anyone's log


AndersL
 Share

Recommended Posts

WSB DE Dødløft/Squat | 24 Februar 2003

Start : 17.10 | Slut: 18.30

DE Squat

60 x 15 x 3Opv.

105 x 2 x 12

Min makker autbot kunne ikke komme så jeg lavede ingen tunge sæt, men kun lette sæt. Min sko var kommet, så jeg havde store forventninger, men det gik ik specielt godt. Der kom aldrig rigtig meget fart på, allerede i opvarmningen hvor jeg prøvede at eksplosiv gik det langsomt. Jeg var også ved at tippe forover fordi jeg hælen er lidt højere på mine SL sko.

DE Dødløft

80 x 10Opv.

130 x 2 x 10

Min lænd er mærkelig stiv for tiden, den gør ikke ondt, men den er helt stiv idet. Heller ikke her kom der ordentlig fart på, på noget tidspunkt, jeg ville ha' holdt efter 8 sæt, meeen et eller andet fik mig til at lave 2 til (sadisme?)

Glute Ham Raise

20 x 10

20 x 6

20 x 8

Fik mast den ene testikel godt og grundigt på andet sæt, det var lige så det sortnede for øjnene, så der røg gassen af ballonen (hehe).

Stainding Cable Crunch

55 x 10 x 2

Den rystende oplevelse på den foregående øvelse sendte mig til tælling, jeg kunne ikke mere.

Opsumering

Der kan vidst kun være én opsumering eller konklusion på denne træning: DELOAD! Jeg føler mig GODT nok brugt! Min lænd er lidt sær i det og det eksplosive halter lidt. Så næste uge er deload, samt at jeg rent diætmæssigt og køre Status Quo. Jeg køre evt. en max-test efter deload.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

CKD Diæt update | Lørdag d. 1 Marts

Højre pat: 12mm -6mm

Mave (2cm til venstre for navlen): 16mm -6mm

Venstre Lår: 16mm -4 mm

BF%: (Jackson & Pollock): 12,3% -4,6%

Vægt: 97,0kg -5,9kg

LBM: 85,1kg -0,4 kg

Fedt: 11,9kg -5,5 kg

Det her har været en sær uge, jeg har fulgt min CKD diæt slavisk, men jeg ramte på intet tidspunkt ketose, torsdag aften blev det for meget så jeg skiftede til ligevægts uge en kende for tidligt. Derfor er vægten også højere da mit carb up startede for tidligt. Jeg har også kun tabt 100g i denne uge, og så svjot er diæt heller ikke. Så her slutter mit ketose eventyr, det kan være jeg også løre det de sidste 2-3 uger pga den diuretiske effekt. Næste uge, ligevægt og derefter en mere almindelig diæt indtil formen er opnået. (<10%)

Link to comment
Share on other sites

Deload | 3 Marts 2003

Start : 17.00 | Slut: 17.45

Squat

80 x 5 x 5 50%

Der var for første gang i et stykke tid HAMMERSMÆK på squatten, hehe? :tongue:

Bænkpres

60 x 5 x 5 50%

Lavede nogen alm. sæt og nogen sæt med miniband om håndleddet. Det er vildt så meget ekstra kraft der kommer i presset, bare pga et lille miniband om håndledene.

Dødløft

100 x 5 x 5 50%

Min lænd er mærkelig stiv for tiden, men jeg fandt ud af at jeg simpelthen har presset mig selv ind i en forkert startstilling, med hoften alt for lavt for mine lange ben. Hvordan og hvprnår jeg har tillagt mig denne mærkelig stil, tja, det aner jeg faktisk ikke. Derudover fandt jeg på at stå på mit minieband og samtidig ha' det tundt om håndledene så der var lidt mere træk i stangen i toppen.

Opsumering

Let, hurtig træning. På bænkpressen var jeg lidt ærgelig over at det var deload for jeg følte bare at jeg havde energi til TUUUNG bænk idag. Derimod var min lænd meget begejstret for den lette squat og dødløft, det har jeg helt sikkert haft brug for. Jeg er ikke helt sikker på om jeg maxer i alle 3 næste uge, men jeg maxer ihvertfald i bænkpres. :devil:

Link to comment
Share on other sites

Det ovenstående blev kørt 3 gange sidste uge.

Jeg skulle ha' maxet i denne uge, men pga nogen personlige problemer har jeg ikke overskud til det.

Mandags blev der kørt noget samsuriumsbrastræning, onsdag og fredag træner jeg noget DE træning ude i TSK, og håber på at jeg får nok ro på til at fortsætte min WSB planmæssigt i næste uge.

