Cat's log


Cat
 Share

Recommended Posts

Forresten kører kosten stadig :4mewantfood: .... Har ikke lige været på vægten, for plejer at veje mig når jeg er på job :bigsmile: .... og det har jeg ike været siden sidste lørdag... men næste gang jeg skal derud hopper jeg på igen... hvis jeg da kan vente så længe :bigsmile: ....

Rammer stadig ca 1800kcal om dagen :cheer: ...

/Cat

Du er altså bare super sej til det der Cat, respekt :4thumbup: Og så oven i en eksamensperiode - held og lykke med dem forresten, krydser for at det går zzzuper :superman:

Forresten har du da aldrig fortalt at du også har HardCore om lørdagen :superman: ... Der spiller jeg jo ikke basket i øjeblikket - så hvis det er ok vil jeg da rigtig gerne kigge forbi :cheer: .... Måske endda allerede på tirsdag, for vi havde vist et par afbud til baskettræningen :innocent:, så kan være at det bliver aflyst....

Det er vist en anden, der underviser lørdag.

Ihhh, ikke tirsdag... der kan jeg ikke komme :unhappy:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Du er altså bare super sej til det der Cat, respekt :4thumbup: Og så oven i en eksamensperiode - held og lykke med dem forresten, krydser for at det går zzzuper :superman:

Det er vist en anden, der underviser lørdag.

Ihhh, ikke tirsdag... der kan jeg ikke komme :unhappy:

Hehe :hehe: Mange tak :bigsmile: ... Nu må vi jo lige se hvad vægten siger inden jeg føler mig sådan rigtig sej :unsure::blush: .... Og et eller andet sted har jeg faktisk altid synes det var lettere i en eksamensperiode - tror det har noget at gøre med at der så er struktur på tingene, og så skal jeg ikke bruge energi på at finde ud af hvad jeg skal spise (jeg planlægger aftenen i forvejen :smile:) ...

Og tak for fingerkrydsninger... men der går lige et par uger endnu før det rigtig går løs :superman: ... Indtil da skal der lige skrives en opgave som jeg skal op og fremvise/forsvare... den starter på torsdag :wink: ...

Jeps, tjekkede lige... Det var ikke Mr. Guarden :nonono: ... Så bliver det jo nødt til at være en tirsdag :bigsmile: ... Men vi må se om det bliver i morgen, baskettræningen er ikke aflyst endnu - så det kan være at jeg har mine forpligtelser der :yo::devil::cheer: ....

/Cat

Link to comment
Share on other sites

Her til aften stod de på en omgang Capoeira :superman: ...

Super super sjovt som altid (eller de få gange jeg har prøvet) :cheer::wootdance::firebounce: ....

Går lidt og overvejer om jeg skal inddrage en fast ugedag til træning af Capoeira moves... Synes squ ikke helt det fungerer godt nok for mig når der kun er træning en gang om ugen :blush: ... Så en enkelt time med træning i at stå på hænder, balance i spark, vejrmøller, varianter mm. extra om ugen er vel noget jeg godt lige kan få klemt ind... Skal bare lige ha' fundet ud af hvor og hvornår :devil: ...

Nu går turen ind under dynen :smile::wub:

Godnat

Edited by Cat
Link to comment
Share on other sites

Mangler lige at lave en ugeplan for denne uge :smile:

Mandag: Capoeira

Tirsdag: Basket (hvis vi er nok :unsure:)

Onsdag: Kan desværre ikke nå morgentræning da jeg har timer fra kl 8 :nonono: . Så må nøjedes med Salsa :slut:

Torsdag: Styrketræning

Fredag: Joggetur / Gøgl

Lørdag: Joggetur / Gøgl / Styrke

Søndag: Hvile

Jeg trækker eksamensopgave torsdag som jeg skal bruge en hel del tid på den efterfølgende uge, så træning fra torsdag (regner med at træne styrke om morgenen inden vi trækker) og det næste stykke tid vil være ret tvivlsom... Søndag er på forhånd nærmest udelukket, og fredag og lørdag bliver jeg nødt til at ta' på dagsformen... Afhænger nemlig meget af hvordan det kører i gruppen :bigsmile: ...

