Cat's log


Cat
 Share

Recommended Posts

Hola :cheer:

Blev helt fanget af at læse om situation i nat på Nørrebronx, så havde ikke så lang tid til træning :innocent:

Blev til følgende:

Squat

1x15x20

2x12x40

4x10x50

DL

1x12x40

1x10x50

3x8x60

1x15x40

Yates Rows

4x10x30

supersættet med

Walking Lunges

2x8xmig

Pullover

3x10x16

Db Press

2x10x11

5x6x13,5

Pec Deck

1x8x25 - av min skulder :crazy:

2x10x20 - generer stadig ret så meget

1x5x20 - arrrrrrrrgggghhhhhhhhhhhhhh :nonono:

supersættet med

MP

1x10x20

1 x miss

1x 4x20 - aaaaaaaaarghhhhhhhhhhhhhhhh :crazy: .... Skulderen sagde i den grad fra....

ikke mere træning til catten :mad::crazy::nonono::unhappy:

lortpismøgbælortpismøgbælortpismøgbælortpismøgbælortpismøgbælortpismøgbælortpismøgbælortpismøgbæ

NB! Havde tåre i øjnene på vej hjem... Ku ikke engang holde en flaske vand.... av av av av av.

Edited by Cat
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hej igen... :cheer:

Blev squ lidt sur på det hele i lørdags :nonono: - men det kommer jeg jo ikke ligefrem videre af :wink: ...

Lørdag eftermiddag tog kæresten og jeg lidt sydpå da vi var inviteret til noget festgøgl om aftenen - så endte med at være en super dag som blev sluttet af med noget dansecardio :banana::yahoo::boobs: ...

Vi overnattede og søndag formiddag bevægede vi os videre til svigerfamilien... Da vi kom var tha mutter på vej i skoven med en hest og spurgte om jeg ikke lige sku med - hvilket jeg pænt takkede ja til :smile: ... Så startede dagen i det lækre vejr med en lille 1½ time i skoven på hesteryg... Er alllllllllllllllllllt for længe siden jeg har redet sidst - det er så skønt :bigsmile: ....

Tilbage på gården fik jeg så en gang frokost før kæresten og jeg tog hundede og smuttede i skoven på en lækker gåtur... Mener det blev til ca 1½ også :unsure: .... Dejligt var det i hvert fald :wub: ...

Alt i alt en super lækker weekend...

/Cat :yo:

Edited by Cat
Link to comment
Share on other sites

Hola :cheer:

Mandag blev det ikke til en dyt, så der var dømt pausedag herfra... Havde nemlig glemt at jeg sku' til mødet på arbejdet, så det gik ud over træningen :unhappy: desværre... men sådan er det.....

I aftes stod den på en gang basket, så 1½ time i ok tempo... Spillede egentlig fint, men var alligevel en lidt tam træning... Ku' ikke rigtig komme op i gear og synes selv jeg tågede lidt rundt... Intensiteten kom heller ikke rigtig helt i top fra min side - desværre.... :mad: ... Det må jeg jo bare gøre bedre....

I morges vækkede Kauf mig og spurgte om jeg ikke sku med en tur i skoven med lidt kg på ryggen... Jeg havde squ lidt svært ved at komme ud af sengen ... men afsted kom vi... I bilen blev vi da enige om at lave turen lidt kortere pga regnvejr (yes yes - helt hardcore er man ikke endnu), så vi besluttede os for mosen i stedet :smile: ... Det blev til 1time og 15min med en 10kg vægtvest på... Hyggelig tur og rar måde at starte dagen på (især når man nu havde en fridag og endelig ku' sove længe) ....

Planen for denne uge;

Mandag: Hvile

Tirsdag: Basket

Onsdag: Gåtur + Styrke (Fullbody)

Torsdag: Basket + Gåtur

Fredag: Håber jeg kan nå en gang styrke :unsure: , men er ikke sikker da jeg har sent fri... Ellers en joggetur...

