Cat's log


Cat
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Godmorgen :bigsmile: ....

Bliver bare så glad når man vågner til det fantastiske vejr :sun::cheer: :4thumbup:

Weekenden har jeg jo tilbragt i et sommerhus på Bornholm - det er ikke blevet til så meget egentlig træning, men derimod mange mange timers gåture i naturen og hyggen rundt i småbyerne :smile::bigsmile: ....

Lørdag morgen vågnede jeg dog tidligt og tog løbeskoene på :superman: .... Ved ikke helt hvor lang turen var, men løb langs kyststien hvilket betyder meget ujævnt tærren, meget varierende underlag og masser af klipper og bakker der sku passeres... En fantastisk tur :bigsmile: - var absolut ingen mennesker, det eneste man ku' høre var fuglekvidren og lidt susen fra havet... det luft man indånder er også en helt anden end den i kbh :innocent: og selvfølgelig var det en ubeskrivelig smuk rute :w00t: .... Dejligt :wub: ...

Søndag besluttede jeg at ta' en powerwalk med tha vuf :4dog: .... Så mens de andre kiggede på et eller andet powerwalkede :walking: jeg hjem langs nordsiden af øen - igen langs kystlinien :bigsmile: ... Var super lækkert :4thumbup: og tog 1time og 40min :devil: -igen i meget varierende og ujævnt tærren :yahoo: .... Fantastisk tur :superman: ....

Nå, nu må jeg hellere gøre mig klar til at komme i skole :innocent:

Ha' en fantastisk dag :cheer: og husk at nyd solen :sun:

/Cat :yo:

Edited by Cat
Link to comment
Share on other sites

Blevet til en masse hygge og et par timers bold :yo: i solen i dag :sun: - Dejligt :4thumbup: .... Men desværre er mit venstre knæ begyndt at brokke sig ret meget, så tror lige jeg giver det en pause i et par dage :innocent::crazy::dry::sneaky2::nonono: ....

Regner med at hoppe ned og lave en lille light upperbodyworkout om en times tid :devil: - skal jo lave lidt selvom vejret er godt og knæet er skidt :wink: ....

Men indtil da skal der læses :innocent:

:cheer: Cat

Link to comment
Share on other sites

Blevet til en masse hygge og et par timers bold :yo: i solen i dag :sun: - Dejligt :4thumbup: .... Men desværre er mit venstre knæ begyndt at brokke sig ret meget, så tror lige jeg giver det en pause i et par dage :innocent::crazy::dry::sneaky2::nonono: ....

Regner med at hoppe ned og lave en lille light upperbodyworkout om en times tid :devil: - skal jo lave lidt selvom vejret er godt og knæet er skidt :wink: ....

Men indtil da skal der læses :innocent:

:cheer: Cat

Skidt med knæet :crazy::dry:

Men Jeg kunne godt nok, godt tænke mig, at se dig køre et fuldt ud diskopump pogram for overkroppen alene :laugh::laugh:

CAT - A.K.A. The Discopumping Queen :laugh::tease::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Skidt med knæet :crazy::dry:

Men Jeg kunne godt nok, godt tænke mig, at se dig køre et fuldt ud diskopump pogram for overkroppen alene :laugh::laugh:

CAT - A.K.A. The Discopumping Queen :laugh::tease::tongue:

Ja - knæet er noget møg :nonono::mad::dry::crazy: ....

:laugh: :laugh: Yeah :yo: - Du kender mig jo :4jumpy::devil::laugh::laugh::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Goddag, det er fra Smiley-politiet. Vi har fået en række henvendelser om misbrug af smileys i denne log.

Hvad har De at sige til deres forsvar, lille frøken?

:laugh:

De er bare så festlige :cheer::yahoo::4jumpy::superman: :4thumbup: :banana3: :cooldance::firebounce::sun::slut::tease:

:laugh::tongue:

Edited by Cat
Link to comment
Share on other sites

Hey skønne katte-pige!

Bare lige forbi og sige hej til dig... lidt længe siden.. :blush:

Håber du er glad og får lidt sol på snuden!

Kærligste hilsner og det er idag et vææææææææ'rrr et sooooooolskinsvææææææææ'rrrr

Sally :laugh:

Hey fantastisk Sally :cheer:

Hyggeligt at du lige kiggede forbi :bigsmile: - og ja det er alt for længe siden :nonono: ... Vi burde ku finde på noget når vi nu træner samme sted :blush::bigsmile: .... Ked af at jeg ikke kom med til Loaded, men ku simpelthen ikke helt overskue det :unhappy::innocent: ....

Men jep - jeg er super glad :cheer: og får masser af sol :sun: så det ku ikke være bedre :yahoo:

:laugh:

:yo: Cat

Link to comment
Share on other sites

Godmorgen

Længe siden jeg lige har fået opdateret :blush: ... Men det er nok fordi jeg har svært ved at ta mig sammen til at komme i centret når vejret er så dejligt :innocent::superman::sun:

Mandag blev det til lidt forskelligt, bl.a. 2x35min transportcykling og 1½times basketball :yo: i kongens have...

