst mig til at du går i 2.g, og efter sigende skulle der være sindsygt mange lektier det år.

Nogen spørgsmål jeg har gået og tænkt på, som jeg håber du vil svare på :4thumbup:

Edited by Danielsson
Link to comment
Share on other sites

Hej!

Jeg følger desværre ikke noget løbeprogram, men løber istedet med en løbeklub. Løbeklubber er geniale til begyndere vil jeg sige. Man kommer godt igang, der er fast træningstider, glade mennesker og venner at følges med. Der bliver holdt gode tempoer og der er mange garvede løbere med massere af erfaringer de meget gerne deler ud af. Men nu har jeg løbet i klubben i et år og jeg føler ikke jeg udvikler mig mere. Desuden har jeg overtrænet en del før sommerferien og efter sommerferien, hvilket er = dårlig ikke progressiv træning.

Alt dette løber ud i at jeg må tage og sparke mig i bagenden og se at finde et program, der passer til mig og de mål jeg har. Det gode ved et program er at de er strukturerede og at man helt bestemt har en progression.

Mine mål for fremtiden er som følger:

Cooper over 3200

10'er under 40 min.

Halvmarathon under 1.40.00

Marathon.

Jeg tror jeg vil begynde fra en ende af og så langsomt finde programmer osv.

Det kedelige ved programmer er, at de er meget personlige og det derfor er svært nogen gange at få passet ind med at man kan løbe med en makker.

Hvor mange gange om ugen jeg træner varierer også meget alt efter skader, motivation, tid etc.

Nogle uger har jeg trænet op til 3 gange om dagen. Andre uger bliver det kun til 2-3 gange om ugen.

Træningen deler jeg op i:

Løb

Svømning

Styrketræning (KB + BW)

(O-løb i sommerhalvåret)

Desuden er march meget vigtigt. Men det bliver kun trænet når jeg er på ture.

Hvad min familie siger er lidt blandet. Min far synes ikke særlig godt om Forsvaret, da han havde en dårlig oplevelse med sin værnepligt.

Min mor har en del respekt for jægere og frømænd, men forstår dem ikke helt. Desuden ville hun nok helst have at jeg valgte noget andet.

Mht. til lektier kommer de er første række. Hvis jeg ikke kan nå lektierne ryger træningen. Det sker engang imellem, men faktisk ikke så tit.

Men det er da klart jeg kunne træne en del mere, hvis jeg ikke havde alle de (forpul...) lektier.

Men du må huske på at det ikke er konditionen/ den fysiske form, det kommer an på, hvis du vil være frø. Tro mig, "when the shits hits the fan" så er din makker med et højere kondital ikke bedre stillet end dig. Man bliver ikke bedre til at kapere; stress, søvnmangel, sult, tørst, angst, udmattelse fordi man er i god form.

Den bedste træning du kan lave er at tage på nogle hårde friluftsture, så kan jeg love dig at du hurtigt skal finde ud af om du vil være frø.

Link to comment
Share on other sites

Hej!

Jeg følger desværre ikke noget løbeprogram, men løber istedet med en løbeklub. Løbeklubber er geniale til begyndere vil jeg sige. Man kommer godt igang, der er fast træningstider, glade mennesker og venner at følges med. Der bliver holdt gode tempoer og der er mange garvede løbere med massere af erfaringer de meget gerne deler ud af. Men nu har jeg løbet i klubben i et år og jeg føler ikke jeg udvikler mig mere. Desuden har jeg overtrænet en del før sommerferien og efter sommerferien, hvilket er = dårlig ikke progressiv træning.

Alt dette løber ud i at jeg må tage og sparke mig i bagenden og se at finde et program, der passer til mig og de mål jeg har. Det gode ved et program er at de er strukturerede og at man helt bestemt har en progression.

Mine mål for fremtiden er som følger:

Cooper over 3200

10'er under 40 min.

Halvmarathon under 1.40.00

Marathon.

Jeg tror jeg vil begynde fra en ende af og så langsomt finde programmer osv.

Det kedelige ved programmer er, at de er meget personlige og det derfor er svært nogen gange at få passet ind med at man kan løbe med en makker.

Hvor mange gange om ugen jeg træner varierer også meget alt efter skader, motivation, tid etc.

Nogle uger har jeg trænet op til 3 gange om dagen. Andre uger bliver det kun til 2-3 gange om ugen.

Træningen deler jeg op i:

Løb

Svømning

Styrketræning (KB + BW)

(O-løb i sommerhalvåret)

Desuden er march meget vigtigt. Men det bliver kun trænet når jeg er på ture.

Hvad min familie siger er lidt blandet. Min far synes ikke særlig godt om Forsvaret, da han havde en dårlig oplevelse med sin værnepligt.

Min mor har en del respekt for jægere og frømænd, men forstår dem ikke helt. Desuden ville hun nok helst have at jeg valgte noget andet.

Mht. til lektier kommer de er første række. Hvis jeg ikke kan nå lektierne ryger træningen. Det sker engang imellem, men faktisk ikke så tit.

Men det er da klart jeg kunne træne en del mere, hvis jeg ikke havde alle de (forpul...) lektier.

Men du må huske på at det ikke er konditionen/ den fysiske form, det kommer an på, hvis du vil være frø. Tro mig, "when the shits hits the fan" så er din makker med et højere kondital ikke bedre stillet end dig. Man bliver ikke bedre til at kapere; stress, søvnmangel, sult, tørst, angst, udmattelse fordi man er i god form.

Den bedste træning du kan lave er at tage på nogle hårde friluftsture, så kan jeg love dig at du hurtigt skal finde ud af om du vil være frø.

