Cat's log


Cat
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dagens træning:

Partial Squats

1x10x20

5x8x50

DL

1x10x20

5x8x50

Yates Rows - meget let som led i genolptræning af min lænd

4x8x25

Pullover

4x6x20

Incline DB Press

4x6-8x13,5

skulderen er stadig dum, så kan ikke presse i øjeblikket - skuldertræning blev også droppet :nonono:

mave på swiss

4x15

og så var der vist ikke mere

:cheer: Cat

Link to comment
Share on other sites

Hey Sallypigen :cheer::slut:

Tak for reminderen :devil: ... Pengene er nu indbetalt og jeg glæder mig til at dukke op og være i festligt humør :superman::w00t::boobs: :4thumbup: :banana::cheer:

Coolio, Cat! :tongue:

Vi er vist 15 efterhånden, så det ser ganske fint ud. Skal nok blive hyggeligt. Go' mad, fint selskab og lidt til ganen er den sikre opskrift på en succesfuld fest. Ses om en måneds tid. :cool::smile:

Link to comment
Share on other sites

Coolio, Cat! :tongue:

Vi er vist 15 efterhånden, så det ser ganske fint ud. Skal nok blive hyggeligt. Go' mad, fint selskab og lidt til ganen er den sikre opskrift på en succesfuld fest. Ses om en måneds tid. :cool::smile:

Hey kongen :devil:

Jeg er sikker på at det nok skal blive godt :cheer: ... Bliver super også at få sat ansigt på dig :bigsmile: ... Så må jeg jo se om alle røverhistorierne er sande :tongue:

:superman: Cat

Edited by Cat
Link to comment
Share on other sites

Hola :cheer:

Startede dagen med en powerwalk på 20 min :walking: ... Da jeg var ret sent på den var tempoet højt :bigsmile: ... Umiddelbart efter fortsatte jeg på knæhold som varede 1 time og 15 min... En masse balance og knæstabilitets og styrkeøvelser efterfulgt af en lille løbetur og noget trappetræning :devil: ... det var squ cool nok :innocent::tongue::superman::w00t: ....

I aften står den på en gang basket :yo::devil::bigsmile: ....

/Cat

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag stod den på basket... men en ikke så god træning... vi spillede bare generelt dårligt :blush: ...

Onsdag; Styrke... fortsatte programmet, men kan ikke huske vægtene :4slap: ....

Torsdag: Basketball igen :yo: , plus nogle gåture :walking: ... Denne gang en rigtig god træning med godt tempo :devil: og høj intensitet :superman: ...

Fredag: Pause :innocent: .. Har valgt at slappe af i dag.. droppede træningen da jeg har fået at vide at jeg ikke skal presse pga skulderen.. så når jeg hverken kan træne ben og ryg rigtigt eller skulder/bryst er der ikke meget tilbage :laugh: ...

:cheer: Cat

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag stod den på basket... men en ikke så god træning... vi spillede bare generelt dårligt :blush: ...

Onsdag; Styrke... fortsatte programmet, men kan ikke huske vægtene :4slap: ....

Torsdag: Basketball igen :yo: , plus nogle gåture :walking: ... Denne gang en rigtig god træning med godt tempo :devil: og høj intensitet :superman: ...

Fredag: Pause :innocent: .. Har valgt at slappe af i dag.. droppede træningen da jeg har fået at vide at jeg ikke skal presse pga skulderen.. så når jeg hverken kan træne ben og ryg rigtigt eller skulder/bryst er der ikke meget tilbage :laugh: ...

:cheer: Cat

Afslapning sux :laugh: Måske har jeg spurgt før, men hvor spiller du pt?

Link to comment
Share on other sites

Afslapning sux :laugh: Måske har jeg spurgt før, men hvor spiller du pt?

