KongKents LOG


KongKent
 Share

Recommended Posts

Mandag d. 27. februar 2006

Barbell Bench Press:

15 @ 20 kg (opvarmning)

10 @ 50 kg (opvarmning)

6 @ 70 kg

6 @ 70 kg

5 @ 70 kg

6 @ 70 kg

6 @ 70 kg

12+1 @ 60 kg (den sidste var forced og spotter måtte hjælpe t' :laugh: )

BB Military Press

10 @ 22½ kg (opvarmning)

5 @ 32½ kg

5 @ 32½ kg

5 @ 35 kg

5 @ 35 kg

7 @ 35 kg

Incline DB Bench Press

10 @ 18 kg

10 @ 18 kg

9 @ 20 kg

8 @ 20 kg

Dips:

10 @ BW

10 @ BW

9 @ BW

Dumbbell Lateral Raise:

10 @ 10 kg

10 @ 10 kg

8 @ 10 kg

Triceps Cable Pushdown - i kædetræk.

10 @ 20 kg

9 @ 25 kg

10 @ 25 kg

Weighted Vertical Leg-Hip Raise

20 @ BW

20 @ BW

20 @ BW

Ny maveøvelse da min bænk er væk, så forsøgte lige den hér. Fino nok, men ved ikke om den går lige så godt i mavsen som min normale "crunch"-øvelse gør.

Har smidt dips og lateral raises langt senere ind i programmet for at fremrykke military og skrå db bænk, et råd jeg fik af en noget mere erfaren MOL-bo end jeg selv, så vælger at lytte til overmagten. :cool: Det gav masser af overskud i military og skrå db bænk, men det kostede på dips... markant! Tog med vilje kun 10 i de to første sæt, men fan'me om ikke der så var udsolgt i det sidste?! :mad: Oh well, en uges pause kan åbenbart godt mærkes i triceps. Skulderen var desværre også ude og brokke sig lidt i bænkpres, så må nok hellere varme lidt bedre op næste gang. Og dips skal nok komme op i nærheden af de 17 - 20 stykker igen pr. sæt. No fuckin' doubt 'bout that! :devil:

Centeret er desuden flyttet, bl.a. derfor jeg holdt pause i sidste uge da centeret også var lukket i nogle dage pga. denne flytning, og det er noget værre skod. Der er presset et sandt helvede af kabelmaskiner ind af mærket "Nautilus" og de fylder det hele. Der er ingen plads til de frie håndvægte, og centeret er så lille og så lavt til loftet, at min elskede/hadede chin-bar ikke kommer op igen. :dry: Det gode er naturligvis at jeg ikke behøver blive træt af mig selv over, at jeg kun kan nappe 3 - 4 reps pr. sæt, men det rigtig SKOD er jo at jeg så heller aldrig bliver bedre. :sneaky2: Det bliver så bare Front Lat Pulldown i kabelmaskine indtil jeg finder en tværgående metalstang jeg kan gå og hive mig op i. :blush:

Træning alt i alt ok. Skal lige vænne mig til det nye center, men det går nok. Ville bare ønske de havde droppet alle de nye maskiner og i stedet givet lidt mere plads til de frie vægte/stænger, således der er bedre plads til squat, dødløft, bænkpres og håndvægtshjørnet. :dry:

Nu hjem og lave Knorr's bedste: lasagnette! :4mewantfood: :4mewantfood: :4mewantfood: :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

Onsdag d. 1. marts 2006

Barbell Squat:

12 @ 50 kg

12 @ 50 kg

12 @ 50 kg

12 @ 55 kg

Dødløft

10 @ 60 kg

10 @ 80 kg

10 @ 90 kg

5 @ 95 kg PR

Bent-over BB rows

10 @ 50 kg

10 @ 50 kg

10 @ 55 kg

Cable Front Pulldown - Lat(terlig) øvelse i stedet for chins

10 @ 40 kg

10 @ 45 kg

10 @ 45 kg

10 @ 45 kg

Standing Calf Raise

10 @ 12 blokke

10 @ 14 blokke

10 @ 16 blokke

Leg Curl - biceps femoris

10 @ 30 kg

10 @ 30 kg

10 @ 30 kg

Seated Leg Extensions

10 @ 30 kg

10 @ 30 kg

10 @ 35 kg

Dumbbell Curl:

