anyone's log


AndersL
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

MaxP

Det kan du tro! Det er nu altid meget hyggeligt at mødes lidt hist og her.

JFK

Det er bestemt fristende, meeen de sidste par kg har ikke været af den bedste kvaliet, så jeg tror forfængeligheden vinder iår… :chicken:

Jeg holder mig i 100 junior tiden ud, derefter skal jeg nok arbejde mig opad.

jsc

Jajaja… Nogen af os er jo bare en lille smulle bevidste om HVILKEN slags masse der ryger på, ikke at jeg beskylder dig for at høre til den gruppe…

Link to comment
Share on other sites

jsc

Jajaja… Nogen af os er jo bare en lille smulle bevidste om HVILKEN slags masse der ryger på, ikke at jeg beskylder dig for at høre til den gruppe…

Så det du siger er at jeg er fed? Til gengæld løfter jeg mere end dig i, øh..................lad mig nu se, bum, bum, bum, skuldre? Jo det gør jeg da vist.

PS jeg sidder selv her med lidt trælse knæ efter at have squattet lidt for ofte på det seneste. Glaskroppe sucks. Jeg håber jeg kan tage det her i opløbet da jeg sidst ikke squattede i +2 år. So I can relate :(

Link to comment
Share on other sites

KJ

:D

jsc

At dømme ud fra OBBC billederne er vores fedt% nok nogenlunde det sammen, så jeg kan nok ikke tillade mig at kalde dig for fed. ;)

Derudover synes jeg at der burde være et anti-glaskrop-benefit ved at veje 100+, men næææh nej… <_<

Hoosier

Når jeg kommer hjem idag, skal jeg lige se hvor meget af poseringen Watts fangede på video, så skal jeg nok sende dig et styk nøgen Cillius! :w00t: B)

BLACKICE

Jeg tror at hvis man går tilbage til side 3 i min log er det nogenlunde den samme svada du fyre ad! :tongue:

Link to comment
Share on other sites

BLACKICE

Jeg tror at hvis man går tilbage til side 3 i min log er det nogenlunde den samme svada du fyre ad

Det kan det umuligt være. For der trænede du i HW, og var lidt mindre fed :lol:

Jeg mangler bare nogen der gider posere. Jeg må få vi hanket lidt op i topper. hehe

Link to comment
Share on other sites

Fedtreducering

Så blev målet nået, vægten kom op på 105kg, det er noget før tid, men fedtprocenten er er ikke helt tosset endnu, så jeg ser det som et glimrende tidspunkt at fjerne lidt overskydende.

Målet for diæten er at nå 7% på Jackson & Pollock skalaen (nuværende 10%) eller at få mavefolden ned på 9mm (nuværende 15mm), alt efter hvad der kommer først.

Diæten bliver - som altid - zig-zagget i kcal.

Træningsdage bliver omkring 3300kcal | 40/40/20

Ikke træningsdage bliver omkring 2000kcal | 40/20/40

Jeg vil *gys* lave PowerWalk i en time hver hverdagsmorgen.

Estimated time of arrival: 6-8 uger.

Træningen bliver WSB, og jeg vil supplementere med kreatin hele vej igennem.

Link to comment
Share on other sites

Hvor bliver disse klip af for folket?? :angry:

HIT MED DEM!! :w00t:

Ej haste på en kunster!!! :tongue:

Jeg har just færdig produceret Zoa og Watts, Cillius er i støben, Tenace og jeg selv er ej påbegyndt.

Håber på at kunne ha' alt tip-top færdigt iaften. :D

Link to comment
Share on other sites

WSB DE squat + DE dødløft | 13. oktober 2003

DE : Squat

  • - 3r x 85kg
    - 2r x 85kg
    - 3s x 2r x 105kg
    - 5s x 2r x 115kg

DE : Dødløft

  • - 5r x 60kg
    - 3r x 100kg
    - 4s x 1r x 120kg
    - 6s x 1r x 140kg

RM : Front squat

  • - 3s x 15r x 60kg

RM : Straight Leg Deadlift

  • - 3s x 15r x 60kg

RM : Reverse Hypers

  • - 3s x 15r x 15kg

RM : Seated DB Calf Raise

  • - 15r x 32,5kg
    - 2s x 15r x 41kg

Kommentar

  • Kørte meget godt idag, prøver at køre mine DE Box squat med dragten på og stropperne ned. Startede med en høj box - kun ca. parralel - og dragen blev VED med at skubbe mine knæ frem, lige før jeg ramte boxen, meeen jeg skal nok få grejet den!
    Resten af træningen var bare for at pumpe blod til led og muskler.

Edited by anyone
Link to comment
Share on other sites

Mad | 13. oktober 2003

8.30

  • - 100g Havregryn
    - 30g Viking Protein
    - 300g Skummetmælk
    - 25g Sukker

13.00

  • - 250g Cheasy Hytteost
    - 90g Rugbrød

15.30

  • - 150g Tun
    - 150g Majs

17.00-19.00

  • - 100g Viking Protein
    - 20g Sukker
    - 20g Kakao

20.30

  • - 200g Kalkun
    - 300g Thai Wok
    - 250g Orange Juice
    - 30g Perfect Balance

Breakdown

  • - 2598kcal
    - 40,1 / 39,8 / 20,1

Kommentar

  • Fik spist lidt for lidt, og for lidt fedt igennem dagen. Måltidernes timing var heller ikke helt optimal, skulle ha' haft ihvertfald 2 måltider til. Tilgengæld ramte jeg mit 40/40/20 mål næsten helt perfekt! :D

Edited by anyone
Link to comment
Share on other sites

Hej Anyone.

