Cat's log


Cat
 Share

Recommended Posts

Hola :cheer:

Ikke fået verdens bedste start på at komme i gang igen.... I går sku den ha' stået på en løbetur :innocent: , men tjae og formiddagen blev jeg fanget af en bog og ved 12 tiden sku jeg afsted... Havde en aftale med et par veninder fra basket... Vi mødtes på Rådhuspladsen hvor vi så tilbragte hele resten af dagen, den årlige gam3 turnering var nemlig der :yo: ... Så den stod på en masse street bold (af meget forskellig kvalitet :wink: ), en masse DJs, breakdance, dunk konkurrence og lidt koncert værk... Super hyggeligt dag - men nøj hvor er der altså mange at fyrene i det miljø der overspiller helt vild (og underligt nok er det ikke dem der spiller) og tøser man kun kan ryste på hovedet af :laugh: .... Derudover synes jeg også publikummet var lidt yngre end det har været hidtil, men stadig en super hyggelig dag i super selskab :bigsmile: :4thumbup: ....

Men det jeg prøver at sige er at jeg ikke fik løbet den planlagte tur i går - i dag smutter jeg ud til kulturhavnen på bryggen og håber på at være lidt aktiv der, men hvis det ikke rigtig er noget står den måske på en løbetur i aften :laugh::laugh::laugh: ... Lyder ikke ligefrem overbevisende :blush: - men nu må vi se hvor sent det bliver :devil: ... Gider ikke ta hjem tidligt for at løbe :tongue: ....

Ellers er jeg mere eller mindre blevet sat på diæt pga lænden... Eller rettere; der er nogle kloge hoveder der vil udelukke at aspertam og ligende stoffer ikke har indflydelse - derfor må jeg ikke indtage lightprodukter af nogen slags, samtidig skal jeg undgå for meget sukker og for meget gluten.... Ham næstenosteopaten jeg går hos har fundet noget ved mine tarme som udstråler smerter til min lænd :blink: meget meget mystisk :wink: - men må hellere gøre som jeg bliver beordret så tænker at jeg ligesågodt kan påbegynde diæt i morgen (når jeg alligevel skal leve af diætmad og basisvare)....

Nok for nu - nu vil jeg smutte i bad inde jeg skal afsted om 20min :w00t:

:yo: Cat

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

G'formiddag :cheer:

Tjae - I går blev det ikke rigtig til så meget :innocent: ... Men jeg havde en helt fantastisk og super hyggelig dag i dejligt selskab :wub: ... Lagde ud med at ta' ud til Artville som faktisk var rigtig rigtig godt :bigsmile: :4thumbup: - nogle af kunstnerne sagde selvfølgelig ikke en noget somhelst, men rigtig mange var ok og en del rigtig gode :4thumbup: :w00t: .... I hvert fald super med så mange forskellige kunstnere samlet på et sted - så er der noget til enhver stil og smag :cheer: ....

Efterfølgende var vi ude og spise frokost og fortsatte så til kulturhavn på bryggen... Vi var ikke så aktive som planlagt, men alligevel hyggede vi og stenede rundt... Deltog kort i noget kickboxing hvilket jeg synes var super super sjovt :devil: - også selvom man er lige klodset og keglet :blush::laugh: ... Men super fedt - og selvom jeg ikke nåede særlig mange spark har jeg faktisk en lille smule DOMS i bagdelen allerede :blink: .... Sweet :superman: ....

Resten af eftermiddagen var der så streetbasketturnering så den blev man jo nødt til lige at se :innocent: - og niveauet var ganske udemærket :w00t: .. Et par hold faldt lidt igennem, men ellers var det super gode spillere rigtig mange af dem :yo: (mange også tidligere og nuværende landholdsspillere osv. :wink: )...

Tjae - så var klokken efterhånden blevet mange så vi smuttede videre til Østerbro hvorefter vi fik en gåtur :walking: hjem :smile: ...

Men ja, rent træningsmæssigt blev det ikke til så meget :blush: ....

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

I dag startede jeg dagen med en løbetur med en veninde som gerne vil i form :bigsmile: ... Blev til en lille kort tur i meget roligt tempo :wink: .... endte vist med at være afsted i små 30min (hvor der vist var 2 korte gåpauser)... Super hyggeligt me dselskab - også selvom det betyder at det næppe kan tælle som træning :tongue: ...