10 @ 16 kg

8 @ 18 kg

8 @ 18 kg

8 @ 18 kg

8 @ 18 kg

7 @ 20 kg :4flex:

Dumbbell Hammercurl

10 @ 14½ kg

10 @ 14½ kg

10 @ 16 kg :dumbbell_lift:

Var overhovedet ikke oplagt i dag. Ville egentlig bare helst hjem og slappe af i sofaen, men da jeg først kom i gang gik det nogenlunde. Fik brændt ryggen godt af i dødløft, og forsøgte mig lige med 95 kg. Stangen var noget glat så grebet gled til sidst, og så nøjedes jeg med fem reps. Der er dog ingen tvivl om, at vælger jeg en stang med lidt mere greb og holder øvelsen vedlige, så runder jeg de 100 uden problemer i marts måned. Og så er det bare op af stigen - for den river godt. :devil:

Håber dog snart de får sat chin-bar'en op igen, så jeg kan pine mig selv i den. Det front pulldown er ikke nær så skægt. Bevares, den sidder da fint i lats, men er gået hen og blevet hooked på at blive lee' i chins, og så skal der altså være en jernstang jeg kan prygle min ryg og arme i! :tongue: Indtil den kommer op må jeg bare lege lidt i kabelhelvedet. :laugh:

Nu hjem og carbe op med ris, millionbøf og lidt Jolly sukkerfri cola. :4mewantfood:

I morgen skal pattøjet, delts, hestesko og mavse ha' ubønhørlige tæv! :superman:

Link to comment
Share on other sites

Onsdag d. 1. marts 2006

Barbell Squat:

12 @ 50 kg

12 @ 50 kg

12 @ 50 kg

12 @ 55 kg

Dødløft

10 @ 60 kg

10 @ 80 kg

10 @ 90 kg

5 @ 95 kg PR

Bent-over BB rows

10 @ 50 kg

10 @ 50 kg

10 @ 55 kg

Cable Front Pulldown - Lat(terlig) øvelse i stedet for chins

10 @ 40 kg

10 @ 45 kg

10 @ 45 kg

10 @ 45 kg

Standing Calf Raise

10 @ 12 blokke

10 @ 14 blokke

10 @ 16 blokke

Leg Curl - biceps femoris

10 @ 30 kg

10 @ 30 kg

10 @ 30 kg

Seated Leg Extensions

10 @ 30 kg

10 @ 30 kg

10 @ 35 kg

Dumbbell Curl:

10 @ 16 kg

8 @ 18 kg

8 @ 18 kg

8 @ 18 kg

8 @ 18 kg

7 @ 20 kg :4flex:

Dumbbell Hammercurl

10 @ 14½ kg

10 @ 14½ kg

10 @ 16 kg :dumbbell_lift:

Var overhovedet ikke oplagt i dag. Ville egentlig bare helst hjem og slappe af i sofaen, men da jeg først kom i gang gik det nogenlunde. Fik brændt ryggen godt af i dødløft, og forsøgte mig lige med 95 kg. Stangen var noget glat så grebet gled til sidst, og så nøjedes jeg med fem reps. Der er dog ingen tvivl om, at vælger jeg en stang med lidt mere greb og holder øvelsen vedlige, så runder jeg de 100 uden problemer i marts måned. Og så er det bare op af stigen - for den river godt. :devil:

Håber dog snart de får sat chin-bar'en op igen, så jeg kan pine mig selv i den. Det front pulldown er ikke nær så skægt. Bevares, den sidder da fint i lats, men er gået hen og blevet hooked på at blive lee' i chins, og så skal der altså være en jernstang jeg kan prygle min ryg og arme i! :tongue: Indtil den kommer op må jeg bare lege lidt i kabelhelvedet. :laugh:

Nu hjem og carbe op med ris, millionbøf og lidt Jolly sukkerfri cola. :4mewantfood:

I morgen skal pattøjet, delts, hestesko og mavse ha' ubønhørlige tæv! :superman:

