Cat's log


Cat
 Share

Recommended Posts

Hej igen :bigsmile:

Kommer lige med en forsinket opdatering fra gårdsdagens træning :innocent: (eller hvad man ku kan kalde det :laugh: )...

Havde en aftale med Kauf'en - men han lagde selvfølgelig ud med at komme for sent :tongue: .... Men fint nok :smile: - tror drengen har lidt travlt med noget bachelorprojekt :wink: ...

Blev ikke til det vilde, men fik da lave lidt (meget lidt :laugh: )

BP

1x15x20

1x10x30

1x8x40

4x5x50

2x8x40

Incline DB Press

1x10x12

4x6x17

Squat - stadig partielle :cry:

Så sku' jeg lige prøve at squatte lidt :laugh: - ved ikke hvad der skete, men teknikken var helt gal :nonono::dry: ... Sidste set blev dog lidt bedre - men nåede ikke engang at smide vægt på stangen før Kauf'en legede tøs :slut: og blev nødt til at stoppe :tongue: ....

(var også lidt DOMS'et efter mine morgensprints dagen inden :blush: )

1x10x20

3x8x50

Liggende flyers

1x8x8

3x8x9

Ass. Dips

4x6

SkulderPress

4x5x13

Meget lidt mave

- og her endte det så med at Kauf fik mig overtalt til en gåtur :walking: ved mosen :bigsmile: ... Vejret var jo lækkert :sun: , så det virkede helt forkert at være inde - og hvem kan sige nej når drengen nærmest sidder og tuder :innocent: - både over at være inde og over alle småskavankerne :tongue: ...

Men super hyggeligt - kan dog næppe betragtes som PW-tempo :laugh: ... Dejlig forårstur :sun: og en masse :blahblah: som altid i godt selskab :bigsmile: ....

Ha' endnu en dejlig forårsdag :cheer:

:yahoo: Cat

Edited by Cat
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ang. Morgensprints kunne du prøve at lave dem på de samme dage som dine bendage. På den måde har du flere dage til at "hvile" i.

Godt tænkt :bigsmile:

Det tror jeg, at jeg vil forsøge mig med et par gange for at se hvad der sker - for man er mærket et par dage efter de sprints :blush::wub: ...

Så må vi se om jeg overhovedet kan løfte nogle vægte når det er :devil::crazy::blink::superman:

Tak :4thumbup:

Har lidt en ide om at jeg skal bruge sommeren til at komme i form så jeg for en gangs skyld starter sæsonen i god form i stedet for at sku' bruge 1 halvdel af sæsonen på at oparbejde en bare acceptabel form... Samtidig vil jeg også gerne arbejde lidt med eksplosiviteten - så går og overvejer at lave mig en off-season træningsplan.... Lidt plyometrisk træning er jo også altid godt :devil:

Noget helt andet - Jeg mener at jeg spillede mod Horsens damer sidste år til Esbjergstævnet... Kommer I i år? - tænker på hold fra Horsens i det hele taget... For stævnet er jo mildest talt ikke så seriøst :laugh: - men ikke desto mindre rigtig sjovt :smile:

Edited by Cat
Link to comment
Share on other sites

Godt tænkt :bigsmile:

Det tror jeg, at jeg vil forsøge mig med et par gange for at se hvad der sker - for man er mærket et par dage efter de sprints :blush::wub: ...

Så må vi se om jeg overhovedet kan løfte nogle vægte når det er :devil::crazy::blink::superman:

Tak :4thumbup:

Har lidt en ide om at jeg skal bruge sommeren til at komme i form så jeg for en gangs skyld starter sæsonen i god form i stedet for at sku' bruge 1 halvdel af sæsonen på at oparbejde en bare acceptabel form... Samtidig vil jeg også gerne arbejde lidt med eksplosiviteten - så går og overvejer at lave mig en off-season træningsplan.... Lidt plyometrisk træning er jo også altid godt :devil:

Noget helt andet - Jeg mener at jeg spillede mod Horsens damer sidste år til Esbjergstævnet... Kommer I i år? - tænker på hold fra Horsens i det hele taget... For stævnet er jo mildest talt ikke så seriøst :laugh: - men ikke desto mindre rigtig sjovt :smile:

Jeg læste engang en artikel om sprints og vægttræning senere på dagen. I artiklen påstod de at formiddagssprints efterfulgt af bentræning inden for 6-7 timer var optimalt. Hvorfor kan jeg ikke lige huske.