Hvordan har du haft det med træningsømhed på Sheiko? Synes faktisk det eneste sted jeg er øm er i min venstre m.anconius, dvs den der sidder lige neden under albuen på bagsiden af underarmen. Det kan selvfølgeligt være det kommer, men det er da fedt nok hvis det bliver væk. Det er da i hvert fald nemmere at træne det tiere så.

Held og lykke med diæten. Jeg burde også, men gider ikke når jeg kører Sheiko. Så sker der da i hvert fald ikke noget med styrken og massen. Appelsinjuice før sengetid :o

Link to comment
Share on other sites

Hej Anyone.

Hvordan har du haft det med træningsømhed på Sheiko? Synes faktisk det eneste sted jeg er øm er i min venstre m.anconius, dvs den der sidder lige neden under albuen på bagsiden af underarmen. Det kan selvfølgeligt være det kommer, men det er da fedt nok hvis det bliver væk. Det er da i hvert fald nemmere at træne det tiere så.

Held og lykke med diæten. Jeg burde også, men gider ikke når jeg kører Sheiko. Så sker der da i hvert fald ikke noget med styrken og massen. Appelsinjuice før sengetid :o

Den første uge var jeg hårdt præget af doms, uge 2 mærkede jeg INTET til doms. Til gengæld begyndte albuerne at brokke sig i uge 2 (og skulderen som bekendt).

Appelsinjuicen var ikke helt før sengetid, det var til aftensmad og købt med det ene formål at få Glucosamin ned i løgnhalsen!

Link to comment
Share on other sites

Hey..

Mange tak for en hyggelig træning i dag :bigsmile: ... Det var rigtig sødt af dig at du ville hjælpe mig :w00t: ...

Det var super :a-okhand: :4thumbup: :hehe: :thumbwink: :elephant: :pumpin::4jumpy: :4flex:

:wave: Cat

(Og her var så det omtalte indlæg ;) )

Link to comment
Share on other sites

WSB DE Bænkpres | 14. oktober 2003

DE : Bænkpres

  • - 3r x 60kg
    - 5s x 3r x 80kg
    - 4s x 3r x 90kg
    - 2s x 1r x 120kg

RM : Incline Flyes

  • - 3s x 15r x 15kg

RM : Triceps Pulldown

  • - 3s x 15r x 20kg

Kommentar

  • Ville lige teste min skulder, den holdt til det hele, og jeg skulle temmelig langt ud i yderposition før at den knagede, det skal nok ende lykkeligt det her.
    Fik også ageret coach for Cat, der var INTET at rette på i dødløft stilen udover en tendens til kalveknæ. :tongue: Og der var kun mindre rettelser på de andre løft (der var altså til ny PR på bænken!!! :angry: ;) ). Var også rigtig hyggeligt! :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Fik også ageret coach for Cat, der var INTET at rette på i dødløft stilen udover en tendens til kalveknæ.
Tak tak, men jeg troede faktisk det var i squat :unsure: ???
der var altså til ny PR på bænken!!! 

Det siger du jo :blink: , men jeg tvivler.... Vil så gerne, men kan ikke :angry: .... Skal nok lige arbejde på at trække vejret :lol: :lol: :lol: ...

:wave: Cat

Link to comment
Share on other sites

Tak tak, men jeg troede faktisk det var i squat :unsure: ???

Det var kun når du startede, du startede med fusserne pegende IND ad de første par gange, men det var en meget lille detalje! ;)

LOL Det er ofte sundt at trække vejret, ingen tvivl der! :lol:

Link to comment
Share on other sites

Mad | 14. oktober 2003

8.30

  • - 90g Havregryn
    - 20g Viking Protein
    - 210g Skummetmælk
    - 20g Sukker

11.00

  • - 40g Rugbrød
    - 150g Karry Sild

14.00

  • - 140g Tun
    - 130g Majs

18.30

  • - 50g Viking Protein
    - 380g Skummetmælk

21.00

  • - 50g Ost
    - 50g Skinke

22.00

  • - 30g Viking Protein

Breakdown

  • - 2177kcal
    - 33,9 / 34,5 / 31,5

Kommentar

  • Gik lidt i kage… Lavede mit breakdown om til 33/33/33 på ikke træningsdage, da det gik op for mig at jeg faktisk er glad for kulhydrater! :bblush:
    Jeg trænede også lidt idag, og ja… Det gik bare i ged! :)

Link to comment
Share on other sites

Mad | 15. oktober 2003

8.30

  • - 100g Havregryn
    - 200g Skummetmælk
    - 30g Viking Protein
    - 30g Kakao
    - 20g Sukker

11.30

  • - 75g Rugbrød
    - 190g Karry Sild

14.00

  • - 150g Tun
    - 75g Rugbrød

17.00

  • - 100g Kalkun
    - 10g Sød Chili
    - 5g Olivenolie

18.30

  • - 160g Kalkun
    - 20g Sød Chili
    - 10g Olivenolie

21.00

  • - 50g Viking Protein
    - 300g Skummetmælk
    - 150g Orange Juice

Breakdown

  • - 2887,5 kcal
    - 31,6 / 35,4 / 32,9

Kommentar

  • Den første uges diæt er altid lidt mærkelig… :bigsmile:
    Der er ikke rigtig noget system i det, meeen det hjælper på det!

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share