For helveeeed du rykker de håndvægte rundt i curl... og det døøøø'løft... Crazy... :devil: :4thumbup: :superman:

Link to comment
Share on other sites

For helveeeed du rykker de håndvægte rundt i curl... og det døøøø'løft... Crazy... :devil: :4thumbup: :superman:

Var faktisk selv noget overrasket over at jeg kunne hive de 20'ere op. Var så slidt i går, at jeg mest af alt havde lyst til at smide lortet og tude. Gad simpelthen ikke, men fik dog hevet den slatne moral op og gennemført træningen. :laugh:

Ang. dødløft; ja - det går rigtig fint. Der er masser af overskud, og kan mærke at jeg gør det nogenlunde rigtigt ved at gå stille og roligt til værks. Vil ikke smide 120 kg. på bare for at kunne tage én rep lige nu og her og få min log opdateret med en PR. Det er ikke derfor jeg træner. Min dødløft skal køres strict as a tight virgins p***y! :wink: ... og der skal mange reps i hvert sæt til førend jeg synes det gi'r noget i min ryg. :blush:

Link to comment
Share on other sites

Var faktisk selv noget overrasket over at jeg kunne hive de 20'ere op. Var så slidt i går, at jeg mest af alt havde lyst til at smide lortet og tude. Gad simpelthen ikke, men fik dog hevet den slatne moral op og gennemført træningen. :laugh:

Ang. dødløft; ja - det går rigtig fint. Der er masser af overskud, og kan mærke at jeg gør det nogenlunde rigtigt ved at gå stille og roligt til værks. Vil ikke smide 120 kg. på bare for at kunne tage én rep lige nu og her og få min log opdateret med en PR. Det er ikke derfor jeg træner. Min dødløft skal køres strict as a tight virgins p***y! :wink: ... og der skal mange reps i hvert sæt til førend jeg synes det gi'r noget i min ryg. :blush:

Hvaaa, misforstod måske lidt, men er det døøøø'løften eller jomfruen der skal køres STRICT? :innocent::laugh:

Det er sku da bare ekstra fedt du jorder den 20 kg's håndvægt en dag uden motivation... :blink: crazy... hva så når du kommer næste gang og er tændt... :crazy: ...

Jeg skal oss til og reppe i døøø'løft... det siges at man vokser bedre overall når man kører dødløft for reps...

Link to comment
Share on other sites

Hvaaa, misforstod måske lidt, men er det døøøø'løften eller jomfruen der skal køres STRICT? :innocent::laugh:

Det er sku da bare ekstra fedt du jorder den 20 kg's håndvægt en dag uden motivation... :blink: crazy... hva så når du kommer næste gang og er tændt... :crazy: ...

Du bestemmer selv hvad du vil udlede af den sætning! :laugh::devil::alright:

Og i curl - ja, 22'erne står sgu lige for snart. Men vil lige op og køre 10 reps pr. sæt i 18'erne inden jeg begynder at øge i de sidste sæt. Mine tynde arme vokser sgu ikke, så der skal bare læsses nogle kilo på!! :cool:

Jeg skal oss til og reppe i døøø'løft... det siges at man vokser bedre overall når man kører dødløft for reps...

Det ved jeg ikke så meget om. Aner faktisk nul og niks om hvad der er godt og hvad der er skidt. Læser bare logbøger herinde af de mere seriøse, og så bruger jeg det som jeg magter. Og fra hva' jeg kan se er det lige fra 3 reps pr. sæt fra nogle VL/SL'ere til 10 - 12 reps i andres logbøger. Jeg synes bare det er fee' at reppe 10, for det er så langt som jeg kan tælle uden også at skulle bruge tæerne. :laugh:

Og er 10 ikke nok... ja, så banker vi bare et sæt mere af! :rocketwhore::superman:

Edited by kongkent
Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 2. marts 2006

Barbell Bench Press:

15 @ 20 kg (opvarmning)

10 @ 50 kg (opvarmning)

6 @ 70 kg

6 @ 70 kg

6 @ 70 kg

6 @ 70 kg

7 @ 70 kg Rep PR

12 @ 60 kg

BB Military Press

10 @ 22½ kg (opvarmning)

5 @ 32½ kg

5 @ 35 kg

5 @ 35 kg

5 @ 35 kg

8 @ 35 kg

Incline DB Bench Press

10 @ 18 kg

10 @ 18 kg

10 @ 20 kg

10 @ 20 kg

Dips:

12 @ BW

12 @ BW

10 @ BW

Dumbbell Lateral Raise:

10 @ 10 kg

10 @ 10 kg

10 @ 10 kg

Triceps Cable Pushdown - i kædetræk.

