Cat's log


Cat
 Share

Recommended Posts

Så er diæten skudt i gang :superman::w00t::cheer:

Starter dog godt idet jeg har en middagsaftale i aften :innocent: - men den har været planlagt i flere måneder, så den tager vi lige med :devil: ... Har timet indtaget resten af dagen så jeg forhåbentligt stadig er i underskud :smile:

Morgen:

2 æg

80g Tomat

50g Blomkål

50g Peberfrugt

80g Gulerødder

Mellem:

1 pære

Frokost:

70g Rugbrød

140g Tun

100g Tomat

100g Agurk

Mellem:

125g Fromage Frais

150g Frosne bær

Samlet indtag inden aftensmad 785kcal prot; 34%, Kulh; 44%, Fedt; 22%

Aften: Cafe besøg

God dag til jer alle

:cheer: Cat

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Uhhhhhhh - du er også høj.. og vi står faktisk lige og mangler høje spillere :tongue: Var det noget??? :4thumbup: .... Spiller stille og rolig bold i 1. div. i Brønshøj :wink:

Uhhhaa - tak for tilbuddet men nej :blush: selvom det river i mig indimellem så har jeg for lææææængst taget en beslutning om at have lange negle og så undvære basket :slut::laugh: der er ikke noget værre end negle på bolden når man skyder :rocketwhore:

GD :elvis:

Edited by Goldendreams
Link to comment
Share on other sites

Så kan jeg sgu bedre forstå der ikke var meget tilbage i buffeten til os andre!!

stuffed.jpg

:laugh::laugh::laugh:

Uhhhaa - tak for tilbuddet men nej :blush: selvom det river i mig indimellem så har jeg for lææææængst taget en beslutning om at have lange negle og så undvære basket :slut::laugh: der er ikke noget værre end negle på bolden når man skyder :rocketwhore:

GD :elvis:

Lidt tøs har man vel lov at være :boobs::slut: ... Hvis du sku' ændre mening - tjae så har vi en plads :devil::cool::yo: ... Så ved du at du er velkommen :superman::w00t: ....

:cheer: Cat

Link to comment
Share on other sites

Træning i går Mandag

Jeg havde super travlt da jeg skulle nå at træne på vej til noget mam og en tur i teatret :wink::w00t: ... Nåede ikke det store men det blev til følgende;

Walking Lunges

4x8

Rumænsk DL

4x10x40

Squatøvelser uden vægt

- en masse

Ass. Chins

3x6

BO DB Rows

3x8x22

Træk til bryst

3x8x40-45

Rotatorcufføvelser

- en masse

Mave på bold

3x16

og så nåede jeg ikke mere :blush:

/Cat :cheer:

Link to comment
Share on other sites

:bigsmile: G'aften :bigsmile:

I dag var baskettræningen aflyst og erstattet af et møde på arbejdet :wink: ...

Motionen er derfor blevet til 2x20min powerwalking :walking: i ok tempo... :bigsmile:

+ en lille løbetur efter mødet på arbejdet; 25 min med 5 mins indledende og afsluttende Powerwalk :innocent: , efterfulgt af 5 min på en cross trainer :laugh: ....

Er ikke blevet til det store, men lidt er vel bedre end ingenting :tongue: ...

Kosten i dag ligger indtil videre på 1430 kcal fordelt med p38/k43/f19 :4mewantfood: - Så det er noget lavt, håber på at få endnu et måltid senere :smile: .....

Link to comment
Share on other sites

STATS

Hoppede på vægten i dag for at finde ud af hvor slemt det egentligt stod til med vægtsituationen :blush: ... Ved ikke hvor præcist det var da klokken var ca 19, men giver vel lidt et billede alligevel :bigsmile: ...

Stats for diæt start;

Vægt: 78,7kg

Fedt%: 23,4

Fedtmasse; 18,4kg

FFM; 60,3kg

Ikke ligefrem et fantastisk resultat :innocent: - men så er der jo bare endnu mere plads til forbedringer :tongue::devil::w00t: ....

