Cat's log


Cat
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kom lidt sent hjem i aftes efter træning, så nåede ikke en opdatering der...

Søndag d. 9 :cheer:

Startede med en basketkamp :yo: ... Faktisk sæsonens sidste, så nu mangler jeg kun et Esbjergstævne i midten af Maj inden jeg begynder at kigge mig om efter en eventuel ny klub :innocent: .... Kampen sku' egentlig bare overståes, og man ikke ligefrem sige at vi spillede faktastisk :laugh::tongue: ....

Men det blev da til ca 37mins spilletid - så fik løbet og svedt en del :superman::yahoo::devil:

Efter kampen fik jeg lige en pause da jeg sku' sidde dommerbord :bigsmile: .... Efter tjansen var det lige hjem og fylde lidt mad i hovedet og så afsted mod DTU...

Styrke på DTU med MaxP og Kauf :w00t::cheer: :

De to drenge snakkede som en hønsegård :blahblah: - selv jeg kunne knapt få et ord indført :laugh: .... Men hyggeligt som altid i godt træningsselskab :4thumbup: .... Var ikke super oplagt på at lege med hos de 2, så kørte lidt min egen lille træning...

Blev til

Squat

2x12x20 - prøvede at køre lidt dybere og gik fint her :smile:

1x10x40 - same as above

1x6x40 - prøvede så med lidt mere dybte - og så var det lidt avs i lænden :crazy: , så stoppede bare her...

Walking Lunges

4x6xmig (udført laaaaaaaaaangsomt )

"Jump" :tongue: Lunges (yes yes - Kauf måtte endnu engang påpege at jeg er tung i røven :innocent: )

3x10xmig

BP's leg

1x15x20

1x15x20 + 2x(1,8+(2x1,2))'s kæder (8,4kg)

1x10x30 + 8,4kg kæder

1x6x40 + 8,4kg kæder

2x5x40 + 10,8 kg kæder

1x1x50 + 10,8kg kæder

2x3x50 + 10,8kg kæder :devil:

1x1x55 + 10,8kg kæder - miss :crazy: var slet ikke klar

1x1x55 + 10,8kg kæder :devil::superman: (vel en slags PR)

Lidt mave

Step-ups

1x10x20

3x8x40

2x6x50

3x5x60

Partial DL

1x15x20

1x10x50

2x6x70

4x5x80

Så tror jeg ikke det blev til så meget mere :blush: - men kan ikke rigtig huske det :innocent: ... Var super træt så rendte lidt rundt i min egen verden :laugh:

En fin og meget sen træning :bigsmile: i dejligt selskab (når de gad ha' mig med :tongue::laugh: )...

/Cat

Link to comment
Share on other sites

Hey igen :bigsmile:

Ihhhhhhhhhhhhhh hvor er det bare lækkert at ha' ferie :cheer::yahoo::firebounce::tongue: ....

Sidste træning inden Berlin :wink: :

Var stadig lidt brugt efter i går, og kombinationen af at jeg var umenneskeligt tidligt oppe i går og kom ret så sent i seng hjalp ikke ligefrem :crazy::laugh: ... Nå, men lidt blev det da til :innocent: ...

P. Squat: - måtte lige prøve ovenpå i går, men ku godt mærke at lænden ikke var glad for det :dry:

1x10x20

2x10x40

1x10x50

1x10x60

4x10x70

Rumænsk DL

1x15x20

1x10x50

1x6x70 - der var lænden for brændt av :nonono:

4x8x60

BO DB Rows

1x8x24

3x6x26

Incline Db Press

1x15x10

1x8x16

1x6x17

3x6x18 PR :devil::superman: (har aldrig taget 18kg før :cheer:)

Liggende Flyers

1x8x8

3x8x9

Ass. Dips

5x6

supersettet med

Ass Chinups - underhånd

5x6

SkulderPres

1x8x12

4x6x13

Mave på swiss ala Kauf

3x8

Mave på swiss

3x10

og så blev det ikke til mere i den omgang :bigsmile: ... Havde egentlig tænkt mig at slutte af med lidt cardio, men tiden løb fra mig og jeg gad ikke rigtig :innocent::blush: ...

