anyone's log


AndersL
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mange tak allesammen! B)

Hvor på låret måler du egentlig??

Jeg måler oppe hvor låret slutter på indersiden, og så henover der.

Det er ellers nogen store forskelle mellem før og efter. Damn!

Jeps! Fedt fylder meget! Og "før" målene er taget på meget forskellige tidspunkter, nogen pumpede nogen kolde, det var kun for at markere de største mål jeg har foretaget, kontra nu.

Jeg kiggede ligepå første side af min log, der er startet i slutningen af maj for et år siden, og så tegner der sig faktisk en fin fremgang.

28/5/02 > 2/5/03

Hals: 42 > 42

Skulder: 125 > 130

Bryst: 116 > 120

Arme: 42 > 41,5

Livvide: 96 > 87

Booty: 110 > 103

Lår: 64 > 62

Læg: 41 > 42

Vægt: 95 > 90

BF: 18 > 10 (Guestimates)

Alt i alt er mine fedtbærende områder svundet kraftigt ind, vægten er nogenlunde det samme, men kvaliteten af massen er en helt anden kaliber.

Link to comment
Share on other sites

Imponerende resultater Anyone.. Der er jo virkelig blevet høvlet noget fedtmasse af kadaveret de sidste par måneder. Flot stykke arbejde du! :)

:wave:

Edited by MASS
Link to comment
Share on other sites

HST-Wannabe træning | 2 Maj 2003

ca. 1 time

Squat

60kg x 20reps

80kg x 10reps

RDL

70kg x 20 reps

100kg x 12 reps

Decline DB Pres

20kg x 20 reps

28kg x 15 reps

Incline DB Pres

16kg x 20 reps

24kg x 10 reps*

Flyes

14kg x 15 reps*

BB Row

45kg x 15 reps*

60kg x 10 reps*

Pullup Maskine

55kg x 15 reps*

67,5kg x 10 reps*

JM Press

40kg x 20 reps*

50kg x 10 reps

Ez-Bar Curl

25kg x 20 reps*

35kg x 10 reps*

Lying Tri. Ext (Superset)

14kg x 15 reps

14kg x 12 reps*

Hammer Curl (Superset)

14kg x 15 reps

14kg x 12 reps*

Upright Row (Triset)

27,5kg x 15 reps

37,5kg x 12 reps

Reverse Upright Row (Triset)

27,5kg x 15 reps

37,5kg x 12 reps

DB Front Raise (Triset)

7kg x 15 reps

15kg x 12 reps

Cable Cross (Back Off set) :rolleyes:

25kg x 15 reps

Opsumering

Hoppede lige med på min makkers HST, jeg startede dog ikke fra start af, men tog lidt af hvert, hist og her. Jeg var begyndt at savne HST, men det gøre jeg ikke mere, hvordan kan SÅ lave vægte svide så meget? Alle de sæt der er markeret med "*" er sæt hvor jeg simpelthen ikke kunne lave flere reps fordi det sved for meget! Fik et godt pump, og nu er jeg parat til at starte på Sheiko mandag! :devil:

Link to comment
Share on other sites

Sidste omgang billeder!

NU skal det være slut med billeder! Jeg poster lige den sidste omgang, og derfra bliver dette en styrkeløft logbog igen!!! :rolleyes:

Man kan ikke se at der er røget kg siden sidste omgang billeder, men det er der!!! Vejede lige omkring 92kg da billederne her blev taget, det gode ved keto er at man er drænet mens det står på, det ubehagelig er at kroppen reagere som en vandballon når man ryger af. B)

anyabs.jpg

anychest.jpg

anytraps.jpg

anywheels.jpg

Fra nu af står den kun på fuldt påklædte træningsbilleder.

Link to comment
Share on other sites

Der er væsentlig forskel siden sidst jeg så det må man sige. Rimelig pæn definitation. Gid det var mig. Men der er lang vej igen.

Men det ser super godt ud. Nu skal du bare ofre 100kr på lidt solarie, og så kan konen jo ikke holde fingrene fra dig igen :lol:

Link to comment
Share on other sites

Sheiko Beginners Training 1 | Week 1 - Day 1 | 2 Maj 2003

Start: 17.15 - Slut: 18.55

Benchpres Round 1

65kg x 5reps x 2set

77,5kg x 4reps x 2set

90kg x 3reps x 2set

97,5kg x 3reps x 5set

Squat

75kg x 5 reps x 2set

90kg x 5 reps x 2set

105kg x 5 reps x 5set

Benchpres Round 2

65kg x 6reps x 2set

77,5kg x 6reps x 2set

85kg x 6reps x 4set

Flyes (Superset)

20kg x 10reps x 5set (+)

Medium Grip Cable Row (Superset)

70kg x 10reps x 5set (+)

Goodmornings (Standing)

Mine hasser sagde pænt, men bestemt nej tak til at lave goodmornings. Var stadig vildt ømme efter mit 20reps eventyr i fredags. :blink:

Kommentar

Så kom jeg endelig igang med Sheiko, det har jeg glædet mig til i LANG tid! Jeg var lidt nervøs for min styrke til at starte med, men alt kørte forholdsvis let igennem. De sidste 2 reps på det allersidste sæt bænk, sved dog.

