anyone's log


AndersL
 Share

Recommended Posts

WSB DE Bænkpres | 16 April 2003

Start : 16.30 | Slut: 18.30

DE Bænk

- opvarming -

50kg x 8-10reps x 3set

- workset -

65kg x 3reps x 2set

70kg x 3reps x 2set

80kg x 3reps x 6set

105kg x 3reps x 2set

- m. kæder -

118kg x 3reps PR

Endnu en god bænkpres træning! Jeg har været vildt uoplagt hele dagen, men da jeg først kom igang var der fut og fart i patværket! :w00t:

Jeg prøver at vende mig til et bredere greb end jeg før har brugt, nemlig med pegefingeren på ringen, og kørte med dette greb på alle sæt. Hev også en lille PR hjem bare for spas. ;)

JM Press

40kg x 10reps

60kg x 5reps

65kg x 5reps x 4set

Der var god power i min triceps idag, så endelig var der mulighed for at øge lidt her.

Close Grip PullUp

Mig x 5reps x 4set

Sidste gang var den lidt hård i den, men det er utroligt så hurtigt nervesystemet husker gamle øvelser! Den var meget let idag og der kommer (for første gang, JUHUU) vægt i bæltet næste gang.

Cable Press (superset)

20kg x 10reps

30kg x 8reps x 2set

Rear Cable Laterals (superset)

15kg x 10reps x 4set

20kg x 8reps x 2set

Baaaah… Skulle lige prøve øvelsen fra den T-Mag artikel Blackmoore linekde til forleden… Fungerede slet ikke for mig! <_< Den gider jeg ikke spilde min tid på igen.

Seated Overhead Tri Ext.(superset)

15kg x 10reps

20kg x 5reps x 3set

Incline Curl (superset)

15kg x 10reps

20kg x 5reps x 3set

Kørte okay, men så heller ikke mere. På tide at skifte øvelser.

DB Rotations (superset)

5kg x 20reps x 3set

Pullover(superset)

30kg x 8-10reps x 3set

Lang tid siden jeg har lavet Pullover, er du GAL mand hvor jeg blevet stiv i kadaveret! Jeg er overbevist om at hvis jeg holder fast i Pullover et par måneder bliver mit opspænd og dermed mit bænkpres bedre. :)

Opsumering

KANON TRÆNING! Min bænkpres går glimrende for tiden og for første gang i lang tid følte jeg mig "stor" til træning. :rolleyes: Jeg har følte mig som en pind i et stykke tid nu - det sker helt automatisk når man ligger så langt under mandsvægt - men idag fik jeg et glimrende pump i mine lats, RIIIIGTIG rart! :devil:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

WSB DE Squat | 18 April 2003

Start : 12.00 | Slut: 15.45 (Sad og snakkede med træneren i godt og vel 2 timer)

DE Squat

- opvarming -

60kg x 8reps x 2set

- workset -

80kg x 2reps x 4set

90kg x 2reps x 4set

100kg x 2reps x 2set

Tjulahop… Ikke så tungt, men det kørte i god stil.

DE Dødløft

110kg x 1reps x 2set

120kg x 1reps x 8set

Teknik, teknik, teknik…

Benpres

- opvarmning -

180kg x 5reps

- workset -

220kg x 5reps x 5set

Lidt mere vægt næste gang.

Behind Back Shrugs (Cambered Bar)

60kg x 10reps

80kg x 10reps

90kg x 10reps

Fik en meget længere ROM end sædvnaligt vad at bruge en "bøjet" stang, tilgengæld var vægten så lidt mere moderat.

Hyper Extension

10kg x 10reps

15kg x 10reps x 3set

Opsumering

Træningen gik fint nok. Jeg er dog ikke særlig god til at træne så tidligt, med kun et måltid i mavsen, men det gik.

