Okse-loggen!


Oksen fra Århus N
 Share

Recommended Posts

Ja det er ikke sådan at modtage betalinger fra udlandet :smile: men det er faktisk en kode vi alle har, men som det er ret få der ved :wink:

men godt du knokler så vi kan få lidt valuta den anden vej :superman:

God kamp på cyklen :4thumbup: (pas nu på du ikke kører noget ned :tongue:

Kenn

Hahahaha! :rofl2:

Jeg havde SLET ikke selv fanget det ordspil, da jeg skrev det. Sådan kan der ske så meget. Jeg kom engang til at skrive til klausjensen, at jeg lige ville sende ham en PR (der skulle have stået en PM) angående noget, som jeg skulle hjælpe ham med at finde ud af. Mettehelena skrev også engang til mig, at jeg skulle skynde mig at komme med en ny PM (der skulle have stået PR) .

Link to comment
Share on other sites

Med 20 kilometers cykling i aftes landede jeg på 183 km for den forgangne trænings-uge. Det kan der ikke klages på. Alt i alt er det jo ikke langt fra min PR, og så skal det også tages i betragtning, at jeg ikke har presset mig selv VILDT hårdt i denne omgang.

Den færdige oversættelses-opgave er nu afsendt, og modtagerne har udtrykt stor tilfredshed. Desuden har de givet mig en poker-bog, så jeg måske kan lære lidt mere om spillet. Det er jo altid godt at lære noget mere, selv om jeg næppe nogen sinde selv bliver en spillefugl.

I dag og i morgen holder jeg så cykel-fri, men bruger håndvægte og grippers.

Nu vil jeg drøne ned i Tøfex og få lidt brød, frugt og et par gode øls, så jeg kan hygge mig lidt, når jeg kommer hjem fra min aftentur.

God fredag. :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Ikke meget at berette i dag. Men jeg har da brugt håndvægtene en del.

Min oversættelse skrider godt frem. Den er ikke svær. Med lidt held får jeg den klar i morgen.

I aftes fik jeg samlet godt og vel en kassefuld flasker, bl.a. takket være, at jeg rendte ind i en flok gutter, der var til polterabend. og så flød gaden pludselig med flasker, og jeg fik travlt med at samle dem sammen, inden kineserne :smilejap::smilejap: dukkede op (de er nemlig også glade for flasker).

Nu vasker jeg lige op, og så går turen igen downtown.

I morgen er det cykeldag igen.

Link to comment
Share on other sites

Så gik den weekend. Og den gik såmænd godt nok.

I går var jeg nede i byen. Der var noget, de kaldte Puls-festival, og det vrimlede med drukkenbolte overalt. Så det gav gode penge til os flaskesamlere. :4thumbup:

Jeg blev sågar interviewwet til DR´s Rullende Båndværksted. det var ret skægt.

I dag blev der arbejdet. Jeg fik min lille opgave færdig. Så bliver hotel-vært Jens sikkert glad i morgen, når han tjekker sin mail.

Cyklads blev det heldigvis også til. Endda hele 24 km. Benene virkede godt, og sveden fossede. Udmærket cykling. Nu sidder jeg og ser `Hable con Ella´, og prøver at lure nogle spanske gloser af.

Nat nat til MOL.

Link to comment
Share on other sites

I aftes kom jeg lige forbi Bridgewater Pub. Der var en afsindig syngen og råben. Sangene, og et par røde fodbold-trøjer, afslørede, at det var Man. United hools, der var i gang. Det lød, seriøst, som noget fra filmen Green Street Hooligans (der ganske vist handler om West Ham fans). Jeg formoder, at de fleste var herboende englændere.

Jeg var stærkt fristet til lige at smutte ind og tjekke det ud. Men jeg lod være.

Fodbold rager mig langsomt, men stemningen ville jeg godt have oplevet. Det var virkelig intenst. En anden gang, når jeg ikke er kørende....!

Ak, ja. Jeg må konstant passe på mig selv.

Nu tager jeg lige en farmerwalk med to kæmpe poser flasker ned til Tøfex.

Link to comment
Share on other sites

What a day!

23 km blev det til. Det var godt nok med hiv og sving, men 23 km er 23 km.

Jeg kom lidt sent i gang, men jeg SKULLE have en ordentlig etape igennem. Og det fik jeg.

I dag var jeg så også til spansk. Det gik udmærket. På vejen hjem fik man sig lige en lidt ubehagelig oplevelse: Imens jeg var ved at låse hængelåsen op, så jeg kunne køre hjem på min scooter, kom vagtlægens Geländewagen (den der firehjulstrukne Mercer, som de bruger til udrykninger), drønende ned gennem Strøget, som om det gjaldt liv eller død - og det gjorde det også!

Dowteren holdt udenfor slikbutikken `Sukkerstokken´, og sprang ind i butikken. I samme øjeblik kom en ambulance. Jeg kunne se en skikkelse ligge på gulvet inde i butikken. En Falckmand hev defibrillatoren frem. Det var åbenbart et hjerte-tilfælde. Jeg skyndte mig videre.

Ak, ja. Ingen kender dagen, før værtshuset lukker. :nonono: Men lad os da håbe, at den stakkels mand klarede den.

Nu tager jeg lige et bad, og så må jeg se at få sovet noget.

Nat nat til MOL.

