anyone's log


AndersL
 Share

Recommended Posts

Diæt update | Lørdag d. 15 Marts

Højre pat: 13mm -5mm

Mave (2cm til venstre for navlen): 15mm -7mm

Venstre Lår: 15mm -5 mm

BF%: (Jackson & Pollock): 12% -4,9%

Vægt: 97,0kg -6,6kg

LBM: 85,1kg -0,8 kg

Fedt: 11,9kg -5,8 kg

En okay diæt uge. Det gik helt galt for mig i starten af ugen, der var en masse rod, men fik fulgt den "to a T" resten af ugen. Den diæt jeg følger nu er langt mere human, og jeg har ikke cravings og overeating lyster i slutningen af ugen, så det er perfekt. Meget af vægttabet er kommet fra min bagdel i denne uge, jeg er vågnet to morgener hvor min boxershorts var gledet ned over bagdelen! :blink:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cardio / WSB DE Bænk | 14 Marts 2003

DE Bænk

50 x 10 x 2Opv.

70 x 3 x 4

80 x 3 x 4

Kørte fino.

JM Press | Superset

60 x 5 x 3

DB Rotaion | Superset

6 x 12 x 3

Db Row

30 x 6

38 x 5

42 x 5 x 2

Laaaang tid siden jeg har lavet denne her, men det kørte superlet.

Cardio

20 min @ HR 170-180

Opsumering

Jeg skulle slet ikke ha' trænet med vægte idag, men da jeg gik ind af døren til HW råbte vægtene på mig: "Aaaaanders… Aaaaaaaaanders… Brrruuuuuuggg ooossss…" :w00t: Så jeg blev nødt til lige at bænke lidt hurtigt og let og så fulgte der også lidt ekstrasnask med.

Faktisk er efterforbrændingen efter vægttræning højere end ved cardio træning, så det er ikke helt dumt. ;)

Jeg fik forøvrigt også husket at lave lidt forhadt cardio. :retard:

Py & Tenace

Jeg har nogle tågede erindringer fra onsdag aften, noget med Pan og noget med at møde JS, men det står virkelig uklart for mig… :blink: :retard:

NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO! :sad106:

Link to comment
Share on other sites

Det ser døvlme godt ud Anders. Det er måske på tide at indlægge refeed dage i din diæt..?

Jeg har lidt refeed fredag og lørdag aften.

Derudover er jeg blevet lidt i tvivl om hvor langt ned jeg vil. Jeg har det egentligt meget fint med min nuværende halvbuttede tilstand… Så deeet… Jeg napper lige April ud, og ser hvor langt ned jeg kan komme.

Link to comment
Share on other sites

WSB ME Squat | 17 Marts 2003

Start : 17.10 | Slut: 18.50

ME Squat : Chain Squat (+33kg)

70 x 8-10 x 3 Opv. | Alm. squat

70 (103) x 3

80 (113) x 3

100 (133) x 3

120 (153) x 3

130 (163) x 1

140 (173) x 1

Så fik jeg også prøvet squat med kæder, det er helt vildt sjov træning! :) Det krævede lige lidt tilvæning og justering og ifølge Watts var det slet ikke et maxløft jeg lavede (selvom det i DEN grad føltes sådn!!!) fordi kæderne ikke var justeret ordentligt! Fik også prøvet at squatte med bælte, det var lidt sært, men på det tungeste løft fik jeg den først over sticking point da jeg huskede at presse imod bæltet, jeg tror at der er nogen gode kilo at hente ved at squatte med bælte! Mange tak til Zoa, Tenace og Watts som agerede spottere! :)

Rumænsk Dødløft

70 x 10

120 x 5

130 x 5 x 3

Havde været til kiropraktor og det er lang tid siden jeg har lavet RDL, så jeg tog det lidt roligt og hyggeligt. ;)

Reverse Hypers

0 x 15

20 x 10 x 4

Ingen stikkende smerte efter kiropraktor besøg, HERLIGT!