Så en noget rodet ugeplan herfra :blush: ...

/Cat :yo:

Link to comment
Share on other sites

YEAH :devil::superman:

Netop kommet hjem efteren super lækker gang basket :yo: .... Vi var desværre alt alt for få (var kun 5 der mødte op :nonono: ), så fra start var stemningen lidt tung... Men vi startede med at lave diverse skudøvelser og begyndte så at spille :cheer: ... Det endte med at blive en super niiiiiiiiiiiiice træning :firebounce: .... og jeg var flyvende :superman: .... Lækker fornemmelse når det fungerer som det skal....

Selvom det var halv bane var intensiteten i top og jeg endte med at være godt brugt i mine ben :blush: ... Sidste kamp havde jeg nærmest intet tilbage at gi' af - dejligt fornemmelse :wub:

Så alt i alt en super træning

/Cat :yo:

Link to comment
Share on other sites

:4mewantfood::4mewantfood::4mewantfood::4mewantfood::4mewantfood::4mewantfood::4mewantfood::4mewantfood::4mewantfood::4mewantfood::4mewantfood:

Dagens kost endte på 1754kcal... Fordeling 30/45/25 :cheer: ....

Kører stadig... Ved ikke lige helt hvornår næste vejning bliver, ku' nemlig godt tænke mig at komme på vægten :bigsmile: ... Mest for at finde ud af om jeg skal regulere indtaget :blush: .... Men ejer ikke en vægt, og vil egentlig helst vejes på samme vægt hver gang for at følge udviklingen :bigsmile: ....

:4mewantfood::4mewantfood::4mewantfood::4mewantfood::4mewantfood::4mewantfood::4mewantfood::4mewantfood::4mewantfood::4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

Hola :cheer:

I dag er det blevet til 1½times salsa med tha Kauf :wub::bigsmile: ... Må indrømme at jeg faktisk synes det er ret skægt :blush: - også selvom jeg aldrig rigtig ville ha' troet det :wink: ...

Men danset det blev der :superman::devil::cheer::firebounce::yahoo::banana: ....

/Cat :yo:

Link to comment
Share on other sites

Min krop har de sidste dage været meget meget brugt og har haft en generel træthed i kroppen i dag... Er lidt bange for at det er pga kcal-underskudet, så overvejer at ta' en dag i weekende hvor jeg kan carb'e op igen :bigsmile: ... Ved godt at effekten er tvivlsom, men tror squ alligevel at kroppen har godt af det når den er så brugt som den er :blush: .... Og så er den psykologiske effekt altid god :banana: ...

Så umiddelbart holder jeg spisedag (stadig relativ sund, men med betydelig mere kulhydrat end på diæten) på søndag - så kan jeg kombinere det med den årlige pinseskovtur vi har tradition for i min familie :4mewantfood: ....

/Cat

Link to comment
Share on other sites

Da jeg vågnede i morges var jeg tung i hovedet og stadig ret brugt i kroppen... Så jeg har besluttet at carb'e op allerede i dag :innocent: ... Ikke noget med at gå amok i alting, bare spise noget brød og noget pasta og dermed være i kcal-overskud i dag :bigsmile: ... Det tror jeg kroppen vil blive glad for i længden...

Morgentræning (Styrke):

Squat

1x15x20

1x12x30

2x12x40

3x10x50

DL

1x12x40

4x10x50

- supersættet med diverse rotatorcuff og stabilitetsøvelser for skulderen -

Træk til bryst

4x10x40

- supersættet med -

Mave - lige

4x12

Siddende Træk (Row)

3x10x35

Straight Arm Lat Pulldown

2x15x10

BP

3x15x20

1x12x30

3x10x40

1x8x40

så opdagede jeg pludselig at tiden var løbet fra mig, så nåede desværre ikke mere :nonono: .... Men lidt er vel bedre end ingenting... Og er især en extra brystøvelse jeg godt lige ville ha' haft tid til - for skulderen var underlig i aftes, så der var planlagt ro til dem....

