Cat's log


Cat
 Share

Recommended Posts

Jeg har det heldigvis allerede bedre! :4thumbup:

Stener lige resten af dagen og glæder mig til min morgen-cardio i morgen tidlig :wink:

Haft en god dag?!

Jeg kan ikke huske, hvad det var du læste?

Godt at høre det går bedre :bigsmile:

Jo tak, har haft en glimrende dag :smile: - er på vej til træning her om lidt :superman:

Jeg læser til fysioterapeut :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

SUPER! :4thumbup:

Hvor læser du henne? Hvor langt er du? (sorry, jeg er så nysgerrig!)

God træning! :superman:

Jeg læser skam lige her i kbh :bigsmile: .... Dejlig tæt på :wink: ... Tager ca 7min på cykel, så det er perfekt :superman: .... Startede i sommers :smile: ...

Tak :devil:

Link to comment
Share on other sites

Da jeg følte mig ok rask, tog jeg som ventet et smut i centret for at lave en meget light workout :bigsmile: ... og meget mere blev det ikke til :unsure: ..... Var ikke rigtig presset, og begyndte først at svede lidt til allersidst da jeg lavede lunges :innocent: .... Men læææææææææææækkert at være i gang igen :yahoo: - det at løfte vægte og være lidt aktiv har været savnet de sidste dage :superman: ....

Så må vi til dagens træning :cheer: :

Squat (partial):

1x15x20

1x10x40

2x8x50 - kørte lidt dybere end jeg har gjort hidtil, og det gik ok :wink: (var lidt helt i "dybden", men tror det kan reguleres)

3x8x70 - til rimelig høj boks

1x8x50 - igen lidt dybere

Rumænsk DL

1x10x50

1x8x60

1x8x70

1x5x70 + 1x3x70 (Kauf :dry::tongue: )

1x6x70 - den sidste kørte bare ikke og mistede grebet :laugh:

Så forsøgte jeg lige med en gang normal DL, men mærkede med det samme at jeg enten lavede mit f...... bækkenkip :mad: , eller kom ud og hænge i ryggen hvis jeg sku' undgå kippet :nonono: (og fik "desværre" mine fornemmelser bekræftet af den kære Kauf :wink: )

BO DB Rows

4x6-8x24 -variere dem lidt og legede med hastighed og udførelse

Ass. Chins - underhånd

5x6

Rygøvelse ala Kauf (lidt hyperekstensionsagtig)

1x10xbegge ben

1x6x hvert ben

1x10xbegge ben

1x6x hvert ben

+ det løse :wink: - holdt ikke helt lige styr på det :innocent:

Træk til bryst - bredt greb

1x10x35

1x8x40

2x6x45

den sad dejligt i dag :wub: - plejer ellers ikke at få det store ud af den øvelse :blink: ... men lækkert :bigsmile:

Walking Lunges

4x8x mig - tænkte at min vægt var vægt nok i dag :laugh:

efterfulgt af små 25mins corestabilitetstræning :superman: - ligefør jeg også havde savnet det :blush: ...

Super at være i gang igen :cheer: - og dejligt at føle sig bare lidt aktiv.... For kroppen er bare vissen efter de her mange dage på langs :sneaky2: .... Så nu ska' der gang i den igen :devil: ...

I morgen står den på en gang basket :yo:

Edited by Cat
Link to comment
Share on other sites

Walking Lunges

4x8x mig - tænkte at min vægt var vægt nok i dag :laugh:

Du havde jo også nappet hele to vingummier tidligere på dagen. :4mewantfood:

Jeg vil også godt stemme imod de to navneforslag.

SuperCatten må kunne gøre det :superman: - ikke alt det andet pjat.

Evt SuperDensitCatten eller bare SuperDensitten :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Du havde jo også nappet hele to vingummier tidligere på dagen. :4mewantfood:

Hehe - Jeg skal jo følge de råd jeg får i loggen :innocent: - og T er fortaler for vingummier :4thumbup: :tongue:

Jeg vil også godt stemme imod de to navneforslag.

SuperCatten må kunne gøre det :superman: - ikke alt det andet pjat.

Evt SuperDensitCatten eller bare SuperDensitten :tongue:

Synes i hvert fald at de forslag er lidt bedre end de tidligere nævnte :innocent::cheer:

Men hva' med Cat, Catten eller Densitten :unsure: ??? (Så kreativ er jeg nemlig :laugh: ) - og synes ikke jeg er super lige i disse dage, men gi' mig en måned så skal jeg nok være flyvende :superman: ...

Link to comment
Share on other sites

Hehe - Jeg skal jo følge de råd jeg får i loggen :innocent: - og T er fortaler for vingummier :4thumbup: :tongue:

Synes i hvert fald at de forslag er lidt bedre end de tidligere nævnte :innocent::cheer:

Vingummier kan kurrere alt! :superman:

Link to comment
Share on other sites

Det skader ikke at sætte lidt krav og forventninger til sig selv.

Jeg kalder mig jo heller ikke Medium Power, eller noget i den dur :laugh:

Maaaaaax Power :superman:

Skader overhovedet ikke :tongue: - jeg kan bare godt li' at føle mig super INDEN jeg begynder at kalde mig super :cheer::yahoo::devil: .... Der er jo så mange andre områder hvor jeg fortjener titlen super :laugh::laugh::laugh: ....