Det med løbeprogrammer var lige præcis det jeg gjorde. Startede med et 5 km løbeprogram, og har så arbejdet mig op til Marathon programmet. Har aldrig haft skader, og føler virkelig at jeg forbedre mig for hver løbetur.

Det med 3 gange lyder da sindsygt, og faktisk lidt åndsvagt :nonono: du må da selv have vidst at 3 gange om dagen er for meget? Er godt nok ærgeligt med skader, så det må man simpelthen undgå for guds skyld.

Det med lektierne lyder godt :4thumbup: er godt nok også glad for jeg går på hhx der er slet ikke lige så mange lektier som der er i stx (almene gym).

Og det med den fysiske form har du fuldstændigt ret i. Det er VILJEN der skal tage dig igennem udd forløbet. Men hvis du ikke har fysikken med, så er du på skideren. Fordi man kan ikke bare f.eks. løbe 10 km når man normalt løber 1 km, uden det vil forårsage skader.

Noget jeg syntes er sjovt er at vi har præcis de samme drømme :cool:

Først konstabel, seargent og frømand/jæger.

Noget jeg glæder mig til, er starte på svømningen. MEN jeg har aldrig lært decideret teknik i svømning...så har du nogen forslag til hvordan jeg lærer det? Har tænkt på at læse nogen bøger, og se nogen fílm om svømning. Det skal siges at jeg ikke har tid til nogen hold, så skal træne solo. Men da jeg startede på løb troede jeg, at jeg skulle dø! Og nu går det skide godt, så mund ikke det kommer til at gå fremad med svømningen? :tongue:

Edited by Danielsson
Link to comment
Share on other sites

tjo da jeg startede med at svømme crawl holdte jeg helst pause for hver 25, 50 m. Men det kommer jo stille og roligt. Det vigtigste er bare at få svømmet en hel masse, så lige pludselig får du en god rytme.

Hvis du er helt på bar bund er det lidt noget møg. Men hvis du kender crawl og bryst og godt kan svømme det nogenlunde, så er det bare afsted. Så kommer det stille og roligt og mon ikke der er nogle konkurrencesvømmere i din omgangskreds på HHX? Så kan du lige få lokket dem en tur i svømmehallen og få nogle tips.

Link to comment
Share on other sites

tjo da jeg startede med at svømme crawl holdte jeg helst pause for hver 25, 50 m. Men det kommer jo stille og roligt. Det vigtigste er bare at få svømmet en hel masse, så lige pludselig får du en god rytme.

Hvis du er helt på bar bund er det lidt noget møg. Men hvis du kender crawl og bryst og godt kan svømme det nogenlunde, så er det bare afsted. Så kommer det stille og roligt og mon ikke der er nogle konkurrencesvømmere i din omgangskreds på HHX? Så kan du lige få lokket dem en tur i svømmehallen og få nogle tips.

Lyder godt, også det jeg regnede med (bare svømme en masse så skal det nok komme). Er ikke på helt bar bund hvad angår teknik, så det skal nok komme.

Link to comment
Share on other sites

Da jeg trænede 3 gange om dagen så det ca. sådan ud:

Kl 14 efter skole. En 30-45 min. Kettlebell.

Kl. 18:30 en times løb

Kl. 2030 en times svømning.

Det kunne jeg godt holde, men så var man også træt om aftenen.

Nu kommer der lige lidt spørgsmål tilbage igen :smile:

Hvor hurtigt løber du på en cooper?

Hvad har du af friluftserfaring?

Link to comment
Share on other sites

Da jeg trænede 3 gange om dagen så det ca. sådan ud:

Kl 14 efter skole. En 30-45 min. Kettlebell.

Kl. 18:30 en times løb

Kl. 2030 en times svømning.

Det kunne jeg godt holde, men så var man også træt om aftenen.

Nu kommer der lige lidt spørgsmål tilbage igen :smile:

Hvor hurtigt løber du på en cooper?

Hvad har du af friluftserfaring?

Faktisk når du sætter træningen op på den måde syntes jeg ikke den virker så gal. 3 gange på den måde burde være ok, tror jeg da.

Hvor hurtigt løber du på en cooper? Der forstår jeg det som om hvor langt jeg løber. Min pr på cooper er lige pt på 3750. Det er fint nok, syntes selv at det med løb klarer jeg meget godt, bliver spændende at se hvordan det går med svømningen.

Friluftserfaring det kan man ikke sige jeg har det store kendskab til. Kun for 9 kl, :laugh: men det kan man ikke kalde seriøst. Men ikke noget jeg regner med at træne, for jeg får trænet rimeligt igennem konstabel,seargeant og måske også nogen adventure races jeg tilmelder mig. Og som du også siger så er det jo ikke FYSIKKEN der er driv faktoren til at du kommer igennem udd men din vilje. Men jeg er enig i at frilufsterfaring er en nødvendighed, og som sagt får jeg det helt sikkert i forsvaret.

Hvad angår orienteringsløb har jeg simpelthen ikke tid til at starte på nogen hold, men jeg lærer det nok over på Bornholm under min Konstabel udd.

Edited by Danielsson
Link to comment
Share on other sites

Shit mand, det er en gennemsnits fart paa 18,75km/t, saa kan jeg lige foelge med paa cykel :4thumbup:

Nej synes sgu det lyder rigtig fornuftigtN Naar man selv ligger og boevler omkring de 3100 meter, saa goer det ihvertifal!

hehe takker for de pæne ord :blush:

Men kan så sige at da jeg startede med at løbe for 1 år siden sådan ca. Løb jeg på en cooper 2300 så ikke så godt :tongue:

Jeg tror det der har gjort at jeg løber så godt, er at jeg har haft strukturet træning på lige fra begyndelsen. Så det vil jeg også foreslå dig!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share