10 @ 20 kg

10 @ 25 kg

10 @ 25 kg

Incline Crunch

20 @ BW

20 @ BW

20 @ BW

Fin træning. Men midt i forvirringen i bænk sad jeg pludselig og tænkte: "Har jeg taget to eller tre sæt med 70 kg?". Lod tvivlen komme patterne til gode, så om det var 5 x 6 eller 6 x 6 @ 70 kg er jeg ikke helt sikker på. :blush: Det endte dog i hvert fald med at jeg smed den op en ekstra gang i sidste sæt, så der er fremskridt at spore. Glæder mig til at kunne banke dem op 10 gange, for så skal vi have flere kilo på. :cool:

Military kørte også utrolig nemt, så her ryger der flere kilo på i næste uge! :superman:

Det fedeste var dog musikken. Normalt er der noget værre crap a'la pop, rap eller andet pladder til små tøsebørn i folkeskolen. Men lige pludselig, som jeg stod der og gjorde mig klar til military skiftede en gut musikken ud med en hjemmebragt skive. Og ud af højtalerne bragede der AC/DC i skøne toner. Brian Johnson råbte mig ind i ansigtet: "Are You Ready"... om jeg er klar? Det ka' du fan'me bande på jeg er! Der var kun de hårde knægte i centeret... og mig. :laugh: , så der blev pumpet igennem, og det virker sgu. Hård musik og vægtene ryger nemmere og hurtigere op! Så næste gang forsøger jeg sgu at snige noget norsk black metal ind i anlægget... lad os så se hvad disco-pumperne siger til dét. :w00t:

Nu hjem og forberede lidt mad, restituere og gøre klar til at massere ryg, ben og biceps i morgen. :4whip:

Link to comment
Share on other sites

God stil med mædl :devil: på anlægget :4thumbup:

Du ville øge i alle øvelserne (tillykke med bænken iøvrigt!) på en uge hvis du trænede i LVK :wink: der kører AC/DC hver dag :laugh: og når jeg er der og får lov at bestemme, så er det gerne vildere :cool:

Edited by LungBrush
Link to comment
Share on other sites

God stil med mædl :devil: på anlægget :4thumbup:

Du ville øge i alle øvelserne (tillykke med bænken iøvrigt!) på en uge hvis du trænede i LVK :wink: der kører AC/DC hver dag :laugh: og når jeg er der og får lov at bestemme, så er det gerne vildere :cool:

Lyder fornemt. Til sommer flytter jeg, forhåbentlig, til Taastrup. Der håber jeg at kunne finde et center i nærheden af bopælen der giver mig mulighed for at høre lidt andet end radio fuckin' HitFM... :mad:

Det ku' være fee' med et center/grotte hvor det bare emmer af løse vægte, ondskabsfuld musik og seriøs træning. Synes kabeltårne og cardiomaskiner fylder ALT for meget i det center jeg træner i. Men det er jo det tøserne og tøsedrengene vil ha'. :blush:

For ja - ville sikkert øge til 100+ i bænk hvis der sprøjtede Dimmu Borgir, Nile, Darkthrone eller Burzum ud af højtalerne hver gang! :devil::devil::devil:

Indtil da presser vi bare på til det fjolle-musik disco-nørderne lytter til. :hippy: (læs: er tvandsindlagt til).