Senere står den på det styrke jeg nu kan træne i centret :innocent::devil: .... Så lidt bliver det nok til alligevel :w00t:

/Cat

Edited by Cat
Link to comment
Share on other sites

Poster lige ugeplanen for den her uge - så er der større sandsynlighed for at jeg overholder den :tongue: :

Mandag: Løb* + styrketræning

Tirsdag: Basket

Onsdag: Løb* + corestabilitetstræning

Torsdag: Basket

Fredag: Løb + styrketræning

Lørdag: Intervaltræning (løB)

Søndag: Corestabilitetstræning

*Betyder at det er med veninden - så kun en kort tur i roligt tempo

Det er planen - så må vi se om jeg også får overholdt den :superman: ...

/Cat

Link to comment
Share on other sites

Hej igen

Dagens styrketræning:

BP

1x15x20

1x10x30

3x8x40

1x4x45 :blink: ved ikke lige hvad der skete, men kom helt forkert op.... :innocent:

2x5x45

Incline OA DB Press

1x10x10

3x8x11

Incline flyers

3x8x9

Stående OA Rows (træk fra høj)

3x8-10x? (kan ikke huske det)

Stående OA Rows (træk fra midt)

3x8-10x? (kan ikke huske det)

Stående OA Rows (træk fra lav)

3x8-10x? (kan ikke huske det)

Træk til bryst

4x8x40

Stående OA DB Press

2x8x8

Seesae Press

2x8x9

og så var lænden helt fuldstændig færdis :crazy: ....

McKenzie rygbøjninger (som jeg herudover er blevet sat til at lave nærmest uafbrudt :wink: )

2x15

Tror vist ca det var det.... Så det er nogle ret lette træninger jeg får lavet for tiden, men det vigtige er at jeg kommer godt igang igen - og at min lænd kan holde til det :innocent: ....

:yo: Cat

Hehe: Så oplevede jeg noget lidt skægt i dag... Der var en gut som kom hen til mig og var lidt imponeret over mine løft ( :laugh: ), men han spurgte så om hvordan det ku være at jeg løftede så hårdt i forhold til andre piger (:laugh: lidt sjovt at han netop spørger en dag man løfter let).. Men naive mig sagde at det vel bare var fordi jeg ikke var bange for at blive stor og fordi jeg synes det var skægt... Men han fortsatte så og spurgte om jeg bare trænede og spiste??? eller om jeg supplerede med piller eller noget :blink: ???... Det er squ første gang at der er nogen der har spurgt mig om jeg var clean :cool: ... Selvom det var lidt underligt dagens træningsindsats taget i betragtning er det vel et eller andet sted et kompliment :superman::w00t: ....

Link to comment
Share on other sites

MaxP > Yeah :superman::w00t::devil: :4thumbup: :cool: .... eller noget :blink::tongue: ...

Dagens træning stod på en gang basketball :yo: .... Det er super lækkert at få spillet igen - og i dag var første dag med træner :w00t::cheer: ... Vi fik lov at lave lidt let opvarmning og ellers bare spille kampe :devil: .. Super super nice :superman::banana::w00t: ...

En super god træning hvor jeg virkelig fik svedt igennem :crazy: ... Det væltede af mig :devil: .... men formen er altså langt fra god - også selvom det allerede var lidt bedre end sidste gang :laugh::laugh::laugh: ....

Sweeeeeeeeeeeeeeet og niiiiiiiiiiiiice at spille bold :devil::superman: :4thumbup: :bigsmile::w00t::cheer:

:yo: Cat

Link to comment
Share on other sites

Hola :cheer:

Min veninde meldte fra til løbeturen i dag, så jeg besluttede at tage en lidt længere tur end planlagt :innocent: (og nej - den er stadig ikke lang :laugh::tongue: men i det mnindste i lidt højere tempo og uden gåpauser :wink: )... Men en fin fin tur i mosen på en god halv times tid :4thumbup: :bigsmile: (tog ikke tid, men var væk mellem en halv time og 40min)... I starten ku' jeg godt mærke at benene var lidt tunge efter træningen i aftes :blink: men det blev bedre efterhånden som jeg blev varm og kom ind i en rytme :bigsmile: ....