Lørdag: Styrke

Søndag: BasketKamp

/Cat :yo:

Link to comment
Share on other sites

Fik lige tid til en hurtig træning på jobbet... Tog sammenlagt 35 min. :superman: ....

Squat

1x15x15

3x10x35 - lidt dybere end jeg plejer

1x10x45

2x10x55

Rumænsk DL

4x10x40

supersættet med

Seated Shoulder PRess

2x10x10 - ku skulderen ikke li' så i stedet

Kragelaterals

2x10x8

Træk til bryst

3x10x40

supersættet med

Mave - lige

3x15xmig

Lunges

3x8xmig

supersættet med

Pullover

3x10x18

Incline DB Press

1x10x12

4x8x14

supersættet med

Rows i maskine

4x10x35

og det var så det... Rart at få lavet lidt :innocent::smile:

fortsat god aften

/Cat :cheer:

Link to comment
Share on other sites

Torsdag blev træningen aflyst... Så i stedet lagde jeg mig på sofaen og sov i 3 timer :unsure::crazy: ... Var helt færdig og var ret tung i hovedet :innocent::nonono: ... Senere kom jeg da op og var et lille smut i FitnessDKDK hvor jeg fik arbejdet lidt på teknikken i DL :smile: ... Tak til "tha Kauf" :superman: for korrektion :flowers: :4thumbup: ....

I går endte jeg med først at være hjemme 22.25 , så ingen træning fredag :unhappy: ....

:yo: Cat

Link to comment
Share on other sites

Nåede en hurtig omgang inden jeg smuttede hjem fra job :innocent: ...

Blev til

BP

1x15x15

1x12x25

1x10x35

3x8x45

1x10x35

Flyers

3x8x9

Straight Arm Lat Pulldown

3x10x15

Træk til bryst

3x8x40

BO DB Rows

3x8x20

Rumænsk DL

4x10x40

Bulgarian Squats

3x8

MP

2x20x15 (laaaaaaaaaaaaangsom udførelse)

Rygekstensioner

3x10

Mave på bold

3x12

og det var vist det.. er bange for at presse skulderen for meget, så holder en del igen :nonono: .. og der er kamp i morgen, så sku ikke lave det store :innocent: .....

Jeg håber på en gåtur senere :superman::bigsmile: ....

/Cat :cheer:

Link to comment
Share on other sites

Hola :cheer:

Kampen i går gik rigtig godt :4thumbup: ... Vi kom rigtig godt fra start og var vist foran med 19-4 :yo: ... Så en meget bedre start ku man ikke ønske sig... Resten af kampen var lidt mere lige, men vi holdt et konstant forspring på ca 10 point :wink:... Så endte for en gangs skyld med at vinde :cheer::firebounce::yahoo::4jumpy: ... men det havde vi også brug for efter en lang periode med dårlige kampe og mange aflyste træninger... Var sku lækkert :wub: ...

Efter kampen sku jeg lige en tur ud og nyde det aldeles lækre vejr :sun: ... Er jo nærmest ved at være forår.... Niiiiiiiiiiiiiiiiice :bigsmile: .... Så en gåtur på lidt over en time i dejligt selskab :wub: .... Dog uden belastning eller extra vægt da jeg tænkte benene sku' ha lidt pause efter kampen (spille 38min :shades: )....

Ha' en god dag

/Cat :yo:

Link to comment
Share on other sites

Hey igen :bigsmile:

Ugeplanen ser ca sådan her ud:

Mandag: Styrketræning - Fullbody

Tirsdag: Gåtur + Basket

Onsdag: Styrke - Hurtig fullbody (job)

Torsdag: Hvile / Gåtur

Fredag: Let styrke

Lørdag: Kamp

Søndag: Gåtur med oppakning

indtil videre...så må vi se om det holder :innocent:

/Cat :4whip:

Link to comment
Share on other sites

Ugeplaner er til for at blive brudt/ændret, men de er bestemt sjove at lave. :tongue:

Var der for øvrigt ikke noget med at du var igang med projekt "bliv endnu mere lækker til sommer"? :cool:

Jeg plejer faktisk også at holde dem nogenlunde :innocent: ... I hvert fald engang imellem....