Edited by kongkent
Link to comment
Share on other sites

heeh ja det er godt jeg smed en cd derud med acdc... er sku oss træt a d lorte gay musik der kører i radioen :dry:

Ja, og da specielt hende radioværten?! Mage til tågehorn skal man godt nok lede længe efter. Er overbevist om at hun er det dummeste pigebarn vest for Storebælt. Fuck man bli'r træt af at høre hende dumme sig om og om igen. Hun ved ingenting og spiller indholdsfattig musik. :mad:

Så hellere noget ordentlig tråd. Tror sgu jeg smider en enkelt skive derop, som de fleste ka' lide. Mon ikke Nirvanas klassiker "Nevermind" tager kegler hos de fleste? Det er go' brændertråd... ja, den skive er i det hele taget bare sublim tråd! :devil::devil:

Ses jo nok deroppe... jeg er der i dag fra 15.40 - 17.30, for ryg, ben og biceps skal ha' en solid tur inden jeg holder weekend. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har prøvet også med div Blac/death metal bands .. men AC/DC er BARE bedre til træning... AC/DC og Guns N Roses "Appetite for destruction" rammer liiiige ned i Guns og patværk!

På min nuværende trænings CD ryger "Big Guns" gerne på repeat.. :devil::devil:

Højt metal..genre, men det skal være den Grooooovy kind (Rob Zombie, Rammstein osv..) hvor rytmen driver en gennem sættene og det hele spiller max!!!!

Link to comment
Share on other sites

Ja, og da specielt hende radioværten?! Mage til tågehorn skal man godt nok lede længe efter. Er overbevist om at hun er det dummeste pigebarn vest for Storebælt. Fuck man bli'r træt af at høre hende dumme sig om og om igen. Hun ved ingenting og spiller indholdsfattig musik. :mad:

Så hellere noget ordentlig tråd. Tror sgu jeg smider en enkelt skive derop, som de fleste ka' lide. Mon ikke Nirvanas klassiker "Nevermind" tager kegler hos de fleste? Det er go' brændertråd... ja, den skive er i det hele taget bare sublim tråd! :devil::devil:

Ses jo nok deroppe... jeg er der i dag fra 15.40 - 17.30, for ryg, ben og biceps skal ha' en solid tur inden jeg holder weekend. :smile:

Jeg tror oss jeg kommer der så... men jeg skal køre pat og triceps og skuldre... DET BLIR SÅ NICE... elsker bare de dage... især pat og triceps... :4thumbup:

Så må jeg lige hen og heppe og råbe når du skal døøøø'løfte 10 rep a 100 kg idag... :devil:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har prøvet også med div Blac/death metal bands .. men AC/DC er BARE bedre til træning... AC/DC og Guns N Roses "Appetite for destruction" rammer liiiige ned i Guns og patværk!

På min nuværende trænings CD ryger "Big Guns" gerne på repeat.. :devil::devil:

Højt metal..genre, men det skal være den Grooooovy kind (Rob Zombie, Rammstein osv..) hvor rytmen driver en gennem sættene og det hele spiller max!!!!

Helt rigtigt. Det groove som netop AC/DC har skal der være. Den helt ekstreme død, grind og black er ikke heeelt optimal. Jeg har dog ingen problemer med at gi' den gas når jeg en sjælden gang har mp3-afspilleren med til træning og har Deicide's "Once Upon The Cross" deri. Det bedste er dog helt klart AC/DC. At rive i de vægte til tunes som Heatseeker, Are You Ready, live versioner af Highway To Hell osv... fååårk, det er klasse!! :devil:

Så må jeg lige hen og heppe og råbe når du skal døøøø'løfte 10 rep a 100 kg idag... :devil:

Kan da ikke udelukke jeg smider 100 kg på i dag. men 10 reps? :crazy: La' os se hvor meget smæk der er i ryggen på Kongen i daw. :laugh:

Edited by kongkent
Link to comment
Share on other sites

Fredag d. 3. marts 2006

Barbell Squat:

12 @ 50 kg

12 @ 50 kg

12 @ 55 kg

12 @ 55 kg

Dødløft

10 @ 60 kg

10 @ 80 kg

10 @ 90 kg

8 @ 95 kg

7 @ 100 kg PR! :yahoo:

Bent-over BB rows

10 @ 50 kg

10 @ 50 kg

10 @ 55 kg

Cable Front Pulldown - Lat(terlig) øvelse i stedet for chins

10 @ 40 kg

10 @ 45 kg

10 @ 45 kg

10 @ 50 kg

Standing Calf Raise

10 @ 16 blokke

10 @ 17 blokke

10 @ 18 blokke

Leg Curl - biceps femoris

10 @ 30 kg

10 @ 30 kg

10 @ 30 kg

Seated Leg Extensions

10 @ 30 kg

10 @ 30 kg

10 @ 35 kg

Dumbbell Curl:

10 @ 16 kg

8 @ 18 kg

8 @ 18 kg

8 @ 18 kg

8 @ 18 kg

8 @ 20 kg

( 2 @ 22 kg :surrender: )

Dumbbell Hammercurl

10 @ 14½ kg

10 @ 16 kg

10 @ 16 kg

Fee' træning hvor jeg fik sat ny PR i dødløft. Rev 7 reps ud af den blå luft efter fire overkommelige sæt, så nu har jeg endelig rundet det skarpe 100 kg hjørne! Fremover ska' jeg nok bare være lidt bedre til at turde udfordre mig selv med nogle tungere vægte. :bottom::4whip:

Det sidste sæt db curls á 22 kg. var bare for sjov. Der var godt nok intet tilbage i armene, for jeg havde lige kørt de seks sæt db curls OG de tre sæt hammercurls. Meeen, der var AC/DC i luften, så med succesoplevelsen fra dødløften i baghovedet var jeg nok lidt overmodig. :laugh: Og så var "toma213" jo efter mig hele tiden, og det var også ham der kildede mig tilstrækkelig på maven til at det blev 7 og ikke bare 5 reps i det 100 kg's dødløft sæt. Understreger bare hvor godt det er at have én der kan stå og motivere sig når der skal rives igennem. :blush:

Døøøø' løften spilled da bare max idaaaa' ...

De 100 kg kørte som en velsmurt Jomfru... :devil:

Jeps. De røg op. Go' hydraulik i ryggen! :superman:

Så nu skal der bare køres derud af. Knæene er også ret modtagelige i squat. Har ikke mærket dem den seneste uge, selvom jeg har smidt 5 kilo på. Derfor krydser jeg sgu fingre for, at jeg også snart kan begynde at øge hér. For benene vil enormt gerne - det er bare de forbandede knæ jeg ikke er helt vild med at presse. Har døjet med dem siden jeg var i Livgarden (1997), og da min lillesøster i sidste måned undergik en knæoperation er jeg bange for det måske ligger til familien med halvdårlige knæ. :blink:

Men det ser vi til. Indtil videre vil jeg bare nyde at jeg er på tre cifre i dødløft. COOL!! :4flex: :weight_lift::dumbbell_lift::rocketwhore:

Edited by kongkent
Link to comment
Share on other sites

Old school!! :devil:

Jeg satser da også på at være tilstede i Gigantium! Varmer op med en koncert i Berlin d. 6.6.06 ... se mere hér! :tongue:

Det ville da være nemmere for dig at se dem i Valby nu hvor du flytter herover på :devil:-øen, eller hvad? Kan nu godt forstå at du gerne vil i Gigantium! :king:

Jeg har biletter til Maiden i Aalborg :devil::devil::devil::devil:

Endnu én der melder sig under Dickinson's kæmpemæssige Union Jack! :king: Jeg kan godt huske du er Maiden fan fra de gamle musiktråde Blackmore! :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Ja, så har jeg endelig fået fingrene i min 4 kg's ultra whey-II spand med jordbærsmag, samt de 1,7 kg. kreatin jeg også havde stående i huset i Nordjylland. Det hele skal væk, og det skal igennem mit fordøjelsessystem først! Er derfor begyndt at loade i går, med 20 gr. pr. dag i 7 dage, og skyller al den kreatin ned sammen med nogle protshakes.

Det bliver nok til 3 shakes om dagen, og i den første uge er der således 5 - 10 gr. kreatin i dem alle. Derefter bare 5 gr. i én af dem pr. dag. Der er 27 gr. (3 skefulde) proteinpulver i hver shake, og jeg blander det op med vand. Ikke fordi det er bedre end mælk, men fordi jeg så kan have pulveret i min shaker hele dagen, og så lige fylde vand i fra centerets vandhane når jeg skal bruge shaken.

