Cat's log


Cat
 Share

Recommended Posts

:superman::superman::superman:

Rigtig go' bedring søde Cat! :blush:

Kærligste hilsner

Sally :smile:

Mange tak skal du ha' super sally tøsen :bigsmile::cheer::superman: ... Glæder mig super meget til vi snart ses :superman::w00t: :4thumbup: ....

:crazy::cry: Øv, er dælme irriterende :sneaky2: Har også lige hængt med skuffen i en uges tid. Tror der er en ondsindet parasit, der angriber hårdt trænende tosser som os :laugh:

NÅ, men god bedring, og hyggeligt lige at få hilst på dig og din bedre halvdel :bigsmile:

:laugh: Jeg er sikker på at teorien om en ondsindet parasit der angriber den trænende befolkning :devil: er lige i skabet :laugh: :4thumbup: ...

Synes også det var super lige at få hilst på dig :bigsmile: - ér bare lidt ked af at vi ikke fik fikset din nakke :w00t::wink::tongue: ... Håber den er blevet bedre :bigsmile: ...

og tak for bedringsønskningerne :cheer: ...

God bedring, men du ved hva jeg har sagt der skal til :tongue:

Takker :bigsmile: - og ja :wink: ... TØS :tongue:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Synes også det var super lige at få hilst på dig :bigsmile: - ér bare lidt ked af at vi ikke fik fikset din nakke :w00t::wink::tongue: ... Håber den er blevet bedre :bigsmile: ...

og tak for bedringsønskningerne :cheer: ...

Nakken får det bedre fra dag til dag. Tror det er en af de små muller der bruges til at rotere knoppen fra side til side :dry: Men jeg skal nok ikke kaste mig ud i de vilde grappling stunts det næste stykke tid :sneaky2: Meeeen, så er der heldigvis en masse andet at kaste sig over :superman:

Link to comment
Share on other sites

det kaldes heksedoktor :wink:

Ja ja :tongue:

Nakken får det bedre fra dag til dag. Tror det er en af de små muller der bruges til at rotere knoppen fra side til side :dry: Men jeg skal nok ikke kaste mig ud i de vilde grappling stunts det næste stykke tid :sneaky2: Meeeen, så er der heldigvis en masse andet at kaste sig over :superman:

Godt det går framad :superman: ...

:laugh: Fed holdning du har der :cheer: - det ku jeg godt lære lidt af :blush::devil::w00t: .....

I går blev jeg simpelthen nødt til at bevæge mig, så hoppede i mosen og gik en tur på en lille time... Stille og roligt :walking: ... Men jeg var helt færdig bagefter :innocent::blink::crazy: ....

- ikke vildt fedt, især ikke fordi jeg havde regnet med at smutte til en gang bold senere :yo: ... Vi har kamp søndag, og igen tirsdag, og igen weekenden efter... Så vil gerne lige være med til den sidste træning inden de to første kampe :wink: ... Selvfølgelig aner jeg ikke om jeg skal spile - har jo ikke været til træning i 2 uger :unhappy: - så er ikke sikker på at the coach gider se mig til kamoen :innocent::devil: ... Men så kan jeg lære at blive rask :4whip: ....

God dag til jer alle

:cheer: Cat (som stadig er en hostende snotunge :nonono: )

Link to comment
Share on other sites

Ka' du så blive rask! :4whip:

Vi kan ikke have at du møder op til julefrokost helt dekonditioneret. Rommel og jeg er jo ved at arrangere forskellige sang-og-dans events, og i den anledning kræves det, at man er i lee' fysisk form.

Jeg arbejder på sagen :devil:

Tror squ ikke jeg kan være andet end dekonditioneret :innocent: ... Har jo i forvejen ikke kunne træne rigtig i 10måneder... og i det sidste stykke tid overhovedet ikke pga skulderskade oveni lænden.... Fantastisk :blink: ... og ved godt at jeg er fuld af undskyldninger :tongue: - men jeg prøver bare at komme udenom diverse sang events (hvilket jeg tror I alle vil sætte pris på :laugh: )....

Lee' fysisk form - det kommer jeg måske i igen engang :superman::w00t::devil: ..... Men først skal jeg blive rask og i gang igen - både med træning og diæt :4thumbup: :cheer: ... Men når nok ikke at være leeeeeeeeeeee' til midt november... så skal der i hvert fald ske underværker på et par uger :laugh: .....

