Cat's log


Cat
 Share

Recommended Posts

Jeg er sikker på at det vil glæde den kære Kauf da han har en fjern idé om at han vil forsøge at gøre mig til vinterbader :tongue::innocent::blink::bigsmile: ... Jeg kan ikke helt finde ud af hvad jeg synes om ideen :laugh::unsure: , men så længe det er så forfriskende og lækkert som i dag er jeg klar på udfordringen (jeg er sikker på jeg kommer til at fortryde at jeg skrev det når vandet bliver lidt koldere :cold::tongue: )

Uha vinterbader, dét var ikke noget for mig. Men det skal vist bare prøves.. Så her til vinter når lille Danmark er dækket af sne, så er det bare med at komme i vandet med dig.. :tongue::cold::cold: Så "nøjes" jeg med et :bubblebath:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jeg ved ikke om man kan kalde det en træning, men dagens aktivitet er blevet til en rigtig god og lækker gåtur på stranden med tha vuf :4dog: i 1½time .... Vandet var simpelthen så tillokkende at jeg var nødt til at hoppe i hele 2 gange :devil: ... Det var super forfriskende :cheer: og skønt med det lækre vejr :sun: ....

Jeg er sikker på at det vil glæde den kære Kauf da han har en fjern idé om at han vil forsøge at gøre mig til vinterbader :tongue::innocent::blink::bigsmile: ... Jeg kan ikke helt finde ud af hvad jeg synes om ideen :laugh::unsure: , men så længe det er så forfriskende og lækkert som i dag er jeg klar på udfordringen (jeg er sikker på jeg kommer til at fortryde at jeg skrev det når vandet bliver lidt koldere :cold::tongue: )

/Cat

YYYYEEEEAAAHHHHH!!!!!!

Jeg VIDSTE at du havde det i dig - yesyesyes - du er sgu en vaskeægte viking! :wink:

Det bliver SPITZE und KLASSE, når vi når senere hen i efteråret/vinter. Derefter står den på varm the.. eller saft :tongue: og nyde se solen stå op ved Hellerup strand.

Her er en lille teaser, til hvad du kan glæde dig til - taget i november sidste år - Det er jo snart :wink::superman::devil::superman:

post-4596-1158865172_thumb.jpg

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Uha vinterbader, dét var ikke noget for mig. Men det skal vist bare prøves.. Så her til vinter når lille Danmark er dækket af sne, så er det bare med at komme i vandet med dig.. :tongue::cold::cold: Så "nøjes" jeg med et :bubblebath:

Hey Malene :bigsmile: og rigtig mange gange velkommen i loggen :cheer: ... Det er altid så hyggeligt med besøg fra nye ansigter :4thumbup: (hvis man kan kalde det det)...

:bubblebath: er heller ikke helt af vejen :innocent: ... Måske man kunne bruge et sådant som belønning efter den der :cold: oplevelse :wink: ... Men lad os nu se hvor meget det bliver til :blush: ...

Edited by Cat
Link to comment
Share on other sites

YYYYEEEEAAAHHHHH!!!!!!

Jeg VIDSTE at du havde det i dig - yesyesyes - du er sgu en vaskeægte viking! :wink:

Det bliver SPITZE und KLASSE, når vi når senere hen i efteråret/vinter. Derefter står den på varm the.. eller saft :tongue: og nyde se solen stå op ved Hellerup strand.

Her er en lille teaser, til hvad du kan glæde dig til :superman::devil::superman:

HJÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆLP :crazy: ... Der er en nøgen mand i min log :blink::nonono::unhappy::tongue: ....

Varm saft eller varm kakao er jeg med på :w00t: ... Så kan jeg jo altid lege tilskuer hvis jeg ikke kan klare mosten :surrender::cool::superman::wink: .... Men ja, indtil videre kan jeg godt gå som vaskeægte viking :devil: (der var da engang en vikingesmiley, men den er væk nu :unsure:)

Solopgang ved Stranden - det kan jeg ikke sige nej til i godt selskab :bigsmile::blush::wub::tongue: ....