Tirsdag lavede jeg faktisk ikke det store ret træningsmæssigt, men havde en super dejlig dag :bigsmile: .... Mener faktisk også jeg fik indlagt en lille powerwalk :walking: ...

Onsdag blev det til 2x35mins transportcykling + det løse - men kom ikke i centret som planlagt :nonono:

I dag startede jeg så dagen med en joggetur :4thumbup: ... Super lækkert.... Havde egentlig bare tænkt mig at ta en lille kort tur for at teste knæet inden stævnet i weekenden - men da jeg var ude var det bare så lækkert at jeg blev nødt til at nyde det lidt mere :sun: ... Men knæet holdt, så det var super :superman::yahoo::cheer: ... Så må vi se hvad det siger når der skal spilles kampe :yo: ....

Senere håber jeg på at jeg når i centret til en hurtig workout - uden ben :dry: ... Men nu må vi se om jeg kan når solen skinner :sun::cheer:

I morgen tidlig kl 7.30 går turen til Esbjerg :4thumbup: - Ska' nok blive super at være til stævne igen :firebounce::4jumpy::banana:

Ha' en god dag...

:bigsmile: Cat

Edited by Cat
Link to comment
Share on other sites

Hey igen mol :bigsmile:

:superman::yahoo::banana::4jumpy::firebounce::cooldance::alright::shades::sun::cheer: :4band: :hehe: :banana3: :4drunk: :wootdance::slut: :hippy: :partytime2::yo:

Efter en super feeeeeeee' weekend med fest, farver, sjov, ballade, basket og en masse junkfood er jeg nu hjemme igen :bigsmile: ....

Så fra i morgen er jeg sund igen :devil: ... Så skal der træmes igennem :superman:

:yo: Cat

Link to comment
Share on other sites

Havde lidt overvejet at træne i går :smile: , men jeg fungerer bare ikke specielt godt når jeg i flere dage i træk kun har fået få timers søvn :blink::innocent: ...

og så synes jeg lige at der var nogle ting der var lidt sjovere end at løfte vægte :innocent: :4whistling: :wub: ...

Så det blev til en dag i dejligt selskab :blush: - med indlagt gåtur og lidt basketball fjollen rundt :tongue: :4thumbup:.... Super dejlig dag :wub: ...

Edited by Cat
Link to comment
Share on other sites

G'aften :bigsmile:

Så fik jeg endelig trænet lidt styrke igen :bigsmile: - er lidt for længe siden :innocent::blush: ... Tog det stille og roligt for at komme godt igang igen :wink: - og fordi jeg hele dagen har haft en irriterende hovedpine :crazy::nonono: ....

Blev til:

BP

1x15x20

1x12x30

1x10x40

5x4x50

1x8x40

Incline DB Press

4x6x16

Flyers

3x8x8

Ass. Dips

4x6

SeesawPress

4x6x11

Kragelaterals

1x8x9

2x8x8

Mave

3x12

Selvom det ikke var meget, og ikke var tungt var det rart at få lavet lidt :cool::w00t: ... Glæder mig bare til jeg kan gi den gas igen :superman: ....

Kosten skal spille fra nu af :4mewantfood: - og indtil videre kører jeg hårdt på indtil den 3 hvor jeg holder pausedag diæt mæssigt... En lille og meget overskuelig periode :bigsmile: - Det burde jeg ku klare :4winkkiss: ...

:yo: Cat

Link to comment
Share on other sites

:blink: Kan man spille kurvebold i kongens? I've been missing out..

Det kan kun ligge et sted kan jeg regne ud :blush:

:laugh: Jeps det kan man :bigsmile: .... eller forestiller jeg mig bare ting :unsure::blink::laugh:

Ej, banen er nede bag hækkene ved legepladsen :w00t: (fantastisk beskrivelse :cheer: , right? )... Er dog ikke en særlig god bane da der er metalehegn lige op af banen som man tit ryger ind i :crazy::nonono: .... Holder ikke helt, men når nu man hænger i kongens er det alligevel meget hyggeligt lige at smutte ned forbi :innocent: ....

Link to comment
Share on other sites

:laugh: Jeps det kan man :bigsmile: .... eller forestiller jeg mig bare ting :unsure::blink::laugh:

Ej, banen er nede bag hækkene ved legepladsen :w00t: (fantastisk beskrivelse :cheer: , right? )... Er dog ikke en særlig god bane da der er metalehegn lige op af banen som man tit ryger ind i :crazy::nonono: .... Holder ikke helt, men når nu man hænger i kongens er det alligevel meget hyggeligt lige at smutte ned forbi :innocent: ....

