KongKents LOG


KongKent
 Share

Recommended Posts

Mandag d. 13. februar 2006

Barbell Bench Press:

15 @ 20 kg (opvarmning)

10 @ 50 kg (opvarmning)

6 @ 70 kg

6 @ 70 kg

6 @ 70 kg

6 @ 70 kg

6 @ 70 kg

10 @ 60 kg

Dips:

15 @ BW

12 @ BW

13 @ BW :dry:

Dumbbell Lateral Raise:

10 @ 10 kg

10 @ 10 kg

10 @ 10 kg

BB Military Press

10 @ 22½ kg (opvarmning)

5 @ 35 kg

5 @ 35 kg

5 @ 32½ kg

5 @ 32½ kg

5 @ 32½ kg

Incline DB Bench Press

10 @ 18 kg

10 @ 18 kg

10 @ 20 kg

Triceps Cable Pushdown

10 @ 45 kg

10 @ 50 kg

10 @ 50 kg

Incline Crunch

20 @ BW

20 @ BW

20 @ BW

Masser af overskud i bænkpres, så det blev lige til et enkelt rep mere i hver af de 70'er sæt. Dejligt. Men det hævnede sig at jeg havde presset citronen i bænkpres, for da jeg bagefter strøg over i dips var der altså ikke nær så meget saft i triceps som der ellers er, såååå... der måtte jeg give tabt. :laugh:

I Military Press forsøgte jeg igen at stå op, og det gik nogenlunde uden alt for megen svaj i ryggen. Men så er vægtene jo pludselig tunge igen, så måtte bide i det sure æble, og efter to sæt i skidt stil med 35 kg måtte jeg lige pille lidt af for at gennemføre de 5 x 5 :tongue: Meeen, mon ikke det bli'r bedre i morgen. :wink:

Derefter hjem til en ordentlig gang foder i form af fuldkornsspaghetti og kødsovs (oksefars, gulerødder, tomatpuré, hakkede tomater, løg, snittede oliven, hvidløg, bladselleri osv.) - uha, det sad godt i sækken! :4mewantfood: :superman:

I dag er det så quad pain, burnin' back og smokin' guns! :4whip::rocketwhore::dumbbell_lift:

Link to comment
Share on other sites

Du går sq til den KongK! Du må være brændt af i overkroppen i dag? :cry::king:

Har du set den nye Metclub tee? Designet af Hetfield himself! :superman:

Patværket er som altid lidt ristet, og kan også godt mærke jeg har triceps hængende på overarmene i dag, men ikke noget voldsomt. Det er ok. Det skal nok være klar til onsdag, når det igen står på presse-øvelser - og så river jeg til jeg ikke kan mere, igen... :devil:

Og har skam set trøjen. For dem der ikke er medlemmer kan de her se hvad det er jeg skal gå og flashe på Wacken Open Air i år.

Front:

post-7010-1139908846_thumb.jpg

Back:

post-7010-1139908840_thumb.jpg

Og ja - den er sgu ret sej. Ret indforstået, så det er kun de rigtige Metallica-fans der spotter den med det samme. Lige min stil. :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

hey... det var skidt du ikk var der igår da jeg maxede i dødløft...

Jeg fik sku 1 rep på 150 kg... yir, men prøv og spør om ryggen er ØM idaaa'... :devil:

blev liiige inspireret til at prøve da jeg hørte du lavede de 10 på 90... men er sku hårdt når man skal over 5 rep... det dur jeg ikk til i døøøøøløft... HØJST 2-4 styks...

Link to comment
Share on other sites

hey... det var skidt du ikk var der igår da jeg maxede i dødløft...

Jeg fik sku 1 rep på 150 kg... yir, men prøv og spør om ryggen er ØM idaaa'... :devil:

blev liiige inspireret til at prøve da jeg hørte du lavede de 10 på 90... men er sku hårdt når man skal over 5 rep... det dur jeg ikk til i døøøøøløft... HØJST 2-4 styks...

150 kg. er da også riiiiimelig ondt. :superman:

Men du må bare i gang. Nap en 20'er på hver side og rep så 10, og gør det så igen og igen og igen. Så snart du har teknikken, er det én af de øvelser hvor man faktisk hurtigt kan få rimelig mange kilo på. Det brænder nemlig rigtig godt i ryggen bagefter. :devil:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 14. februar 2006

Chin-ups

4 @ BW

3 @ BW

3 @ BW

Barbell Squat:

12 @ 50 kg

12 @ 50 kg

12 @ 50 kg

Dødløft

10 @ 60 kg

10 @ 80 kg

10 @ 90 kg

Bent-over BB rows

10 @ 50 kg

10 @ 50 kg

10 @ 50 kg

Standing Calf Raise

10 @ 70 kg

10 @ 70 kg

10 @ 70 kg

Leg Curl - biceps femoris

10 @ 30 kg

10 @ 30 kg

10 @ 30 kg

Seated Leg Extensions

10 @ 30 kg

10 @ 30 kg

12 @ 30 kg

Dumbbell Curl:

10 @ 16 kg

8 @ 18 kg

8 @ 18 kg

8 @ 18 kg

8 @ 18 kg

6 @ 20 kg :dumbbell_lift:

Dumbbell Hammercurl

10 @ 14½ kg

10 @ 14½ kg

10 @ 14½ kg

Chins SS'et med squat. Calf raises SS'et med DB curls. Leg extensions SS'et med DB curls. Leg curls SS'et med Hammercurls. Kun dødløft og BB rows blev kørt uden andre øvelser ind imellem. Det sparer tid. :smile:

Knæet kunne mærkes i squat, men ikke noget farligt. Fortsætter det med at være lige så stille, øger jeg måske en anelse i marts måned. Og så havde jeg premiere på 20'erne i dumbbell curl. Overraskende at de ikke føltes tungere end de gjorde. Syntes nemlig overgangen fra 16 til 18 var hård, men 20'erne gik faktisk ganske godt. Bevares, de sidste to reps var måske ikke i allerbedste og mest stricte stil, men op kom de! :tongue:

I calf raises tog jeg vægt af i sidste sæt for at køre dem lidt langsommere. Prøver nu med stop i både top og bund - og det bider altså lidt mere i læggen. Uha... :devil:

Derefter var det hjem og lave øllebrød. Dejlig gammeldaws ret og ski'nem at lave. Rugbrød, vand og sukker. How hard can it be? :4mewantfood: :4thumbup:

Edited by kongkent
Link to comment
Share on other sites

så fik du de 20 kg i db curl... nice kørt :4thumbup: :devil:

Det ka' du fan'me tro! Skønt at komme op i 20'erne... nu må vi se i eftermiddag hvor villige armene er til at trække dem op i dag. :superman:

Hey...

Jeg regner med at træne omkring kl 1600

:smile:

Jeg er der på det tidspunkt. Godt i gang med ryggen. Har lavet en bette skive til dig, og den er en samling af det ondeste black metal og noget almindelig heavy-metal og alt derimellem. Nogle saftige smagsprøver på en ond musikgenre... lige noget for dem der løfter tungt. :devil:

Link to comment
Share on other sites

Onsdag d. 15. februar 2006

Barbell Bench Press:

15 @ 20 kg (opvarmning)

10 @ 50 kg (opvarmning)

6 @ 70 kg

6 @ 70 kg

6 @ 70 kg

6 @ 70 kg

6 @ 70 kg

10 @ 60 kg

Dips:

17 @ BW PR

15 @ BW

15 @ BW

Dumbbell Lateral Raise:

10 @ 10 kg

10 @ 10 kg

10 @ 10 kg

BB Military Press

10 @ 22½ kg (opvarmning)

5 @ 32½ kg

5 @ 32½ kg

5 @ 35 kg

5 @ 35 kg

6 @ 35 kg

Incline DB Bench Press

10 @ 18 kg

10 @ 18 kg

10 @ 20 kg

Triceps Cable Pushdown

10 @ 45 kg

10 @ 50 kg

10 @ 50 kg

Incline Crunch

20 @ BW

20 @ BW

20 @ BW

Go' træning der sad lige i skabet. De 5 x 6 @ 70 kg. i bænkpres kørte mere stilrent i dag end i mandags, og der var endda overskud i de første par sæt. Dips var endnu en go' oplevelse, for her stryger jeg jo op som en raket lige for tiden. Der var plads til den 18. og den 16. i de to første sæt, men bakkede af for at sørge for der også var krudt til det sidste sæt.

Så alt i alt en fee' træning, godt rundet af med en tur hjemad hvor kæresten var vært med en prot-rig ovnstegt kylling, kogt broccoli og ristet groft brød. Det er lige noget for en tung dreng der har mast sine patter, skuldre og triceps... :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Lyder mega fedt med den skive... den skal hjem på anlægget... :strat:

og det er da helt crazy som du dipper... :devil: der er jo en oven i hatten hver gang... :4thumbup:

Næsten, og med det overskud der var i hesteskoene i går, er jeg bange for jeg snart rammer 20. :superman:

Næste uge bliver iøvrigt kun 2 x træning, dvs. mit 2-split igennem én gang. Har fri og skal til Sjælland søndag/mandag, og derfor bliver der kun trænet tirsdag og torsdag i næste uge. Men så bliver der også høvlet igennem de to dage. :smile:

Og glæd du dig bare til skiven. Den er ond som bare SATAN! :devil:

Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 16. februar 2006

Chin-ups

3 @ BW

3 @ BW

3 @ BW

3 @ BW

Barbell Squat:

12 @ 50 kg

12 @ 50 kg

12 @ 50 kg

Dødløft

10 @ 60 kg

10 @ 80 kg

11 @ 90 kg

Bent-over BB rows

10 @ 50 kg

10 @ 50 kg

10 @ 50 kg

Standing Calf Raise

10 @ 70 kg

10 @ 70 kg

10 @ 70 kg

Leg Curl - biceps femoris

10 @ 30 kg

10 @ 30 kg

10 @ 30 kg

Seated Leg Extensions

10 @ 30 kg

10 @ 30 kg

10 @ 35 kg

Dumbbell Curl:

10 @ 16 kg

8 @ 18 kg

8 @ 18 kg

8 @ 18 kg

8 @ 18 kg

7 @ 20 kg :surrender:

Dumbbell Hammercurl

10 @ 14½ kg

10 @ 14½ kg

10 @ 14½ kg

Fin træning med go' power på arme og ben. Ryggen var også rimelig godt med. Chins var ikke noget at skrive hjem om, men jeg maste lige et ekstra sæt ind - for hvis ikke jeg kan tage mange i træk, så må der bare mere volume på. :bottom: Det sidste db curl sæt med 20'ere var kun liiiige akkurat i skabet. Højre arm ville ikke helt op - så der burde måske stå 6,54 i stedet for 7, for der blev altså pløjet indtil jeg ikke kunne mere og så failede den sidste arm lige til sidst. :gal:

I squat, som jeg SS'ede med chins, var der ingen problemer. De kørte stille og roligt op uden brok fra knæet. Dejligt! Fortsætter det sådan det næste stykke tid kan det jo være jeg så småt må begynde at øge lidt i vægt. Ville bare være dejligt... :blush:

Link to comment
Share on other sites

Mht Chins. prøv med 1,2,3, 1,2,3, 1,2,3 i stedet for. Det vil øge din volumen uden det bliver meget mere hårdt.

Har ikke trænet siden torsdag, men skal af sted i dag. Har dog fundet en bjælke der hvor jeg bor i denne uge (passer heste for et vennepar der er i Portugal), og der har jeg gået og trukket mig op lige så snart jeg har haft mulighed og tid til det. Det er blevet til en del chin-ups, så nu må vi se om det virker på sigt. :smile:

Fik pigebarnet til at tage et billede af mig i søndags: Det forklarer måske hvorfor jeg ikke er god i chin-ups; jeg har jo ingen lats! :laugh::laugh:

(og mine åletynde arme ser da også bundærgerlige ud! :nonono: )

post-7010-1140672000_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Men man kan nu alligevel godt se forskel på billedet med vommen!

Keep up the good work - det virker jo det skidt! :bigsmile:

Tak for det. Og jo, jeg kan skam også godt selv se forskel. Den er bare ikke så stor som man gerne vil have den til at være. :innocent:

Et rigtigt minus var da jeg målte overarmene. De måler stadig bare 34,5 cm. i omkreds. Satan'me om ikke også de gjorde det for et lille års tid siden?! :dry: Men heldigvis er der knap så meget fedt på armene nu, og kan også tydeligere se triceps end før - så jeg klapper mig selv på skulderen og bilder mig selv ind, at selvom de ikke er blevet større, så er det der er der mere seriøst end for et år siden. :tongue:

Når jeg har smidt et par kilo eller tre mere er maven måske også til et frontal-shot. :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Det ser sku godt ud... :4thumbup: hold lortet tungt... :dumbbell_lift:

Det bliver ikke i denne uge. At centeret er flyttet og har holdt lukket i et par dage kombineret med det faktum, at jeg passer 7 heste, en gris, en schæferhund, tre katte, utallige ænder, et par chinchillaer og et stokerfyr sammen med min kæreste, for et vennepar der er rejst til Portugal gør, at jeg ikke får tid til træning i ugen. Så fri uge. Men næste uge kravler jeg direkte op på nakken af den træningskrikke igen, og så rider vi derudaf med fire træningspas á minimum 1½ time. De lats skal frem - om jeg så skal skampule mig selv sønder og sammen i det satans center! :laugh:

Ved ikke om det er fornuftigt med en pause fra træningen, men nu tager jeg den så altså. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

hey kan man godt sige skampule på dansk også???!! kewlt :4thumbup: troede det var ultra norsk slang

Jeg er ligeglad med hvilket sprog "skampule" kommer fra. Betydningen heraf er det eneste der er vigtigt, og det skal min sølle ryg nok lære på den hårde måde! Skidt med om ryggen forstår HVAD jeg siger til den, bare den reagerer herpå! :devil::superman:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share