Min squat er sær, jeg har svært ved at holde spændingen i bunden, men i toppen er jeg næsten ved at lette fra jorden, alle sæt var lette og jeg skal nok lære det. ;)

Jeg har ændret lidt på Sheikoen, men ikke meget. Jeg har tilføjet et ekstra opvarmnings sæt à 50%. Jeg har tilføjet ryg/biceps træning som antagonist til de af Boris Sheiko skemalagte bryst/triceps øvelser.

PS. Øvelser markeret med "(+)" betyder at jeg sætter vægten op til næste gang.

Crawdaddy

Det er hundesvært at prøve at flexe og samtidig trykke på en lille knap, på en latterlig lille fjernbetjening som skal vinkles HEEELT præcist for at virke? Hehe? :tongue:

Blackice

100kr på én omgang solarie? Det er nok i overkanten, så kommer jeg til at få samme kulør som dig! :D B)

Edited by anyone
Link to comment
Share on other sites

100kr på én omgang solarie? Det er nok i overkanten, så kommer jeg til at få samme kulør som dig!

Hehe nu mente jeg jo ikke 100kr på en gang vel. Men fordeltpå feks 4-5 gange kunne det nok blive til noget hehe

Link to comment
Share on other sites

Det ser sq rigtig godt ud Anyone, gode linier og fin fedt%. :thumbwink:

Men som også nævnt/debateret adskellige gange før, ser det jo ikke dårligt ud når man ser et styrkesvin der kropsmæssigt meget minder om en BB'er... :devil:

God fornøjelse med sheiko forresten..... :4whip:

Link to comment
Share on other sites

Blackice

Jeg er faktisk ikke så bleg "i virkeligheden", billederne er lidt ovebelyst. Jeg har ihvertfald ikke lyst til at bygge meget mere kunstig kulør end jeg har nu, det ser ik pænt ud syns jeg. Rigtig sol er en anden sag. ;)

OBERSTEN

Mange tak du! :)

Jeg vil prøve at holde fedtprcenten omkring hvor den er nu (+-2-3%), og så prøve at køre længere ned næste sommer. Jeg bliver ikke meget slankere at se på, da jeg stadig har et overskud af løs hud fra "gammel tid", næste år burde huden være lidt strammere.

MASS

Også tak til dig! :bigsmile:

Jeg har glædet mig vildt til den her Sheiko, og jeg elsker volume træning, så det skal nok passe mig fint!

Link to comment
Share on other sites

Endnu engang tak.

Du må da også ha' skrabet nogen kg power-popoen Krea?!

Træning d. 7 maj

Ikke noget at skrive hjem om, så det vil jeg lade værd med. Det var dødløft dag på Sheikoen, men et eller andet går galt for mig, jeg kunne kun løfte 157,5kg én gang (jeg skulle ha' lavet 4 sæt af 3) de næste par sæt, rokkede vægten sig ikke fra gulvet. :(

Ses fredag.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er faktisk ikke så bleg "i virkeligheden", billederne er lidt ovebelyst. Jeg har ihvertfald ikke lyst til at bygge meget mere kunstig kulør end jeg har nu, det ser ik pænt ud syns jeg. Rigtig sol er en anden sag.

Du kan nogle tricks hvis du kan se forskel på rigtig og kunstig sol. Rimelig imponerende :lol:

Link to comment
Share on other sites

Sheiko Beginners Training 1 | Week 1 - Day 3 | 9 Maj 2003

Start: 17.30 - Slut: 19.30

Benchpres

65kg x 7reps x 2set

72,5kg x 6reps

77,5kg x 5reps

85kg x 4reps

90kg x 3reps x 2set

97,5kg x 2reps x 2set

90kg x 3reps x 2set

85kg x 4reps

77,5kg x 6reps

72,5kg x 8reps

65kg x 10reps

Flyes (Superset)

15kg x 10reps

22,5kg x 10reps x 3set

22,5kg x 8reps

Medium Grip Cable Row (Superset)

70kg x 5reps

90kg x 5reps x 4set (+)

Squat

75kg x 5 reps x 2set

90kg x 4 reps x 2set

105kg x 3 reps x 2set

112,5kg x 3 reps x 5set

French Press (Superset)

22,5kg x 10reps

32,5kg x 10reps x 4set (++++) ;)

Ez-Bar Curl (Superset)

22,5kg x 10reps

32,5kg x 10reps x 4set (+)

Goodmornings (Seated)

40kg x 10 reps

70kg x 5 reps x 4set (+)

Kommentar

Det kørte rigtig godt idag! Det hårdeste var det sidste sæt med 10 reps i bænkpres, min højre skulder (den sunde og raske) var fuldstændig bombet træt, så udstrækningen kom lidt efter i højre side på dette sæt.

Frenhc Press og Ez-Bar culr har jeg sat dejlig lavt, så der kan komme en fornuftig progressione ud af det.