Det meste af tiden gik dog helt bogstavelig med snak. (EFTER jeg havde lavet min primære træning selvfølgelig. ;) ) Snakkede om styrkeløft før og nu, om doping, om resultater, om træningsmetoder. Kim som jeg snakkede med er virkelig en gut der brænder for styrkeløft det er meget tydeligt, men han er immervæk en mistroisk fætter når det kommer til hvem der er "på" eller ej. Han sadge til mig at hvis jeg tog mere end 5kg muskelmasse på, på et år, så blev jeg smidt ud af klubben!!! Hehehe… Flink fyr! :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Han sadge til mig at hvis jeg tog mere end 5kg muskelmasse på, på et år, så blev jeg smidt ud af klubben!!! Hehehe… Flink fyr

hehe, ja bare ud med dig. Med de løft der må der også være noget muggent ved det. Det mener jeg jo også :lol: :lol:

Tillykke med din PR. Nice work

Link to comment
Share on other sites

WSB DE Bænkpres | 22 April 2003 (lettere forsinket update)

Start : detkajegdaikhuske | Slut: sikkertaltaltforsent

DE Bænk

- opvarming -

50kg x 8-10reps x 3set

- workset -

65kg x 3reps x 3set

70kg x 3reps x 3set

80kg x 3reps x 4set

- m. kæder -

103kg x 3reps

113kg x 3reps x 3set

Jeg var GODT NOK RISTET til sidst! Meningen var at jeg skulle bygge op til en ny max tripple på 123kg, men det var der slet ikke guf til, holdt rigtig korte pauser mellem sæt, og havde virkelig meget fart på helt fra start af. Det sidste sæt med kæderne var også helt forrygende med meget bedre fart end det første sæt på 103kg.

JM Press

40kg x 10reps

60kg x 5reps

65kg x 5reps x 3set

Doven og træt i min triceps.

Cable Rows

50kg x 10reps

70kg x 5reps

80kg x 5reps

90kg x 5reps

Det er bare lang tid siden jeg har kørt Cable Rows, men det var rigtig rart! Jeg startede lidt let ud da jeg følte mig bustet som bare, men alle sæt var alt for lette, jeg tror jeg vil køre denne glemte darling de næste par gange.

Opsumering

Fik bænket en masse, men så heller ikke så meget andet! ;)

Spottede også Zoa på bænkpres maxforsøg, som kom op uden antydning af besvær.

Det værste ved sådn en træning er at jeg dagen efter ikke føler jeg har lavet noget. <_<

HEY! Jeg må da ikke glemme at både Zoa og jeg skrev under på vores licens, og kan fra om 3 måneder kalde og licenserede styrkeløftere!

C ya in the arena boys! :4whip:

Hehe… Denne smilley er 100% i min ånd: :4flex: Fremover vil jeg tildele den til alle øvelser hvor jeg har fået et lækkert PUMP!

Edited by anyone
Link to comment
Share on other sites

WSB Dødløft | 23 April 2003

Start : 17.15 | Slut: 19.15

Dødløft

- opvarmning -

100kg x 5reps x 3set

- workset -

120kg x 3reps

140kg x 3reps

160kg x 3reps

180kg x 1rep

202,5kg x 0

140kg x 2reps

140kg x 1rep

160kg x 1rep

I Fredags da jeg dødløftede hoppede 180kg næsten op i favnen på mig, igår tænkte jeg hele dagen på tungt dødløft, og idag… den største skuffelse længe! :blink:

De 180kg var en grinder og de 202,5kg rørte sig ikke en millimeter, ved ik hvad der gik galt, men galt gik det. :cry_ani:

DE Squat

- opvarmning -

60kg x 10reps x 2set

- workset -

80kg x 2reps x 2set

90kg x 2reps x 3set

100kg x 2reps

Der var fuld fart i squatten tilgengæld, den kørte hurtigt og tæt på teknisk perfekt!

Stiff Leg Goodmorning

60kg x 10reps x 3set

70kg x 10reps

Kørte fint og let.