Desværre er jeg så småt begyndt at ku' mærke lidt rumlen og ømhed i mine knæ :nonono: - og det synes jeg er lige tidligt nok i forhold til basketsæsonen, nså selvom jeg gerne vil i form bliver jeg nødt til at starte lidt blidere op :wink: ellers er jeg ret sikker på at jeg meget hurtigt render ind i noget overbelastning... Så indtil videre bliver interval/sprints træningen strøget... og ellers bliver der koncentreret om at bruge energien på basketbanen - og måske en løbetur med veninden engang imellem :innocent: .... (og selvfølgelig styrke og coretræning)...

:superman: Cat

Link to comment
Share on other sites

Hey Sweetiepie :bigsmile:

Hvaaaaa er den af... går du og krååådter den? :tongue: *LOL*

Må indrømme at jeg ikke har fulgt så meget med, efter du er kommet hjem fra vandreturen.. men hvis du har problemer med knæet, så er det nok bedre at starte blidt ud. Husker stadig med gru den sommer, hvor jeg ikke kunne løbe i over en måned :crazy::blink:

& Cat -> Du er ik i dårlig form!!! Trust me - uanset... det er kun i dit hovede :smile:

:ninja: krams,

Link to comment
Share on other sites

Hey Sweetiepie :bigsmile:

Hvaaaaa er den af... går du og krååådter den? :tongue: *LOL*

Må indrømme at jeg ikke har fulgt så meget med, efter du er kommet hjem fra vandreturen.. men hvis du har problemer med knæet, så er det nok bedre at starte blidt ud. Husker stadig med gru den sommer, hvor jeg ikke kunne løbe i over en måned :crazy::blink:

& Cat -> Du er ik i dårlig form!!! Trust me - uanset... det er kun i dit hovede :smile:

:ninja: krams,

Hey Superninjatøsen :superman:

:laugh: Ja det ser åbenbart sådan ud :w00t::laugh::crazy::tongue:

Det er bare i orden :wink: - er nemlig heller ikke sket super meget :blush: .... Men er så småt ved at komme i gang igen - er nemlig meget lidt jeg har fået trænet de sidste par måneder :innocent: .... Så har ikke problemer med knæet, men kan allerede nu mærke at jeg skal passe lidt på :dry::mad::nonono: Dårlig stil at kroppen ikke kan holde til det når man nu gerne vil i form :laugh::devil::laugh: .... Så jeg skruer lige lidt ned indtil jeg er kommet igang igen :superman::cheer:..

Hehe - og tak :bigsmile: .... og nej ikke dårlig, men ku nemlt blive bedre :devil::w00t: ..

btw; så jeg dig så ikke i grøndalscentret i aftes??? På vej ud til omklædningen ? :unsure: tror det var dig :laugh:

:yo: Cat

Link to comment
Share on other sites

Hey Superninjatøsen :superman:

:laugh: Ja det ser åbenbart sådan ud :w00t::laugh::crazy::tongue:

Det er bare i orden :wink: - er nemlig heller ikke sket super meget :blush: .... Men er så småt ved at komme i gang igen - er nemlig meget lidt jeg har fået trænet de sidste par måneder :innocent: .... Så har ikke problemer med knæet, men kan allerede nu mærke at jeg skal passe lidt på :dry::mad::nonono: Dårlig stil at kroppen ikke kan holde til det når man nu gerne vil i form :laugh::devil::laugh: .... Så jeg skruer lige lidt ned indtil jeg er kommet igang igen :superman::cheer:..

Hehe - og tak :bigsmile: .... og nej ikke dårlig, men ku nemlt blive bedre :devil::w00t: ..

btw; så jeg dig så ikke i grøndalscentret i aftes??? På vej ud til omklædningen ? :unsure: tror det var dig :laugh:

:yo: Cat

Tjo - kan kun tale for mig selv. Er som regel yderst dygtig ud i disciplinen: Har holdt træningspause -> vender tilbage og regner med, at jeg kan det samme som før pausen. Kan jeg som regel også, men det hævner sig *kan ikke gå 2 dage efterfølgende* :devil::laugh:

Hmm - Jeg var i allefald i Grøndalscenteret igår :smile: Du må virkelig hive fat i mig - eller den du nu tror er mig :tongue: næste gang. Vi må da snart præsenteres :bigsmile::flowers:

:ninja: krams,

Link to comment
Share on other sites

Tjo - kan kun tale for mig selv. Er som regel yderst dygtig ud i disciplinen: Har holdt træningspause -> vender tilbage og regner med, at jeg kan det samme som før pausen. Kan jeg som regel også, men det hævner sig *kan ikke gå 2 dage efterfølgende* :devil::laugh:

Hmm - Jeg var i allefald i Grøndalscenteret igår :smile: Du må virkelig hive fat i mig - eller den du nu tror er mig :tongue: næste gang. Vi må da snart præsenteres :bigsmile::flowers:

:ninja: krams,

Hehe :bigsmile: - Den kender jeg godt :devil::laugh: ...