Nu; et hurtigt bad og så op pg trække eksamensopgave :superman: ....

/Cat

Link to comment
Share on other sites

Tak skal du ha' Candytøsen :cheer: ...

Logopdatering:

Så er der gået en uge... og den er gået rigtig rigtig hurtigt :bigsmile: .... også selvom det ikke ligefrem er træning der har fyldt :nonono: ... Men sådan er det jo altid i perioder... Men vigtigst er, at opgaven nu er afleveret :yo:...

Trak et nogenlunde oplæg til opgave, men synes at jeg manglede noget konkret... Resultatet er skam en ok opgave, men synes at den er meget blød til mit temperement.. Ku' godt ha' tænkt mig en mere fysioterapeutisk og fysiologisk tilgangsvinkel, men eftersom ordet "sundhedsfremme" stod i opgaveformuleringen og det desuden ikke var en særlig afgrænset målgruppe ku' det ikke være anderledes... Men mon ikke den alligevel er ok :bigsmile: ...

Men har ikke haft tid eller overskud til træning overhovedet, så sidste træning var en gang styrke i torsdags.... I weekenden forsøgte jeg at ta' til karneval for at danse, men mulighederne var ikke oplagte og mit hoved var helt blæst... Så det blev ikke til noget, andet end lidt hygge med kæresten :wub: ...

I aftes forsøgte jeg mig så med lidt Salsa med Kauf :flowers: ... Vi gik et kvarter før tid, da jeg ikke havde spist noget hele dagen og var helt væk... Var træt og sulten og manglede desperat energi... Trods dette, var det alligevel hyggeligt og skægt som altid :cheer: - Men kan det være andet når selskabet er godt :firebounce::banana::yahoo::superman:

Nu er planen at jeg skal tage opvasken for de sidste mange dage, rydde lidt op, gi' en enkelt massage og så forhåbentlig få trænet (efter en lur :wink: )... Og så har jeg allerede næste aflevering hængende over hovedet - den skal afleveres senest mandag kl 12.00... Men er noget mere lige til og overskuelig end den der netop er blevet afleveret...

Diæten har været lidt på hold, da jeg var tappet fra energi, havde hovedpine og begyndt at få dybe rander under øjnene, så carbede op i weekenden og har holdt kcal nede efterfølgende, dog uden at afveje mm... Men nu er jeg efterhånden klar til at starte op igen :4mewantfood: ... Så ingen problemer på det område :bigsmile:

Ha' en god dag

/Cat :cheer:

Edited by Cat
Link to comment
Share on other sites

Dagens træning :superman:

DB Press

1x12x11

3x10x13,5

1x8x13,5

Pullover

3x10x18

Liggende flyers

3x8x8

Straight arm lat pulldown

3x10x15

Træk til bryst

5x8x40

Mave - lige

3x12xmig

DL

1x12x20

2x10x40

2x10x50

2x10x60 easy peasy :cheer:

2x5x70 Første sær fløj op, anden haltede lidt med stabiliseringen pga træthed, så stoppede her...

Seesae Lunge

3x8x7/arm

ok træning... lækkert at lave lidt igen :wub: ... har jeg squ savnet.... :cheer::yahoo::firebounce: ...

Nu står den på storskærm i fælledparken :cheer::bigsmile: ....

/Cat :yo:

Link to comment
Share on other sites

*host*

Jeg følger med i disse dage…

:tongue:

:bigsmile::hehe::bigsmile::hehe:

Jeg glemte helt at skrive at AndersL var yderst behjælpelig i forbindelse med min opgave. Han stillede sin lækre farveprinter til rådighed - og tilbød mig endda både kaffe, kage og æble :smile: .... Forsiden blev fantastisk, så det er et værk, jeg er sikker på at han og firmaet kan stå inde for :tongue:

- Så tak for hjælpen :cheer:

:bigsmile::hehe::bigsmile::hehe:

Link to comment
Share on other sites

Så er det blevet mandag :cheer: .. igen... tider går hurtigt i øjeblikket :unsure::shades::yahoo: ....