I agree :innocent:

Jeg spiller lige pt i Brønshøj :yo: ... Stille og roligt... Spiller i 1div øst ( :tongue: )... Havde en meget ringe sidste sæson, men det tegner allerede bedre i år :superman::w00t: ... Men vi ender nok et sted i midten :blush: ...

/Car :cheer:

Link to comment
Share on other sites

Her i loggen har der siden sidste KB træning været snak om at prøve det af igen :w00t::superman::devil: :4thumbup: :cheer:

Jeg har spurgt MaxP om der er mulighed for at få lov at gæste DTU, og det lod til godt at kunne la' sig gøre :bigsmile: - men vil du ikke lige være sød at bekræfte :unsure: ?

Ved godt at planen var nordsjælland, men tænkte at det var lettere da der på DTU allerede er nogle KB - bare så os der ikke selv er i besiddelse af en også kan være med :innocent: ... - og Lyngby er også lidt nordsjællandsagtigt...

Af dem der har vist interesse her i loggen er (hvis jeg husker rigtigt :blink: ):

Cat

Kauf

Teddy

MaxP

BBRulez

Laush

DMB ( :tongue: )

Mightymouse

Så næste skridt er at vi skal ha' fundet en dato... Selv er jeg på kursus i næste uge - og skriver opgave i ugen efter, så hvis det skal passe med mig må det gerne være en dag i november :wink: ... Umiddelbart er sandsynligheden for at folk kan deltage vel størst i weekenderne? og før vi kan endelig fastsætte en dato er det væsentligt at MaxP kan den pågældende dag...

Men her er et par forslag, og så kan I jo skrive jer på der hvor det passer bedst hvir I stadig er interesserede... alle andre er selvfølgelig også velkomne :superman: ;

Lørdag d. 28 oktober

Cat

Søndag d. 5 November

Cat

Lørdag d. 18 November

Cat

Edited by Cat
Link to comment
Share on other sites

Men her er et par forslag, og så kan I jo skrive jer på der hvor det passer bedst hvir I stadig er interesserede... alle andre er selvfølgelig også velkomne :superman: ;

Lørdag d. 28 oktober

Cat

Teddy

Søndag d. 5 November

Cat

Teddy

Lørdag d. 18 November

Cat

Teddy

Link to comment
Share on other sites

Her i loggen har der siden sidste KB træning været snak om at prøve det af igen :w00t::superman::devil: :4thumbup: :cheer:

Jeg har spurgt MaxP om der er mulighed for at få lov at gæste DTU, og det lod til godt at kunne la' sig gøre :bigsmile: - men vil du ikke lige være sød at bekræfte :unsure: ?

Ved godt at planen var nordsjælland, men tænkte at det var lettere da der på DTU allerede er nogle KB - bare så os der ikke selv er i besiddelse af en også kan være med :innocent: ... - og Lyngby er også lidt nordsjællandsagtigt...

Af dem der har vist interesse her i loggen er (hvis jeg husker rigtigt :blink: ):

Cat

Kauf

Teddy

MaxP

BBRulez

Laush

DMB ( :tongue: )

Mightymouse

Så næste skridt er at vi skal ha' fundet en dato... Selv er jeg på kursus i næste uge - og skriver opgave i ugen efter, så hvis det skal passe med mig må det gerne være en dag i november :wink: ... Umiddelbart er sandsynligheden for at folk kan deltage vel størst i weekenderne? og før vi kan endelig fastsætte en dato er det væsentligt at MaxP kan den pågældende dag...