Så nu skal det sidste pakkes inden turen går til Berlin :yahoo: ....

Skal ned og besøge en veninde der bor der, så det ska' nok bliver super :cheer: - glææææder mig :w00t:

Ha' det dejligt :bigsmile:

/Cat

Edited by Cat
Link to comment
Share on other sites

Hey søde catten :bigsmile:

Håber du får en feeeee tur til Berlin!! Husk - bare ned og fyre den af.... "der er ingen der kender dig.." hihihi :devil::superman:

Glæder mig til at ses og få gang i lidt træning med dig/ jer, når vi begge lander i KBH igen. Sikker på, at det bliver inspirerende!

Pas på dig selv & god påske!

:ninja: krammere, Tania

Link to comment
Share on other sites

Godt bænkpresset. LEE' :devil::superman:

Og så med kæder og altmuligt gejl. Er du blevet fuldblodsstyrkeløfter :w00t:

Taaaaark :devil: ... var faktisk lidt overrasket da jeg fik det regnet sammen (hvilket jeg først gjorde rigtigt da jeg kom hjem :laugh: ) .... men cool :cheer: - og følte mig lidt leeeee' :firebounce:

:innocent: FuldblodsStyrkeløfter :innocent: - Neeej da :nonono::tongue: (tror jeg aldrig jeg bliver :laugh: )

Var mest bare for sjov :tongue::cheer: - og sidst jeg prøvede kæderne fik jeg jo ikke rigtig løftet så tungt, så nu da jeg havde muligheden måtte jeg hellere lege lidt :blush::devil:

Link to comment
Share on other sites

Hey søde catten :bigsmile:

Håber du får en feeeee tur til Berlin!! Husk - bare ned og fyre den af.... "der er ingen der kender dig.." hihihi :devil::superman:

Glæder mig til at ses og få gang i lidt træning med dig/ jer, når vi begge lander i KBH igen. Sikker på, at det bliver inspirerende!

Pas på dig selv & god påske!

:ninja: krammere, Tania

Hey super seje Ninjatøsen :slut::cheer:

Mange tak - og jeg er helt sikker på at det nok ska' blive en lækker tur :devil::yahoo::superman::w00t: ... Ingen tvivl om det :devil: ....

Ja - vi ska' bare være super leeeee' :devil: ... Glæder mig også :4jumpy: ..... og der er laaaaaaaaaaaang tid til du kommer hjem :tongue: ....

Rigtig god tur til dig også - bliver fedt for dig :cool: (og nej, jeg er ikke misundelig :nonono::innocent::tongue: )....

I lige måde til ninjaen :bigsmile:

Knus

Rigtig god tur til Berlin, Cat. Jeg er slet ikke misundelig! :innocent: Jeg har "ferie", men sidder på skolen og skriver bachelor - nedtur, men sådan er livet, skal have den her bacheloropgave skrevet færdig!

Nyd din ferie!

//AM

Mange tak CP :bigsmile: - Ska nok blive dejligt at komme lidt væk :cheer: ...

Kan forestille mig at Bacheloropgaven sucks når det er ferie - men du kan glæde dig over at du snart er færdig :superman::w00t: ... Så du forhåbentlig kan komme i gang med noget du finder lidt mere spændende :bigsmile: ....

Tak - det ska' jeg nok :tongue:

/Cat

Link to comment
Share on other sites

Mange tak CP :bigsmile: - Ska nok blive dejligt at komme lidt væk :cheer: ...

Kan forestille mig at Bacheloropgaven sucks når det er ferie - men du kan glæde dig over at du snart er færdig :superman::w00t: ... Så du forhåbentlig kan komme i gang med noget du finder lidt mere spændende :bigsmile: ....