Edited by Cat
Link to comment
Share on other sites

Dagens træning (lidt styrke):

Incline DB Press

1x10x14

4x8x16

Høj incline OA DB Press

1x10x8

3x8x10

Flyers

3x8x9

Pullover

3x8x17

BO DB Rows

4x6x24

Træk til bryst

1x10x33

1x8x40

2x8x38

Rumænsk DL

3x8x40 :crazy: Lænden :nonono:

Bulgarian Squats på ujævnt underlag

4x8

Mave på bold

3x12

og så blev det vist ikke til mere :wink:

På mandag skal jeg til endnu en undersøgelse pga lænden, jeg har lidt overvejet at fremprovokere smerten så jeg har ondt mandag - for nogle dage går det egentlig fint og der er jeg svær at undersøge fordi det ikke rigtig gør meget ondt... Men er det smart??? Jeg mener det er jo ikke vildt fedt bevidst at fremprovokere smerte, men heller ikke fedt hvis hun ikke finder noget pga at jeg ingen smerter har i de almene undersøgelser?

/Cat :cheer:

Link to comment
Share on other sites

Hej Cat. Noget skidt med din lænd. Synes ikke du skal fremprovokere smerten. Hellere finde frem til hvilke bevægelser (flexion, extension, rotation, lat. rotation - evt. sideglidning) / øvelser der fremprovokerer smerten. Men det er måske ikke konsekvent de samme bevægelser der skaber smerten?

Link to comment
Share on other sites

Hej Cat. Noget skidt med din lænd. Synes ikke du skal fremprovokere smerten. Hellere finde frem til hvilke bevægelser (flexion, extension, rotation, lat. rotation - evt. sideglidning) / øvelser der fremprovokerer smerten. Men det er måske ikke konsekvent de samme bevægelser der skaber smerten?

Hey Laush

Da både dig og Kauf var enige om at det ikke var en god ide at fremprovokere smerten valgte jeg selvfølgelig at følge jeres råd :bigsmile: . Et af problemerne er netop at det ikke áltid er samme bevægelse der forårsager smerten, det er varierende - dog er bevægelser af columna i saggitalplanet altid en sikker vinder :crazy: ...

Jeg har nu endnu engang blevet undersøgt og har fået en øvelse som jeg flittigt laver ca hver 2-3time... Det er en form for lateralflektion - ideen er at jeg skal ha øget min bevægelighed i venstre side da jeg er lidt mindre bevægelig her (har også tidligere, især i forbindelse med boldtræning, været opmærksom på at jeg har en "dårligere" side, min behandler synes dog det er så meget at hun vil forsøge at få løsnet op i den dårlige side). Desuden er jeg ret skæv i kroppen på en lidt underlig måde, noget jeg udmærket er klar over grundet diverse holdninsanalyser i forbindelse med studiet, men hun spurgte om denne skævhed først er opstået efter skaden :blink: ... Irriterende, men det ku' jeg ikke svare på - har nemlig aldrig fået lavet en holdningsanalyse før skaden :blush: ... Men hun nævnte at det eventuelt ku' være en form for kompensation som følge af lændeproblemerne :wink: ...

Spændende at se om det her kommer til at fungere - umiddelbart virkede det lovende og hun virkede fornuftig :smile: ...

/Cat

Link to comment
Share on other sites

Hey Malene :bigsmile: og rigtig mange gange velkommen i loggen :cheer: ... Det er altid så hyggeligt med besøg fra nye ansigter :4thumbup: (hvis man kan kalde det det)...

:bubblebath: er heller ikke helt af vejen :innocent: ... Måske man kunne bruge et sådant som belønning efter den der :cold: oplevelse :wink: ... Men lad os nu se hvor meget det bliver til :blush: ...

Tak for velkomsten :bigsmile: Jeg læser flittigt med i din log, synes den er spændende og så er det jo altid rart med en log fra en af samme køn :smile: Så kan jeg finde lidt inspiration og samtidig sammenligne.... :pumpin::cheer:

Link to comment
Share on other sites

Tak for velkomsten :bigsmile: Jeg læser flittigt med i din log, synes den er spændende og så er det jo altid rart med en log fra en af samme køn :smile: Så kan jeg finde lidt inspiration og samtidig sammenligne.... :pumpin::cheer:

Det var da så lidt :cheer:

Hyggeligt at høre at du læser med :bigsmile: ... Det er jo altid lidt svært at vide om der overhovedet er nogle der læser hvad man skriver :innocent: ... Så Tak :4thumbup: ...

og helt sikkert...

Tøselogs ROCKS :superman::devil::boobs::slut::w00t::cheer::yo: ....

Edited by Cat
Link to comment
Share on other sites

Det var da så lidt :cheer:

Hyggeligt at høre at du læser med :bigsmile: ... Det er jo altid lidt svært at vide om der overhovedet er nogle der læser hvad man skriver :innocent: ... Så Tak :4thumbup: ...

og helt sikkert...

