Peters log


Augustinus
 Share

Recommended Posts

Onsdags træning

11 kilometers løb.

1 times svømning. bl.a 10 x 100m start 2min.

Jeg er virkelig presset på holdet i klubben for tiden. Surt og demoraliserende altid at hænge med røven i vandskorpen, men god træning.

Efterfølgende en lille times svømning (udelukkende crawl). Bl.a 10 x 100 og 5 x 50 nær max.

Hård træning med mange onde onde kramper.

En virkelig god øvelse er at lave 3 x sølvcirkel med fuld gas en dag, hvor din krop er træt efter 14 dages hård træning. Det sætter virkelig tankerne i gang og giver en god portion smerte.

Der vil altid komme perioder, hvor du er mentalt træt og derfor er det også sundt ikke at køre i turbogearet som bliver nævnt ovre i Guarden logbog. Det er jo derfor, at elevskolen er så ond. De kører lige over turbogearet og i 8 måneder :crazy:

Edited by niceman
Link to comment
Share on other sites

Jeg har lige haft lidt computervrøvl de seneste dage :nonono:

Min motivation er ikke nede som sådan. Den var bare ikke så vild som den var lige, da jeg startede træningen og skulle igang med en masse nye spændende ting. Nu er det hele ligesom blevet lidt dagligdags.

Edited by Augustinus
Link to comment
Share on other sites

Dagens træning

Synoptik halvmarathon 21,1 kilometer

En hård, kuperet og meget åben ruten. Synes ellers det gik ret godt, løb ca. 4.05min/km de ca. første 12km. Det var naturligvis for hårdt lagt ud og jeg gik lidt død i det imellem 12 og 19km, men så blev der ellers "spurtet" hjem. Jeg kom ind i tiden 1.43.10. Hvilket var lidt skuffende da jeg gerne ville have været under 1.40. Men over 6 minutter hurtigere end sidste år på samme rute.

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning

Synoptik halvmarathon 21,1 kilometer

En hård, kuperet og meget åben ruten. Synes ellers det gik ret godt, løb ca. 4.05min/km de ca. første 12km. Det var naturligvis for hårdt lagt ud og jeg gik lidt død i det imellem 12 og 19km, men så blev der ellers "spurtet" hjem. Jeg kom ind i tiden 1.43.10. Hvilket var lidt skuffende da jeg gerne ville have været under 1.40. Men over 6 minutter hurtigere end sidste år på samme rute.

Du må da virkelig været gået ned, hvis duu har ligget til at løbe omkring 1:26 og ender med 1:43? :blink:

Hvis det kun har været mellem 12 og 19km du har været under 4:05, så har du på dette 7km stykke sat næsten 2:25 pr km - det lyder helt vildt.

Så har du været nede og løbe 6:30min/km???

Mon de km-pæle har stået korrekt?

Edited by 789
Link to comment
Share on other sites

Arg det kan ikke passe. Jeg tror ikke jeg har løbet over 6min/km på noget tidspunkt.

Hmm jeg løb sammen med en gut de første ca. 10-11-12 km og han havde ur på og sagde vi lå omkring de 4.05. Så gik jeg død da vi kom ind på skovens bakker og har nok løbet omkring de 4.40-5.30

Løb i hvertfald de første 10km på 44min. Men havde ikke noget ur med, så ved ikke lige hvor den er gået galt.

Edited by Augustinus
Link to comment
Share on other sites

Fik lige regnet lidt på det. Jeg har i gennemsnit løbet 4.54/km. Ret skuffende, men jeg kan ikke løbe den meget hurtigere på nuværende tidspunkt.

Nu har jeg også ligget stille mht. løb meget af sommerferien og læseferien pga. af skade.

Men havde alligevel håbet på at komme ned på de. 1.39-1.40. Men måske er 1.43 også udemærket når man tænker på at jeg 'kun' har trænet løb et enkelt år.

Jeg skal i hvertfald løbe det samme halvmarathon næste år igen også må den gerne være nede på den sjove side af 1.35.

Link to comment
Share on other sites

Arg det kan ikke passe. Jeg tror ikke jeg har løbet over 6min/km på noget tidspunkt.

Hmm jeg løb sammen med en gut de første ca. 10-11-12 km og han havde ur på og sagde vi lå omkring de 4.05. Så gik jeg død da vi kom ind på skovens bakker og har nok løbet omkring de 4.40-5.30

Løb i hvertfald de første 10km på 44min. Men havde ikke noget ur med, så ved ikke lige hvor den er gået galt.

Hmmm...

4.05 på de første 10-12km

Men 44min på 10km, svarende til 4:24

Der er noget som ikke passer :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hmmm...

4.05 på de første 10-12km

Men 44min på 10km, svarende til 4:24

Der er noget som ikke passer :smile:

Ja jeg må have hørt helt forkert. Jeg havde ikke selv ur på så jeg løb op på siden af en fyr, der løb i samme tempo som mig, og spurgte hvor hurtigt vi løb. Han målte det til 4.05, i hvert fald som jeg hørte det, men det har jeg åbenbart hørt helt forkert.

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning

10-11 kilometers løb med klubben

halvanden times svøm, teknik og pjatrøv i svømmehallen.

Der blev lagt hårdt ud på holdet og jeg kunne desværre ikke følge med. Jeg kørte på alle kedlerne, men måtte se mig alene i skoven efter et vej-T, hvor jeg ikke så hvor holdet løb hen. Jeg tog selvfølgelig den længste men forkerte rute og måtte spurte lidt rundt på må og få i skoven før jeg igen kunne koble op med holdet.

Efterfølgende i svømmehallen. Af uransagelige årsager, var vores bane optaget, så vi måtte se os henvist til det dybe bassin, hvor vi lå og padlede frem og tilbage.

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning

KB

two handed swing x 20

1 handed swing x 20

KB one arm pushups x 60

clean x 20

clean and jerk x 40

one handed jerk x 20

turkish getup x 10

Mine ben er helt ristede fra igår så det var en hård hurtig omgang

Det var sgu ligegodt en voldsom mængde reps.. Tror du ikke du skal have fingrene i en tungere klokke...???

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share