:yo: Cat

Link to comment
Share on other sites

Hola :cheer:

I går bestod træningen af lidt oprydning og rengøring :blink: samt en super hyggeligt gåtur i byen med kæresten :wub: ... Dejligt :bigsmile: ....

I dag har vi så spillet kamp :superman: ... Jeg spillede selvom jeg egentlig ikke var helt klar endnu :innocent: , og klarede det faktisk ok selvom jeg var lidt sløv i det :laugh::wink: .... Men men men... VI VANDT :cheer::devil: :4thumbup: :superman::w00t: .... Det havde vi brug for efter sidste kamps nedtur :nonono: ... Så det var sweeeeeeeeeeeeeeeeet og niiiiiiiiiiiiiiiiiiceeeeeeeeeeee :yo: ...

I morgen stå den så på afslapning og måske lidt let cardio (afhængigt af hvordan jeg har det efter i dag :wink: ) da der er kamp igen på tirsdag :devil: ... Så styrketræningen må vente til onsdag - og så skal der bare krydses fingre for at jeg er blevet rask :superman: ....

Glæder mig lidt til at være frisk igen :w00t: - er en smule træt af det her skravlede noget.. :smile:

/Cat

Link to comment
Share on other sites

Hey snotnæse :shades:

Tillykke med sejren :w00t::clap: Det var supercool - selvom du så en smuuule brugt ud efter kampen :sleepy::wink:

Det er cool at du så småt er kommet igang med træningen igen, så skal du bare lige blive rask, så du kan skyde den af for alvor, når vi rammer det nye år :superman:

God bedring tøsen :wub::flowers::wink:

Link to comment
Share on other sites

Hey snotnæse :shades:

Tillykke med sejren :w00t::clap: Det var supercool - selvom du så en smuuule brugt ud efter kampen :sleepy::wink:

Det er cool at du så småt er kommet igang med træningen igen, så skal du bare lige blive rask, så du kan skyde den af for alvor, når vi rammer det nye år :superman:

God bedring tøsen :wub::flowers::wink:

Hey mr. skævben :tongue: ....

Takker :superman::w00t: :4thumbup: :devil: ... Brugt??? Neeeeeeeej da, jeg var frisk som en havørn :blink: - Du så selv alle mine koldbøtter :tongue::laugh: .... Seriøst, så var jeg fuldstændig færdig :crazy: - Så tror ikke jeg er helt frisk endnu :innocent: . hvilket man nok ku ha sagt sig selv :4slap: ....

Jep - Nu skal jeg bare lige ha' sygdommen væk så jeg også kan komme rigtig igang med genoptræningen af ryggen :bigsmile: - og krydser virkelig fingre for at jeg at jeg fyre den af i det nye år :cheer: ... tror dog måske at jeg vil være lidt påvirket psykisk og frygter stadig lidt hvordan det kommer til at gå når jeg skal igang med squatten igen :unsure: ... men lad os håbe at alt går godt :superman: ...

Tak :w00t:

:wub: Cat

Link to comment
Share on other sites

:cheer:

Jeg er godt brugt efter i går, så besluttede at dagens træning skulle holdes til et minimum :blush: ... Så tog en lille powerwalk :walking: på 40minutter i et godt tempo...

Desuden lidt rotatorcufføvelser :wink:

/Cat

Link to comment
Share on other sites

Må hellere lige få opdateret :innocent:

Denne uge har stået lidt i basketballen og afslapningens tegn :yo: ... Vi spillede kamp i søndags, i tirsdags og skal spille igen om lidt og i morgen... Så synes ikke lige dette var uge hvor jeg påbegynder styrketræningen igen efter sygdommen... Jeg har derfor udelukkende spillet bold, arbejdet og slappet af i denne uge (nårh ja - og så har jeg også været lidt i skole :wink: ).... Men jeg er ved at være ovenpå igen mht sygdom, det eneste der er tilbage nu er lidt rester af noget der engang var en forkølelse :smile: ...

Til dagens kamp finder jeg så ud af om kroppen stadig er påvirket (det var den både søndag og tirsdag :crazy: ) - hvilket jeg selvfølgelig krydser fingre for at den ikke er :devil: ....