Tøselogs ROCKS :superman::devil::boobs::slut::w00t::cheer::yo: ....

NEMLIG :4thumbup: :devil:

Ja man kan aldrig vide, jeg lader mig tro, at der er en hel masse som læser med i min log :laugh::tongue:

Link to comment
Share on other sites

:4slap: Glemte lige dagens træning :4slap:

Nåede kun en super hurtig og meget kort og overfladisk træning :nonono: ....

BP

1x15x20

1x12x30

1x10x40

1x4x50 (kom i tanke om at jeg ikke måtte spænde op pga lænden, så tog lidt lette uden opspænd i stedet :innocent: )

3x8x35 med benene på bænken

Incline Flyers

3x6x9

Pullover

3x6-8x18

DL - Blev nødt til så småt at prøve at se om jeg kan hode til øvelsen :wink: , så startede meget blidt ud, og lænden klagede ikke :cheer: ... men nu må vi se hvad den siger i morgen :unsure: ...

4x8x40

Walking Lunges

4x8

Ryg-træk-maskine-dims :laugh:

3x8x50

Bulgarian Squats - på blødt underlag og uden sko

3x8

Det var vist det :smile:

/Cat :yo:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning var en gang basketball :yo:... En fin træning med en hel del kampe :devil::cheer: ... Var i gang i ca 1½time - nice nok at lave lidt :bigsmile: , men har været lidt tung i hovedet hele dagen og det ku godt mærkes til træningen... :innocent:

/Cat

Link to comment
Share on other sites

:laugh: Har først set dit indlæg nu :laugh::4slap:

Tror det bliver et super arrangement, mit eneste problem er bare at jeg også har julefrokost den 10ende :innocent: - så det kan være en noget slatten Cat der kommer den 11 :blush::devil::wink: ....

Men mon ikke festhumøret kommer snigende når musikken spiller :cheer::boobs::slut:

Link to comment
Share on other sites

Som sagt var jeg ikke helt på toppen i går :dry: , og det var jeg absolut heller ikke da jeg vågnede i morges :nonono: ... Så jeg besluttede hurtigt at blive under dynen :innocent: ... Der har jeg så tilbragt det meste af dagen :blink: ... Har fået det lidt bedre, men er stadig lidt bleg og har lidt blanke øjne...

Kæresten synes dog det ville være godt for mig med en lille gåtur i den friske luft :walking: - Så vi gik en stille og rolig tur rundt om mosen (tog ca en times tid) :bigsmile: ... Meget rart at komme lidt ud :smile: .... Men en egentlig træning er blevet droppet i dag :cry: ...

:cheer: Cat

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning; 1time og 3 kvarters basketball :yo: ... En ok workout, men ku' godt mærke at jeg stadig var meget tung i det og nærmest ingen energi havde :nonono: ... Samtidig har jeg spist en masse i går og i dag for at være i kcal overskud mens jeg ikke var på toppen, dette betød at jeg ikke lige havde nået at fordøje det sidste måltid inden dagens træning :laugh: .. så udover at være lidt sløv og træt var jeg også mæt og udspilet - ikke rart når man skal løbe rundt :devil::laugh::tongue: ...

/Cat :cheer:

Link to comment
Share on other sites

Hejsa :cheer: ...

Havde planlagt en træning på arbejdet i aftes, men da vi havde ret travlt nåede jeg det simpelthen ikke :innocent: .... Det er der jo ikke så meget at gøre ved :wink: , men en enkelt gang styrke på en uge er bare ikke godt nok :nonono: ....

I dag er det min sidste medlemsdag i fitness.dk :bigsmile: - så fra i næste uge står den på nyt center :superman::devil::tongue: ... Så håber jeg at jeg bliver glad for det :smile: og kommer rigtig i gang igen... Føler virkelig ikke at jeg træner nok i øjeblikket, så det skal der laves om på... Overvejer at træne styrke en gang til om ugen, men igen er det demotiverende når min lænd nu er som den er og derfor sætter ret mange begrænsninger :dry: ....