Dynamisk Shrugs (Eller rettere et forsøg herpå) :elephant:

70kg x 10reps x 2set

80kg x 8reps

Kunne rigtig godt mærke den i mine trapz, men det føltes helt mærkeligt.

Hang Clean

50kg x 10reps

Zoa lavede Hang Cleans så jeg nappede lige et enkelt hurtigt sæt-

Hyper Extension

10kg x 10reps

20kg x 10reps x 3set

Roman Chair Crunch

00kg x 20reps

20kg x 15reps x 3set

Opsumering

Møg… Lige som jeg føler at mit dødløft køre genialt, får jeg en seriøs mavepuster, og jeg ramte ca. 40KG(!!!!) under hvad jeg havde regnet med… Jeg har det første 300 undskyldninger på lager, meeen… Der er ikke så meget at sige. :( :4crutches::4goodbye:

Link to comment
Share on other sites

Anyonfor for pokker. Du er midt i en diæt, du vejer over 10 kg mindre end da du dødløftede max sidst. Trøst dig med at de 180 i sidste uge var nemme, så det er ikke fordi du mangler styrken. Det er som Klaus siger bare en af de dage....

Link to comment
Share on other sites

KJ & Watts

Jeg er en rigtig tudeunge når det går dårligt! ;)

Men det er altid rart med nogen der kan pointere YDERLIGERE når man er dybt ynkelig… ;)

Mini-MOL

Jeg burde føre log, men ligenu er jeg for træt, gør det imorgen.

Jeg vil bare sige tak for en hyggelig dag til de tilstedeværende - Supertoria, Hoosier, Zoa (altid damerne først :tongue: ), Michael Sørensen, Arne, Tenace og Watts! :D

Jeg vil kun skrive én kommentar, posering skal klart være en større del af repetoiret nede i TSK! :w00t: ;) :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

WSB DE Bænkpres | 25 April 2003

Start : 16.45 | Slut: 18.50

DE Bænk

- opvarming -

50kg x 10reps x 3set

- workset -

70kg x 3reps x 5set

80kg x 3reps x 3set

- m. kæder -

118kg x 2rep x 2set

Havde ikke så meget energi i bænken idag, så jeg skar lidt ned på sættene. De 118kg har jeg før presset 3 gange, men denne gang var det med pause på brystet og så var der der kun til 2 reps.

JM Press

40kg x 10reps

65kg x 5reps

70kg x 5reps x 3set

Her var der tilgegæld masser af power på, alle sæt var lette!

Med Grip Cable Row

50kg x 10reps

90kg x 5reps x 3set

Hang Cleans (Battle med Tenace)

50kg x 15reps

Mærkede intet til den i mine traps og ryg, tilgengæld røg min puls HELT op og jeg kunne dårligt trække vejret til sidst, mine underarme syrede også fuldstændig til!!! :4whip:

Bagefter smed Tenace og jeg træningstrøjer og battlede om de største traps, her måtte jeg se mig slået gpdt og grundigt! SYGE traps der sidder på den dreng!!! (jeg kvitterede og afsluttede med et lille latspread, hvilket jeg - i al beskedenhed - skulle mene vejer kraftigt op på min manglende nakkemasse! :tongue: SKABSBODYBUILDER 4 LIFE!) :ilovemuscle:

Flyes (superset)

22,5kg x 5reps

27,5kg x 5reps x 3set

Rear Laterals. (superset)

10kg x 8reps x 4set

Min venstre skulder brokkede sig lidt over vægten, men da det primært er pga den haltende højre pat jeg laver flyes lavede jeg fuld ROM med højre og ca. 3/4 ROM med venstre. Rear Laterals blev lavet ULTRASTRICT og med lidt flere reps end normalt, prøver at få lidt mind-muscle connection for at kunne ramme posteriod deltoideus mere koncentreret fremover.