Jeg har holdt min vægt og fedtprocent nogenlunde i sidste uge hvor jeg havde et ligevægtsindtag. Jeg skulle være startet på diæt mandag, men min situtation er ikke optimal så det er gået lidt i kage, jeg regner dog med at starte med diæt imorgen onsdag og efter at ha' set Craws fremgang, har jeg besluttet at øge min kcal en lille smulle og tilgengæld lave cardio hver dag (minus søndag dog).

Link to comment
Share on other sites

WSB DE Dødløft/Squat | 12 Marts 2003

Start : 17.10 | Slut: 19.15 (sådn cirkus)

DE Squat

60 x 10 x 3Opv.

80 x 2 x 2

90 x 2 x 4

95 x 2 x 2

100 x 2 x 2

130 x 2 x 2

Der var godt nok smæk for skillingen i min squat idag! 100kg havde ca. samme fart som de 80kg. Jeg havde lidt startvanskeligheder med mine sko og pga et sært squatrack, men da jeg først kom igang var der god føeling med sagerne. De 130kg var meget lettere end jeg havde regnet med.

DE Dødløft

60 x 5Opv.

100 x 1 x 2

120 x 1 x 2

140 x 1 x 6

180 x 1 x 2

Der vare også BARE fart på dødløftet! De 140kg fløj op! Den første single på 180kg var også nærmest eksplosiv, men på den anden var trætheden slået til og den blev lidt sær i det. (og langsom)

Reverse Hypers

0 x 15

15 x 10 x 4

God øvelse, første gang jeg laver den. Her kunne jeg med det samme mærke at stivheden i min ryg ville blive til mere og være hvis jeg ikke kommer til en kiropraktor i en fart. Jeg fik en jagende smerte i bunden af øvelsen, lige i bunden af lænden/toppen af hoften.

Knealing Cable Crunch

80 x 15 x 4

Det var et dobbeltviklet kabeltræk hvilket vil sige at mængden af vægt var meget anderledes and normalt, de 80kg bed første på sidste sæt.

Walkout

175 x 10sek

215 x 10sek x 2

Min lænd var lidt øm, så jeg tog det lidt roligt idag. Mine håndled blev forørigt også bustet, men de ska bare lige vende sig til vægten igen og så er den på plads.

Behind Back BB Shrugs

110 x 10

120 x 6 (mistede grebet)

120 x 10 x 2 (med straps)

120 x 8

Var efterhånden godt træt her, men jeg fik da lavet en smulle.

Opsumering

Jeg var henne og træne i TSK… Rigtig go atmosfære, følte mig hjemme med det samme! Der er vidt ikke så meget at gøre! Der er lang transporttid, rod i de løse håndvægte, ingen sauna, kummerlige badeforhold, ingen skabe til ens sager, minimum af maskiner, men jeg MÅ og skal bare træne i TSK!!! Alt for fedt! Jeg blev virkelig gearet op af stemingen, jeg var ik særlig motiveret da jeg kom, men det blev den mest powerfydte DE dag i mands minde!

Rigtig god træning! Glæder mig til at komme derud igen fredag til noget DE bænk! :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Klokken er 23.22 og du har endnu ikke noteret en PR i din log, da du tømte en squatstang for 100kg på under 1 sek. :unsure: ;)

Hehe… Shhhh… ;)

Ærlig talt havde jeg helt glemt det! :smashtard:

Faktisk mente jeg også at det var med de 130kg, men du husker sikkert bedre end mig så jeg går uda fra at det passer med de 100kg. :retard:

Men det er sandt, eftersom jeg altid er vandt til at træne med klemmer, men først ikke kunne finde dem i TSK, trænede jeg uden. Det var temmeligt sært squatrack så da jeg vraltede ud som en gås skete det uundgåelige, ført faldt alle skiverne af på den højre side og hurtigt efter på venstre (MEN JEG HOLDT STANGEN FAST PÅ NAKKEN :devil: ), det er faktisk et glimrende party tricks hvis man føler sig overset! :tongue:

klausjensen

Hehe… Lad mig skrive det på den simplest mulige måde:

if($anyoneTotal >= '600') {

$anyoneLicens = TRUE;

} else {

$anyoneLicens = FALSE;

Die;

}

B)

Link to comment
Share on other sites

anyone, seriøst... Lad være med at bekymre dig om din total ;)

Der er ingen som ser skævt til hinanden i styrkeløft, blot fordi man ikke løfter så meget som alle de andre. :bigsmile:

Jeg er skam på ingen måde bekymret over hvad andre tænker (jo jeg hader at tabe, men eftersom det sjældent kan undgåes har jeg lært at leve med det! :lol: ), jeg træner og kæmper hovedsageligt for mig selv og med mig selv, og her kommer det virkelig problem, endnu engang udformet i overskueligt kodesprog:

<? $anyoneEgo = $ego++; ?>

:tongue:

Hvem ved, det kan være der bliver ændret lidt på den lidt kodelinje der, efter ganske kort tid i styrkeløft klub! :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Well anyone... - hvis det 'bare' handler om at lave 600kg i styrkeløftregi, så er du ikke langt fra. Men hvis de 600 kg er råt, så skal der sgu arbejdes seriøst med sagerne. Så spørgsmålet er om de 600kg er raw? :confused2:

Link to comment
Share on other sites

Well anyone... - hvis det 'bare' handler om at lave 600kg i styrkeløftregi, så er du ikke langt fra. Men hvis de 600 kg er råt, så skal der sgu arbejdes seriøst med sagerne. Så spørgsmålet er om de 600kg er raw? :confused2:

Svar:

600 kg RAW. Rigtig mænd er RAW ingen snydeudstyr basta
:tongue:
Talk is cheap

Tag til Nordland Cup og bevis det!

Det har jeg også tænkt mig at gøre!!! I 2004 vel at mærke. ;)

Jeg regner med at jeg på en god dag og medvind kan lave en total på 510kg RAW (160 / 130 / 220). Snakkede med en styrkeløft dommer forleden dag (:D ), og han mente at hvis jeg løftede med bælte kunne jeg nok få en 5-10% oveni på dødløft og squat, dvs. ca plus 20kg i totallen, så skal jeg kun hente 70kg før at ego'et tillader konkurrence! Det skulle nok kunne lade sig gøre på et års tid. Rod fik 80kg på totallen efter én omgang Sheiko så vidt jeg husker! :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Ham den styrkeløftdommer skal du ikke lytte for meget til. De 5-10% er højt sat og vurderet ud fra hans egne personlige erfaringer og virker derfor ikke på hvemsomhelst (anyone) :tongue:

Tror at "talk is cheap" er myntet på Infestedass :confused2:

Link to comment
Share on other sites

Den var møntet på Infestedass B)

Det har jeg også tænkt mig at gøre!!! I 2004 vel at mærke.

You know what?! Hvis ikke jeg skal være medhjælper, så tager jeg med til DM i bænkpres som deltager. Selvom mit bænkpres sutter, så er jeg ikke bange for at stille op til en udfordring af den kaliber, og så er det desuden også sjovt og fedt at løfte til stævne i det hele taget. :bigsmile:

Anytime, anywhere, anyone... :tongue:

Edited by xax
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

XaX - Det gør jeg også en skønne dag :devil: Uden udstyr og 1,000,000 % RAW POWER :lol: Men også det eneste stævne jeg gider stille op i pga det er RAW!

Styrkeløft er ikke styrkeløft hvis det ikke er RAW! :angry:

Link to comment
Share on other sites

Jeg var lige nede til lidt morgencardio, og spurgte i samme stund receptionisten, hvor lang tid der var før mit kontingent udløb. Hun klikkede lidt rundt og svarede at jeg kunne melde mig ud hvornår jeg ville, men at jeg havde et depositum som betød at jeg kunne træne en måned ekstra.

Jeg lavede et lille kvarters cardio, det er lang tid siden jeg har kunne komme tidligt op til det, så jeg var døden nær! :retard:

Efter cardio gik jeg ud til disken og meldte mig ud! :bigsmile:

Ikke så meget betænknings tid, bare ud! TSK here I come!

Det sjove er, at de altid bliver lidt "grumpy" når man melder sig ud, og det skal altid skrives ned. Jeg var LIIIGE ved at sige at det var pga alle var på doping, og at det nærmest flød i alle hjørne, bare for at lave lidt spas, meeen hun virkede nu meget flink så jeg undlod. Derimod fortalt jeg hende, at jeg istedet meldte mig ind i en styrkeløfter klub for at kunne konkurrere, og at jeg derudover ikke kunne blive ved med at træne der eftersom man ikke må bruge magnesium og at stængerne bøjede ved for tunge vægte. Hun ANEDE ikke hvad styrkeløft var! "Er det, det der hvor man løfter vægten over hovedet.", "Nej, det er squat, bænkpres og dødløft man konkurrere i.", "Nå?! Det vidste jeg slet ikke at man kunne! Held og lykke med det." Det endte med at hun faktisk smilede til mig, hvilket ALDRIG er sket før når jeg har meldt mig ud af et center. :tongue:

Så mangler jeg bare en licens og så skal der battles!!! :devil:

Det der med at vente på de 600kg, GLEM det! Guldkrav i min klasse - Junior 100kg - er 535kg og det er jeg liiige i nærheden af, såp det er bare med at komme igang! :pumpin: :elephant:

Link to comment
Share on other sites

5-10 % pga. bælte lyder totalt vanvittigt. I mit tilfælde er det nok nærmere 2-3 %. Og jeg vil tro jeg ville kunne løfte det samme hvis jeg vendte mig til at træne uden bælte. 10 % lyder helt hen i vejret.