Selvfølgelig kommer der et Horsens hold til Esbjerg. Jeg overvejer selv at tage med da jeg har en del venner fra fys tiden. Regner dog ikke med at spille, men bare hygge og måske tage en enkelt tur i byen :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Jeg læste engang en artikel om sprints og vægttræning senere på dagen. I artiklen påstod de at formiddagssprints efterfulgt af bentræning inden for 6-7 timer var optimalt. Hvorfor kan jeg ikke lige huske.

Selvfølgelig kommer der et Horsens hold til Esbjerg. Jeg overvejer selv at tage med da jeg har en del venner fra fys tiden. Regner dog ikke med at spille, men bare hygge og måske tage en enkelt tur i byen :cooldance:

Spændende :smile: ... Lyder da helt sikkert som noget der er værd at undersøge og efterprøve :devil: ... Du kan ikke tilfældigvis huske hvor du læste artiklen :innocent: ?

Hvis du tager med ses vi i hvert fald der :cool::devil::w00t::superman::cheer: :banana3: .... Plejer jo at være ret så hyggeligt :blahblah::beerchug: :4drunk: :surrender: ...

Link to comment
Share on other sites

Hola :cheer:

I dag blev træningen ikke til det store udover lidt løst cardio her og der...

Var super super træt da jeg vågnede tidligt i morges, men fik da taget mig sammen og kommet et smut i centret til en swissballtime og en masse :blahblah: men både Kauf og min søster... Tog lige en cykeltur på en lille halv time sammen med søsteren inden timen :bigsmile: .. Og timen var faktisk ret hård i dag :crazy: ... Har stadig ikke fundet ud af om det var fordi jeg var træt og halvøm ovenpå de sidste par dages træning, eller om det var fordi det var længe siden :innocent: ... Hårdt var det i hvert fald :devil: ...

Bagefter blev Kauf og jeg lidt :blahblah: - Kauf sku' lige lave lidt nye tricks på swiss'en :superman::yahoo::cheer: .. og blev overraskende hurtig ret sikker i det :devil: ... Men mens vi legede kom der lige et par ind og sku' lave lidt forskelligt.... Jeg var vildt imponeret - både over deres fysik :tongue4: og deres træning :bowdown: ... de var begge crazyyy :devil: ... Vidste sig så at det var Peter Lagerman og Kristina Dybdahl som øvede på deres fri rutine til loaded cup :superman: ... Fik helt lyst til at ta' ned bare for at se dem i aktion :bigsmile: ..... :1356:

Link to comment
Share on other sites

Ja, de var Sat'me haarde og i den VILDESTE fysik :tongue4::devil: Ville godt nok gerne ned og se dem fyre den af til Cup'et, men har som sagt, en anden halv aftale, jeg lige skal cleare foerst!

Fedt at du blev udfordret til timen.. hvis du ikke opdagede det, var jeg (Endnu engang) den der svedte absolut MEST paa hele holdet :laugh::laugh: Hmm.. Jeg er stadig glad over at kunne hoppe op paa bolden.. men damn.. jeg blegnede i.fht. :laugh::laugh:

Flere tricks paa ordentlig videooptager!!! :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Ja, de var Sat'me haarde og i den VILDESTE fysik :tongue4::devil: Ville godt nok gerne ned og se dem fyre den af til Cup'et, men har som sagt, en anden halv aftale, jeg lige skal cleare foerst!

Fedt at du blev udfordret til timen.. hvis du ikke opdagede det, var jeg (Endnu engang) den der svedte absolut MEST paa hele holdet :laugh::laugh: Hmm.. Jeg er stadig glad over at kunne hoppe op paa bolden.. men damn.. jeg blegnede i.fht. :laugh::laugh:

Flere tricks paa ordentlig videooptager!!! :laugh:

Jeg sidder også stadig og småsavler :tongue:

Synes også det ku være så feeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee' at se dem :superman::devil::yahoo::cheer: ... Og alle de andre - for er sikker på der er et par gode/vilde imellem :4thumbup: :tongue4: .... Men du må jo lige melde tilbage når du ved om du skal lege fys i den weekend :wink: ...