Jo det var der noget om :tongue: .... Men ikke så meget for at oppe min lækkerhed - men der var planer om at jeg sku ta' lidt på rent massemæssigt :superman: .... Og begynde at køre 2 split og vægte styrketræningen lidt højere :bigsmile: ... Men først når basketsæsonen er ovre.. og vi har to kampe endnu :smile: .... Problemet er bare lidt at min skulder ikke rigtig kan holde til en splittræning da den brokker sig både ved bryst og skulder - så det tyder ikke så godt.. men jeg synes snart den skal være i orden igen :laugh::laugh::laugh: .... I hvert fald hvis det står til mig....Men ved ikke helt om den er enig :unsure: ....

Har også planer om at forsøge mig med noget diæt igen, men eftersom jeg har været ret sygdomspræget den sidste måneds tid har jeg sørget for at være i overskud :innocent: .... og nu gider jeg ikke rigtig gå i gang fordi jeg alligevel skal på ferie fra den 29ende :yahoo: hvor det bogstaveligt talt vil være umuligt og uhensigstmæssigt at være i kcal underskud.... Både under turen og op til :nonono: ....Så de planer er også lige på hold indtil jeg er hjemme igen engang midt i april :tongue: .... Glæææææææææææder mig som et lille barn :firebounce:

/Cat

Edited by Cat
Link to comment
Share on other sites

G'aften mol :smile:

Dagens Træning:

DB Press

1x10x11

5x6x16 :superman: (skulderen klarede den)

Pullover

3x8x18

Flyers

3x8x9

Seesaw Press

3x8x10

Yates Rows

4x8x30

Træk til bryst

5x7x45

Mave - lige (supersættet med de andre øvelser)

3x12

Mave - Skrå (supersættet med de andre øvelser)

3x8

Step ups

1x10x20

4x8x40

DL

1x10x40

3x10x50 stille og rolig - ku mærke lænden var lidt træt efter kampen i går :smile:

Smal BP

3x15x20

og så blev det ikke til mere... har en aftale om lidt, så havde lidt småtravlt :tongue::tongue:

Rigtig god aften :cheer:

/Cat :yo:

Link to comment
Share on other sites

Goddag :superman:

Dagens første træning: 1 times rask gåtur med oppakning... Pakkede den nye vandretaske og fyldte i så den vejede omkring 15kg - bl.a. en 10kg's vægtvest (jeps - de kan bruges til meget)... Nå, men tasken smed jeg på ryggen og begav mig ud i det lækre vejr :4thumbup: ... Så kunne man jo altid drømme sig lidt væk - og lade som om at man var ude i naturen og ikke inde i byen.... På turen gik jeg bl.a. gennem nørrebroparken og må indrømme at det er for længe siden jeg har været der... Det her byfornyelsesprojekt er i fuld gang og parken er mildest talt i byggerod.. Så en rigtig skøn tur var det ikke rent naturmæssigt, men assistentkirkegården var nogenlunde hyggelig som altid :bigsmile: .....

Lækkert lige at få rørt sig lidt.... og jeg synes godt nok den 29'ende nærmer sig hurtigt :superman::yahoo::4jumpy: ....

Senere står den på en gang basketball og indtil da; opgaveskrivning :innocent:

/Cat :yo:

Link to comment
Share on other sites

Hey igen :bigsmile:

Ugeplanen ser ca sådan her ud:

Mandag: Styrketræning - Fullbody

Tirsdag: Gåtur + Basket

Onsdag: Styrke - Hurtig fullbody (job)

Torsdag: Hvile / Gåtur

Fredag: Let styrke

Lørdag: Kamp

Søndag: Gåtur med oppakning

indtil videre...så må vi se om det holder :innocent:

/Cat :4whip:

Der er sket lige ændringer i planerne, så ugeplanen ser nu ca sådan her ud i stedet;

Mandag: Styrketræning - Fullbody

Tirsdag: Gåtur med oppakning + Basket

Onsdag: Gåtur i sand

Torsdag: Hurtig Styrke - Fullbody (job) + lidt salsa

Fredag: Gåtur med oppakning

Lørdag: Kamp

Søndag: Gåtur med oppakning + Styrke (Bryst/skulder/mave)

Mandag: Styrke (Ben/Ryg)

Det sku' vist være det....