Ville også ha' hevet fat i dig hvis det ikke var fordi vi var midt i træningen - blev bare nødt til at hoppe ud og fylde vanddunke (der var fuldstædig vanvittig indelukket i hallen - holder ikke med de der loftvinduer når der ikke er udluftning eller mulighed for at åbne døre :nonono::superman: - men så sveder man da bare det mere :crazy::blink::tongue: )... Men hvis du er den jeg tror du er gik du sammen med et par fyre og lignede en der lige havde trænet... og kl var omkring kvart i 8... måske 20 i.. :superman: ....

Og jeps... vi skal præsenteres :boobs::slut::w00t: :4thumbup: :cheer::superman::devil:

Edited by Cat
Link to comment
Share on other sites

G'aften :bigsmile:

I går blev det ikke helt til så meget coretræning som jeg kunne ha ønsket, men jeg fik da lavet lidt... på jobbet valgte jeg at sidde på en swissbold i stedet for en kontorstol... så det alene gav lidt... og når der ikke lige var kunder sad jeg og lavede lidt stille og rolige øvelser, især bækkenkipninger.... var også et par gange oppe og sidde på knæ på bolden og lavede forskellige bevægelser for at udfordre balancen.. men en egentlig coretræning blev det ikke til :innocent::blush:

Her til aften har den stået på en gang basket :devil: ..... Det er sååååå sweeeeeeeeeeeeet :yo::cheer::superman: ... Glemmer altid hvor meget jeg savner det når jeg ikke spiller :tongue: - også selvom det engang imellem ser sort ud med spiller og sådan :innocent: .... Men endnu en super træning med en masse kamp.... tempoet virkede dog generelt lidt langsommere i dag :nonono: .... Så kan jeg jo bare lære at ta mig sammen :devil::w00t: ....

Da min kære søster sku' låne bilen smed jeg den lige hjem til hende efter træning og joggede hjem :bigsmile: faktisk ret afslappende og meget rart - hvis det ikke lige var for den taske jeg havde valgt at ta med :crazy: selvfølgelig sådan en tøse en man kun har over den ene skulder (og så endda er nogenlunde stor) :nonono: ...

Lige før min træning (tjae - egentlig var den nok gået i gang men jeg havde glemt min vand :4slap:) stødte jeg hurtigt på taninja'en :ninja: i omklædningsrummet... Så fik vi endelig sagt hej :bigsmile::cheer: også selvom det var et hurtigt og noget forvirret et af slagsen :tongue::w00t: .... Super :4thumbup: .....

/Cat

Link to comment
Share on other sites

Lige før min træning (tjae - egentlig var den nok gået i gang men jeg havde glemt min vand :4slap:) stødte jeg hurtigt på taninja'en :ninja: i omklædningsrummet... Så fik vi endelig sagt hej :bigsmile::cheer: også selvom det var et hurtigt og noget forvirret et af slagsen :tongue::w00t: .... Super :4thumbup: .....

/Cat

Yeah.... det var godt lige at få hilst og ikke bare se skyggen af hinanden :laugh: Vi tager :blahblah: en anden god gang, når der er plads til det.

:ninja: krammere, Tania

Link to comment
Share on other sites

Den her har jeg lige fået på mail :blink: ... Den er sikkert gammel, men synes alligevel det er lidt underligt :wink: ... noget er selvfølgelig bare tilfældigt, men alligevel lidt sjovt på en ubehagelig måde :cry: ...

1) New York City har 11 bogstaver

2) Afghanistan har 11 bogstaver

3) Ramsin Yuseb (Terroristen som truede med at ødelægge Twin

Towers i 1993)har 11 bogstaver

4) George W Bush har 11 bogstaver

Dette kunne have været ren tilfældigt, men det bliver mere

interessant:

1. New York er den 11. stat

2. Fly 11 havde 92 passagere ( 9 + 2 = 11)

3. Fly nummer 77 som også ramte Twin Towers, havde 65 passagerere (6 + 5 = 11)

4. Tragedien skete 11. september, eller også kendt som 9/11 ( 9 + 1 + 1 =

11)

5. Datoen er lig "US emergency services" telefonnummer 911 (9 + 1 + 1 = 11)

Fortsat tilfældighed? læs videre......