Tror nu heller ikke lige det er de 2 man skal sammenligne sig med hvis man vil ha' selvtillid :tongue: .. bare tænk på alle de andre som man er meget sejere end :laugh::devil::superman::w00t: .... og er ret sikker på at du ville owne dem for vildt på en swissball :bigsmile: (hjalp det på selvtilliden??? :tongue: )

Ja - en eller anden dag må du ta' et bedre kamera med :superman: - så skal jeg nok filme :w00t:

Link to comment
Share on other sites

G'aften :bigsmile:

I dag stod den på en gang basket :devil: ....

Synes godt nok det er længe siden - missede jo træningen i sidste uge, så har ikke spillet siden forrige søndag :wink: .... Så deeeeeeeeeeeeejligt at være på banen igen :yo::superman::wub::cheer: ...

Hjalp også at vi var 12 i dag - og at vi lige blev en god halv time efter træningen for at spille et par extra kampe :innocent::cool: :4thumbup: - men til sidst var der godt nok ikke meget mere at gi' af :crazy: ....

Sweeeeeeeeeeeeeeeeet :superman:

/Cat

Link to comment
Share on other sites

Godmorgen :D

I går lavede jeg faktisk ikke det store - min lænd har været helt færdig de sidste dage - men fik da lige tid til et smut i centret :wink: ... (havde planlagt en tur i centret, men da vejret var så lækkert tænkte jeg at jeg i stedet ville lave nogle basketsprints :devil: - før jeg kom afsted var vejret dog blevet dårligt :dry: så det blev til centret alligevel.... - dog modificeret pga. den manglende bentræning :nonono: )

Ass. Chins - underhånd

4x8

supersettet med

Ass. Chins - overhånd

3x5

BO DB Rows

3x6x26

Yates Rows

3x8x30 - :crazy: min lænd... - havde på forhånd besluttet at lænden sku' ha en pause i dag, og fik det bekræftet :tongue:

Ro-træk (hvad hedder den øvelse egentlig??? :unsure:

4x6-8x45

Træk til bryst

4x5x?

Lunges 4x10 :wub:

Så blev det ikke til mere; en meget let og meget hurtig træning :laugh: ...

Ha' en dejlig dag :cheer:

:yo: Cat

Link to comment
Share on other sites

Stakkels CAT med den laend :crazy::blink: :annoyed:

Tror vist liiige at SNARTfyssen skal tage et kig paa den igen, saa vi kan faa dig paa ret koel igen :bigsmile:

Ja - det er lidt noget møg :nonono:

Tror jeg følger dit råd og giver den en pause den næste lille uges tid - så ingen træning med belastning af lænden overhovedet (hvilket så nærmest betyder minus bentræning og minus store basis rygøvelser (DL- og BB Row-varianter)), og ingen swissballhold til mig i den næste uge :innocent: .... Deal :unsure: ???

Hvis du har mod på at undersøge den nærmere siger du bare til :bigsmile:

og Tak :flowers:

Hey Sweetie!

Skal du nu ikke bare se at få meldt dig som tilskuer til Loaded.. Jeg har lige billet-shoppet idag, og gi'r kaffe, muffins og røverhistorier i toget, hvis du ta'r med... lokke lokke...

Kærligste hilsner og kom så...

Sally :smile:

Hey super seje Sally :cool::cheer:

Uhhhhhh :bigsmile: - det lyder godt nok hyggeligt :innocent: .... Og vil jo super gerne ned og se det :blush: .... Så kigger lige lidt nærmere på billetterne :devil: ...