Planen er så at jeg starter noget styrketræning langsomt op igen fra på mandag... og måske begynder at være lidt i kcal underskud :w00t: så jeg kan blive lidt lækker igen :boobs::slut: ... Kan godt li at være i kcal underskud i hverdagene op mod jul, så har jeg nemlig en undskyldning for at ku' spise maden til diverse julefrokoster - for jeg eeeeeeeeeeeeeeeeeeelsker mad, så det vil jeg ikke gå glip af :innocent::blush: :4mewantfood: :superman::w00t: ....

:cheer: Cat

Link to comment
Share on other sites

G'aften :cheer:

Jeg kom op i hallen til tiden og mødte en enkelt holdkammerat... I løbet af det næste kvarter dukkede der to mere op :blink: ... Så et kvarter efter at vi sku ha' mødtes var vi 4 spillere :crazy: ... Hvilket ikke ligefrem kan siges at være tilfredsstillende når modstanderne allerede er i gang med opvarmningen og er mødt 10 mennesker op :innocent: ... Men langt om længe kom spiller nummer 5 så - i mellemtiden havde vi kontaktet resten af holdet og der var åbenbart sket nogle misforståelser for vi blev ikke mere end 5... Så lidt overraskede over situationen smuttede vi ind på banen og fik varmet op :bigsmile: ...

Kampen gik i gang og gik overraskende godt :cool: ... Vi spillede stille og roligt og forsøgte selvfølgelig at få meget tempo ud af kampen - hvilket vi havde fin succes med :w00t: ... Efter første periode var vi overraskende nok foran med 5... Ved halvlegen havde vi fortsat stilen og var nu foran med 9... Efter 3 periode havde vi så et forspring på 12, men var smatidig ved at være godt trætte :innocent: ... Så kom de pludselig eksploderende :crazy: - fik et par nemme layups pga deres pres og vi begynde at bitche lidt pga trætheden og nogle dommerkendelser der ikke helt gav mening :laugh: .... Så pludselig fik de 15 points i træk uden vi overhovedet havde fået afsluttet :cry::nonono: ... Det er bare ikke godt nok....

Med 1 minut tilbage af kampen er vi altså nede med 6 points - hvilket ikke ser vildt godt ud.. men vi havde boldbesiddelse... så to hurtige points røg vores vej :cheer: ... Vi fik dem presset til at smide bolden væk og fik sat endnu et skud... Igen fungerede vores forsvar og vi fik endnu en chance - et drive som trak en fejl og dermed 2 straffe - første røg ved siden af :dry: , men det andet gik i og nu var vi bagud med 1 point med 18sekundertilbage af kampen... Heldigvis for os pressede vi en af deres spillere til at lave skridt og med blot 4 sekunder tilbage af kampen satte vi det sidste skud :cheer::devil: ... Så efter en lang nedtur formåede vi at lave comeback og score kampens sidste 7 points og dermed vinde :superman::w00t: .... Det var sååååååååå sweeeeeeeeeeeeet og nice :4thumbup: ...

:cheer: Cat

Edited by Cat
Link to comment
Share on other sites

Træning tirsdag :cheer:

1½times basketball :yo: ... Stille og roligt, men helt fin træning... Jeg synes dog at den gik ret hurtigt :devil::innocent::superman: .... Vi har to friweekender i træk, så tager det stille og roligt :4thumbup: ....

:cheer: Cat

Link to comment
Share on other sites

I dag nåede jeg lige en super super hurtig træning :laugh:

Tænkte at jeg ville lave lidt bare for at komme i gang... Så lagde ud med at ta 3 x 10 i alle øvelser, og løftede meget meget let.

Blev til følgende øvelser;

Lateralglidninger som jeg skal lave pga lænden - og som jeg ikke har været så flittig til at lave de sidste par uger :innocent::blush:

Squat (partielle, men lidt dybere end normalt)

DL

Lunges

Træk til Bryst

Yates Rows

Mave på bold

+ noget for rotatorcuff'en (5 forskellige øvelser med 3 sæt af 15 til 30 gentagelser)

Så lidt er vel bedre end ingenting :superman::tongue: - og så er jeg igang igen

:cheer: Cat

ps. De manglende Presseøvelser er pga skulderen som stadig driller :nonono: (synes squ stadig at jeg er en del skvattet i øjeblikket i forhold til normalt :crazy: - holder ikke :devil: )

Link to comment
Share on other sites

Hey :bigsmile:

Dagens træning var 1½ times basketball :yo: i et godt tempo :devil: ... Så det var lækkert :cheer: ... Ellers har dagen nærmest kun bydt på skole og læsning :nonono: ... Men sådan bliver det nok det næste stykke tid da jeg så småt er ved at komme i gang med eksamenslæsningen :wink: ....