Om lidt skal den næste eksamensopgave afleveres og så er der kun 3 eksaminer tilbage indtil jeg får ferie den 21ende (forhåbentligt :tongue: ).... Dette betyder at jeg næsten ikke har noget undervisning tilbage dette semester, og selv i stor grad kan prioritere min tid :bigmsile: .... Hvilket betyder at der pludselig er tid til at træne igen :smile::superman: ...

Planen for denne uge:

Mandag: Capoeira

Tirsdag: Morgen PW + Basket

Onsdag: Styrke + Salsa (og 3-4timers manuelle behandlinger)

Torsdag: Joggetur + PW

Fredag: Styrke

Lørdag: Ingen træning da turen går til fødselsdag i jylland (og jeg er til sommerfest fredag aften :boobs::slut::cheer: )

Søndag: Afhængigt af hvornår vi lander i kbh :unsure: ... men skal nok være kreativ (styrke hvis det kan nås, ellers en aftenjoggetur)

Jeg satser også på at få tid til at lege lidt med kettlebells og lege lidt med det med at stå på hænderne - og måske en extra gang dans med Kauf :flowers::wub: ....

/Cat :yo:

Link to comment
Share on other sites

Argh :nonono: ....

Har lige fået at vide at basket i morgen er aflyst da hallen er lukket :unsure::nonono::mad: ... Så må jeg lige revurdere træningsplanen..... :wink: ...

/Cat

Der er ikke noget, der er så skidt, at det ikke er godt for noget andet - der er HardCore :wink:

Link to comment
Share on other sites

Der er ikke noget, der er så skidt, at det ikke er godt for noget andet - der er HardCore :wink:

True :bigsmile: ...

Er det ikke kl 19.00??? :unsure: ...

Problemet er bare at jeg ikke er medlem i fitnessdk :wink: ...

Så bliver nødt til lige at se på det :superman::shades: ...

Men super ide :cheer::firebounce::yahoo: .... Håber det lykkes :yo: ...

/Cat

Edited by Cat
Link to comment
Share on other sites

:bigsmile::hehe::bigsmile::hehe:

Jeg glemte helt at skrive at AndersL var yderst behjælpelig i forbindelse med min opgave. Han stillede sin lækre farveprinter til rådighed - og tilbød mig endda både kaffe, kage og æble :smile: .... Forsiden blev fantastisk, så det er et værk, jeg er sikker på at han og firmaet kan stå inde for :tongue:

- Så tak for hjælpen :cheer:

:bigsmile::hehe::bigsmile::hehe:

ÅÅÅÅRH… You shouldn't have! :innocent:

Og dog! Hyggeligt du lige kiggede forbi studiet engang, du er altid velkommen (og ta' bare ham Kaufbassen med hvis det er :wink: )

Link to comment
Share on other sites

ÅÅÅÅRH… You shouldn't have! :innocent:

Og dog! Hyggeligt du lige kiggede forbi studiet engang, du er altid velkommen (og ta' bare ham Kaufbassen med hvis det er :wink: )

Det er dæleme ikke fair at Katten skal forfordeles bare fordi hun bor i Kjøwenhavnstrup... Lunau vil også have en fed forside til sin opgave... du vælger selv Anders sålænge det er frækt

Link to comment
Share on other sites

ÅÅÅÅRH… You shouldn't have! :innocent:

Og dog! Hyggeligt du lige kiggede forbi studiet engang, du er altid velkommen (og ta' bare ham Kaufbassen med hvis det er :wink: )

:hehe: ...

Ja det var super hyggeligt :bigsmile: ... og et dejligt sted I har fået jer - er stadig lidt lun på de der lækre skærme :wub::slut: .. Sådan en ku' jeg godt bruge :tongue: ... Du har jo set hvad min kreativitet rækker til rent grafisk :cheer: ...

