anyone's log


AndersL
 Share

Recommended Posts

Flotte squats du lavede i dag mester... nu må du ikke blive stærkere end mig... det ville ikke være til at bære :cries: ... men når alt kommer til alt er jeg stadig den af os 2 der har det bedste godkendte stævne-squat... og der går lang tid før du skal til stævne igen så... svineriet fortsætter muahahahaha :evillaughter: :flipa::nahnah:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Flotte squats du lavede i dag mester... nu må du ikke blive stærkere end mig... det ville ikke være til at bære :cries: ... men når alt kommer til alt er jeg stadig den af os 2 der har det bedste godkendte stævne-squat... og der går lang tid før du skal til stævne igen så... svineriet fortsætter muahahahaha :evillaughter: :flipa::nahnah:

GLOVES ARE OFF!!! :devil:

:4boxing: :4crutches::dead_banana::4pooh: :2revolver: :badargue: :boxers: :finger: :weeping: :rocketwhore::4whip: :camper: :asmd:

Link to comment
Share on other sites

Det er dælme noget seriøst patværk du har fået dig på din nye avatar :lol:

Er de ægte? :blink:

TAK! :w00t:

De er 100% ægte ja, du må gerne røre dem hvis du vil! :lol:

Patværk + Sheiko = SUPERSIZED!!! :devil:

(men jeg er altså også blevet noget tyk her på det sidste) :bblush:

Link to comment
Share on other sites

(men jeg er altså også blevet noget tyk her på det sidste)
(men jeg er altså også blevet noget tyk her på det sidste)
(men jeg er altså også blevet noget tyk her på det sidste)

Den lader vi lige stå for sig selv.

Blot for at vise at der altid er lidt retfærdighed til.

Link to comment
Share on other sites

PatKo?

Faktisk også RøvKo! :blink:

Jeg købte er par dejlige baggy jeans i April måned, de sidder på nuværende tidspunkt som helt almindelige jeans på min bagdel!!! :bblush:

Nu kan man jo heller ikke se om patstørrelsen er pga blævr eller muller

Min fedtang sadge 8mm på patten ved MOLtræf, nu siger den 9mm, så det er nu ikke det vilde. Det er mest mavebæltet der står for de ubehagelige udsving. <_<

Den der sheiko bliver mere og mere fristende

Every athlete zhould try it at leazt ONZE Comrade!

Link to comment
Share on other sites

Sheiko Beginner 2 | Week 2 · day 2 | Onsdag d. 8 oktober 2003

Dødløft til knæ

4r x 110kg

2s x 4r x 132,5kg

2s x 3r x 155kg

4s x 3r x 165kg

Let nok… Men kørte forfærdeligt… <_<

Benchpress

5r x 70kg

5r x 85kg

2s x 4r x 97,5kg

2s x 3r x 105kg

2s x 2r x 112,5kg

2s x 3r x 105kg

2s x 5r x 97,5kg

7r x 85kg

9r x 70kg

Dødløft

4r x 110kg

2s x 4r x 132,5kg

2s x 3r x 155kg

2s x 3r x 175kg

Skulle ha' lavet 5sæt med 175kg, men vægten ville pludselig ikke rykke sig!!! Jeg har læst lidt op på det her til aften, og jeg tror det er min iskias nerve der er problemet.

DB Step Ups

5r x 20kg

5r x 22,5kg

5r x 25kg

5r x 27,5kg

Reverse Hypers

4s x 15r x 15kg

Kunne sagtens lave rev hypers, så det er ikke min hvirlver der laver brok.

Total dødløft tonnage: 7360kg

Total bænkpres tonnage: 5465kg

Kommentar

Øvsa… Dårlig dødløft… Fik en brænde fornemmelse i tibalis anterior, i ballerne og i lænden på andet tunge dødløft sæt. NEDTUR!!!

Som sagt er jeg 99% sikker på at det er min iskias nerve, og jeg tror ikke det er hvirvler den er gal med, tror det er min gluteus medius der masser på.