:superman: Cat

Link to comment
Share on other sites

G'formiddag :bigsmile:

Lidt brugt er man vel efter julefrokoster både fredag og lørdag :blush: - Så tror dagen i dag kommer til at stå i sofaens tegn :innocent: ...

Føler lidt at min log efterhånden er blevet en rigtig skrive/undskyldningslog i stedet for en egentlig træningslog, hvilket desværre nok hænger sammen med at jeg bare ikke får trænet særlig meget i øjeblikket :blush: ... Men det skal der laves om på... Så PLEASE - vær efter mig og gi mig både :poking: og :4whip: når jeg har behov for det :devil: og det kommer jeg til at få i perioder... Især fordi jeg nu også går ind i eksamenslæsningsperioden, så kommer nok til at sku' priotere en del af min tid :wink: ...

Jeg har, som den intelligente læser nok har bemærket, i en tid gået og leget lidt med tanken om diæt :innocent: , og efter et par samtaler - dels med en vis Kauf og et par andre mol'ere - har jeg nu besluttet at det skal være...

Målet;

Fedtprocentsreduktion. Jeg ved ikke hvad min fedtprocent er på nuværende tidspunkt, men et realistisk bud er nok ca 25 (men den bliver målt i den nærmeste fremtid, har dog endnu ikke besluttet om det skal være på en fedt%vægt eller med tang)... Når jeg har fundet min nuværende fedt% vil jeg opsætte et reelt mål for hvad jeg skal ned på - men regner med at det måske er i omegnen af 16, afhængigt af hvordan jeg reagerer på det (bare for at prøve det)... Dette skal nåes inden Marts :devil: ... (om det er realistisk finder jeg ud af når jeg finder mit nuværende stadie)... Jeg kommer til at opsætte nogle mindre delmål på vejen, men de afhænger igen af min nuværende fedt%. :innocent:

Midlet;

Diæt; - vil sigte efter at ramme omkring 1800kcal dagligt. Hvis jeg en dag skal til julefrokost eller på anden måde har brug for en "refeed" dag vil jeg dagen forinden have en lowcarb dag...

Cardio; - Skal igang med lidt mere cardio, hvilket har været et mål for mig de sidste par måneder uden det egentlig er blevet til så meget :nonono: - så det skal der gøres noget ved nu :devil: ... Jeg spiller jo basket, hvilket jeg sætter ind under denne kategori :tongue: - og så skal der suppleres med lidt extra. Planen er at det især skal være i forbindelse med anden træning hvor jeg så afslutter med cardio :w00t: - biver nok hovedsageligt crosstraineren for at skåne mine knæ mens jeg stadig er "tung" :blush: ....

Styrke; - vil frem til jul være præget af genoptræning af min ryg, som er det allervigtigste. Herudover skal skulderen også komm i orden, men den er i fremgang så det skal nok komme snart... Men frem til jul vil det altså være et fullbodyprogram, stadig med restriktioner, og så må vi se hvordan ryggen har det til den tid :bigsmile: ...

Det var vist det for nu...

:cheer: Cat

Link to comment
Share on other sites

G'formiddag :bigsmile:

Lidt brugt er man vel efter julefrokoster både fredag og lørdag :blush: - Så tror dagen i dag kommer til at stå i sofaens tegn :innocent: ...

Føler lidt at min log efterhånden er blevet en rigtig skrive/undskyldningslog i stedet for en egentlig træningslog, hvilket desværre nok hænger sammen med at jeg bare ikke får trænet særlig meget i øjeblikket :blush: ... Men det skal der laves om på... Så PLEASE - vær efter mig og gi mig både :poking: og :4whip: når jeg har behov for det :devil: og det kommer jeg til at få i perioder... Især fordi jeg nu også går ind i eksamenslæsningsperioden, så kommer nok til at sku' priotere en del af min tid :wink: ...

Jeg har, som den intelligente læser nok har bemærket, i en tid gået og leget lidt med tanken om diæt :innocent: , og efter et par samtaler - dels med en vis Kauf og et par andre mol'ere - har jeg nu besluttet at det skal være...