Det bli'r til en dobbeltshake under og efter træning. Dvs. 2x27 gr. prot fordelt med vand, og i denne uge inkl. 10 gr. kreatin. Drikker så halvdelen under træningen, og sluger den sidste halvdel når jeg er færdig. Den tredje shake napper jeg enten lige inden jeg går i seng, eller som det første når jeg slår øjnene op om morgenen. Det kommer lidt an på hvor mange prots der er i aftensmaden. :4mewantfood:

En typisk dag ser således ud for mig:

---

05.20: Glas vand + 5 gr. kreatin

07.20: Æble

09.00: Æble

11.20: Én skive rugbrød m. leverpostej og agurk

12.30: Én skive rugbrød m. leverpostej og agurk

14.20: Banan

15.30 - 17.10: Dobbelt protshake (2x27gr protpulver + 10 gr. kreatin) (under og efter træning)

19.00: Aftensmad (som regel oksekød, kylling eller oksefars + ris el. pasta, kombineret med grønt (broccoli, gulerødder etc.) + 2 fiskekapsler og 2 vitaminpiller

21.30: Protshake (27 gr.) + 5 gr. kreatin

---

Når første kreatin-load uge er overstået dropper jeg al den kreatin, og kun 5 gr. i den shake der skal nydes efter træning.

Så må vi se. Med ca. 90 gr. protein om dagen, og knap 4 kg. i en spand betyder det, at jeg har til omtrent 40 træningsdage. Drikker nok en enkelt shake, med kreatin, på ikke-træningsdage også, men det bliver kun til 3 shakes de dage hvor der løftes. :cool:

Lad os håbe det betyder, at jeg kommer højere op i bænk og dødløft. P.t. ligger jeg jo og triller rundt med sølle 70 kg. i bænk og 100 kg. i dødløft. Det ska' saftsuseme højere op - og nu tager jeg lige lidt kunstige metoder i brug. :laugh::superman:

Link to comment
Share on other sites

Hvad er dit mål for tiden.,.at cutte eller blive stærkere? det undrer mig du ikke får mere morgenmad i posen

Der skal ikke cuttes lige p.t. Tager lige marts og april med, som minimum, inden jeg begynder at cutte til sommeren. Som det er nu går jeg efter at øge i styrke, og dermed også størrelse (hvis guderne vil mig det som jeg vil :tongue: ).

Så må vi se når vi kommer til maj måned om jeg gider cutte til en sixpack til sommer. Det skal ikke være nogen hemmelighed at det kunne være fee' med en trimmet mave, men p.t. står større patter, arme, skuldre, ryg og ben altså højere på ønskesedlen. Derfor skal der hives nogle prots ned i sækken.

Link to comment
Share on other sites

Hvis du vil blive stærkere, så går det da ikke at der går fra 05.00 til kl 11.20 før der kommer rigtig mad i posen.

Start dagen med en god gang langsomme carbs (groft brød eller havregryn) og en masse prots.. så er du godt i gang.Der skal masser af god morgenmad til for at få en god dag :cool:

Link to comment
Share on other sites

Som det er nu går jeg efter at øge i styrke, og dermed også størrelse (hvis guderne vil mig det som jeg vil ).
Der skal altså ske noget med din kost hvis du vil det.
05.20: Glas vand + 5 gr. kreatin

07.20: Æble

09.00: Æble

11.20: Én skive rugbrød m. leverpostej og agurk

12.30: Én skive rugbrød m. leverpostej og agurk

14.20: Banan

Du får jo stort set ikke noget protein i 20timer af døgnet!

Brug dit whey som kostTILSKUD fx når du står op og efter træning...derudover skal du finde ud af hvad for noget med med meget protein du kan lide. Det der bliver du sgu ikke større af. Du skal have meget mere at spise tidligere på dagen.

Start dagen med en bundsolid morgenmad evt sammen med en shake. Og derefter skal du har protein indenbords ca hver 3. time.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share