Link to comment
Share on other sites

Sheiko slut :(

Jeg vågnede flere gange i løbet af natten med ubehag i min højre skulder. Ca. kl. 3.15 vågnede jeg ved at jeg lå på højre side og en ekstrem smerte i skulderen, jeg rullede om på ryggen, min arm var fuldstændig dvask og følesløs, der kom nogen kramper i den og kunne jeg bevæge den igen, men smerten i skulderen var stadig meget voldsom. Jeg prøvede på at sove, men kunne slet ikke. Det var samme smerte som et hold i nakken eller ryggen, men jeg kunne ikke ligge mig på en måde der fjernede smerten, den var bare konstant. Min kone er på kursus og hun havde taget alle kodimagnylerne med så ingen lindring at hente der. Jeg fandt en Glucosamin creme med spansk peber frem, og smurte på skulderen, det gav den lindring der skulle til for at jeg kunne sove.

Da jeg vågnede imorges var det som om intet var hændt, min skulder havde det perfekt, men efter et par timer på arbejde har den det ikke rart længere. :(

Uanset, jeg tør ikke fortsætte på Sheikoen med den skulder. Jeg køre lidt let forskelligt over den næste uges tid og prøver at starte op på WSB igen.

Jeg har aldrig haft bøvl med min højre skulder før og jeg tror ikke det er direkte træningsrelateret. Det er højst sandsynligt en typisk grafiker musearmskade, kombineret med et omslag i vejret igen kombineret med den hårde træning.

Det var det Sheiko eventyr, men jeg fik faktisk 2 ud af 3 mål opfyldt med Sheikoen:

Bedre squatstil +

Mere bundstyrke i bænkpres +

500kg på totalen ÷ :D

Edited by anyone
Link to comment
Share on other sites

500kg på totalen ÷

Hmm, skal det forstås som om at du allerede havde nået det inden eller er røget langt over? :unsure:

Du har lige lavet 215 i dødløft, og ud fra dine sheikovægte kan jeg regne ud at du har en bænkpres på 140 og squat på 170.

Det giver sådan cirkus 525 i total :bigsmile:

Sikke noget skidt med skulderen, btw. God bedring

Link to comment
Share on other sites

Nederen. :(

Men er du sikker på du var helt vågen?

Jeg spørger fordi jeg nogen gange ligger i sengen med et låst knæ der gør pisseondt. Men det er altid kun når jeg lige vågner (pga. vækkeur), så jeg tror simpelt hen det er noget indbildning/drømmehalløj. Og lige så snart jeg kan begynde at tænke klart og er bare lidt mere vågen, så det er det væk.

Men okay, hvis du var oppe for at smøre creme på og alt muligt lyder det som om du var vågen.

Link to comment
Share on other sites

Watts

Det ville også være let nok hvis det KUN var musen der skulle over i venstre hånd, men samtidig skal alle de genveje jeg er vandt udføres med højre hånd, og DET er svært!!!

Jeg har også et tegnebrædt på arbejdet, vil prøve at styre med det.

MaxP

Hehe… Det var et forsøg på at bevare min humoristiske sans… Det skulle læses som 500kg OVEN i min nuværende total… :lol:

KJ

Jeg stinker stadig af spansk peber selvom jeg har været i bad… ;)

Derudover er køkkenskabet hvor Kodimagnylerne plejer at ligge halvt udbredt på køkkengulvet. :)

Jo, jeg er temmelig sikker på at jeg var vågen! :D

Link to comment
Share on other sites

Træls med skulderen og ryggen. Du må trøste dig med, at hvis det ikke er noget virkeligt alvorligt, i hvilket tilfælde jeg ville forvente en mere akut opståen, så har kroppen en fantastisk evne til at heale sig selv. Vi er i sandhed nogle fantastiske maskiner, vi levende væsener. Kør en masse let træning for de dårlige områder og stræk dem ud, så du kan facilitere healingen af dem, og ellers bare lyt til kroppen når du træner. Og få en masse omega 3. God bedring.

Jacob

Link to comment
Share on other sites

jsc

Jeg håber også på at det bare var en nerve der kom i klemme i nattens løb. Har lige spist en god omgang laks med advocado, supplere med noget Perfect Balance og Glucosamin når jeg kommer hjem, så burde helingen være godt på vej.