:cheer: Cat

Link to comment
Share on other sites

Hej igen :cheer:

Dagens træning :4flex: ;

Lateralglidninger

+ en masse squat øvelser uden vægt

Squat

2x10x7,5kg :laugh: (men i det mindste kan jeg nu lave øvelsen uden smerter :devil::cheer: - og skal starte helt fra bunden)

DL

1x10x20

2x8x40

2x8x50 - Igen kører jeg stille og roligt for at passe på lænden :innocent: - men er glad for at jeg i det mindste overhovedet er i stand til at udføre øvelsen :superman::w00t:

Yates Rows

3x10x20 - uden at lænde brokkede sig :superman: (første gang det er sket)

Træk til bryst

3x10x40

Rotatorcufføvelser

4 øvelser, 2-3 sæt, 15-25 reps

Straight arm lat pulldown

3x15x? (bare lige for at prøve den)

Var stadig lidt DOMS'et i benene, så valgte at droppe bulgarian squats :blush:

Efterfulgt at 15min på CrossTraineren :wink: ...

Prøver så småt at komme ind i en rytme - også selvom meget af min træning er genoptræningspræget :smile: ... Men man skal jo som sagt starte et sted :devil: ....

Ha' en super dag

:cheer: Cat

Link to comment
Share on other sites

G'aften :cheer:

Senere er det blevet til 2x20min :walking: i godt tempo :bigsmile:

:4mewantfood::4mewantfood::4mewantfood::4mewantfood::4mewantfood:

Dagens kost:

Morgen;

2æg

50g Peberfrugt

50g Tomat

80g Gulerod

-træning-

Frokost:

200g kartoffel (bage)

140g tun

50g ærter

50g peberfrugt

50g fromage frais

Mellem:

1pære

Frokost:

60g Rugbrød

150g Kalkun

100g Agurk

50g Tomat

Aften:

Wokret af

200g Kalkun

½løg

50g peberfrugt

50g grønne bønner

50g broccoli

100g ananas

+ lidt olie

Snack:

150g Bær

50g Fromge Frais

1æble

Samlet indtag; Kcal; 1608 fordelt på p38/k40/f21

Stadig lidt lavt indtag - men er ellers godt tilfreds :bigsmile: ...

:4mewantfood: :4mewantfood: :4mewantfood: :4mewantfood: :4mewantfood:

Edited by Cat
Link to comment
Share on other sites

G'aften

Dagens update:

1½ times basketball - var kun 5 der dukkede op så det blev en stille og rolig omgang halv bare 3-mod-3 :innocent: ... Ikke yderligere ophidsende, men meget sjovt og afslappende :yahoo::cheer:

:4mewantfood: :4mewantfood: :4mewantfood: Dagens Kost :4mewantfood: :4mewantfood: :4mewantfood:

Kcal: 1650

Protein 37%, Kulhdrat 39%, Fedt 25%

:4mewantfood: :4mewantfood: :4mewantfood: :4mewantfood: :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

Hejsa :cheer:

I dag bliver det ikke til den store mængde træning :innocent: - men forhåbentlig et par timers salsa :slut: ... Det tæller vel også med i regnskabet :4thumbup: :bigsmile::w00t: ....

:4mewantfood: :4mewantfood: :4mewantfood:

Kosten bliver ca til:

Kcal 1658

Protein 40%/ Kulhydrat 39%/ Fedt 21%

:4mewantfood: :4mewantfood: :4mewantfood:

-skal til at komme i gang med noget mere sundt fedt :devil: ...

God aften til jer alle

/Cat :yo:

Link to comment
Share on other sites

G'søndag formiddag :bigsmile:

Lørdagens træning: (var endnu engang noget tidspresset :innocent: - så det blev ikke til det store)...

Lagde ud med diverse squat øvelser og lateralglidninger af columna :wink: ...

Squat uden vægt (helt ned og strække lumbalculumna) 3x15

Squat - almindelige dybe

1x12x7,5

3x10x20

Rumænsk DL

1x10x40 - ku mærke at lænde slet ikke ville som mig :blush: såe...