Tak - det ska' jeg nok :tongue:

/Cat

Tro mig, det gør jeg også - mere end du kan forestille dig!

//AM

Link to comment
Share on other sites

Heeeey :cheer:

Så er Catten hjemme i Danmark efter nogle super hyggelige dage i Berlin... Var simpelthen så lækkert - har fået set en masse, hygget en hel del, shoppet som aldrig før og nydt livet på et par restaurenter og café'er... Super lækker tur - men fik godt nok brugt lidt flere penge end jeg havde regnet med :blush::tongue: ... Nu har jeg tilgengæld en masse super nice stuff :cool: ....

Nå, men landede for nogle timer siden - var lige hjemme og smide baggagen inden jeg hoppede ned og lavede en super hurtigt super let træning:

BP

Dips

Chins

Yates Rows

Lunges

Mave

og så en lille joggetur hjem til søsteren for at hente bil :superman: ....

Ikke noget der er værd at nævne rent træningsmæssigt, men havde travlt da jeg ska' afsted til Lejre om lidt... Lidt er vel altid bedre end intet :innocent: ....

Ha' en dejlig dag

:yahoo: Cat

Link to comment
Share on other sites

Velkommen hjem SuperPussy! :tongue:

Håber vi får alle de slibrige detaljer med fra udlandet!

Tak ska' du ha' superbjørn :superman::tongue:

Sliprige detaljer :innocent::w00t: - Tror squ ikke der er så meget at fortælle :blush: , men ville uden tvivl fortælle alt hvis der nu var noget spændende :nonono::laugh:

:cheer:

VELKOMMEN HJEM, CAT!

Glæder mig til at følge din fortsatte vej mod målet!

:4thumbup:

/AM

Mange tak :w00t:

Ska' nok gøre mit bedste :devil: - diæten starter op igen efter påske, og glæder mig faktisk helt :blink: :4mewantfood: :4thumbup:

:yahoo:

Link to comment
Share on other sites

Godt at have dig hjemme igen, Cat

:4trumpet::cheer::tease::yo::crazy_pilot:

Thanx MaxP :bigsmile::w00t::cheer::4jumpy:

Velkommen hjem CAT :flowers::shades:

NU skal vi træne og :blahblah: igen :laugh: Søndag?? :smile:

Taaark Kauf'en :blush::bigsmile::w00t:

En gang træning og :blahblah: lyder fantastisk :superman: ... Jeg er game søndag - så der har vi en date :4winkkiss::slut::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Godmorgen :bigsmile:

Havde egentlig planlagt en cardiosession i centret her til morgen, men da jeg vågnede og solen skinnede lækkert blev jeg nødt til at lave lidt om i planerne... Måtte simpelthen være ude :sun:, så MORGENSPRINTS kom på programmet igen :devil: ...

Joggede en lille omvej ned til basketbanen - havde ikke ur på i dag :wink: , ville nemlig bare nyde det :cool:

På banen:

5xsprint af langsiden

5x (2x fra sidelinie til sidelinie)

5x fra midt til baglinie, til modsatte baglinie og tilbage til midt.

1x touchdown på stor bane :blink:

Så joggede jeg stille og roligt hjem igen :w00t: ....

En super super lækker morgentræning :superman: - løb bare rundt og indåndede foråret :cheer::yahoo: ..... Dejlig måde at starte dagen på :bigsmile: - og nu går turen på landet hvor det gode vejr nok også lige ska' nydes lidt :firebounce: ...

Ha' en dejlig forårsdag :sun:

/Cat

Edited by Cat
Link to comment
Share on other sites

G'aften :cheer:

Hen på eftermiddagen blev det også lige til 1½times gåtur :walking: på stranden med tha vuf :4dog: og min far :wink: ... Jeg eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelsker forår :wub::w00t::bigsmile::yahoo::firebounce: ...