Målet;

Fedtprocentsreduktion. Jeg ved ikke hvad min fedtprocent er på nuværende tidspunkt, men et realistisk bud er nok ca 25 (men den bliver målt i den nærmeste fremtid, har dog endnu ikke besluttet om det skal være på en fedt%vægt eller med tang)... Når jeg har fundet min nuværende fedt% vil jeg opsætte et reelt mål for hvad jeg skal ned på - men regner med at det måske er i omegnen af 16, afhængigt af hvordan jeg reagerer på det (bare for at prøve det)... Dette skal nåes inden Marts :devil: ... (om det er realistisk finder jeg ud af når jeg finder mit nuværende stadie)... Jeg kommer til at opsætte nogle mindre delmål på vejen, men de afhænger igen af min nuværende fedt%. :innocent:

Midlet;

Diæt; - vil sigte efter at ramme omkring 1800kcal dagligt. Hvis jeg en dag skal til julefrokost eller på anden måde har brug for en "refeed" dag vil jeg dagen forinden have en lowcarb dag...

Cardio; - Skal igang med lidt mere cardio, hvilket har været et mål for mig de sidste par måneder uden det egentlig er blevet til så meget :nonono: - så det skal der gøres noget ved nu :devil: ... Jeg spiller jo basket, hvilket jeg sætter ind under denne kategori :tongue: - og så skal der suppleres med lidt extra. Planen er at det især skal være i forbindelse med anden træning hvor jeg så afslutter med cardio :w00t: - biver nok hovedsageligt crosstraineren for at skåne mine knæ mens jeg stadig er "tung" :blush: ....

Styrke; - vil frem til jul være præget af genoptræning af min ryg, som er det allervigtigste. Herudover skal skulderen også komm i orden, men den er i fremgang så det skal nok komme snart... Men frem til jul vil det altså være et fullbodyprogram, stadig med restriktioner, og så må vi se hvordan ryggen har det til den tid :bigsmile: ...

Det var vist det for nu...

:cheer: Cat

You and me babe :shades: så er det bare dig og mig :4boxing: jeg er klar med alle mine :4whip: og selvfølgelig også lidt :cheer: når der er behov for det :wink:

:yo:

GD :elvis:

ps. hvor spiller du b-ball? Var selv en stooooooooor stjerne i mine unge dage :innocent::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Held og lykke med diæten. :smile:

Det dersens Diæt noget, er da en barsk en, her lige op til jul :crazy:

Du lee' :superman:

Hilsen Onkel T

Mange tak - I'm gonna need it :cool::blush::bigsmile: ... Tidspunktet er netop ikke velvalgt :innocent: , men kan jo ikke blive ved med at udskyde det :devil: ... Så går i gang nu, men tager nok en enkelt off-dag eller to i juledagene :w00t: ... Hvilket der også skal være plads til :bigsmile: ...

Takker :superman: - og super hyggeligt med besøg fra dig i loggen igen :bigsmile:

You and me babe :shades: så er det bare dig og mig :4boxing: jeg er klar med alle mine :4whip: og selvfølgelig også lidt :cheer: når der er behov for det :wink:

:yo:

GD :elvis:

ps. hvor spiller du b-ball? Var selv en stooooooooor stjerne i mine unge dage :innocent::laugh:

:yo: Det lyder super med både :cheer: og :4whip: 's ... og jeg skal nok gøre det samme hos dig :superman::w00t: ...

Uhhhhhhh - du er også høj.. og vi står faktisk lige og mangler høje spillere :tongue: Var det noget??? :4thumbup: .... Spiller stille og rolig bold i 1. div. i Brønshøj :wink:

Link to comment
Share on other sites

Og jeg der troede at du var sådan en nipset lille pige IRL...Du er jo MASSIIIIVE.... :4thumbup: Og har lægge som Steve'O har arme! :w00t::tongue:

Rommel

:laugh: Lille nipset pige er jeg skam ikke :laugh: .... Hehe - Tak tror jeg :unsure::tongue::wink: ... Tvivler dog på at mine lægge kommer i nærheden af Steve'O's arme - de er jo unreal :w00t::devil: ... Hyggeligt at få hilst på dig :smile:

Calves of DOOOOOOOOOOOOOOOOM :superman:

:laugh: Yes yes - ku være spændende at se hvordan de ville se ud hvis jeg begyndte at træne dem :laugh::devil::superman::w00t: .... Men de allerede på +10cm for både arme og hals, så tror bare jeg holder dem her :innocent: ...

:cheer: Cat

Edited by Cat
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share