Cable Crunch

80 x 10

100 x 10 x 3

DB Shrug

45 x 10 x 3

Opsumering

Fe' træning! Havde været til kiropraktor idag og var blevet vredet lidt i hidt og her, så planen var egentlig at gp let til den og kun lave en max tripple, meeen Chain Squat er skægt så jeg gik "all the way", og indtil videre er der ingen brok fra min lænd!

Watts fik lavet nogen syge dødløft singles med kæder, og Tenace og Zoa fik bænket til den store guldmedalje, hyggelig steming herude i TSK!

Jeg fik mig en god sludder med cheftræneren, hans råd var at jeg skulle droppe alle mine tanker om at tabe mig for være stærk i 100kg klassen, jeg skulle alligevel op i 125kg med min højde for at være rigtig god, så jeg skulle bare æde løs!!! :w00t: Luftede lige tanken for min kone, hun var ikke HEEELT enig! :rolleyes::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Appendix

Cheftræneren spurgte forøvrig også om jeg ville til at konkurrere med det samme og et "JA!" fløj ud af mn mund før jeg fik tænkt mig om! :D

Så nu har jeg snart licens og kan stille op til stævner om 3 måneders tid! :w00t:

Nordland Cup perhaps?!?! ;)

Link to comment
Share on other sites

Fedt at høre at du snart skal til at konkurrere... du er helt klart også stærk nok til det så det er bare om at komme igang... forresten så dine chain-squats rigtig gode ud... troede du ville have flere problemer med balancen da det var første gang men der var ikke det mindste og med hensyn til Kim (chef-træneren som du kalder ham :D ) så skal du nok lige slå koldt vand i blodet... hans filosofi er at æde alt man kan komme i nærheden hvad jeg nok vil fraråde... jeg synes stadig det er mest fornuftigt at have bare en smule styr over sin kost men på den anden side hvis man vil op og bænke ligeså meget som Stærkjær så hjælper det ikke at være en lille gut på 100kg :lol: men tvivler også stærkt på at du ville springe ud i en årlig æde-cyklus da vi allesammen ved hvor meget BB'er der er i dig ;)

Link to comment
Share on other sites

Appendix

Cheftræneren spurgte forøvrig også om jeg ville til at konkurrere med det samme og et "JA!" fløj ud af mn mund før jeg fik tænkt mig om! :D

Så nu har jeg snart licens og kan stille op til stævner om 3 måneders tid! :w00t:

Nordland Cup perhaps?!?! ;)

Kanon gået! B) :bigsmile::devil: :thumbwink:

Jeps, Nordland Cup bliver det første stævne du kan tage med til, hvis du får licens nu. :devil:

Ellers kan det vel ske at du tager med til DM i bænkpres som hjælper?! ;)

Link to comment
Share on other sites

forresten så dine chain-squats rigtig gode ud... troede du ville have flere problemer med balancen da det var første gang men der var ikke det mindste

Mange tak! Jeg gør mit bedste! B)

Kim (chef-træneren som du kalder ham)

Kanon, nu ved jeg også hvad han hedder! :)

Hvor meget vejer du egentlig, anyone (anders? ditto her)

Hvad er dine top-dollar løft egentlig

I omegnen af 96kg. Vejede dog ind på 99kg fredag aften i TSK, men deromkring.

Jeps mit navn er Anders, fra græsk: "Andreas" og grundbetydningen af navnet er: "mandig", så er det på plads! :D

Bedste løft: Squat - 155kg. Bænkpres - 120kg. Dødløft - 200kg, men jeg burde ligge lidt over det efterhånden.

Jeps, Nordland Cup bliver det første stævne du kan tage med til, hvis du får licens nu.

Ellers kan det vel ske at du tager med til DM i bænkpres som hjælper?!

Nordland Cup ramler lidt sammen med MOL træf, men lad os nu se.

Jeg tror ikke jeg gider at tage helt til Randers for at hjælpe hvis jeg skal være ærlig, det koster alt sammen.

Link to comment
Share on other sites

Nordland Cup ramler lidt sammen med MOL træf, men lad os nu se.

Jeg tror ikke jeg gider at tage helt til Randers for at hjælpe hvis jeg skal være ærlig, det koster alt sammen.