3x10x20 i stedet :tongue:

Bulgarian Squats

3x8xmig på hvert ben - ujævnt underlag

BP

5x12x20 :superman: :4thumbup: :devil::w00t::wub: Jeg ku køre bænk smertefrit :4jumpy::firebounce::cheer:

Pullover

1x12x10

3x10x13,5 igen uden smerter :superman:

Mave på bold

3x15

og så blev det ikke til mere... en træning der var hurtig da jeg blot havde en god halv time at gøre godt med og blev nødt til at bruge en del tid på genoptræning af lænden :wink: ...

Så nåede ikke det store men alligevel en tilfredsstillende træning da skulderen ikke klagede over bevægelserne og lænden klarede squatten rigtig godt.. Så selvom vægtene er små, går det stadig i den rigtige retning :superman::cheer:

/Cat :yo:

Link to comment
Share on other sites

:4mewantfood: :4mewantfood: :4mewantfood: :4mewantfood: :4mewantfood:

Kosten i går lørdag;

Jeg skulle ind og se fodbold i parken i går eftermiddags og bagefter direkte videre til housewarming - så kosten blev nødt til at blive lidt på slump :innocent: ....

Inden afgang havde jeg indtaget 655kcal - idet jeg havde forsøgt at spare sammen... og det gik fint nok.. senere spiste jeg en enkelt frugt og købte en ordentlig gang salat med spinatbøf til aftensmad... Lidt senere blev det til en snack (da jeg kom hjem fra feeeeeeeest :w00t: ...

Alt i alt tror jeg det kom til at være passende, men har dog ingen ide om det :tongue: .. men hvis jeg sku ha været lidt i overskud er det også helt ok da mit underskud har været lige stort nok den sidste uge... Så er alt i alt meget tilfreds :bigsmile: ...

:4mewantfood: :4mewantfood: :4mewantfood: :4mewantfood: :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

:4mewantfood: :4mewantfood: :4mewantfood: :4mewantfood: :4mewantfood:

Kosten i går lørdag;

Jeg skulle ind og se fodbold i parken i går eftermiddags og bagefter direkte videre til housewarming - så kosten blev nødt til at blive lidt på slump :innocent: ....

Inden afgang havde jeg indtaget 655kcal - idet jeg havde forsøgt at spare sammen... og det gik fint nok.. senere spiste jeg en enkelt frugt og købte en ordentlig gang salat med spinatbøf til aftensmad... Lidt senere blev det til en snack (da jeg kom hjem fra feeeeeeeest :w00t: ...

Alt i alt tror jeg det kom til at være passende, men har dog ingen ide om det :tongue: .. men hvis jeg sku ha været lidt i overskud er det også helt ok da mit underskud har været lige stort nok den sidste uge... Så er alt i alt meget tilfreds :bigsmile: ...

:4mewantfood: :4mewantfood: :4mewantfood: :4mewantfood: :4mewantfood:

Cat du styrer sgu :superman: Så flot at du "sparer" sammen :4thumbup: og du har helt ret der skal være plads til feeeeeeest :banana3: :laugh:

GD :elvis:

Link to comment
Share on other sites

Cat du styrer sgu :superman: Så flot at du "sparer" sammen :4thumbup: og du har helt ret der skal være plads til feeeeeeest :banana3: :laugh:

GD :elvis:

Takker :blush: og right back at ya :4thumbup: :superman::w00t: ....

Hvad ville livet være uden plads til feeeeeeeeest og lidt sjov og ballade :slut::boobs: :banana3: :devil: ...

:cheer: Cat

Edited by Cat
Link to comment
Share on other sites

G'mandag :4thumbup:

Kosten i går var ikke særlig god :nonono: ... Kcalindtaget var passende, men slet slet ikke nok protein :dry::crazy: ... Men i det mindste hold kcalregnskabet da, så ikke så meget surmuleri herfra... Det skal jo bare gøres bedre :devil::devil::superman: ...