/Cat

Edited by Cat
Link to comment
Share on other sites

Hola :cheer:

Her til aften blev det til 1½ times baskettræning :yo: ... Igen var jeg lidt sløv i optrækket og min mave opførte sig lidt underligt (hvilket den også gjorde i aftes :crazy: )... Men en ok træning - og altid lækkert at få spillet lidt bold :4thumbup: :superman: ....

I morgen går turen til det nordsjællandskenår jeg er færdig på hospitalet :bigsmile: ... Det skal nok blive hyggligt :smile: ....

/Cat :yahoo:

Link to comment
Share on other sites

Halløj :cheer:

Resten af ugen gik lidt i vasken i forhold til det planlagte :blush:

Onsdag kom jeg til nordsjælland og fik gået en super lækker tur på stranden med kæresten og hunden :wub: ... Tror det blev til 1½times tid med solnedgang og det hele :bigsmile: ... Lækkert....

Torsdag på jobbet var der lidt småtravlt, der var en ny som sku læres op, og jeg havde pludselig fået en opgave der sku afleveres fredag - så nåede ikke at få trænet :nonono: ... Til gengæld blev det til 2 x 30mins transportcykling og noget salsa :yahoo::4jumpy: .... Så lidt blev det alligevel til...

Fredag var jeg fuldstændig smadret - havde ellers tænkt mig at træne styrke her når jeg nu ikke nåede det torsdag, men faldt simpelthen i søvn og kunne slet slet ikke komme i gang :crazy: ... Da jeg endelig vågnede havde jeg kun 15min til en aftale med en veninde - lettere stressende, men det blev til en hyggelig aften med standup og det hele :firebounce: ....

Lørdag stod den på en basketkamp. Vi spillede en rigtig god kamp, men tabte desværre da de havde en spiller vi simpelthen ikke ku' stoppe... irriterende når hun er helt i balance og scorer med 3 af vores spillere i hovedet på hende :wink: ... Men sådan er det jo :smile: ...

I dag har jeg været ude og se nogle veninder spille semifinaler - så det var rigtig sjovt... Især fordi de rigtige vandt stort :superman: .... men kan virkelig mærke at det kribler i fingrene når jeg ser sådanne kampe - får squ altid lyst til at begynde at ta basket lidt mere seriøst og spille lidt mere, men min fornuft siger mig at jeg ikke har tid til at træne basket 5dage om ugen plus kampe... :unsure: ...

/Cat :cheer:

Edited by Cat
Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

BP

1x20x20

1x12x30

5x10x40

Pullover

2x10x18

Flyers

3x8x9

Incline DB Press

3x6x13,5

3x10x10

Kragelaterals

3x8x9

Stående flyers

2x8x5

Lateral Raise

2x8x4

Mave Lige

3x12

Mave Lige - ben oppe

3x12

Div. udspændinger af nakken.

Det var så det for i dag :smile: ... Den planlagte gåtur med oppakning bliver sandsynligvis skippet - synes ikke lige at blæsten er det der trækker mest i mig lige pt mens jeg putter under dynen :blush: .... Så lidt dårlig stil herfra, men har haft travlt hele dagen så har brug for at slappe lidt af... :wink: ...

/Cat

Link to comment
Share on other sites

Ugeplanen :smile: : så må vi se om det går bedre denne gang :cheer:

Mandag: Styrke (ben/ryg)

Tirsdag: Basket

Onsdag: Hurtig Fullbody - Job

Torsdag: Kamp

Fredag: Gåtur med oppakning

Lørdag: Styrke - Fullbody

Søndag: Gåtur med oppakning

Torsdag får jeg udleveret en eksamenspatient som jeg skal lave opgave om. Opgaven skal afleveres mandag, så træningen er ikke sat til noget specielt i de dage...