Derudover har jeg bare generelt problemer med motivationen i øjeblikket - jeg er virkelig blevet dårlig til at :4whip: mig selv... Så det skal jeg blive bedre til :devil: - jeg tænker lidt at når nu jeg ikke kan træne styrke som jeg gerne vil, tjae - så må jeg jo blive lidt kreativ og begynde på noget stabilitet og noget lidt alternativt... Derudover skal jeg også ha' lidt mere gang i cardioen :laugh: ... Sådan set synes jeg måske bare at jeg er inde i en lidt dårlig periode og det hele skal forbedres :w00t: ...

Så planen er at jeg fra næste uge mindst skal

3 x "styrke"

3 x bold (de enkelte weekender hvor vi ikke har kamp skal der løbes lidt intervaller i stedet, dog med langsom opstart så jeg ikke laver overbelastningsskader på mig selv)

1 x løbe / anden cardio (for at komme i gang)

+ det løse (hvor planen er at jeg skal i gang med noget corestabilitet igen og ellers komme ud og danse lidt engang imellem :boobs: )

/Cat

Link to comment
Share on other sites

Hejsa :cheer: ...

Havde planlagt en træning på arbejdet i aftes, men da vi havde ret travlt nåede jeg det simpelthen ikke :innocent: .... Det er der jo ikke så meget at gøre ved :wink: , men en enkelt gang styrke på en uge er bare ikke godt nok :nonono: ....

I dag er det min sidste medlemsdag i fitness.dk :bigsmile: - så fra i næste uge står den på nyt center :superman::devil::tongue: ... Så håber jeg at jeg bliver glad for det :smile: og kommer rigtig i gang igen... Føler virkelig ikke at jeg træner nok i øjeblikket, så det skal der laves om på... Overvejer at træne styrke en gang til om ugen, men igen er det demotiverende når min lænd nu er som den er og derfor sætter ret mange begrænsninger :dry: ....

Derudover har jeg bare generelt problemer med motivationen i øjeblikket - jeg er virkelig blevet dårlig til at :4whip: mig selv... Så det skal jeg blive bedre til :devil: - jeg tænker lidt at når nu jeg ikke kan træne styrke som jeg gerne vil, tjae - så må jeg jo blive lidt kreativ og begynde på noget stabilitet og noget lidt alternativt... Derudover skal jeg også ha' lidt mere gang i cardioen :laugh: ... Sådan set synes jeg måske bare at jeg er inde i en lidt dårlig periode og det hele skal forbedres :w00t: ...

Så planen er at jeg fra næste uge mindst skal

3 x "styrke"

3 x bold (de enkelte weekender hvor vi ikke har kamp skal der løbes lidt intervaller i stedet, dog med langsom opstart så jeg ikke laver overbelastningsskader på mig selv)

1 x løbe / anden cardio (for at komme i gang)

+ det løse (hvor planen er at jeg skal i gang med noget corestabilitet igen og ellers komme ud og danse lidt engang imellem :boobs: )

/Cat

Jeg skal nok få banket noget motivation ind i hovedet på dig idag til KB-samlingen! :devil::devil: (på den gode måde :smile: )

Edited by BBRulez
Link to comment
Share on other sites

BBRulez - Det er bare en aftale :devil: ... Glæder mig squ lidt til at prøve det der KBstads, er total noob på området :innocent::laugh: .. Krydser bare fingre for at min lænd er klar på udfordringen :wink: ....

Glemte helt at skrive at det i går da trods alt blev til 1½ timers transportcykling - og en times dans :cheer::wub::tongue:

Edited by Cat
Link to comment
Share on other sites

BBRulez - Det er bare en aftale :devil: ... Glæder mig squ lidt til at prøve det der KBstads, er total noob på området :innocent::laugh: .. Krydser bare fingre for at min lænd er klar på udfordringen :wink: ....

Glemte helt at skrive at det i går da trods alt blev til 2 timers transportcykling - og en times dans :cheer::wub::tongue:

ja jeg er jo os n00bz0r :tongue: men vi har da noget tilfælles.. min lænd er max brændt aw' idag :tongue:

Link to comment
Share on other sites

ja jeg er jo os n00bz0r :tongue: men vi har da noget tilfælles.. min lænd er max brændt aw' idag :tongue:

Det skal nok blive skægt :superman:

Hej, smukke Cat!

Jeg skulle liiige kigge i din log, og så ville jeg smide en hilsen som tak for kigget.

Stay Cool

Oksen.

Hey Oksen :smile:

Hyggeligt med besøg i loggen :cheer: og velkommen til :yo::banana:

Mange tak for de venlige ord :bigsmile: ...

I always stay cool :tongue:

/Cat :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share