Upright Row

37,5kg x 5reps

42,5kg x 5reps x 3set

Overhead Triceps Extension (Superset)

15kg x 10reps

20kg x 5reps x 3set

Incline Curl (Superset)

15kg x 10reps

20kg x 5reps x 3set

DB Rotations (Superset)

5kg x 15reps x 3set

Pullover (Superset)

32,5kg x 10reps

Opsumering

Superhyggelig træning, jeg var temmelig drænet på min bænkpres dog. Thue lavede lidt let eksplosiv dødløft på små 180kg og Supertoria trak 110kg (hvilket jeg desværre ikke så, da jeg er så dybt fokuseret og koncenteret under min træning :lol: )

Efter træning gik jeg fuldstændig i hypermode og dansede lettere aerobics agtigt rundt. Dette varede dog kun kort tid, allerede efter den første tår øl til det efterfølgende måltid, blev jeg meeeget søvnig, en tilstand der varede ved indtil jeg hoppede iseng.

SHALOM!

Link to comment
Share on other sites

Lidt-af-hvert-træning | 28 April 2003

Start : 16.45 | Slut: 18.00

Squat (A2G)

- opvarming -

60kg x 10reps x 3set

- workset -

100kg x 5reps x 5set

De var virkelig dybe, haser og læg mødtes mellem hver rep. Det var ikke specielt tungt, men jeg rystede som helt vildt allerede efter første sæt. :blink: Diæten er heldigvis snart slut.

Dødløft

- opvarming -

10kg x 5reps

- workset -

130kg x 5reps x 5set

Ikke så mange dikkedarer, bare lidt let.

Hang Snatch

0kg x 10reps

40kg x 5rep

50kg x 4reps x 4set

Første gang jeg prøvede denne øvelse, mn teknik var helt sikkert dårligt, men det er en af de sjoveste øvelser jeg nogesinde har prøvet, og min nakke kunne godt li' den! :)

Hang Cleans

60kg x 3reps*

60kg x 5reps x 2set

70kg x 3reps

70kg x 4reps

YEAH! Elsker Hang Cleans, jeg fokuserede meget på at holde stangen tættere til kroppen, hvilket resulterede i at jeg i det første sæt sendte stang med fuld eksplosiv kraft, LIGE op i a' klok'værk! :blink: :bawling:

Der røg jeg fuldstændig til tælling og måtte sætte mig i spagat henover en maskine, mens en del folk stod og fnisede, fair nok, jeg kan da godt underholde. ;) Resten gik derudaf stille og roligt, stoppede så snart jeg kunne mærke at den næste rep IKKE ville være perfekt.

Opsumering

Her den sidste uge af diæten køre jeg lidt full-body "whatever" snask, jeg trænede lidt patværk igår og de var for ømme til at blive trænet igen idag, men på onsdag får de også en lille let omgang. Det er ikke "rigtig" deload, men alligevel lidt. :)

Nu er diæten snart slut! YEAH! Glæder mig! Jeg er ikke Crawdaddy/Mass ripped, men jeg er yderst tilfreds alligevel! :)

Link to comment
Share on other sites

YEAH! Elsker Hang Cleans, jeg fokuserede meget på at holde stangen tættere til kroppen, hvilket resulterede i at jeg i det første sæt sendte stang med fuld eksplosiv kraft, LIGE op i a' klok'værk! :blink: :bawling:

Der røg jeg fuldstændig til tælling og måtte sætte mig i spagat henover en maskine, mens en del folk stod og fnisede, fair nok, jeg kan da godt underholde. ;) Resten gik derudaf stille og roligt, stoppede så snart jeg kunne mærke at den næste rep IKKE ville være perfekt.