Lige præcis, er jo 300 meter herfra.. Skal bare have nasset en bold somewhere :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Lige præcis, er jo 300 meter herfra.. Skal bare have nasset en bold somewhere :bigsmile:

Lol :laugh: ... Man kan sagtens få nogle billige - og jeg synes det er en super fornuftig investering :innocent::laugh: :4thumbup: ... Sådan en kan man altid bruge :yo: ...

Link to comment
Share on other sites

:yo::yo:

Hey Cat - længe siden jeg har været inde og hilse på, så det synes jeg lige var på sin plads :w00t:

Dejligt forårshumør i loggen i øvrigt :4thumbup:

Hey MaxP'en :cheer:

Hvor er det dejligt at få besøg af dig i loggen :yo::yahoo::superman: ... og ja det er længe siden :nonono: - må også finde en dag hvor vi kan træne lidt igen :devil: ....

Ja når foråret kommer :sun: kan man bare ikke andet end at være i godt humør :cheer::banana::firebounce::superman::4jumpy::slut::wub: :4thumbup: :sun::cheer:

Edited by Cat
Link to comment
Share on other sites

Jeg formoder Esbjerg stævnet var en succes?

Hey T :yo:

Havde lige overset dit indlæg :blush: - Sorry :flowers: ....

Ja det var super sjovt og festligt som altid :4jumpy::superman::firebounce::banana::cheer:

Ærgeligt du ikke kiggede forbi :wink:

Edited by Cat
Link to comment
Share on other sites

Hey T :yo:

Havde lige overset dit indlæg :blush: - Sorry :flowers: ....

Ja det var super sjovt og festligt som altid :4jumpy::superman::firebounce::banana::cheer:

Ærgeligt du ikke kiggede forbi :wink:

Ja jeg blev også ringet op flere gange i løbet af aftenen og natten, hvor folk absolut ville fortælle mig at de morede sig og at det godt nok var ærgeligt at jeg ikke var der... :nonono:

Link to comment
Share on other sites

Ja jeg blev også ringet op flere gange i løbet af aftenen og natten, hvor folk absolut ville fortælle mig at de morede sig og at det godt nok var ærgeligt at jeg ikke var der... :nonono:

Hehe :bigsmile:

Kan kun sige at du gik glip af en feeeeeee' weekend :tongue:

Link to comment
Share on other sites

I dag har været en af de der dage hvor jeg bare har været uoplagt og har haft en irriterende hovedpine hele dagen :nonono: - samtidig med at jeg har haft de ondeste mens-smerter :crazy: (noget jeg normalt ellers aldrig er præget af :unsure:)

Så en noget træt og vissen Cat vågnede da hun sku' til træning, ringede til en veninde for at blive hentet da hun ikke ku' overskue turen derhen på cykel, var egentlig meget tæt på at melde afbud - men synes ikke hun ku være det bekendt da de ikke blev så mange... Så afsted til træning, men heldigvis havde hun ret og de blev kun 5 - så det blev ikke til nogen egentlig træning, men en masse skud og diverse mere eller mindre underlige konkurrencer :wink: ...

Mens-smerterne forsvandt heldigvis da jeg kom i gang, men er stadig super træt og har lidt hovedpine - så tror bare jeg skynder mig at spise lidt mad og ellers hoppe ind under dynen :innocent:

God aften

/Cat

Link to comment
Share on other sites

I dag har været en af de der dage hvor jeg bare har været uoplagt og har haft en irriterende hovedpine hele dagen :nonono: - samtidig med at jeg har haft de ondeste mens-smerter :crazy: (noget jeg normalt ellers aldrig er præget af :unsure:)

Så en noget træt og vissen Cat vågnede da hun sku' til træning, ringede til en veninde for at blive hentet da hun ikke ku' overskue turen derhen på cykel, var egentlig meget tæt på at melde afbud - men synes ikke hun ku være det bekendt da de ikke blev så mange... Så afsted til træning, men heldigvis havde hun ret og de blev kun 5 - så det blev ikke til nogen egentlig træning, men en masse skud og diverse mere eller mindre underlige konkurrencer :wink: ...

Mens-smerterne forsvandt heldigvis da jeg kom i gang, men er stadig super træt og har lidt hovedpine - så tror bare jeg skynder mig at spise lidt mad og ellers hoppe ind under dynen :innocent:

God aften

/Cat

JEG VIL VÆRE NUMMER 1000 INDLÆG!!!!!!!!!!!

Wuhuu!! så fik jeg sat mig på nr. 1000 tronen :laugh:

Stakkels CAT :flowers: Rigtig god bedring :bigsmile:

Hvis det bliver ved må jeg vist hellere forbi og give dig en omgang :wink:

Rigtig god aften :bigsmile::shades::flowers: Håber ikke du bliver alt for dårlig i løbet af natten :bigsmile::laugh::laugh:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share