Link to comment
Share on other sites

Det lykkedes mig at trampe yderligere 6 km i går. Dermed nåede dagens total op på 25 km. Det kan ingen klage over. :smile:

Cyklen havde i øvrigt 5000-kilometers jubilæum i går. Tillykke til den!

I dag er det Store Rengørings-dag. Mine forældre kommer jo på besøg i morgen. Jeg må se, om der bliver tid til cykling i dag. Det bliver dog næppe en helt lang etape.

Nu skal der kaffe til!

Link to comment
Share on other sites

Det blev så alligevel til en ganske ok tur i går: 25 km. Det kan dårligt være bedre.

I dag kommer mine forældre så på besøg. Vi må se, om jeg får kørt noget i aften. Jeg kan ikke love det.

Jeg har knoklet for at få gjort rent inden mine forældres ankomst. Det er ikke fordi de bebrejder mig noget, hvis alt ikke er tip-top, men jeg får selv dårlig samvittighed, hvis det ikke er i orden.

Lige nu sidder jeg lige og leger med en gripper. I betragtning af, at min venstre hånd ikke fungerer helt optimalt, så er den godt nok blevet stærk. Grebsstyrke er bare feeeedt, og desuden ganske anvendeligt, både til træning og til andre ting i hverdagen.

God dag til MOLboerne! :smile:

Link to comment
Share on other sites

For sytten millioner ramsaltede søslanger! Det blev dæleme til endnu 26 km i dag. Det er da rent ud eftertrykkeligt, som det kører lige nu!

Turen i morgen kan godt blive hård, men med lidt held, og en masse der, forbandelser og Dolph-agtige udbrud, hiver jeg nok en lille PR hjem. Det bliver dog ikke med stor margin. Håndvægte og grippers har jeg også brugt en del i dag.

Det kan, kort sagt, ikke forlanges meget bedre.

Nu klæder jeg om, og cruiser ned i byen. Når jeg er hjemme igen, vanker der en velfortjent dram!

God MOL-lørdag! :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Jubiiiiiiiii!

Så har Oksen gjort det igen! :4thumbup: :firebounce::beer: :4flex: :cheer::cheer: :4band:

I dag cyklede jeg 20 km. Det var pokkers hårdt, men ugens total nåede op på 193 km, hvilket er 2 km over min tidligere rekord.

WEEEEEE HAAAAAVE AAAAA PR!

:cheer::cheer: :4band: :headphonedance:

Og så en masse :clap::clap:

Nu er det tid til en lur.

Kæmpe, kæmpe stort tilykke :4thumbup:

Du er sg en sej Okse. Selvom PR'erne er med færre km, hvilket jo kun er naturligt, så fortsætter du :superman:

Jeg kom forresten til at tænke på dig i lørdags. Jeg fik et par (nej, en del egentligt) Rød Tuborg med en veninde, og det klinger jo lidt af Rød Trøjborg :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Tak, MH. :smile:

Ja, det går fint med træningen. Men nu når jeg næppe flere PR´s på denne side af sommerferien. Om en månedstid lægger jeg min log død i 3 uger, og drager til Spanien. Jeg har været meget i tvivl, om jeg skulle tage med i år, men mine forældre vil gerne have mig med. Og til syvende og sidst er det en billig måde at komme på ferie på, selv om jeg lægger et bidrag til dieselolien, og til opholdet dernede.

Men foreløbig holder jeg nu to dages cykelpause, og træner lidt styrke imens.

See U!

Link to comment
Share on other sites

Tak, MH. :smile:

Ja, det går fint med træningen. Men nu når jeg næppe flere PR´s på denne side af sommerferien. Om en månedstid lægger jeg min log død i 3 uger, og drager til Spanien. Jeg har været meget i tvivl, om jeg skulle tage med i år, men mine forældre vil gerne have mig med. Og til syvende og sidst er det en billig måde at komme på ferie på, selv om jeg lægger et bidrag til dieselolien, og til opholdet dernede.

Men foreløbig holder jeg nu to dages cykelpause, og træner lidt styrke imens.

See U!

Oye, España. Que bueno :wub: . Adonde puedeis vivir por alli?

Link to comment
Share on other sites

Oye, España. Que bueno :wub: . Adonde puedeis vivir por alli?

Hola, chica!

Siempre vivimos en Roses. Está en Costa Brava, unos 60 kilometros de Figueras y unos 140 kilometros al norte de Barcelona. Catalunya es fantastico, una región muy bonita, y la comida no es caro :4mewantfood: :4mewantfood: Tambien hay muchos corredores allí.

Link to comment
Share on other sites

Hola, chica!

Siempre vivimos en Roses. Está en Costa Brava, unos 60 kilometros de Figueras y unos 140 kilometros al norte de Barcelona. Catalunya es fantastico, una región muy bonita, y la comida no es caro :4mewantfood: :4mewantfood: Tambien hay muchos corredores allí.

Si si, yo lo se. Catalunya es muy bonita, y Costa Brava espcialmente.

En 1994 erá a vacación en Lloret del Mar, pero solamente para bebir mucho cervezas barratos :innocent: , y no para la comida, aunque la comida esta barrato tambien

Buon vacacion para tu y tus padres

Edit: Damn, du er sg blevet sej til det spanske :smile:

Edited by Mettehelena
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share