1) Totalt antal ofre på flyene som styrtede ned var 254 ( 2 + 5 + 4 = 11)

2) 11. september er den 254. dag i året ( 2 + 5 + 4 = 11)

3) Bombningen i Madrid skete 3.11.2004 ( 3 + 1 + 1 + 2 + 0 + 0 + 4 = 11)

4) Tragedien i Madrid skete 911 dage efter Twin Towers tragedien.

Nu kommer noget som er endnu mærkeligere:

Det mest kendte symbol for USA, efter Stars & Stripes, er ørnen.

Følgende vers er taget fra Islams mest hellige bog, Koranen:

"For it is written that a son of Arabia would awaken a fearsome Eagle.

The wrath of the Eagle would be felt throughout the lands of Allah and while

some of the people trembled in despair still more rejoiced:

For the wrath of the Eagle cleansed the lands of Allah and there was peace."

Det var vers nummer 9.11 i Koranen.

Tror du stadig det er en ren tilfældighed? Prøv dette og check hvad du føler

bagefter:

Åbn Microsoft Word og gør følgende:

1. Skriv med store bogstaver: Q33 NY. Dette er fly-nummeret på det første

fly som ramte Twin Towers.

2. Marker Q33 NY

3. Ændr størrelse til 48 (behøver ikke blive ændret)

4. Ændr skrifttypen til WINDINGS (Evt. WINDINGS 1)

SKRÆMMENDE!

Link to comment
Share on other sites

:blink::blink::blink:

Hmm Spooky!

Kunne nu ikke lige prøve den sidste - Har ikke skriften i systemet!

Sally

Ja super spooky... men det er næsten det sidste der er det underligste :cry::tongue: ... Har lige prøvet at copy/paste, men det virkede ikke... sorry :innocent: ....

:cheer: Cat

Link to comment
Share on other sites

Er ked af at ødelægge konspirationsfesten, men:

Ramsin Yuseb er født Abdul Basit Karim og "Yuseb" er en oversættelse fra arabisk, der ligeså godt kunne oversættes yusuf, Yousef eller Youssef. Ydermere kan Ramsin oversættes som Ramzi. Altså er det muligt at kombinere navnet på flere lovlige måder og dermed nå frem til tallet 11.

Korenens vers 9:11 handler om bøn. Hverken "Ørn", eller "søn af arbaien" fremgår.

Der var intet fly der hed Q33. De to fly, der fløj ind i Twin Towers var henholdsvis American Airlines Flight 11 og United Airlines Flight 175.

Ah... Det lettede. :cool: Hader konspirationsteorier :smile::innocent:

Link to comment
Share on other sites

Hmmm... Jeg er født d. 9/5 kl. 6... er det så også lig 9 (5 plus 6 = 11) = 911

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:devil:MUHAHAHAHHAHAHAAAAAAA :devil:

Hehe - du ved jo godt jeg ikke tror på sådan noget :tongue: ... men ja du er total oooooooooooond :devil::devil::devil::devil::devil: .....

Er ked af at ødelægge konspirationsfesten, men:

Ramsin Yuseb er født Abdul Basit Karim og "Yuseb" er en oversættelse fra arabisk, der ligeså godt kunne oversættes yusuf, Yousef eller Youssef. Ydermere kan Ramsin oversættes som Ramzi. Altså er det muligt at kombinere navnet på flere lovlige måder og dermed nå frem til tallet 11.

Korenens vers 9:11 handler om bøn. Hverken "Ørn", eller "søn af arbaien" fremgår.

Der var intet fly der hed Q33. De to fly, der fløj ind i Twin Towers var henholdsvis American Airlines Flight 11 og United Airlines Flight 175.

Ah... Det lettede. :cool: Hader konspirationsteorier :smile::innocent:

Så er der jo ikke så meget sjovt ved det :dry: ... hmpf .... :laugh::tongue: ......