Men her er et par forslag, og så kan I jo skrive jer på der hvor det passer bedst hvir I stadig er interesserede... alle andre er selvfølgelig også velkomne :superman: ;

Lørdag d. 28 oktober

Cat

Teddy

Søndag d. 5 November

Cat

Teddy

Lørdag d. 18 November

Cat

Teddy

Link to comment
Share on other sites

Men her er et par forslag, og så kan I jo skrive jer på der hvor det passer bedst hvir I stadig er interesserede... alle andre er selvfølgelig også velkomne :superman: ;

Lørdag d. 28 oktober

Cat

Teddy

Laush

Søndag d. 5 November

Cat

Teddy

Laush

Lørdag d. 18 November

Cat

Teddy

Godt initiativ - håber det bliver til noget.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har spurgt MaxP om der er mulighed for at få lov at gæste DTU, og det lod til godt at kunne la' sig gøre :bigsmile: - men vil du ikke lige være sød at bekræfte :unsure: ?

Ved godt at planen var nordsjælland, men tænkte at det var lettere da der på DTU allerede er nogle KB - bare så os der ikke selv er i besiddelse af en også kan være med :innocent: ... - og Lyngby er også lidt nordsjællandsagtigt...

Det er jo snart længe siden jeg sagde det var en mulighed. Lidt er sket siden :wink:

Det havde nok været smart lige at snakke datoer med mig først, for d. 28. kan i hvert fald godt stryges.

De to andre datoer er ikke totalt umulige, men jeg er nødt til at se hvordan min kalender former sig og hvor meget jeg har at se til på det tidspunkt.

Hvis i andre er meget hooket på at få noget op og stå inden jul, så tror jeg det er bedst hvis det ikke kræver min deltagelse - men jeg skal da gøre hvad jeg kan for at finde tid til at være med. :cool:

Link to comment
Share on other sites

Det er jo snart længe siden jeg sagde det var en mulighed. Lidt er sket siden :wink:

Det havde nok været smart lige at snakke datoer med mig først, for d. 28. kan i hvert fald godt stryges.

De to andre datoer er ikke totalt umulige, men jeg er nødt til at se hvordan min kalender former sig og hvor meget jeg har at se til på det tidspunkt.

Hvis i andre er meget hooket på at få noget op og stå inden jul, så tror jeg det er bedst hvis det ikke kræver min deltagelse - men jeg skal da gøre hvad jeg kan for at finde tid til at være med. :cool:

Sorry Maxp :innocent: ...

Lidt er sket er det noget spændende? :tongue:

Ved godt det ikke var smart uden at tjekke med dig, men havde egentligt forstået at du var klar hvis det blev i november :wink: ... Det beklager jeg :bigsmile: .. Havde prøvet at fange dig på msn, uden held :wink: - og havde i min forvirring ikke lige overvejer en PM (hvem siger at kvinder kan multitaske :nonono: - jeg kan i hvert fald ikke når jeg også er i praktik og skriver opgave :laugh: - og så blev der skubbet lidt til mig fra andre sider :bigsmile: )....

Men kan fornemme at du ikke er så hooked på ideen, så prøver at komme på en anden løsning :cheer: ... det skal jo ikke være besværligt :bigsmile: ...

:yo: Cat

Link to comment
Share on other sites

Sorry Maxp :innocent: ...

Lidt er sket er det noget spændende? :tongue:

Ved godt det ikke var smart uden at tjekke med dig, men havde egentligt forstået at du var klar hvis det blev i november :wink: ... Det beklager jeg :bigsmile: .. Havde prøvet at fange dig på msn, uden held :wink: - og havde i min forvirring ikke lige overvejer en PM (hvem siger at kvinder kan multitaske :nonono: - jeg kan i hvert fald ikke når jeg også er i praktik og skriver opgave :laugh: - og så blev der skubbet lidt til mig fra andre sider :bigsmile: )....

Men kan fornemme at du ikke er så hooked på ideen, så prøver at komme på en anden løsning :cheer: ... det skal jo ikke være besværligt :bigsmile: ...

:yo: Cat

Tjoo, overgangen fra studerende til at skulle overleve i den virkelige verden, flytte osv - det er da lidt spændende. :cool:

Jeg kan ikke huske min præcise formulering, men det kunne godt have været noget i retning er "inden november".