Seated Goodmornings prøvede jeg for første gang idag, en ganske god øvelse.

Link to comment
Share on other sites

Mad breakdown : Uge 19

Her starter så en lille log i loggen. Jeg er begyndt at føre log over alle min måltider, lave en gennemsnitsudregning for ugen og følge tendensen af min vægt.

Kcal : 3008,1 kcal

Protein : 194,7g | 25,9% kcal

Kulhydrat : 325,5g | 43,3% kcal

Fedt : 91,1g | 27,2% kcal

Vægt/BF%

Vægt : 91,1kg

BF% : 8,5% (11,5%)

Kommentar

Ayayayaya... I hverdagen køre det fint nok, jeg får spist nok og proteinrigt, men i weekenden... Ayayayaya... Jeg spiste 3000 kcal lørdag og 1000kcal søndag, og næsten ingen protein (henholdsvis 95g og 65g). Så min kcal ligger meget lavt og det er da også lykkedes mig at smide ca. 100g fedt ekstra i løbet af ugen.

Jeg vil prøve at indtage endnu flere kcal, helst i form af protein på træningsdage og være mere opmærksom på mit indtag i weekenden.

PS. Jeg kan anbefale alle at lave en kost logbog, man bliver overasket gør man. :4george:

Edited by anyone
Link to comment
Share on other sites

Sheiko Beginners Training 1 | Week 2 - Day 1 | 12 Maj 2003

Start: 17.00 - Slut: 19.20

Squat Round 1

75kg x 5reps x 2set

90kg x 4reps x 2set

105kg x 3reps x 2set

120kg x 2reps x 5set

Benchpres

65kg x 5reps x 2set

77,5kg x 4reps

90kg x 3reps x 2set

105kg x 2reps x 6set

Flyes (Superset)

15kg x 10reps

22,5kg x 10reps x 4set (+)

Medium Grip Cable Row (Superset)

75kg x 5reps

95kg x 5reps x 4set (+)

Weighted Pushups

mig x 10reps

10 x 10reps x 2set (Fik monster hovedpine :( )

Squat Round 2

82,5kg x 3 reps

97,5kg x 3 reps

112,5kg x 3 reps x 4set

Goodmornings (Standing)

60kg x 5 reps

80kg x 5 reps x 4set (+)

Kommentar

Squatten kørte KANONT idag!!! De 120kg var lette, ikke så meget fart fra bunden, men ikke desto mindre havde jeg en følelse af meget let vægt.

Bænkpressen var lidt værre, jeg har bænker 105kg for 3 reps UDEN pause, 105kg for reps MED pause, var lidt hårdere. Anyways, jeg klarede alle sæt, og regner med at vægten er let næste gang jeg skal til den! :D

På anden squatrunde havde jeg en enorm hovedpine, men der var fuld fart på!!! De var meget lette, grænsene til det eksplossive! :D

Jeg elsker Sheiko! (Dødløften skal nok komme efter det) :4george:

Link to comment
Share on other sites

Sheiko Beginners Training 1 | Week 2 - Day 2 | 12 Maj 2003

Start: ??? - Slut: ??? (det gik lidt ged i kronometer observationerne) :tongue:

Dødløft til knæ

90kg x 4reps x 2set

107,5kg x 4reps x 2set

125kg x 4reps x 4set

Benchpres

65kg x 5reps x 2set

77,5kg x 5reps x 2set

90kg x 4reps x 5set

Dødløft

90kg x 4reps x 2set

107,5kg x 4reps

125kg x 3reps x 2set

135kg x 3reps x 5set

Leg Press (Superset)

140kg x 5reps

200 x 5reps x 4set (+)

Toe Press (Superset)

200 x 10reps x 3set (+)

Kommentar

SUPER træning!

Min dødløft kørte kanont holdt bagdelen godt nede, det fungere rigtig godt kun at køre den til knæene og holde den der! Smart, smart! Jeg har nedjusteret min dødløft max betragteligt pga den fadæse træning jeg havde, men jeg kan roligt opjustere den en smule, my deadlift is BACK! :devil:

Bænkpressen kørte også glimrende, specielt efter at Tenace gav mig et lille tip: Når jeg holder pause i bunden slapper jeg for meget af og "glemmer" spændet, men ved at holde spændet under pausen, kom der meget mere saft og kraft i mine løft! HERLIGT! Elsker Sheiko. :wub:

Faktisk er der én ting jeg vil tilføje, på bænkpres har jeg nok brug for et opvarmingssæt helt nede på 40% med lidt højere reps, min skulder kunne godt bruge den tilføjelse, ikke at den brokker sig, men den er langsom til at komme igang.

Link to comment
Share on other sites

lad mig sige det på en bedre måde anders, når stangen holder pausen på brystet, skal den ikke ligge på brystet... men bare røre brystet..ellers kommer man nemt til at slappe af :) ... og må jeg lige sige, at der var klar forskel på hastigheden af løftene ... plus renheden af din pause..dvs den sank ikke så meget ned i brystet efter pausen... :)

Edited by tenace
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share