Fortsat god aften

/Cat :yo:

Link to comment
Share on other sites

Træning mandag:

Squat

1x20x20

1x12x40

1x10x50

4x8x60 - lækkert :superman: , og lænden stabiliserede fint :4thumbup: .. ku dog mærke i sidste sæt at den var ved at være færdig...

DL

3x10x40 - ku mærke en underlig fornemmelse i begge balder i sidst sæt,..

1x8x40 - lænden var færdig... smerter igen :crazy: .. for første gang i flere måneder jeg har mærket til lænden... møg :nonono: ... kørte endda let når jeg lige havde kørt lidt tungere i squat...

Herefter div. lateral glides og ekstensioner

Herefter blev alt der satte krav til stabilitet i truncus droppet... ligeledes for resten af benøvelserne...

Træk til bryst¨

4x8x45

Ro-træk

4x10x30 (kørt meget langsomt og i fuld kontrol) - ville ikke sætte vgt på af frygt for at lænden sku' stabilisere...

Straight arm Latt rulldown

3x10x15

og det var det... en rigtig gang møg pga lænden :sneaky2::nonono::crazy:

/Cat (aka. tudefjæs)

Link to comment
Share on other sites

Hejsa

Træning i går onsdag: :smile:

Rumænsk DL

10x10x35 - kørte bare light weight for at skåne ryggen men stadig arbejde lidt med stabiliteten

supersættert med

DB Press

1x12x12

1x10x14

2x8x16

3x6x18 (Tror faktisk det er PR :cheer: )

Incline Flyers

4x8x9

Pullover

2x8x18

Træk til bryst

3x10x40

1x8x40

OA Ro-træk

3x8x10 med hver arm

Ryg extensioner på Bold

3x12

Mave på bold

1x10 til hver side (lænden brokke sig, så stoppede)

Lunges

2x8 (Kamp i dag torsdag)

samt 2 x 30mins transportcykling...

Ha' en super lækker dag.... :firebounce::yahoo:

:yo: Cat

Senere står den på sæsonens sidste basketkamp :yo: ....

Edited by Cat
Link to comment
Share on other sites

Hey Zoa-Boy :4thumbup:

Det går rigtig godt :cheer: ... Er i praktik i øjeblikket, så det er super... Men er færdig i næste uge, og så er det tilbage til skolebænken :bigsmile: ... Er stadig glad for studiet og synes det er super spændende - men da jeg overværede en operation den anden dag kriblede det lidt i fingrene :wink: ...

Hyggeligt med besøg fra dig i loggen :firebounce: ... er squ længe siden :innocent: ...

/Cat

Link to comment
Share on other sites

Hello :cheer: ...

Dagens træning: 1 basketkamp... Jeg spillede det dårligste længe, så ikke en særlig fed måde at slutte sæsonen på.... Godt nok noget møg - og humøret er langt fra i top....

/Cat

Link to comment
Share on other sites

Uhhhhhh... Så er der lige kommet stor pakke til Catten :cheer::firebounce::yahoo: ...

Sidder og er i fuld gang med at pakke op og prøve... :bigsmile:

Indtil videre er der

- nyt letvægtsvandreundertøj (boxers og t-shirt - har nemlig bunker af lange)

- Lækre lækre Mountain Hardwear Cohesion Pants (regnbukser) :smile:

- Supersweet Tatonka Windstopper Fleece

- letvægtsliggeunderlag (min gamle var gået i stykker)

- camelbag

- mm....

Det er fadme nice :bigsmile: .... Glæder mig mere og mere til at komme afsted :cheer::devil:

/Cat

Link to comment
Share on other sites

Jeeeessschh, jeg er en frækkert :superman:

Godt at høre det går godt og at du stadig er glad for studiet, men igen hvem har ikke lyst til at skære i andre :laugh::crazy:

Præcis :devil:...

Frækkert??? -Det har du altid været :wink::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share