MSN er jeg ikke så meget på, men PM virker altid - eller det dersens SMS :tongue:

Jeg synes idéen er glimrende, jeg kan bare ikke sige ja til forpligtelse af den type før jeg har et minimum at overblik over mit liv :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Hmm nogle andre ideer til hvor vi evt ville kunne være henne af??

Bliver en kold fornøjelse på en mark i Nordsjælland hehe

Vi må lige forsøge at blødgøre hjernerne :bigsmile: ...

Tjoo, overgangen fra studerende til at skulle overleve i den virkelige verden, flytte osv - det er da lidt spændende. :cool:

Jeg kan ikke huske min præcise formulering, men det kunne godt have været noget i retning er "inden november".

MSN er jeg ikke så meget på, men PM virker altid - eller det dersens SMS :tongue:

Jeg synes idéen er glimrende, jeg kan bare ikke sige ja til forpligtelse af den type før jeg har et minimum at overblik over mit liv :laugh:

Lyder sweeeeeeeeeeeeeeeeeeet :w00t: .. Tillykke med det hele :cheer: :4thumbup: ....

:laugh: Jeg kan heller ikke huske det præcist, men var overbevist om at du sagde i november :laugh::tongue: .... og ja - jeg ved det godt :innocent::4slap: ...

Det er helt i orden at du lige har brug for overblikket :bigsmile: , er bare lidt ked af at jeg har misforstået dig :unsure: ....

/Cat :yo:

Edited by Cat
Link to comment
Share on other sites

Lyder sweeeeeeeeeeeeeeeeeeet :w00t: .. Tillykke med det hele :cheer: :4thumbup: ....

:laugh: Jeg kan heller ikke huske det præcist, men var overbevist om at du sagde i november :laugh::tongue: .... og ja - jeg ved det godt :innocent::4slap: ...

Det er helt i orden at du lige har brug for overblikket :bigsmile: , er bare lidt ked af at jeg har misforstået dig :usnure: ....

/Cat :yo:

Tak tak - jeg håber sandelig også det bliver godt.

Hvis du er ked af det så håber jeg da kun det er fordi vi så nok ikke får noget på benene hos DTU.

Ud over det er der jo ingen skade sket :yo::bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Nå, jeg må hellere komme med et livstegn :bigsmile: ...

Har ikke fået trænet overhovedet på det sidste da jeg har været syg de sidste par uger... I slutningen af sidste uge blev det dog rigtig slemt og jeg har nu fået det en del bedre men er stadig en snotunge med lidt hovespine og ondt i halsen :nonono: ...

Jeg jeg fortsætter med at holde mig i ro og indtage en masse så jeg kan få mig noget energi og blive rask :cheer: ....

Fra onsdag til lørdag var jeg til ICST2006 i Odense, hvor jeg fik hilst på et par mol'ere... Var også et smut forbi OSK - super hyggeligt sted de har fået lavet :4thumbup: ... Mange tak for lån :bigsmile: - det var rigtig sødt af jer... Også selvom jeg ikke selv var i stand til at træne... men så ku' jeg jo være lidt efter nogle af de andre :devil: ....

Nå selve konferencer var super spændende - vild fed oplevelse med alle de store hoveder plus et par håndfulde andre meget meget kompetente mennesker... Selvfølgelig var jeg ret præget af at være møgsyg, så var ikke ligefrem i mit smilende sociale hjørne :wink: ... Men var sgu cool at deltage :4thumbup: :superman: .....

/Cat

Link to comment
Share on other sites

Stadig ingen træning - Stadig syg :innocent::nonono::blink::crazy::dry:

:superman: Cat

:crazy::cry: Øv, er dælme irriterende :sneaky2: Har også lige hængt med skuffen i en uges tid. Tror der er en ondsindet parasit, der angriber hårdt trænende tosser som os :laugh:

NÅ, men god bedring, og hyggeligt lige at få hilst på dig og din bedre halvdel :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share