Auch! :bricks:

Nu er diæten snart slut! YEAH! Glæder mig! Jeg er ikke Crawdaddy/Mass ripped, men jeg er yderst tilfreds alligevel! :)

Efter hvad jeg kunne se, så det da helt okay ud. :a-okhand: :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Efter hvad jeg kunne se, så det da helt okay ud. :a-okhand: :4thumbup:

Tak… :bblush:

hey champ, hvad siger vægten efterhånden?? Er det sådan så jeg skal konkurrere mod dig til SM i oktober??

Jeg regner med at vægten siger 89,5kg fredag morgen, og det holde ca. til første måltid så vi er i samme vægtklasse en lille times tid… ;)

Til oktober regner jeg med at ligge godt og solidt forplantet midt i 100kg klassen. :)

Link to comment
Share on other sites

ok, det kunne jo godt være du ville konkurrere mod de bedste, men du flygter så til en anden vægtklasse kan jeg forstå ;)

har i nogle gode løftere i 90kgs klassen ude ved jer?? - skal jo lige vide om jeg skal stramme mig an :4whip:

Link to comment
Share on other sites

ok, det kunne jo godt være du ville konkurrere mod de bedste, men du flygter så til en anden vægtklasse kan jeg forstå ;)

har i nogle gode løftere i 90kgs klassen ude ved jer?? - skal jo lige vide om jeg skal stramme mig an.

Hehehe? Jeg ved ikke om jeg ligefrem FLYGTER ud af en vægtklasse, lad mig hellere sige at det er en kamp for mig at holde mig nede i 100? ;) Hvis jeg bare stod til og ikke prøvede at holde igen ville jeg være i 110 på no time? B) :D

Vi har en superløfter i 90!!! Thomas Lunau! Han øger og øger hele tiden og indtil videre ser det ud til at han meget snart overhaler mig i alle løft? Jeg er glad for at jeg ikke er i 90, få så ville den bare stå på lammetæsk! :boxers: B)

Du kan tro du skal uppe dig, det er ikke for ingenting at TSK er Danmark næstestærkeste klub! ;)

Link to comment
Share on other sites

Cardio/Pump træning | 30 April 2003

Start : 16.15 | Slut: 17.15

Crosstrainer

10 minutter | 204kcal

Standing Cable Crunch (superset)

40kg x 15reps

50kg x 10reps x 4set

Standing Calf Raise (superset)

40kg x 15reps

50kg x 10reps x 4set

Hanging Leg Raise (superset)

0kg x 12reps x 2set

Toe Raise (superset)

mig x krampe x 2set

Crosstrainer

10 minutter | 200kcal

Flyes (superset)

15kg x 15reps

20kg x 10reps

DB Row (superset)

30kg x 15reps

40kg x 10reps

Triceps Overhead Extension (superset)

15kg x 10reps x 3set

Incline Curls (superset)

15kg x 10reps x 3set

Cable Cross

25kg x 12reps

Opsumering

Lidt sjov træning der kun gik ud på at holde tempo og forbrænding oppe, samt at skabe et godt pump i min overkrop! ?Hvilket lykkedes! :D

Jeg plejer altid at træne godt og grundigt tildækket, men idag fik jeg lyst til at iklæde mig en godt kropsnær sort tanktop, og jeg kan ikke sige så meget andet end at diæten har givet afkast, jeg var ok markert og på cable cross var det fedt at se striber ned langs indersiden af brystet. Som en meget sjælden gæst dukkede blodårene på overarmene frem på et lille visit, jeg har ingen tendenser til at være vaskulær så det er virkelig et sjældent syn. HERLIGT! :)

Link to comment
Share on other sites

Jeg plejer altid at træne godt og grundigt tildækket, men idag fik jeg lyst til at iklæde mig en godt kropsnær sort tanktop

Hihihihihihihihihi :D - det lyder som noget grisseri. :D

Forresten - flot med vægten. Og så har du jo virkeligt fået øget vægten det sidste halve års tid. Kan tydeligt huske du i bilen hjem fra MOL-træf II sagde "Nu gider jeg ikke det HST-lal mere, nu skal der sq nogen ordentlige kg på stængerne" - det må man sige er lykkedes flot. :)