Mange tak for opklaringen - og super hyggeligt med besøg i loggen :bigsmile: ... Men det er jo overhovedet ikke sjovt når alt det der er rigtig cool bare er noget de har fundet på :nonono::nonono: ....

Gøgl siger jeg bare :laugh::tongue:

post-8533-1155302364_thumb.jpg

Værsgo.. ja.. ret spooky

Hehe - tak for hjælpen :4thumbup: ... og velkommen i loggen :w00t: ....

Ja! Bwwwwwrr..

:blink: Sally

:blink: Men det var slet ikke spooky't alligevel - flyet hed noget helt andet :innocent::nonono::laugh::tongue: ...

Så blev jeg da lidt klogere :devil: :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

AAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH .... Havde lige lavet en langt indlæg men kom til at slette det :4slap: .... Så jeg prøver igen - dog et lidt kortere version .....

I dag havde jeg aftalt at træne med Kauf :bigsmile: - faktisk meget længe siden vi har trænet sammen - men da drengen kom beklagede han sig over smerter i ryg og skulder :crazy: .... Så han fik mig til at manipulere hans ryg - hvilket jeg faktisk tror hjalp lidt :bigsmile: , men resten af (eller rettere hele) træningen ku' han så ikke rigtig lave noget i.... Så nogen fællestræning blev det ikke til :nonono: - men alligevel hyggeligt at være der samtidig :4thumbup: ....

Blev til

OH Squat

4x15x20

Walking Lunges

4x8

Bulgarian Squat (tror jeg den hedder)

4x8

BP

1x15x20

1x12x30

1x6x40

1x8x40

1x1x50

4x3x50

OA DB Press

1x8x11

3x8x12

Seesaw Press

1x6x11 :crazy:

OA stående DB SkulderPres

1x8x9 :crazy:

De 2 øvelser ku jeg bare overhovedet ikke lave pga lænden :crazy::dry::mad::nonono::unhappy: ..... møgbæ....

Kragelaterals

3x8x8

Ass. Chins (hvor Kauf agerede assistent - mange tak for det :4thumbup: )

4x5xmig minus en masse

plus nogle forsøg hvor det bare ikke helt fungerede :laugh::w00t::tongue: ... Af en eller anden grund synes jeg åbenbart at den øvelse var super underholdende :blink: - jeg ku slet ikke la vær med at grine :innocent: .... TØS :slut: ....

BO DB Rows

3x8x22

Træk til bryst

2x8x33 :blink: Havde absolut ingen energi tilbage :laugh: - så valgte at stoppe der og ikke engang prøve at lave worksets :blush: ... Så kan jeg lære at spise noget mere inden styrketræningen :4mewantfood: ... De 600kcal jeg havde fået i løbet af i dag var i hvert fald ikke nok :tongue: ...

Hypers

3x10

En ok træning, men jeg kan godt mærke at det er noget siden at jeg sidst har trænet rigtigt :blush: .... Og lænden er stadig helt dum :dry: ... Glæder mig bare til den forhåbentlig begynder at opføre sig normalt igen (hvis den overhovedet kan huske hvordan det er) :nonono: ..

Ha' en dejlig fredag aften :banana:

:yo: Cat

Link to comment
Share on other sites

Ass. Chins (hvor Kauf agerede assistent - mange tak for det :4thumbup: )

4x5xmig minus en masse

plus nogle forsøg hvor det bare ikke helt fungerede :laugh::w00t::tongue: ... Af en eller anden grund synes jeg åbenbart at den øvelse var super underholdende :blink: - jeg ku slet ikke la vær med at grine :innocent: .... TØS :slut: ....

Det var simpelthen for underholdende :laugh:

Først får man et spark i kuglerne, mens man skal assistere og derefter hyler du af grin, så det må gøres om :laugh::laugh: Godt du skal se standup i aften - det lader til at du er varmet godt op :laugh:

EDIT: Nu må jeg vist hellere lige tilføje, at det IKKE var selve sparket i kuglerne jeg har fandt underholdende ved situationen :tongue:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

post-8533-1155302364_thumb.jpg

Værsgo.. ja.. ret spooky

Nej, hvor ultra plat...:blink: At folk dog har tid til at finde på sådan noget hokus pokus :sleeping:

Ser ellers godt ud med træningen, Cat :superman: Og synes godt nok du er sej i BP :4thumbup:

Keep it up, girl :o)

Rigtig go' weekend herfra :cheer:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share