Er det egentlig ikke din første post i min log? :)

MaxP

Jeg når det ikke hvis jeg bli'r ved med at være sådn en glasdreng!!! <_<

Link to comment
Share on other sites

Surt show :(

Men hvis skulderen giver problemer, er WSB måske ikke det helt optimale valg, hvis formålet er at afstresse de pågældende led. Det er ikke helt omkostningsfrit at maxe i en bryst/skulderøvelse hver uge, så måske var det en ide at førsøge noget andet?

God bedring.

Edited by Crawdaddy
Link to comment
Share on other sites

Craw

Det er rigtig nok, men jeg er temmelig sikker på, at denne skade er opstået først og fremmest pga arbejde med mus 8 timer hver dag (+ den havle time jeg bruger derhjemme ;) ). Jeg har mærket noget til den højre skulder, albue og underarm i et stykke tid nu og det er blevet værre da vejret skiftede, nøjagtig det samme oplever min lærling, mens den anden svend der husker at skifte mellem højre og venstre hånd i løbet af dagen IKKE mærker noget.

På WSBen brokkede min skulder sig kun når jeg lavede hi-incline-close-grip-benchpress, dips og bænkede med kæder, så jeg tror triggeren her har været den meget høje volumen.

Nu må vi se, jeg tager ingen chancer og presser skulderen ud i den visse død! Hvis WSB er for hårdt for den, må jeg lade være med at bænke i en periode! <_<

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Surrøv med skulderen.

Men en champ som dig bukker ikke under :devil: Du kommer igen ;)

Evt start en WSB med håndvægts bænkpres i stedet for bænkpres med stang, også evt droppe dips og flyes, og de andre øvelser som gør avs i din skulder. Håndvægt har jo i nogle tilfælde vist sig at være bedre en stang, da det giver en mere fri bevægelse, ellers bare kører bænkpres meget let. Udover det kører nogle øvelser for rotarcuff - reardelt for at få gjort dine skulder friske igen.

Håber du får det bedre ;)

Edited by Infestedass
Link to comment
Share on other sites

Blandet landhandel i TSK

Kropsvægt

1 x 105,1kg PR! :tongue:

Hammer Curl

mange reps x mange forskellige vægte

Chins

10r x kropsvægt PR!

Pullups

7r x kropsvægt PR!

Cable Row

10r x 90kg

Biceps Posering

Owne Cillius PR

Diverse Posering med Cillius i bar overkrop

Ownet af Cillius miss

Rack Pull

1r x 270kg PR!

min lænd hader mig

Kommentar

Der var god stemning i TSK og besøg fra nær (ca. 50m) og fjern (noget mere). Cat, Hoosier og Cillius tilsluttede sig til lidt træning og pseudo-afbrædning. Det var lidt synd for Cat i starten før Hoosier dukkede op, omgivet at stinkende mænd med lav humor, men hun holdt godt ud, det synes jeg. :bigsmile: Vi fik også presset hende ud i noget band press og afpudset lidt bænkpres teknik. :)

Hoosier var som et lille lyn, bestemt målrettet træning (med en PR, tillykke) og så ellers ud til et meget, meget langt bad (ja jeg troede faktisk hun var smuttet.)

Cillius kom direkte ind ad døren, smed t-shirten, begyndte at kysse spejlene og løftede faktisk kun meget ringe vægte… (han så faktisk også lidt fed ud når jeg nu tænker mig om) :lol:

Watts fyrede en masse vildt squats af, med tilhørende bar overkrop og SINDSYGE blodåre!!! :blink:

Tenace fik lavet lidt floopres, mens Zoa… Ja han gik faktisk bare og lugtede! :crazy: :D

Bagefter var det tid til den obligatorisk elefant, pizza og Arnold Worship oppe hos Zoa. Her sluttede Arne sig til og osede af visdom og god karma. Incognito var også forbi i en Master Brews tid!

En HYGGELIG aften!!!

Edited by anyone
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share