Link to comment
Share on other sites

He he, det bliver nok ikke lige en videre kariere i styrkeløft.. den del er efterhånden lagt bag mig (selvom jeg til tider savner en ond omgang dødløft). Faktisk er den lagt så langt bag, at jeg ikke har kørt bænkpres siden midten af november måned... :D

Men det kunne være hyggeligt at nappe en træningssession med jer tosser :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Diæten… Den endelige udregning…

Imorges - fredag d. 2 maj - sluttede min diæt!

:partycrowd:

Hvad jeg ser i spejlet gør mig ikke synderlig tilfreds, men målene siger det hele, jeg bør være tilfreds og meget tilfreds tilmed! :)

Start: 4/1/03 > Slut: 2/5/03

Vægt: 102,9kg > 89,8kg (-13,1kg)

Fedt: 17,4kg > 7,9kg (-9,5kg)

LBM: 85,5kg > 81,9kg (-3,6kg)

BF%: 16,9% > 8,8% (-8,1%)*

Brysyfold: 18mm > 9mm (-9mm)

Mavefold: 22mm > 11mm (-11mm)

Lårfold: 20mm > 12mm (-8mm)

*Målt med Jackson & Pollock, værdien kan ikke bruges på min egentlige fedtprocent, men kun til at følge tendens fra start til slut.

Jeg har mere end halveret mængde af fedt og halveret de fleste hudfold mål! Derudover har mine kropsmål fra største (ikke nødvendigvis diætens start) til nuværende - målt morgenkolde d. 2/5/03 - ændret sig således:

Hals : 43cm > 42cm

Skulder : 135cm > 130cm

Bryst : 128cm > 120cm

Overarm : 43,5cm > 41,5cm (Fint nok, har altid haft fede arme) :tongue:

Livvide : 103cm > 86,7cm (!!!) :w00t:

Numse : 112cm > 103cm

Lår : 71cm > 62cm (…Og fede lår…) :rolleyes:

Læg : 43cm > 40cm (Har mere at gøre med ændret træningsform, end vægttab) ;)

Således! Nu er planen at bevæge mig op i 125kg klassen uden at ændre min fedtprocent nævneværdigt. :lol: B) :D

Hihihihihihihihihi- det lyder som noget grisseri.

Forresten - flot med vægten. Og så har du jo virkeligt fået øget vægten det sidste halve års tid. Kan tydeligt huske du i bilen hjem fra MOL-træf II sagde "Nu gider jeg ikke det HST-lal mere, nu skal der sq nogen ordentlige kg på stængerne" - det må man sige er lykkedes flot.

Jeg bliver en rigtig gris når jeg føler mig godt tilpas, nogen vil gå så langt som til at kalde mig uudholdelig, men jeg er mere moden nu, og vil forsøge at holde det på et minimum. ;)

*SUK* Faktisk savner jeg HST, min gamle trænings makker starter på en ny cyklus iaften… *DYYYBTSUK*

Hvad billeder efter endt kur? Ellers må du invitere til hyggetræning i TSK, så jeg lige kan lure på forholdene (flytter snart ud på Amager)

Der bliver taget nogen billeder iaften, desværre med samme skodkamera som sidst, :( men jeg vil prøve at rode lidt med indstillingerne og få nogen bedre billeder ud af det!

Du kan sagtens træne BB ude i TSK, der er alt hvad man har brug for, vægtstænger og vægtskiver. ;)

Link to comment
Share on other sites

Stærkt gået. :4thumbup:

At tabe 3 gange mere fedt end LBM er da rimelig godt.

10cm på lårene er også vildt meget synes jeg. Mine lår er omkring 62cm og jeg synes de er store ift resten.

Held og lykke med +125kg klassen :lol:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share