Dagens styrketræning:

Lagde ud med de vanlige Lateralglidninger

Squat

3x15xmig

5x10x20

DL

1x10x20

4x10x40

Yates Rows

4x10x30

BP

5x10x20

"Serratus"øvelse

3x10x20

Straight Arm Lat Pressdown

3x10x15

OA DB Press

4x10x9

Pullover

3x10x11

Træk til bryst

1x10x30

3x8x40

MP

5x10x15

og så kan jeg ikke lige huske om det blev til mere :4slap: og rækkefølgen er vist heller ikke lige helt rigtig :wink: .... Men en ok træning :w00t: - igen løfter jeg ikke de store vægte, men jeg kommer dog så småt i gang med både lidt bryst og skulder øvelser... Bliver bare nødt til at gå langsomt frem så jeg ikke river op i skaden :dry: ... og for lænde genoptræningen (og alle frivægtsøvelser der involverer denne region) gør det samme sig gældende... Så jeg føler lidt at det er spildt at træne når man nu ikke løfter vægte, men samtidig er jeg glad for at det går fremad og at jeg i det mindste kan lave øvelserne nu :w00t::cheer: ... Men der bliver taget babyskridt i øjeblikket og det næste stykke tid... Sku jo gerne være klar til det nye år :devil::devil::devil: ...

:yo: Cat

Edited by Cat
Link to comment
Share on other sites

:4mewantfood: :4mewantfood: :4mewantfood: :4mewantfood: :4mewantfood:

Kostopdatering

Dagens tal:

Kcal: 1572

Prots: 35%

Carbs: 39%

Fat: 27%

Ligger lidt lavt i kcal igen i dag :dry: ... Så kan være jeg tager en proteinshake inden sengetid :innocent: ...

:4mewantfood: :4mewantfood: :4mewantfood: :4mewantfood: :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

Hola :cheer:

I går var kosten næsten lige i skabet :4thumbup: ... Har ikke lige kostprogrammet ved hånden så kan ikke huske de eksakte værdier :blush: ...

Træningen i aftes stod på en gang basket - med rimelig godt tempo for en gangs skyld :devil: ... Så det var lækkert nok :w00t: ... Desværre vred jeg lidt om på min fod - så jeg bliver nødt til lige at ta den med ro nogle dage... Er ikke noget slemt, men er godt øm i dag - og ska jo gerne være klar til kamp lørdag :devil::superman: ... Såe ingen træning i dag onsdag :nonono: ...

Ved ikke om jeg melder afbud til basket i morgen og i stedet tager en gang upperbodystrength eller om jeg forsøger mig med lidt bold... Det må tiden vise :innocent::bigsmile:

/Cat :yo:

Edited by Cat
Link to comment
Share on other sites

DIÆT UPDATE

Efter uge 1:

Vægt; 76,9kg (78,7)

Fedt%: 21,6 (23,4)

Fedtmasse; 16,6kg (18,4)

FFM: 60,3 kg (60,3)

Niiiiiiiiiiiice :superman::w00t::cheer::firebounce::4jumpy: ....

SÅDAN!!!! fandme i orden, tøsen! - damn.. du æder stadig mere end mig selvom du er på skrump :tongue:

Link to comment
Share on other sites

SÅDAN!!!! fandme i orden, tøsen! - damn.. du æder stadig mere end mig selvom du er på skrump :tongue:

Det er jo kun fordi du er en fugl in disguise :tongue::w00t::firebounce:

:4mewantfood: :4mewantfood: :4mewantfood: :4mewantfood: :4mewantfood:

Dagens kost:

Protein 34%, Kulhydrat 40%, Fedt 26%.

Samlede kcal: 1624

:4mewantfood: :4mewantfood: :4mewantfood: :4mewantfood: :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

Det er ikke blevet til træning i dag :dry: ... Har været på skolen fra kl 8 og indtil for lidt siden og har stadig ca 40 sider der skal læses og en opgave der skal laves til i morgen... Så desværre må dagen i dag stå i læsningen og skolens tegn :innocent: ...

Det passer mig ikke rigtig :nonono: , men måske meget godt at foden får lidt pause... I morgen står den så på en let gang styrke (kamp lørdag) og lidt cardio :devil: ...

Dagens kost :4mewantfood: :

Samlet indtag: 1720kcal

Fordeling; p40% / k37% / f23%

Var egentlig ok til trods for at jeg ikke rigtig havde noget at spise til morgenmaden :wink: ...

Ha' en super aften

:yo: Cat :cheer:

Edited by Cat
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share