Nordland Cup ligger en uge efter MOL-træf, så intet problem der ;)

Desuden så plejer klubben da at betale medhjælperes transport, hvis du altså skal med :)

Link to comment
Share on other sites

Se, se… Det var HELT andre toner… Det vil jeg lige lure på!  

Da jeg var i Horsens og hjælpe Watts (Tenace var forresten også med) fik vi transporten betalt af klubben og som xax siger så plejer klubben at betale men jeg tør nu ikke love guld og grønne skove ;) du kan evt spørge Kim (head-coach) til træning næste gang

Link to comment
Share on other sites

WSB ME Bænkpres | 19 Marts 2003

Start : 17.15 | Slut: 18.50

ME Bænkpres : Close Grip Bench

50 x 8-10 x 3 Opv.

70 x 3

80 x 3

90 x 3

100 x 1

110 x 1

120 x 1 PR

125 x 1 MISS

Det gik rigtig godt idag! Jeg har nu indhentet min almindelige bænkpres på close grippen. Jeg følte at det 120kg var med en hvis portion overskud, der var god power fra bunden og ingen problemer i toppen, kun en smulle kamp midt i løftet. Jeg gik efter 125kg, endnu engang god power i bunden, men denne gang blev battlen om midten tabt. Ikke så meget at sige til det, jeg napper de 125kg næste onsdag. ;)

Dips

mig x 5

(mig) +5kg x 5 x 4

Jeg kunne snildt hænge mere vægt i bæltet, men jeg køre stille og rolig fremad, ikke noget med at forcere her.

Chins

0 x 5 x 5

Denne gang lavede jeg alle sæt uden at "kravle op" ad væggen. Nogen af reps'ne lavede jeg tilmed som sternum chins.

Mil Press

40 x 5

50 x 5 x 4

Prøver at sætte vægten lidt op næste gang.

Lying Triceps Extension vs. Hammer Curls

17,5 x 5 x 5 | 20 x 5 x 5

No probs. Vægt lidt op.

DB Rotation vs. Straight Bar Pulldown

7,5 x 10 x 3 | 25 x 12 x 3

Denne gang passede vægten glimrende til Rotations!

Opsumering

Lækkert, lækkert! Jeg har snart lyst til at afprøve min alm. bænkpres styrke, meget tyder henimod at der ligger en god øgning og venter på mig!!! :D

Resten af træning gik også glimrende!

Fik mødt Arne derude idag, hyggeligt selvom jeg måske ikke var den mest snaksagelige under ME øvelsen. ;)

Jeg rystede forøvrigt også som et espeløv efter jeg havde løftet de 120kg, jeg var HEEELT oppe og køre! Hehe… :w00t:

Fik også mini-poseret lidt i badet efter træning, en lidt pinlig oplevelse da Jes Lago træder ind af døren midt i det hele. Dem der har set Jes Lago vil vide at han overkrop ikke er helt dårlig, så det var temmelig pinligt! :bblush:

Link to comment
Share on other sites

for ikke at tale om hans ben...han er faktisk i det hele taget vildt bygget....men han har også trænet med omkring de 5 reps i bænk, squat og dødløft i de sidste 20 år...hehe...så lidt masse har han vel :).. og så er han ok rippet.

Link to comment
Share on other sites

KJ & XAX

Mange tak! :)

Jeg er sikker på at de 125 er der næste gang, da de 120 var ret lette og se på og så lavede du en lidt mærkelig bane med de 125

Jeps! Det er når jeg bliver usikker, så støder jeg næsten direkte tilbage over hovedet og ind i gaflerne! :chicken: :( Jeg lå med vægten i strakte arme alt for lang tid og kørte for langsomt ned så jeg nåede at blive rigtig godt og grundig usikker. Won't happen next time! (I hope… ;) )

Stærkt gået mester. Virkelig nogle vilde løft du laver for tiden. jeg vil snart i trænings lejer hos dig.

Der er ikke noget der hedder træningslejr hos mig! B)

Næææ du! Ryk hjemmefra og kom ud til TSK, så kan vi hjælpes ad allesammen! :bigsmile:

Men der er godt nok også fedt at træne!

Det er det! :pumpin:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share