Du er god til det der med at lokke :tongue:

:yahoo: Cat

Link to comment
Share on other sites

:sleepy::sleepy::sleepy::sleepy::sleepy:

Er fuldstændig færdig ovenpå dagen i dag :blush: ... Startede med ikke helt at få nok søvn :wink: ... Så stod den ellers på noget skole og bagefter tog jeg direkte ned for at besøge en af mine venner der lige er kommet hjem fra hospitalet (og stadig er immobil) og afleverede efterfølgende nogle papirer for ham til kommunen. Så var det lige hurtigt hjem og vende inden jeg havde en cafeaftale med en veninde kl 15... Super hyggeligt :cheer:, var en veninde jeg tilfældigt stødte på i mosen den anden dag og som jeg ikke har set i 5år... Så hurtigt hjem og skifte tøj inden den stod på Swissballhold starring Kauf kl 17 :bigsmile: ... Allerede her var jeg ret træt :nonono: , nå men 1 times swisshold og lidt efterfølgende mave og rygøvelser og lidt leg (hvor Kauf endnu engang imponerede :bowdown::devil::cheer: )... Hjem og skifte tøj - igen - og så gik turen mod baskethallen. Tænkte at jeg sku' træne ordentligt så løb derned :wink: ... Træningen var helt fin - selvom der var en lidt underlig stemning - og vi fik spillet en masse (ialt ca 1½times baskettræning)... Så joggede jeg stille og roligt hjem igen bagefter - og nu sidder der en ret så træt Cat i sofaen :crazy:

:sleepy::sleepy::sleepy::sleepy::sleepy:

Edited by Cat
Link to comment
Share on other sites

G'fredag aften :yahoo::yo::cheer::firebounce:

Er lige trådt ind af døren efter endnu en dag hvor jeg har taget fra det ene til det andet osv :wink: ... Når desværre ikke at få trænet i dag - men tænker at det ikke gør det store at lænden får en lille pause :innocent: (altid godt med en god undskyldning right? :tongue: )... Er dog blevet til en gåtur :walking: på 1½ time i parken med tha vuf :4dog: ... Og selvfølgelig kommer der også en tur senere - så må vi se om det bliver en PW eller bare en rolig gåtur :bigsmile: - vil lade humøret bestemme :cheer: ....

Kosten kører igen som den skal :4mewantfood: - Så det er perfekt :superman: ...

/Cat :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Godformiddag :bigsmile:

Vågnede tidligt i morges og besluttede at ta' et smut ud til Frederiksberg Have og Søndermarken :cheer::cool::sun: ... Planen var egentlig en pw - men jeg besluttede bare at lave det til en rask gåtur i stedet :walking: .... Blev ialt til 1 time og 40mins gang :w00t: ... Super lækkert :4thumbup: :yahoo::w00t::superman: .... Og jeg er sikker på at tha vuf :4dog: også satte pris på det :laugh: - nåede i hvert fald knap nok ind af døren før hun var faldet i søvn :wink::smile: ....

Senere står den på en gang styrke :4flex: :devil: hvis jeg da kan holde mig inde i det lækre forårsvejr :sun::cheer::yahoo::firebounce::4jumpy:

/Cat

Edited by Cat
Link to comment
Share on other sites

Hej igen :bigsmile: ...

Kom et hurtigt smut forbi centret tidligere - havde helt glemt at der var fødselsdag :dry: .... ikke videre ophidsende når man bare lige skal træne normalt :innocent: ....

Blev til meget meget lidt og let træning :blush:

Kørte følgende:

Bænk

Flyers

Seated DB Press

Kragelaterals

Laterals

Dips

og så smuttede jeg hjem igen :smile:

Resten af eftermiddagen blev tilbragt på en tæppe i en park :sun: med hunden :4dog: - lækkert :4thumbup: ...

Ha' en god aften

:cheer: Cat

Link to comment
Share on other sites

Hola :cheer:

Sov lidt længe i dag :bigsmile: - dejligt :4thumbup: (tror jeg havde brug for det :innocent: )...

Men da jeg endelig kom op tog jeg med det samme løbetøjet på og fik lavet mine morgensprints :cool:

Tog en lidt længere tur end normalt derned :innocent: så det blev til:

14mins joggen :wink:

5x sprint af hel bane

4x sprint fra sidelinie til sidelinie

2x sprint (fra sidelinie til sidelinie) x 2

6x sprint fra midterlinie til baglinie til modsatte baglinie og tilbage til midt

1 x touchdown (den er altså hård på stor bare :blink: )

og små 14mins jog hjem igen

Super dejlig :devil::cheer::yahoo: og meget hyggeligt træning :laugh: (da jeg havde hunde med :4dog:)... Fantastisk start på dagen :superman: ...

/Cat :yo:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share