Det er dæleme ikke fair at Katten skal forfordeles bare fordi hun bor i Kjøwenhavnstrup... Lunau vil også have en fed forside til sin opgave... du vælger selv Anders sålænge det er frækt

Jamen jeg er skam helt sikker på at du ville være mere end misundelig hvis du så kreationen :tongue::bigsmile::yo::firebounce::yahoo::superman: .... Men tror nu ikke det er på grund af afstand - tror nærmere det er noget andet :boobs:

/Cat

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning var en gang Capoeira... Startede lidt ringe, men endte med at blive en super træning :superman: ... Koordinationsniveauet var lidt højere end det har været før - udfordrende! :bigsmile: ... Så savnede lidt noget man ku' finde ud af :blush: ... Men som sagt en god træning i en meget varm hal :tease: ...

Diæten er blevet mere strikt igen - jeg holder mig på 1800kcal her den første uge (måske med undtagelse af lørdag) og tror så jeg justerer til 2000 på træningsdage (basket + styrke)...

Hvis dette ikke er nok må jeg justere yderligere, men problemet er lidt at jeg smider en masse de første 2 uger hvorefter jeg så går i stå... og jeg vil ikke skære mere i kcal'erne da jeg ofte ender med at blive syg på en 1800kcal-diæt...

Vi må se hvordan det går :unsure: ....

Nu kalder sengen :smile:

Godnat

/Cat

Edited by Cat
Link to comment
Share on other sites

Morgencardioen blev droppet da dynen trak for meget :blush: ... I stedet tager jeg 2 timer i hallen senere for at øve opvarmningsprogrammer til eksamen :superman: ... Så der kommer jeg nok til at være relativt aktiv alligevel :bigsmile: ...

Inden da står den på læsning :wink: .... og et cafebesøg med en god veninde :blahblah: :4mewantfood: .....

/Cat :yo:

Edited by Cat
Link to comment
Share on other sites

Det er dæleme ikke fair at Katten skal forfordeles bare fordi hun bor i Kjøwenhavnstrup... Lunau vil også have en fed forside til sin opgave... du vælger selv Anders sålænge det er frækt

Alt hvad jeg laver er frækt. Fang mig på MSN hvis det er. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Godaften :cheer:

Troede ikke jeg ville få trænet i dag da der ikke var mulighed for HardCore :blush: .. Men da klokken blev 21.30 fik jeg bevæget mig ud på en aftenløbetur (nok nærmere jog :bigsmile: )... Super lækker tur, og vejret og temperaturen var helt perfekt :firebounce::yahoo::superman: ... Selvom det er meget længe siden at jeg har lavet noget som helst med udholdenhed i gik turen overraskende let :superman: .. og jeg løb den endda et par minutter hurtigere end sidst - og følte ikke at jeg var nødt til at gå ned i tempo det sidste stykke som jeg oplevede før... Så en super tur :banana::devil:

Blev til små 40min - så stadig ikke noget vildt og voldsomt, men lækkert at det var med stort overskud og jeg føler at jeg sagtens kan løbe længere.... Men så længe jeg ikke får løbet regelmæssigt vil jeg ikke presse bentøjet for meget :nonono: .. Sku' jo nødigt begynde at døje med overbelasting igen :wink: (selvom jeg altid kan mærke at knæene driller lidt når jeg løber :mad:)

Kosten har ikke være optimal i dag... Var på cafe med en veninde og fik en brunch, og faktisk en ret lækker en af slagsen :bigsmile: :4mewantfood: .... Og var ikke så junkagtig som mange andre steder :firebounce: ... Så det var squ lækkert og dejligt at se veninden igen, var nemlig et stykke tid siden...

Herudover har jeg faktisk kun spist et kyllingebryst (180g) og en gang salat til aften... Har nemlig været væk hele eftermiddagen... Så selvom det ikke har været optimalt, har jeg holdt kcal'erne :bigsmile: ...

/Cat

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share