Er intet bedre - og stadig to fridage endnu :4thumbup:

:superman: Cat

Link to comment
Share on other sites

forååår :cheer::alright:

Yeah :4thumbup: - Foråret gør bare en i bedre humør :cheer::sun::yahoo::4jumpy::hehe:

Vågnede tidligt i dag og ku' ikke sove mere :eh: - er ellers noget jeg normalt ikke gør af mig selv :wink: ... Men fik da endelig pakket det sidste ud efter miniferien og besluttede at jeg blev nødt til at jogge en lille tur i det dejlige vejr :bigsmile:

Startede egentlig ikke vildt godt, men efter ca 5 minutter begyndte jeg bare at slappe af og nyde turen :cool: ... Super lækkert :cheer: - godt nok tog jeg det stille og roligt, men havde ingen problemer og følte bare at det hele spillede :superman: .... Deeeeeeeejlig start på dagen :4thumbup: ....

Endte med at blive til 36min (hvilket faktisk er ok lang tid for mig :blush: ) - og var ikke i nærheden af at være træt eller presset... Løb (ja ok, joggede :tongue: ) bare og hyggede mig og nød det.... Sweeeeeet :bigsmile::yahoo: ....

Kan være man skal til at overveje at løbe nogle lidt længere ture når det nu er så lækkert at være ude :innocent::laugh::w00t: ....

:yo: Cat

Edited by Cat
Link to comment
Share on other sites

Nogle gange, er det sgu bare fedt, at loebe derudaf og bare koble fra.. Isaer, naar det er ligefoer, det bliver paa grund af nydelsen fremfor "bare det" at komme i form :cool:

Fedt at du er godt ladet op til senere i Fitnaezzz DK :dumbbell_lift: :4flex:

Vi ses dernede :superman::w00t:

Link to comment
Share on other sites

Nogle gange, er det sgu bare fedt, at loebe derudaf og bare koble fra.. Isaer, naar det er ligefoer, det bliver paa grund af nydelsen fremfor "bare det" at komme i form :cool:

Fedt at du er godt ladet op til senere i Fitnaezzz DK :dumbbell_lift: :4flex:

Vi ses dernede :superman::w00t:

I dag var turen ikke for at komme i form :blush::laugh: - det var kun for at være ude :4thumbup: ... Men det andet er jo bare en extra bonus :superman::w00t::cheer:

Men ja - det var super fedt og super lækkert :yahoo: - især når man ved hvordan andre bare er nødt til at sidde inde :tongue: ...

Jeps det gør vi :devil: :4flex: :blahblah::4jumpy:

Link to comment
Share on other sites

Hey sweetie!

Var det ikke dig der svansede forbi mig i omklædningen F.DK Nørrebronx idag ved 16.30 tiden.

Var lige ved at rende ud og fange dig :laugh:

Nå, håber snart vi bimler ind i hinanden igen!

Kærligste og helt hysterisk-neongrønne-påske-hilsner

Sally :smile:

Hey :cheer:

Hyggeligt med besøg fra dig i loggen :bigsmile: - er al for længe siden :nonono: ...

Jo - det passer nok meget godt med det var mig :blush: ... Sorry - mener også jeg bemærkede en høj en :laugh: , men tror ikke det gik op for mig at det var dig :wink: ... Var travlt optaget af at få mine bukser til at sidde normalt :laugh::laugh::laugh: ....

Ej, jeg er ked af at vi ikke fik hilst :smile: - så du må love at fange mig næste gang :bigsmile: ... Samtidig lover jeg så at være lidt mere vågen :tongue::laugh: ...

Du må lige gi' lyd fra dig når du er på Nørrebronx - jeg er der jo efterhånden ret tit :innocent: (men kan også mærke at jeg nok trapper ned for det nu når foråret er her :sun::cheer: )...

Håber snart vi får trænet sammen igen :devil: :4flex: :superman:

:w00t: Cat

Edited by Cat
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share