Hehe… Jeg regnede nu heller ikke med at 10% var muligt, men jeg tror (håber) på at især mit squat kan stige lidt med bælte, jeg har svært ved at holde det intra-abdominale tryk i bunden og luften går lidt af ballonen der. Jeg regner ikke med 10%, men måske en 5-10kg på den regning.

Held og lykkke med det nye sted anyone,så bliver der kun ham med power booty'en tilbage som er et power svin.

Ikke helt sandt, der er ihvertfald 5 udover mig der træner styrkeløft dernede, men bolche jyden er helt klart i en klasse for sig! Jeg forstår ikke hvorfor han ikke træner i en styrkeløft klub, jeg kunne muligvis finde én grund, men den vil jeg holde for mig selv! ;)

Best of luck til dig med at blive HWs største bøf! :tongue:

Det var ikke længe du blev i hard drug hva. Men fedt nok at du skifter.

Jeg har faktisk været der i næsten et år. Jeg så på computeren at jeg var indmeldt d. 16 April 2002. Det er faktisk en meget god måde at gøre status over et år jeg har følt har været rigtig ringe!!! Jeg startede i HW med en vægt omkring 92-94kg, har været oppe og vende på 103kg og ligger nu omkring 96-97kg og min fedtprocent nu er bestemt bedre end da jeg startede! Så jeg har alligevel nok gainet 4-5kg muskler på det sidste år, primært på ben, baller, erectors og mavemuskulaturen, og det er faktisk ikke helt dårligt hvis jeg selv skal sige det. I løbet af næste år vil jeg gerne gaine 4-5kg til, primært i bryst, triceps og skulder regionen! :tongue:

Link to comment
Share on other sites

WSB DE Bænk | 14 Marts 2003

Start : 17.20 | Slut: 19.05

DE Bænk

50 x 10 x 2Opv.

60 x 3

70 x 3 x 3

75 x 3 x 3

80 x 3 x 3

90 x 3 x 1

80 (+kæder 33kg) x 3 x 2

Jeg har fundet en rigtig god metode på DE dagene, starter ultralet og føler mig frem til vægtene så alting køre tip-top eksplosivt. Jeg blev dizzet en del for min trænings med bands om håndleddene, en løfter jeg ikke kendte dernede mente at det var noget mærkeligt noget, men jeg ved bedre gør jeg. ;) Fik også prøvet at træne med kæder tog det på mine to sidste semitunge løft. Først var jeg dybt utilfreds og syntes bestemt ikke det var sjovt, det var alt for tungt, men da det gik op for mig at der var 113kg i toppen og ikke 103kg som jeg havde regnet med, blev jeg faktisk lidt stolt! 3 reps med en vægt der kun er 7kg fra min max (i toppen).

Dips | Superset

0 x 5 x 4

Chins | Superset

0 x 5 x 4

Jeg har ikke lavet dips og chins siden jeg trænede i F&F og det er snart 2 år siden. Rart at komme igang igen. Dips var lette nok, men mine chins var noget sløve og jeg måtte på de to sidste sæt hjælpe til ved at "vandre" op ad væggen. Det gjorde det så ikke mindre hårdt at supersette dem.

Military Press

40 x 5

50 x 5 x 3

Gik bedre idag, men jeg har stadig meget svag styrke over hovedet!

Lying DB Triceps Extension | Superset

15 x 5 x 4

Hammer Curl | Superset

15 x 5

17,5 x 5 x 3

DB Rotation

7,5 x 10 x 3

Vægtene er noget sære dernede og de springer meget i trin, 7,5kg var nok LIIIGE i overkanten for perfekt udførsel.

Straight Bar Pulldown

20 x 15 x 4

Opsumering

Endnu en rigtig god træning! Jeg fik meldt mig ind i TSK og træningen gik perfekt! Det er en virkelig god steming der i TSK, det bringer virkelig det bedste frem i mig træningsmæssigt! Glæder mig allerede til at komme derned igen! :w00t: :D

Chetræneren (eller hvad man kalder sådn en fætter) var rigtig flink og nede på jorden, han grinte lidt af mig da jeg fortalte jeg trænede WSB og mumlede noget i retning af "Hehe… Det er også den der motions hjemmeside."

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share