Fed "sang" :rofl2::4jumpy::laugh::rofl2::4jumpy::laugh::rofl2::4jumpy::laugh::rofl2::4jumpy::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Det er da først på søndag :tongue:

:bigsmile: ... Ja det glæder jeg mig også til... Men jeg hentydede nu til DOMS'ne :wub: - som sandsynligvis vil være "dejligere" i morgen :laugh::laugh::laugh:

God tur du :smile:

Hehe... Mange tak :4thumbup: ... Men rejser først på mandag - så du er i lidt god tid :tongue: ....

:cheer: Cat

Link to comment
Share on other sites

:bigsmile: ... Ja det glæder jeg mig også til... Men jeg hentydede nu til DOMS'ne :wub: - som sandsynligvis vil være "dejligere" i morgen :laugh::laugh::laugh:

Hehe... Mange tak :4thumbup: ... Men rejser først på mandag - så du er i lidt god tid :tongue: ....

:cheer: Cat

Troede det var denne her mandag og du af en eller anden årsag havde udsat det :blush::4slap:

Link to comment
Share on other sites

:laugh:

Jeg troede rent faktisk du skulle et eller andet vildt spændende i morgen, som jeg bare havde misset.

:hehe: Jeg skal aldrig noget spændende :innocent::tongue::laugh: ....

Troede det var denne her mandag og du af en eller anden årsag havde udsat det :blush::4slap:

Nopes :wink: ... Men det er da rart at vide at du ca har styr på mit skema :bigsmile::blush::w00t::cheer: ...

Men for at opklare misforståelser yderligere, så rejser jeg til Berlin mandag aften og er hjemme i Danmark igen fredag morgen :superman: ... Fredag eftermiddag går turen så til sommerhus (med læsegruppen :innocent: ) ved Lejre- og søndag videre til påskefrokost i Ramløse - hvor jeg overnatter til mandag.... Så jeg får lov at være dejlig meget hjemme i påskeferien :cool: ....

:bigsmile: Cat

Link to comment
Share on other sites

Træningen i dag stod på en gang basket :yo: ....

Var for en gangs skyld nok til at spille hel bane, så det var rart :superman: ... Men intensiteten var ikke super høj, hvilket jeg egentlig nok havde meget godt af her ovenpå sygedagene :innocent: ...

Men så er jeg klar til at gi' den gas til basket torsdag :devil: ...

Rart at få løbet og svedt lidt igen :w00t::cheer::yahoo:

/Cat

Link to comment
Share on other sites

Hola :cheer:

Jeg er super ked af at jeg blev nødt til at aftale min træningsaftale med Kauf :unhappy: - men jeg havde selvfølgelig glemt at der var generalforsamling i min boligforening :4slap: ... Sorry :flowers:

Men jeg måtte bide i det sure æble og træne alene - og så endda lige midt i "myldretiden" i centret :crazy: .... Jeg har det bare bedre når der ikke er proppet :innocent: ....

Blev til:

BP

1x15x20

1x10x30

1x8x40

3x5x50

5x3x55

1x8x40

Incline DB Press

4x6x15

Liggende flyers

1x10x8

3x8x9

Ass. Dips

5x6

MP

1x8x20

3x5x25 :nonono: - hvor er jeg dog svag i den øvelse :blink:

Laterals

4x8x5 - same here... Tror egentlig bare jeg er svag i skulder :innocent::laugh:

Maveøvelse ala Kauf

4x8

Så blev det ikke til mere :blush: - håber jeg måske for lavet lidt for coren efter "mødet" :w00t: ...

/Cat

Link to comment
Share on other sites

G'aften :smile:

Jeg vågnede i morges pga krampe i min venstre læg :crazy: - hader det når det sker, og har ku' mærke det i læggen hele dagen :dry: ... Derudover har jeg stadig lidt DOMS i benene :wub: ...

Nå, men her til aften stod den på en baskettræning :yo: ... Vidste hjemmefra at vi ikke blev nok til at spille hel bane, så besluttede at løbe til hallen :innocent: .. Bare for at være sikker på at få lavet lidt :superman: ...

Træningen endte med at blive rigtig god - fik lavet en masse gode skudøvelser, fik løbet lidt og spillet en hel del :yahoo: .... Faktisk lækkert at man kan få det til at blive en feeee' træning selvom man ikke er flere :wink: ... Fik i hvert fald svedt noget - så et eller andet må vi ha' lavet :devil: ...

Efter træningen løb jeg så hjem igen :4thumbup: - faktisk rigtig rart og dejlig afslappende i lidt let regn :wub: ... Sjovt nok passede benene bare sig selv på hjemturen (modsat udturen hvor jeg følte mig tung :dry: ) - deeeeeeeeeejligt :cheer: ....

Så en meget hyggelig og rolig træning hvor man alligevel fik svedt lidt :bigsmile: ...

/Cat

Link to comment
Share on other sites

G'fredag afen :banana3:

Jeg nåede lige en hurtig træning inden jeg om lidt får gæster :bigsmile: ...

Blev til:

Jump Squat

2x12x20

5x6x30

Yates Rows

4x8x35

BP - eksplosive, med lang pause på brystet

1x15x20

4x6x30

4x5x35

3x3x40

Ass. Dips

5x5

Ass. Chins - overhånd

5x5

Seesaw Press

4x6x11

Kragelaterals

3x8x8

Mave på swiss

5x12

Skrå mave

3x10

Fin hurtig og meget meget let træning :laugh::innocent::wink: - men det skal der vel også til engang imellem :tongue: ...

Senere bliver det nok til en hel del dansecardio :cheer::banana::slut::4jumpy::firebounce: - er nemlig hiphop/RnB-aften på Fuego :yo::yahoo::yo: .... Plejer at være sjovt :superman: ....

/Cat

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share